Select Wallpaper Reviews 

525
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Diane was very patient and helpful. She listened to my ideas and showed me lots of potential examples. Her knowledge of the myriad samples in her shop is impressive. She was then happy to provide diff... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great selection of wallpapers, prices excellent. Despatched very promptly & packed extremely well. Will certainly recommend this company to friends & family.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Select Wallpaper and Fabrics in Broughty Ferry is truly amazing. Diane is extremely knowledgable about all their products and so kind and professional in the way that she goes about delivering the ser... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The wallpaper I wanted to order was being discontinued and the manufacturer would not sell it to me so I tried Select Wallpapers who did not have it in stock but they then spoke directly to the manufa... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Behangwinkel
  2. ook in
  3. Binnenhuisarchitect
  4. Bouwwinkel
  5. Decoratie- en interieurwinkel
  6. Meubelwinkel
  7. Zijdewinkel

Geschreven door het bedrijf

Browse our high quality designer wallpaper, fabrics and paint at Select Wallpaper.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

525 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(525)

34 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Staff are rude and don’t listen

Staff are rude and don’t listen, can’t handle Klarna transactions, took 5 months to sort out a refund!! Totally abused on the phone and accused of being rasist to Scottish which was not the case at all!! Got some abuse about why England and Scotland still connected!!! Totally gobsmacked is an understatement!!! All I was saying was I don’t normally answer unknown numbers due to scammers!!! AVOID EPICALLY RUDE

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Hi Hayley

I phoned you after you tried to do a chargeback on a 5 roll order, you did not notify us that you returned 1 roll to our supplier and I was only notified this after checking with them, you had not contacted us once.

When I phoned to check if this was a mistake you started by saying I dont usually answer “Scottish” telephone numbers as you never know if its a scam, in a rude manner.

I explained that this sounded derogatory and gave the refund for the 1 roll and rejected the refund for the full order.

Interesting choice of words “scam” when you tried to do a chargeback on an order you got and used then told us “if we can’t handle Klarna then we shouldn’t use it” so you should just expect people to ask for refunds on goods they have received and got.

We dont typically take back part orders either as batches move on which we would have notified you of should you have tried to contact us, never the less we refunded the roll.

And it seems you have taken to our platforms to try and cause further damage.


Thank you for the feedback but on this occasion we have to have standards and that’s not acceptable.

Diane
Select wallpaper

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy to use website

Easy to use website, but no option for selecting a a batch number when I needed another roll hence the 4 star, but customer services were very helpful and delivery was speedy and well packaged.

14 januari 2025
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Hi Lesley, this information can be put in the customer comments box at check out :) thank you for the kind review

diane
select wallpaper

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Select does not disappoint!

This is my second time ordering from Select Wallpaper, so I was confident that my order would be shipped promptly and with care. Select did not disappoint. My order arrived within 2 weeks, was well packaged, and the paper itself is stunning. It is always a little nerve wracking when ordering overseas and knowing that the package will be opened and inspected at customs, but they appeared to have been careful. I look forward to starting my project. Thank you Select Wallpaper for your wonderful service!

13 januari 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery a joke

Chased delivery for 5 days, emails not answered, received email saying despatched, still didnt arrive, no response until I mentioned opening paypal dispute, email response then saying despatching that day

11 november 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Hello Deb, you placed your order on the 9th and this was a Saturday it was processed on the 11th and we emailed you the following, these products do take 3-5 working days. We rely on the supplier sending you tracking via text as we did provide your telephone number to them for this.

I am sorry you are unhappy but it does give you a delivery date when checking out online. This was our email to you on the 11th which I think you must have missed if you are writing this review.

Message sent on 11/11/2024 at 12:08

Hello





Please allow 3-5 working days to recieve your order, it has been organised directly from the supplier and you should get a tracking text via dpd.





thanks


diane


select wallpaper

Best regards
Diane
Select wallpaper

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely shop with plenty of choice staff…

Lovely shop with plenty of choice staff are super helpful and are really interested their customers

11 oktober 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

really appreciate your kind review Carol, you are always a great customer to have in the shop. thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very odd company

Very odd company? I ordered 12metres of fabric at £68 per metre. I called to query the price as it was half the price of other companies but was told it was right. I ordered online and paid £816. A couple of days later I received an email to say the pricing online was a mistake and they’d give me 20% off full price so I owned over £500?!? I called to talk about it as I didn’t think this was very fair. The conversation soon turned nasty and the manager called me a “horrible person” and hung up?! I spoke to a lady called Debbie who was lovely when I called to question the price so was very surprised to be met with abuse! Having looked back at other reviews I’m not the first one this has happened to. Avoid!!!

11 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Hi Julia,

You ordered a fabric that was uploaded with the wrong price and upon us placing this with the supplier we realised that we would then be paying for your fabric. which no business would do knowingly, so we contacted you to tell you of the situation and that a mistake had been made, the fabric you paid £68 per metre for is actually retailed at £128 per metre, we were willing to give it to you for £102.40, therefore we were not in a position to accept this sale anymore.

we got in touch with you to offer you 20% off the full retail price, which is a fair offer.

We also have in our Ts and Cs to cover a scenario like this where a mistake has been made that we have the right to contact the customer to offer them a counter price (a good discount) or cancel the order.

The only abuse that was received was by yourself and your awful attitude towards our staff here at select wallpaper as you kept pointing out how unfair it was to you.

We accept and take full responsibility that there was a mistake and were trying to meet you half way on the price, you started shouting down the phone that "this is not how business works" and that we had "taken your money" (you placed the order online) and then how "trading standards should know about this" and that you were leaving us a horrible review because you weren't getting your own way and we were not willing to pay for YOUR fabric, this is why the conversation turned nasty, and maybe you should check how you are speaking to people in future.

thank you for your feedback many people do have a good experience with us, i am sorry we were unable to meet your requirements on this occasion, we cannot afford to make losses of hundreds of pounds and anyone reasonable would understand this.

you weren't interested in the actual price of this fabric with a healthy discount therefore we cancelled and refunded your order.

we will hang up on anyone shouting down the phone having a tantrum as we are not here to take that.

Kind regards
Diane
Select wallpaper

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beware returns will cost 20% charge

Beware returns will cost 20% charge

14 oktober 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Hi Colin

When ordering a wallpaper you had 7 years ago, it would be reasonable to order a sample to check it will match prior to ordering two rolls of this, as i explained we offer free samples. This was your choice, you also got a very good discount on your order to begin with.

We are charged 20% restocking from our suppliers and unfortunately this was deducted from your refund after we covered for the goods to be returned at our cost.

i also explained that this has always been our policy, being a small business and that the 20% restocking is unavoidable, i am sorry you are disappointed and feel a 1 star review is a reasonable thing to do to a small business.

your order was delivered on time and quickly, you are entitled to your opinion, but perhaps it isn't all just our fault that you ordered a wallpaper without checking first that it was correct.

the customer isn't always right.

thanks
Diane
select wallpaper

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love my wallpaper…

I love my wallpaper and it was the best price on the internet with fast delivery !

14 oktober 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

thank you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would use again

Arrived on time well packaged easy ordering system and exactly what we required.

11 oktober 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Diane and the team were very helpful in…

Diane and the team were very helpful in assisting me in my near impossible request. I had a difficult client but Diane made life a lot easier for me with her knowledge and friendly nature.
Thanks Diane
(m)

10 september 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

Thank you very much Mike, lovely working with you :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The staff were knowledgeable

The staff were knowledgeable, patient and very helpful when we were looking for wallpaper. We were kept updated on the progress of our order.

2 september 2024
Logo Select Wallpaper

Antwoord van Select Wallpaper

thank you for your kind feedback

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer