Stone Deals Reviews 

55
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I have ordered a number of samples for indoor and outdoor projects. All samples arrived promptly and were clearly labelled with the necessary details. The indoor stone was very good quality. Unfortuna... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sales was supportive in helping get samples out for us to try. Unfortunately, the Noce Brown Brick Travertine weren’t cohesive with our kitchen. I am hoping they choose to stock a gray variety in the... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delighted with my tiles. I researched and ordered samples from multiple retailers and the tiles stone deals sell were identical to those charging double or more. The tiles were well packaged, great va... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from this company. A lovely lady on the phone pulled out the stops to get my order delivered the next day even though it was past the 12 noon deadline. Thank you so much. I will def... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

55 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(55)

20 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Very good service, tiles arrived quickly, well packaged no damages so far. Thank you.

13 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered tiles white Carrara tiles for…

I ordered tiles white Carrara tiles for my hallway as well as some basket weave tiles. The whole experience has been a nightmare.

Firstly I was told my order could not be delivered to my house , even tho I paid £70 for delivery. After many phone calls I had to get it delivered to a nearby address and transport the tiles myself. The company suggested it was due to overhanging trees on my road, where the lorry would be too large. This was odd as if this was the case, they could provide a smaller van, as with other deliveries as I only ordered around 10 sqm.

The tiles arrived and I have noticed the tiles are cracked in many places , I rang them and spoke to Faye.

I have been told I should have told the delivery driver to wait and checked each tile on the pallet ( the driver didn’t even get a signature and drove off dumping the heavy pallet on my driveway).

I have now been told I can get a replacement for the damaged tiles if I pay delivery.

No refund for them, no suggestion they will pay for delivery.

Please go elsewhere

17 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Stone Deals

Antwoord van Stone Deals

Dear Ms Kaur, we thank you again for your order with us. We would kindly like to remind you that upon checking your initial delivery address, we respectfully informed yourself that the third party haulier driver will not go into your lane due to over hanging trees, we then offered yourself a full refund for your order as these kind of driver decisions is out of our control. The delivery address change was requested by yourself and not a suggestion by us. In regards to damage reporting, we did kindly explain before dispatching your order that hauliers do not (understandably) take responsibility for any damages after they leave any delivery site, this is because of the highly fragile nature of the items being delivered and it can not be determined by them that the damages occurred during the delivery process and not after delivery when being handled therefore, they do apply delivery charges for the replacements, which was agreed to be sent out to yourself free of charge even though we will not be able to put in a claim for them ourselves.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Excessive delivery costs for an awful service

Ordered 60m2 of stone paving slabs. Paid over £200 in extra delivery charges. The delivery was postponed 3 times, each time we weren't told the delivery wasn't going to turn up. We chased Stone Deals who just gave us the number of the haulage firm and told us to chase them directly. When the paving slabs arrived they had no way of getting them off the truck - luckily we had 3 builders on site that spent over an hour man handling them off the truck. Stone Deals again told us it wasn't their problem - they sub out the delivery to a separate company and we should take this up directly with the haulage firm.

2 juni 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent value, quality and service

Having read some of the reviews I was a little concerned but placed the order online anyway. 70 metres of extremely well packed cararra arrived the following day and no damage, cracked or chipped tiles whatsoever. There is some minor shade variation but as it comes out of a mountain it’s what one would expect. Really delighted with the quality and price. As I ordered online rather than over the phone I was able to pay by credit card.

4 maart 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally different colour tiles on my second order!

I ordered some Oyster Riven Cladding tiles and when they came I was very happy with my purchase. Unfortunately I was a few boxes light due to my miscalculation when it come to measuring.

When my second order came the tiles where a totally different colour, I could believe the contrast was so bad. When I informed Stone Deals they said this was what happens with a different batch of the Oyster tile as it's natural stone. They never explained this to me when I ordered the tiles via telephone conversation and it certainly never explained this on their website.

They did offer to refund the tiles but they said I would have to pay for the delivery too their warehouse and they also wouldn't refund me for the initial delivery charge!

To say I'm extremely disappointed is a under statement. I would never use Stone Deals again and would recommended anyone else to take their business to Walls & Floors who knock spots of these guys.

6 augustus 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Stone Deals

Antwoord van Stone Deals

Dear Customer,
Thank you for your review. The colours may change in every shipment therefore we always recommend (on the phone or online) to order extra (10% is the minimum) in order to avoid this kind of problems. Our sales team may also not keep track of every single order or product batches, unless it is specifically mentioned by the customer.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless liars

Useless liars,

I ordered Over 70m2 online on Saturday due to arrive on Tuesday. I heard nothing from the company until 4:40 on Monday afternoon to say That they only had 25m2 in stock.

If you only had 25m2 in stock why did your website accept my order of over 70m2 and why did you email me 20 minutes before you closed Monday afternoon.

I am awaiting there response today and I will update this review accordingly. If it doesn’t go well I’ll also leave further bad reviews on other web site and also my various blogs and twitter feeds.

14 juli 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Stone Deals

Antwoord van Stone Deals

Dear Customer,

Many of our customers are happy with our products and services. The website did accept the order because it did not have real-time stock checking facilities at the time. However, you were called on time and there is no need to call us liars. In the end your payment was refunded.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Customer service is poor

Upon delivery the driver pushed us to sign and we were not able to check every single tile. Once we were able to check each one, we noticed a couple that were damaged. One broken one, and another which had a huge tumbled mark in the middle which had a yellow coloured centre (completely inconsistent with the rest of the tiles). I emailed stone deals straight away (within 60 mins of delivery) with photos and they said the damaged tiles could be utilised in places that are not seen.

The company also suggested that the damaged tiles should account for the extra 10% of tiles recommended the customer purchase. The main issue here is that the extra 10% recommended is supposed to account for the errors with fitting and NOT account for poor quality control from Stone Deals. They offered 50% refund on damaged tiles and called it a "goodwill gesture", and will not take accountability for the poor service. While we are happy with the refund, we would expect 100% refund for a product that they had included which was damaged and the other which is completely inconsistent with other tiles.

While we are happy with the look of the tiles and their prices are good, I am disappointed by the rude emails I received and the lack of accountability by this company.

18 augustus 2019
Review zonder uitnodiging
Logo Stone Deals

Antwoord van Stone Deals

Dear Hannah, thank you for your review.

You claimed that 2 tiles were faulty.

Once we checked the photos that was sent from yourselves, 1 item had a pitted surface (the product you purchased may have this kind of surface as it is tumbled, this is a natural stone), the other tile was slightly broken on the edge.

We advised if these tiles can be utilised for cuts. You declined this, therefore we offered 50% discount on these 2 tiles (effectively 1 broken tile free).

We believe this solution is reasonable and do not understand the negativity in this review. Considering that our prices are excellent in comparison to high street shops, we believe we have done our job and provided a good service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looking at the reviews here

Looking at the reviews here, I was a bit hesitant to order online but called the company, ordered 10m2 of travertine. The person on the phone was very helpful, explained all the procedures. The order arrived 3 days later. The transport company called me to book beforehand. The tiles came intact and as per the description and the photos on the website. Overall can't fault the company.

4 januari 2019
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Totally unprofessional

Totally unprofessional, don't even understand consumer rights or distant selling laws. They send you tiles with manufacturing defects that are probably seconds, and try to blame the couriers for damaging them when they are clearly nothing to do with transport. Then blame me for not checking pallets of hundreds of tiles individually before signing for the delivery as if the courier is going to wait for me. Their answer to this is to return the problem tiles back yourself for immediate replacement, when they are 2 hours away from me. After sending them photos, they say they will send replacements that never turn up. Really unhelpful and rude staff, including the manager that I dealt with.

27 november 2018
Review zonder uitnodiging
Logo Stone Deals

Antwoord van Stone Deals

Hi,

This person left reviews on multiple platforms for us however we do not recognise the customer. Tried to get in touch with no luck. Looking at the history on Trust Pilot, we see 5 reviews, all 1 star for different companies. We do not use Trust Pilot for review collecting platform, please see other platforms for more information about us and our products & services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

stunning quality marble

ordered samples which were free then ordered the stone which was exactly like the samples. only 2 broken tiles from hundreds. great value will use again

7 januari 2017
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would definitely use this company again

The products are cheaper than other internet companies and the quality of the tiles are really good. The tiles arrived on time and they were as described. I would definitely use this company again.

23 september 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good deals but a little inflexible

I found the tiles I wanted for much less than we'd be paying on the high street on stonedeals.co.uk so I thought it was worth ordering them online. The problem came when we asked to have them delivered to our new house we're renovating but haven't moved into yet. Not possible they said, unless we paid by bank transfer. This wasn't an option as we didn't know the company and didn't want to leave ourselves without the protection that credit cards give you. So I opted to have them delivered to our current address and move them to the new house ourselves. Waited in on the day we'd arranged and got a call from a delivery company to arrange a day for delivery - annoying! They couldn't deliver that day of course, and the message to deliver hadn't been passed on. As I couldn't wait in another day, but someone would be at the new house the next day I managed to get special permission for them to deliver there the following day, but this is not normally allowed. The tiles are lovely, but on inspection, the bottom two in the pallet were cracked. No way we could have known this while the delivery driver was still there- he wasn't going to hang around while we emptied the whole stack of tiles and inspected each one. Not sure if stonedeals will replace them or not as they expect you to inspect at the point of delivery, even though we informed them the same day, with pictures of them still on the pallet.

18 februari 2014
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer