Banner for Rock Luggage

Rock Luggage Reviews 

427
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We were looking for a ‘matching’ medium case to go with our large cases bought locally last year. Having seen a Sale advert online, we chose a near match and ordered two. Each case was individually bo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was great, and on time, kept informed. I can't review the performance of the luggage yet, because I haven't gone away yet. But it looks how I wanted it to, and has the expanding (large and me... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The telescopic handle on my 8 year old Rock suitcase ceased to function as the button on the end didn’t work. I contacted Rock because of the 15 year warranty and Kevin assisted. Initially they were... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made a tentative enquiry regarding the broken handle on my Rock suitcase. I had purchased the case two years ago but lost my receipt. I was very happy with the quality of the case and was quite pre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Reisartikelenwinkel
  2. ook in
  3. Koffer- en tassenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Welcome to Rock Luggage. We are a family-owned, London based authentic luggage brand for the modern, style conscious traveller and today we proudly draw on over 40 years of travel know-how, designing products that combine fashion and functionality. We offer a wide range of bags and luggage for every type of getaway; including holdalls, backpacks, carry-on cases and suitcases of all sizes. We are dedicated to providing exceptional customer service, so your feedback is invaluable to us and helps us to continue to improve. Join our community on social media to keep up to date with us. You can explore our collection and read reviews from our happy customers via our website at www.rockluggage.com. Get Lost & Be Seen.

Style your escape

Geschreven door het bedrijf

A family-owned, London based company
The Rock Luggage foundations are built on the dreams of adventure: to provide generations of travellers with the perfect companion to their journeys with innovative, well-made, beautiful luggage that will take you anywhere their imaginations desire.

Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

427 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(427)

238 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place

I love my suitcase! It’s so pretty! So far it has been great everything is still in perfect condition, fast delivery and amazing quality. I love that it expand if I need it to. Would buy again!

6 september 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Sophie,

Thank you for the feedback,
We always strive to achieved the highest quality and fast deliveries.

Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roger

Very good value bag highly recommended

1 juni 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Roger,

Thank you for your feedback,

We are glad you're happy with your purchase.



Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery Issues

Ten days ago I ordered a Rock Legacy set of 3 cases from John Lewis. Delivery was due in 3-5 days, but I received an email 2 days later to say it was out of stock. So I placed another order in a different colour on 11th September (again via JL). Delivery was set for 17th, however only one small box was delivered yesterday (by the Royal Mail), which contained a fabric carry on case, not what I ordered! I rang JL immediately to seek an explanation, but there was little they could do, but arrange the PO to collect the box and cancel my (2nd) order.
I had not heard about ‘Rock’ beforehand and this has been a very disappointing experience, especially as I hoped to travel with my new luggage set next week.
The luggage looks lovely online, but clearly there are problems fulfilling orders, so I will not be ordering from Rock in the future.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Wendy,
We are sorry to learn of the problems you have experienced with your order.
If you have any problems of issues I suggest contacting us directly:
https://rock.freshdesk.com/support/tickets/new

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent, efficient customer care from start to finish by Courtney in arranging a replacement suitcase when threads started coming off my Mum's current Rock suitcase (purchased 3 years ago with 15 year guarentee).

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Thank you for the feedback,
We always aim to swiftly resolve any particular issues with a case.


Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great luggage

Great luggage. Fabulous range of size options and colours.
Happy with 15 year guarantee.
This is the fourth case we have bought so we can have a full set.

2 september 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Sharon,
Thank you for the feedback,

We always do our best to have a large variety of products at Rock luggage, even after purchase we make sure we resolve any issues by giving the 15 years warranty.


Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I emailed rock regarding my suitcase…

I emailed rock regarding my suitcase zip been damaged , 4 emails and 4 photos later and a new case on way , fantastic customer service 100% professional nothing to much trouble . We would definitely use them again .

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Anne,

Thank you for your review,
I'm glad the team were able to resolve the problems you were experiencing.

Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I sent back a suitcase

I sent back a suitcase, but have yet to receive a refund. I bought a smaller case, which is ideal. I am disappointed with not yet receiving my money back, especially after paying for the postage.

1 september 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Ms Young,
We are sorry to hear that you are not happy with your experience. It can take up to 14 working days from receipt of parcel (not including weekends) for refunds to be processed. We received your return on 7th September and your refund was processed on 15th September (6 working days from receipt). We do take on board your comments about the length of time taken to process your refund and will work on our processes to reduce this time in the future. Apologies again that you were not satisfied.
Best wishes,
Rock Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Lovely suitcase at a good price and…

Lovely suitcase at a good price and bought to match our other ones. The delivery was a bit of a mix up as we able to deliver on the day they said due to a problem but we wasn’t informed that they was going to deliver on that day but when they did come the following day, the boxes with damaged and had rips in them but the cases were ok

31 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Karen,
Thank you for the review,

The boxes may have been damaged while in transit. I must apologise for any inconvenience this may have caused.

Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service for Tessa

Excellent customer service from Tessa, professional and friendly service.

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Anthony,
Thank you for the feedback,
It's fantastic to learn you had a great experience with team.

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Discount and free delivery

Discount and free delivery. Great.
Not used yet but looks good.

31 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Stephen,
Thank you for the review,

I hope you have many trips with your new luggage.

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I like the cases in general but after…

I like the cases in general but after only using once. There's a tear in the outer covering. I also noticed that some of my clothes were wet when unpacking.

28 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Ruth,
Thank you for your feedback,
Please contact customer service here :

https://rock.freshdesk.com/support/tickets/new


Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor customer service and suitcase

I bought a Rock suitcase from TK Maxx in February 2026. I used it in March and again in August. On unpacking the suitcase in August I noticed the extendable zip was broken. I hadn't used the extendable zip on either trip. I contacted Rock Luggage who after 2 weeks and 3 emails exchanged told me the 15 year warranty doesn't cover the first year 🤷🏼‍♀️ and the first year is covered by the retailer. TK Maxx state they cover the first 28 days.... And I've had it 7 months (and used I twice!). So here I am with a broken suitcase and 2 large companies currently stating it's not their problem. So if your buying Rock for the 15 year guarantee, look elsewhere. Currently waiting again for a reply re the poor service received.

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Kirsty,
Thank you for the feedback,

It's good to learn customer service were able to help your problems.

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Such a great service and follow up…

Such a great service and follow up cover.
Really kind, polite and quick service

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Gordon,
Thank you for your feedback,

We do our best to ensure you have a great experience.

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful vanity cases!

26 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Ann,
Thanks for the feedback,
Yes the vanity cases are very beautiful.

Many thanks
Team Rock

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Mixed opinion

Ordered a case that didn't have a lock on it.. so returned it and still waiting on the refund

Ordered a 2nd one and that is good with a lock..

Delivery is quick but after service is so slow

25 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Breda,
Thank you for the feedback,

At peak times it can become extremely busy, I must apologise for the inconvenience this may have caused.

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was excellent and fast communication.

Contacted Rock Luggage about a case with a faulty zip. Was asked by Courtney to submit a video which i did and was offered a replacement by return of email. She was efficient, courteous and got the request and problem solved completed quickly. Thank you

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Eva,
Thank you for the review,

Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Poor customer service

I love my Rock Vintage collection I have the full set including the vanity case.
Everywhere I travel I find people complimenting my suitcases.
The cases are stunning, move and glide with ease.
My issue is with the customer service team, purchased the vanity case in December 2025 and the elestaic on the back of the case is far to slack it slips and turns when on the hand luggage case handle it isn’t secure at all
I’ve contacted customer services with my
concerns and asked for some advice, my email as been ignored
Not very good at all

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Mandy,
Thank you for your feedback,
I'm sorry to learn of the issues you have experienced, I've checked on the system and I must apologise for the delay in responding to your message. Usually customer service will respond in 2-3 working days during busy or peak periods it can take a little bit longer.
I can see the customer service team have responded to you.


Kind regards
Team Rock

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My third bag from Rock

Fast delivery of exactly what I needed. Great quality of construction.My third bag!

25 augustus 2026
Logo Rock Luggage

Antwoord van Rock Luggage

Hi Maurice,
Thank you for your email,
It's wonderful to hear your a loyal customer of Rock.


Many thanks
Team Rock

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer