RedWolf Airsoft Reviews 

188
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a SilverBack Tac-41A sniper rifle from them 6 month's ago and used it for 2 field days. Put maybe 5-600 shots through it total and the piston cylinder is falling apart. The press fit pins th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered from them twice and I never had an issue with either order. The only frustrating thing is there will be about a week to two weeks where the shipping update will not change at all, and it can... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

With all of the things that are going on in the import of anything that looks like a firearm and especially those coming from an Asian nation, I was apprehensive about ordering from Red Wolf. Th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

East coats US purchase, arrived surprisingly fast. Estimated time was 15-17 days after shipped. Arrived in 14 days from order so about a week earlier than I expected. So easy to buy no tariff issues o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Airsoftmateriaal winkel
  2. ook in
  3. Hobbywinkel

Geschreven door het bedrijf

Biggest & oldest Airsoft store since 1998, serving airsoft players from all over the world. Daily express shipments of airsoft guns to the United States, Canada, Latin America, Europe, Asia Pacific, Middle East, SPAN & more. Shop for unbeatable prices on thousands of airsoft guns, and a huge library of accessories, upgrade parts, and factory replacement parts. If you’re looking for a bit more performance, our highly skilled technicians can upgrade your equipment to give you the winning advantage! If you’re looking for unique looks, we are a certified CERAKOTE applicator and the only overseas partner for world-renowned Cerakote master Hillbilly223. We are an American-owned global airsoft company with offices in 3 countries, including the United Kingdom, Spain, and Hong Kong. Our primary warehouse for online orders is in Hong Kong, the heart of airsoft where the latest and best airsoft products are released before anywhere else in the world. We offer same business day shipping for express orders. We guarantee safe delivery of your order or your money back.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

188 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(188)

24 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and shipping !

Great products and really good discounts, shipping was fast, packaging was very well done, very good customer experience

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Thank you Claude for your glowing review. Really appreciate your positive feedback and will be sure to let the team know. We hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Huge disappointment

Awful confusing service the company constantly asked for info they already had the shipping was very expensive and has taken 2 weeks the product is still not here would never purchase from again.

15 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi Case, we are very sorry for the delay in shipping. Your order was placed on Jan 3rd on a Friday and we processed your order on Monday and it shipped Tuesday Jan 7th. Unfortunately due to a massive snow storm affecting the US, the UPS logistics center in Louisville had a bottleneck and the shipment was delayed. This delay was due to the weather that we could not control. I see that your order was delivered yesterday on January 15th. Very sorry about the weather.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These people here are incredible

These people here are incredible. While the airsoft shotgun I ordered had a broken piece in it, they were able to contact the manufacturers for a replacement part without any issues, which I feel is great as that puts my worries to rest about international online orders. Would order unusual airsoft gear from them in the future.

15 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Jon, thank you so much for your positive review. Yes we are an official distributor for many of the brands we carry, so we can get most replacement parts as long as the manufacturer still has them available. We're happy we were able to help this time. Please come back to visit us if you ever need anything else.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't gotten the gun yet

I ordered a gun from the them in November. It's now well into January. I just checked the tracking number AGAIN. UPS says they don't have the gun AGAIN. I've sent redwolf another email. Starting to wonder if I haven't been just taken to the cleaners. But I see on here there have been others that had good success with them. So, maybe I'll wait to say what I am starting to think. The 'oh, everyone was busy around Christmas' excuse is getting a bit thin though.
UPDATE: It's now Feb. 22 and I STILL don't have that pistol. So, in my humble opinion, this 'company' is nothing but a scam. Just a website set up for the express purpose of stealing your information and your money. DO NOT ATTEMPT TO BUY FROM THESE PEOPLE. I've had excuse after excuse. Just don't waste your time or money on this site.

8 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi there, so sorry for the late reply. Due to some changes in US Customs, unfortunately your order was one of a few that were held up and delayed. The issue should have been resolved and should not happen again. We have a guarantee that if you don't get your gun, we'll reship again and ensure you get your purchase so please don't worry. We stand behind each sale. So sorry again for the delay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Can't unsub from their marketing…

Can't unsub from their marketing emails.

They claim that we can unsub using the link at the bottom of the email. But that is only full of it (no unsub link).

And their staff answer to the unsolicited emails was that they can't do anything about it.

I was expecting better

21 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

There is an unsubscribe link on the bottom of our emails. It's in the footer. We use standard email newsletter providers and the unsubscribe button is a requirement at the bottom. I just checked and it's there. If you have trouble finding it, kindly send an email to info@rwa-group.com with your email address and I will unsubscribe for you. Sorry to disturb you with the email and kindly accept our apology if it wasn't relevant to you.

Update: I just saw your edit and you said there is no unsubscribe link. I wonder which email you are referring to that you're getting from us. Is it the newsletter or it is the email that is reminding you that you have items remaining in the shopping cart? Please email me at info@rwa-group.com and I'll remove you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a gun from them a while ago…

I ordered a gun from them a while ago and the transaction somehow charged me 3 times. The first two refunded and I got the money back but the third time did not and they didn’t refund me till after I had emailed them multiple times showing proof they still had my money. Even then I never saw a refund so then I had filed a dispute with the bank and it has been around 50days now and still nothing. I would not risk going through all this trouble if I were you. Especially since there are so many better options. It’s been super frustrating having to deal with this and it’s had me so angry I decided to write another 1 star review. My other one has more details on what happened if you are interested in knowing the full situation.

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi JR, we replied to your first post but let me respond again in more detail. When you first purchased from us, we had just launched our Google Pay function and unfortunately there was a bug in the service provider's interface which caused your card to be charged 3 times. Unfortunately we were not able to see the payments through the payment provider screen so we couldn't identify the repeat payments from you. Eventually we found the payments and we are so sorry it took some time and caused frustration and worry on your side. It was the problem with the payment provider and unfortunately we were misled as well. So we refunded those first 2 payments immediately.

As for the 3rd payment, you filed a dispute and once that happened, the payment was locked and we no longer had the ability to refund you. This process took weeks for the credit card company to review but in the end, you ended up losing the dispute and the funds were deposited back into our account. Once that happened, we can now refund you - which coincidentally happened on the same day you wrote this second review.

You should have received the refund to your 3rd payment from us by now. As we tried to assure you, we are a credible company and not trying to take your money. Hopefully you will now see we followed through on our promise to get your money back to you even though you lost the dispute. I know it was painful and we are so sorry for the problems that the bug caused. Very very sorry. The problem has since been rectified.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

10 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi Patrick thank you very much for leaving a positive review!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Shipping is pricey

Cheap airsoft guns but the shipping is almost as much as the subtotal, and it took a while to be delivered to me.

25 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Thanks Abigail. If you live in the US, you can elect for the cheaper version of shipping using SURESHIP.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service all round!

Dispatched quickly, question answered quickly, arrived really quick too. Can’t fault the service at all - please keep it up!

23 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi Daniel thanks for your glowing review! We will be sure to let the team know. We hope to see you back visiting us again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

빠르고 정확한 배송

빠르고 정확한 배송. 법령에 맞게 알아서 잘 깔끔하게 딱 센스있게 작업해주는게 프로다움

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Thank you for your review and 5 star rating!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Parts no one else has!

Parts no one else has at reasonable prices.

25 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Thank you for leaving a great review Ron. We strive to carry as many parts as we can for popular Airsoft brands because we understand how frustrating it is not being able to repair a favorite Airsoft gun. We hope you will come back to browse through our massive collection of accessories as well!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve had to write this review three…

I’ve had to write this review three times because my experience with these people
Just keeps getting worse somehow. This is the worst website I have ever tried to order from. I went to purchase a rifle and a scope and the website malfunctioned and charged me three times. 2 of which took money out of my account I had a total of around 1,400 in the account I used to pay for this. The first order took 540 dollars out of my account while the second took 516 out of my account. The one that took 516 said the order got canceled and was supposed to go back to my account but it never did. The 540$ order did refund however and left me with about 900$. The 516$ never showed back up and when I tried to contact the merchant to figure out where the funds went I can never reach anyone. I’ve been calling for three plus days now and can’t reach anyone. I have only received two emails one of which says that they never recover any money in their account from the transaction but if that’s the case why is it still missing from my account. It almost feels as tho they are gaslighting me into giving up so I stop trying to get the funds back from them. It’s been a very frustrating experience and I’ve had to file a claim on them cause when I contacted my bank they said that they did in fact receive my funds. Which means they either didn’t know they received it or that they are lying. Either way it doesn’t seem like a professional manner to be conducting business. I would recommend buying at another website where you can literally get the same stuff but you won’t be charged up the wazoo for shipping. The website is very buggy and it’s been the worst customer service I have experienced so far because I cannot get ahold of anyone and they won’t return my calls.

I don’t like having to leave such a bad review but my experience with them is so bad I don’t want anyone else to go through this. I’ll leave an update if they decide to work with me and fix this but I just don’t see that happening.

If your new and looking to get into airsoft don’t order from here.

Update: if you didn’t receive my funds then why does my bank say that it was directed to your account? And no I’m not talking about the 540$ order I’m talking about the 516$ one. They said the money had been taken out so I’m gonna listen to the bank on this one. I’m just trying to figure out where the money went.

As for the website I found it was buggy when I would go to add things to my cart and when I would go to add things it would sometimes just empty everything and make me start again. And then the whole thing with the repeated charge when I only wanted to buy one thing.

Update #2 so it did turn out that they did have the money and emailed me saying that they will try to get it back to me as soon as possible and it’s been nearly a week and still nothing. I filed a claim with the bank so we’ll see how that goes. But yeah I’ve never had this much trouble ordering something online and if I could give a review lower than one star I would. I do not recommend this website when there are many other good alternatives.

3 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Hi Neo, I'm sorry about the payment problems that you experienced. Our customer service team responded to you this morning. You made 3 attempted transactions, but unfortunately only one payment went through. We are not sure why but the payment service provider decides on who to approve. You requested a cancellation and refund on 6 Sep and we arranged the full refund to you on same day. It may take a few days for the funds to be returned to your account but this is up to the payment service provider and not within our control. Super sorry about this. If it were up to us, we would put the money back in your wallet instantly! :-)

With the other 2 attempted transactions, no money is received on our end since they were not approved transactions. However there is a possibility that your bank has put a temporory hold on the attempted but failed transactions, but we cannot know for sure since there is no record on our side. Perhaps you can check with your credit card company about this as well.

We are so sorry about these issues that you experienced during your time with us. Not sure why the payment services didn't allow your payments to come through easily.

Neo I already explained to you earlier that we did not receive the funds and we are not lying. We have been in business for 26 years and are a legitimate business that cares about its customers. We are 13 hours ahead of EST time so if you call during your daylight hours, we have nobody in the office at that time.

Regarding your comment that our website is buggy, we have not received any other report from other customers about it so please do let us know if you have specifics on what our website is doing wrong.

Again we would like to help you get your funds back. We are not gaslighting you and have NO interest in keeping any of your funds if you do not wish to purchase from us. We did not receive your money on the other 2 transactions so we have no further information to provide on those. But we did refund in full the money that we did receive in full which you should have received already.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I would not recommend purchasing from…

I would not recommend purchasing from RedwolfAirsoft. I bought a gas blowback pistol, a holster, and an extra magazine from them a few months ago. After paying an arm and a leg in shipping, when it arrived, none of it work properly.

Both the original magazine that came with the pistol, and the extra magazine that I had purchased would not operate. I contacted the company and after weeks of back and forth of sending videos and explaining the problem, they sent me new magazines for the gun. Once these magazines finally arrived, they too did not work. I have four magazines for this pistol now, and not a single one of them work. I have had this pistol for months and I have not been able to use it even once.

I would not recommend this company, their products just don’t work.

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Dear Matthew, yes we are aware of your case and our team sent out new magazines to you as a replacement after you first reported that the ones you received we leaking. We tested the replacement magazines and even sent you the video to prove they worked before they were dispatched. You then said the gun was not working so we have now arranged to have the entire order sent back. I am so sorry that you have experienced this and it's very rare. Perhaps it was just bad luck but we will find out what the problem was once we receive the guns and magazines back. Perhaps you might consider something else? We carry a LOT of airsoft guns and our team can recommend something else that has less chances of problems.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Redwolf is the best airsoft store…

Redwolf is the best airsoft store outside of USA. Fast shipping and great customer service.

16 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Thank you so much for your positive review. We are American-owned but our warehouse and head quarters are based in Asia for faster fulfillment and a much greater variety of merchandise. We hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ho ordinato un akm ghk v3 è arrivata…

Ho ordinato un akm ghk v3 è arrivata più bella di come la pensavo. Balla un po' il paramano superiore ma è una cosa da niente facile da sistemare però nel resto tutto permetto rinculo forte e molto rumoroso. Consiglio fortemente questo negozio.

9 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo RedWolf Airsoft

Antwoord van RedWolf Airsoft

Grazie per il tuo feedback positivo. Torna a trovarci presto.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer