Smartgadgets4u Reviews 

152
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was bought 3 months ago on 5th June. I think that delivery was by Royal Mail and took about 6 days. The Smartgadgets4u Power Supply Adapter Transformer replaced the failed mains transformer un... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product wrongly advertised. Received incomplete light. Seller sent only some missing parts. Admitted to the lights being sold without pictured item, yet they still selling it as complete unit. Never a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The up down lights I bought were a good price even with adding bulbs to the order, they arrived very quickly, I found them easy to install and set up,and were good quality. I previously fitted a simil... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality LED garden lights are an absolute bargain. Well made and look like they will last a good few years. The PIR sensors are very reactive to the slightest of movement and have so far been effectiv... Toon meer


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

152 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 16% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(152)

35 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived in good condition and on time…

Arrived in good condition and on time .excellent price too

22 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Wesley,

Thank you for your positive feedback, which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Jason
Customer Relations

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrong lights supplied, no full refund!

Ordered LED lights, didn't get LED. Was offered a discount to keep the wrong ones supplied. Declined as I wanted LED.
Ask to return for a full refund including the postage charge I paid as this was wrong item supplied.
They only refunded for the lights.
Supplier has now posted a reply to this review - hence this edit. They state they delivered 'ordered' item - this was untrue - they did not. They have now paid my postage (after many emails) and only after I said I would report them. Dishonest company.

12 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

Please be informed that we have delivered the same item as ordered and as per your request, we have issued a full refund in your account.

If you have any queries, kindly contact us via email, and we will be more than happy to assist you.

Kind Regards,
Jason.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all cost

Avoid at all cost! Bought outdoor lights that shouldnt go outside due to its IP rating, also fitted with 13 amp plug that is to small and breaks UK laws!! Wont respond to emails and ignores phone calls and messages scam artist!!!!!

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

We apologize for the inconvenience this may have caused.

Please contact us via email and we will assist you to the best of your satisfaction.

Kind Regards
Dave
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a hive dashcam from here

Bought a hive dashcam from here. Kept me well informed on product updates and delivery brilliantly. Great shop would not hesitate to use again. A big 5 ⭐️ and thumbs up.

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Jon,

Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Jason
Customer Relations

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be wary when ordering.

Be wary when ordering.
I placed an order yesterday for outdoor lights. The payment didn't go thru as normal, so I was suspicious immediately.

I received a call from Alpha Smartphones on a London number this morning, a different number to that on the SmartGadgets4U website, and not the Birmingham address they give there either.

They referred to the order I had tried to place, saying it was still pending. I told them that the payment had failed. They initially suggested that I change my browser and try again.
Why would that be I wonder?

Then they said that they could send me a link to make my payment. Oh yes, I'm definitely going to click on a link to a payment system to pay money to a company I had never heard of until yesterday.

So do they think I've just come up the Clyde on a bike??

No way José.

Buyer BEWARE.

Edit.
So if you have no connection with Alphasmartphones why did my phone come up with that name when you called me regarding the pending order?

Whoever was calling knew my name, number, and order info. So, they're either psychic, or it was you calling to offer the alternative payment options detailed in your reply.

Either way, I was not comfortable with the security levels offered, whether it was a comms issue with my bank that declined the transaction or not. Hence my refusal to deal with you.

Matter now closed.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

Please be informed that the payment was declined by the bank as the bank uses filter to detect any fraudulent payment, so your payment was declined by the bank not from our end.

Please be informed that we have no link with Alphasmartphones, this is a different company not associated with us.

Slow internet or full cache memory could be a reason for declined payment so we just offered you a possible solution to change the browser and try again but you were not willing to cooperate with us in any way.

Another solution we offered you was a 3D protected Stripe payment link which we offer to any customer who faces this issue but also were not cooperating with us. Everyone knows that your payment is secure on payment platforms like PayPal and Stripe.

We always encourage our customers to post honest reviews and try our level best to ensure we are assisting our valued customers in the best way possible and almost all customer are cooperative and get their orders processed and delivered in no time.

We hope you can understand the situation here.

Kind Regards,
Jason.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't received my item

Haven't received my item. The shop says it has probably been lost by Royal Mail and promised to sort it out. Let's see how they are going to solve it. Never had issues with Royal Mail before. The shop even didn't send an initial e-mail with order conformation and track number as all the shops do. Very disappointed

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

We apologize for the inconvenience this may have caused.

Please contact us via email and we will assist you to the best of your satisfaction.

Kind Regards
Jason
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant

Brilliant, fast delivery, fabulous price, insulation easy

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Suzanne,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products at a great price

Great products at a great price.
Reordered more as so pleased first time.

8 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Dave,

Thank you so much for your review :)
We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with Light

Disappointed with Light, photographs on website make item look larger, also not very bright, so not as described also very flimsy and was not worth the cost. Also delivery was slow, won't buy from here again.

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

We apologize for the inconvenience this may have caused.

Please be informed that all the dimensions are mentioned on the website for the convenience of our valued customers.

The delay in delivery was caused by Royal Mail, your order was dispatched on the same day as ordered.

Please contact us via email and we will assist you to the best of your satisfaction.

Kind Regards
Dave
Customer Care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy and quick

Payment and delivery was straightforward and came early. Product was better then I thought it would be

7 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

6 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Hi,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Excellent product, delivered on time easy to use website you could not ask for any thing more 5stars

28 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Stewart,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was looking for new kitchen lights

Was looking for new kitchen lights to replace very old spots. Was worried the led lights I chose would not be bright enough but they certainly are! Very fast delivery. Will be certain to order my outside lights from the site.

27 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Jo,

Thank you so much for your review :)
We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Split solar wall lamp

I ordered the solar wall lamp and I'm amazed at how quick my purchase was dispatched and arrived on time it was easy to order. This wall lamp looks really bright.

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Julie,

Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very quick delivery and decent price…

Very quick delivery and decent price products

23 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Laura,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Garden String Lights

Lights in the garden look fantastic and service received from placing the order, to delivery was great. Thank you

2 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Vanessa,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great lights great price

Easy too buy off great range off choice off lights. Will definitely use again and would recommend too anyone.

13 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Stephen,

Thank you so much for your review :)
We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy Lady

From when browsing the website to end delivery was so good. The quality of the lights were better than I expected. The price was even better than other sites. Quick service. I also work in retail so overall hard to please but 100% would use this site again

15 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Taylor,

Thank you for your positive feedback which is very valuable for us.

We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great thank you!!

15 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Amber,

Thank you so much for your review :)
We hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was exploring LED replacement lights

I was exploring LED replacement lights. Good easy to use site with clear explanations and descriptions of products all at really good competitive pricing.
Ordered my choices and promptly delivered by Royal Mail.
6 fittings were installed without problems within 2 hours

Will certainly return when next I need replacement or new LED lighting

12 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Smartgadgets4u

Antwoord van Smartgadgets4u

Dear Steve,

Thank you so much for this valuable 5-Stars review. We love to satisfy our customers and hope to see you again with us.

Kind Regards,
Dave
Customer Relations

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer