RS Electrical Supplies Reviews 

7.188
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So impressed with this company, I even forgot an item which they added to the order with no dramas, arrived in a couple of days and was exactly what they advertised. My new go to electronic supply sho... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could leave 0 stars I would. Purchased Satin Brass fittings and paid £16 delivery, took more time to arrive than is OK for the delivery charge. Arrived and they are labelled Victorian Satin Bra... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We're very happy with the product selection and quality that we've ordered from RS Electrical Supplies. Our order was delivered promptly and we are impressed with the customer service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading advertising: Ordered VPAB4125BK, received VPAB412BK. Customer service admitted the advertised code was made up. Sent me 2 different products at double the price to build myself. Unfa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Elektronicawinkel
  2. ook in
  3. Beveiligingsmaterialenwinkel
  4. Elektronische onderdelenwinkel
  5. Ketel- en verwarmingsdienst
  6. Lampenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Since the company was established in 1990 R.S.Electrical Supplies have become an efficient and reliable eletrical supplier to the trade and industry. We are proud to be part of a national consortium of buyers, the IBA, which enables us to offer customers the best prices on the market. With over 40 years eletrical experience we offer a friendly and helpful service to all our customers. We also offer a fast efficient delivery service and consider ourselves No 1 in our field.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

7K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(7.188)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So impressed with this company

So impressed with this company, I even forgot an item which they added to the order with no dramas, arrived in a couple of days and was exactly what they advertised. My new go to electronic supply shop

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We're very happy with the product…

We're very happy with the product selection and quality that we've ordered from RS Electrical Supplies. Our order was delivered promptly and we are impressed with the customer service.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could leave 0 stars I would.

If I could leave 0 stars I would.
Purchased Satin Brass fittings and paid £16 delivery, took more time to arrive than is OK for the delivery charge. Arrived and they are labelled Victorian Satin Brass and colour is completely off. Requested a refund, which you have to seek approval first. Returned at my cost dispite the inaccurate images for £23, posted on Monday and delivered Tuesday. Followed up on Friday as no refund, had to provide proof of delivery which I did. Was tlld refund would be sent within 10 days. 10 days for refund is poor form, still no money on day 9. Avoid at all costs.

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RS Electrical Supplies

Antwoord van RS Electrical Supplies

Hi Stacey,

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

With regard to delivery, the shipping option selected at checkout was our standard service to Northern Ireland. While we appreciate that you felt the delivery time did not reflect the cost, the transit time was within the estimated timeframe for the service chosen.

Regarding the product appearance, the images displayed on our website are supplied directly by the manufacturer. While we aim for these to accurately represent the finish, variations can occur due to photography, screen settings, and manufacturing. We're sorry that the finish was not what you expected.

As with all returns, authorisation is required before a return can be processed. Requesting proof of delivery was simply to help us locate the parcel as efficiently as possible while it was being processed.

We are sorry to hear that you were left feeling dissatisfied, as providing helpful customer service is very important to us.

Kind Regards,
The RS Electrical Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Thrives. Won't process returns.

Sent off my returns as instructed by them. No one is responding to my email about my returns now. This is theft!!! They have taken my money AND my returned products and no sign of money coming into my account. Frauds, crooks, thrives. Avoid at all costs. I hope their company fails and closes down it's operations.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RS Electrical Supplies

Antwoord van RS Electrical Supplies

Hi Eugene,

We're sorry to hear that you felt this way and understand how frustrating it must have been while waiting for an update on your return at the time.

After reviewing your case, we found that your return was not initially processed as expected. To help us locate it, we requested proof of postage/delivery, and although it took a little longer than anticipated to identify your parcel, we processed your refund within 24 hours of locating it.

We appreciate your patience while we resolved this matter at the time and are sorry for the delay you experienced.

Kind Regards,
The RS Electrical Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund for return!

Ordered items and they were defective.

Contacted them about the issue, and they set up a return that I HAD to pay for. This should have been provided under the Consumer Rights Act 2015.

The postage was not enough and now the return is stuck at the local delivery office of the company.

I have been left without products or a refund.

I am lodging a small claims court case for this.

I can see other reviews mentioning returns and not receiving refunds. Please shop elsewhere.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful service from this…

Absolutely awful service from this supplier. Refused to issue refund when courier stated that they have lost the parcel. Provided all evidences but still refused. Reported through bank to get money back. AVOID!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I searched for ages to find an obsolete…

My husband, Howard, searched for ages to find an obsolete matching switch plate for our kitchen arrangement and Ryan at RS went far above and beyond the call of duty to locate, modify and ensure that this was delivered to us rapidly. We are very pleased with the service and would highly recommend this organisation. Ryan's professionalism, courtesy and friendly disposition is an absolute credit to the RS team!

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero Customer Service

Order RS50867 - Awaiting for an order now for 3 weeks. Sent numerous emails to no reply, spent hours trying to get through on the phone to no answer. How can you plan a job with customer service like this?

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered online

Ordered online, came when it was supposed to, excellent packaging. Will use them again.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RS Electrical Supplies

Antwoord van RS Electrical Supplies

Hi Glen,

Thank you for your feedback and we are glad to see you are happy with your order!

Kind Regards,
The RS Electrical Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleading advertising

Misleading advertising: Ordered VPAB4125BK, received VPAB412BK. Customer service admitted the advertised code was made up. Sent me 2 different products at double the price to build myself.

Unfair policies: Despite sending an item that wasn't as described, they expected me to pay the return postage.

Rude management: The manager, Steven, was totally dismissive and unhelpful when I tried to resolve their mistake and Steven is also now the bias complaint handler.

Verdict: Do not recommend. If they make an error, you will be the one paying for it.

23 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RS Electrical Supplies

Antwoord van RS Electrical Supplies

Dear Mr Khan,

Thank you for taking the time to share your feedback. However, we do strongly disagree with these comments made. Customer service advised the code was created for cataloguing purposes and your order was delivered correctly as per all descriptions on our website.

With regard to the return, we still offer to accept a return at your cost in line with our returns policy.

We also take exception to the comments about our team. Our staff aim to handle all queries professionally and fairly. However, we do not tolerate abusive or inappropriate language toward our team members. During the phone conversation, the tone and language you used were not acceptable, and we will always prioritise the wellbeing of our staff.

We remain happy to resolve this matter with you, but as advised all further communication must be made through written channels.

Kind Regards,
RS Electrical Supplies

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order #RS43764

Order #RS43764 was placed on 20th October. The delivery arrived incomplete, with items missing.

I contacted you on 5th November and was advised by Izzy that the issue was acknowledged and that a replacement would be arranged after a stock take, with dispatch promised on 13th November.
That date has passed with no replacement sent.

Since then, I have sent multiple chaser emails on 3rd, 5th, 10th and 17th December. Not one has been acknowledged. The missing items have still not been supplied.
You accepted fault, provided a timescale, and then failed to follow through. The total lack of response since then shows a complete absence of ownership and aftersales support.

This is not a complex issue. It is a straightforward failure to complete an order that you have already acknowledged was delivered incorrectly. The fact that it remains unresolved months later, despite repeated attempts to contact you, is unacceptable.

At this stage, I am no longer asking for apologies — I am asking for action. I simply want my order completed or a resolution provided without further delay.

The way this has been handled raises serious concerns about your internal processes and customer service standards.

Ian

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo RS Electrical Supplies

Antwoord van RS Electrical Supplies

Good Day Ian,

We are sorry to hear this and we understand this must be very frustrating.

I can see that a member of our team has now been in contact with you to resolve this matter.

Please accept our apologies for the inconvenience caused.

Kind Regards,

RS Electrical Supplies

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not recommend this company

Would not recommend this company, made my order on 1st november, no communication until i reached out and was told my items were out of stock even though this was not shown online, no idea of delivery date given, its now been 3 weeks and i have had no response and no idea if i will even receive my goods

18 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We would highly recommend RSS…

We would highly recommend RSS Electrical Services. The work they did for us, which included a new fuse box and electrical survey. Staff did a tidy, professional job and were very polite. Also, Ross came back to all queries within 24 hours.

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Really speedy delivery.
Amazing lights switches and plug sockets for a great price. Thank you

20 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid doing business with them!

I order nearly £300 of electrical supplies. I didnt like the colour so I requested a return that was confirmed on 14th April. I then returned the items as directed on 15th April, paid for by me. I am still awaiting a refund I have not received a refund. I have attached images to evidence the return was sent back to you recorded delivery on 15th April and received by Paul on 17th. Could you please provide me with a full refund! I have emailed numerous times and I am just being ignored!

I wouldn't mind but I have repurchased the correct colour I needed on 22nd April and we have still not had any confirmation of purchase from you so we have no products and are nearly £600 out of pocket!!!

15 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Was able to get the Nordlux Canto…

Was able to get the Nordlux Canto lights at an extremely competitive price.
Excellent service; goods package well and competitively priced.👏🏻👏🏻👏🏻
Good communication and lights delivered promptly and at the suggested time. They are now installed and looking great.

20 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I made a mistake on the order and I…

I made a mistake on the order and I write a mail to the customer service. They deleted the order and they remboursed me in 3 days. People were really friendly. Selection of products is great.

18 november 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer