Ticketlords Reviews 

883
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Abeera has been consistently helpful and efficient. She is quick-witted and finding solutions and addresses these issues with respect and candour. It's an honour to get her impeccable service. The a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FRUAD!!! Do not buy a ticket from these guys they will first give you a ''discounted'' price but when it comes to the payment they will triple the price and say absolute nonsense about airline ticket... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Spoke clearly, tried to offer best flight in terms of no layover. Agreed to one then changed our mind, struggled with payment and throughout remained obliging and patient.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had a great experience with Sohrab. Despite us changing airlines a few times, he remained extremely patient, professional and helpful throughout. He guided us through every step, reassured us whene... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

883 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(883)

207 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid these companies at all costs

My experience with Ticketlords/flightsandtickets was shocking from start to finish. They asked me to pay a £300 deposit to “secure the seats” with Air France and promised certain fares. Later, they admitted the money never even reached the airline and then told me the fares had gone up, meaning they could no longer offer the original price they promised.

To be clear, I never refused to go ahead with the original fares — they simply failed to secure them after taking my money. Despite this being entirely their mistake, they still decided to charge me a £150 “cancellation fee” and only refund £150 out of the £300 deposit.

The customer service was disgraceful. I called numerous times trying to sort the issue out, and one of the agents was literally laughing and joking on the phone saying “we are scammers.” I honestly could not believe what I was hearing.

They then sent me an email asking me to reply “Go Ahead for refund” and stated it would take 7–11 working days for the refund. The whole process felt extremely unprofessional and suspicious.

In my opinion, this company is a complete scam. Be very careful before giving them any money. I would strongly recommend avoiding Ticketlords completely.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Hi ,

we have already responded to your previous review and please contact our management team at admin@ticketlords.co.uk for further assistance related to your refund case

Team Ticket Lords LTD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am extremely disappointed with my experience with Ticket Lords and their ticketing advisers don't listen to you they want to talk over you.

I am extremely disappointed with my experience with Ticket Lords.

On 25 May 2026, I contacted the company about a flight booking and was given a quoted fare. I was asked to pay a £200 deposit immediately to secure the price. During this call, no cancellation terms, refund restrictions, or conditions relating to the deposit were explained to me.

Before proceeding, I specifically requested the airline booking reference (PNR) so that I could verify the reservation directly with the airline. Despite multiple requests, I never received this information. I waited throughout the day the deposit was taken and then made several follow-up calls and emails over the following days. I was repeatedly told that the ticketing officer handling my booking was on leave and that I would need to wait for his return.

On 28 May 2026, after further calls and emails requesting the reservation details, I still had not received the booking reference. When I eventually spoke to a manager, I was informed that the original quoted fare was no longer available. Instead, I was offered an alternative flight with a different airline at a significantly higher cost and with a much longer layover than the itinerary I had originally agreed to. I declined this option.

I then requested a refund of my £200 deposit and was informed that only £40 would be returned, meaning the company intended to retain £160. This was despite not providing the reservation details I repeatedly requested, not securing the quoted fare, and not clearly explaining any refund or cancellation terms when the deposit was taken.

My main concern is the lack of transparency throughout the process. Had the relevant terms been disclosed from the outset, or had I received the reservation details requested, I would have been able to make an informed decision. Based on my experience, I found the communication poor and the handling of my deposit unfair.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Onojaife,

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and would like to clarify the circumstances of your booking.

On 25 May 2026, you requested a family return flight booking. Our flight quotation, together with the applicable booking, cancellation and refund terms, was provided to you, following which you authorised us to proceed and paid a £200 deposit. The outstanding balance was due by 30 May 2026.

Unfortunately, the remaining balance was not received by the agreed payment deadline. Following expiry of the original fare, the same fare was no longer available and our team therefore discussed alternative available flight options with you.

As you did not wish to proceed with the alternatives, a refund option was also offered. A chargeback for the full £200 deposit was subsequently raised through your card issuer. Ticket Lords did not contest the chargeback and instructed our payment provider to return the funds. The full £200 has therefore been returned to the cardholder through the card dispute process.

If you have any remaining concerns, please contact our Management Team at (admin@ticketlords.co.uk). We will be happy to review the matter and assist you further.

Kind regards,
Ticket Lords Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Abeera was very helpful explained took…

Abeera was very helpful explained took time to help and supported where I could not understand.
She has patient, kind and willing to explain well where needed.
I will call Abeera again when traveling again.
Kind regards
Joan

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Please be very careful when dealing…

Please be very careful when dealing with this company. After failing to book me into the flight they took the deposit (£80) for, they have the audacity to retain £50 out of my deposit because they accusing me of cancelling. This is a robbery in broad daylight . I did not cancel. That is a big lie. It was the agent Ryan who lured me with a pretence of a ticket (£800) and his colleague came back the following day, saying that the ticket is no longer available. It now costs £1165. and expected me to pay for it . When I refused that , he tried to offer me a ticket with a different company which costs £911. I was very angry and did not want to conduct any business with them anymore as I no longer trusted them. They now send me an email to say that they will process my refund in a week's time but will retain £50. Please be very cautious
I just wanted to add that, this company did not pay my deposit. It was my bank who reimburse the monies after I complained to them

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Berthe,

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and would like to clarify the circumstances of your booking.

Your return flight was booked on a partial-payment plan with an £80 deposit, and the outstanding balance was due by 4 June 2026. Unfortunately, the remaining balance was not received within the agreed payment timeframe.

You subsequently requested a refund and provided us with written authorisation to proceed. When our team attempted to return the agreed refund to the original payment card, the transaction was declined, and we therefore requested alternative payment details so that the refund could be completed.

A chargeback for the £80 payment was subsequently raised through your card issuer on 24 June 2026. Ticket Lords did not contest the chargeback, and the full £80 has been returned to you through the card dispute process.

If you have any remaining concerns regarding your experience, please contact our Management Team (admin@ticketlords.co.uk). We will be happy to review the matter and assist you further.

Kind regards,
Ticket Lords Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I thank you so very much Zayn

I thank you so very much Zayn , for the tremendous service you have giving to me. I very much appreciate your kind heart and the way you explained every thing to me clearly . Once again thank you so much for your assistance Allah guide, bless and protect you and your entire family.

20 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

do not trust this website I made a…

do not trust this website I made a booking and paid deposit and I was told the booking I reserved for 5days but I called In 2 days but they said your booking is no longer there so I lost my deposit do not trust this website

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Ismail,

We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience and would like to clarify the circumstances of your booking.

Your London to Lusaka return booking was made on a partial-payment plan on 19 May 2026. The agreed balance payment deadline was provided in the booking confirmation sent to you. Unfortunately, the outstanding balance was not received within the agreed payment timeline.

When our team subsequently contacted you regarding the outstanding balance, you requested a refund instead of continuing with the booking. The applicable refund arrangements were explained to you by email, and you authorized us in writing on 22 May 2026 to process the agreed refund. The refund was processed back to your card on 26 May 2026.

If you remain dissatisfied or have any outstanding concerns, please contact our Management Team at (admin@ticketlords.co.uk) with your booking details. We will be happy to review the matter and assist you further.

Kind regards,
Ticket Lords Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks to Arya Clark for her expertise service

I am greatful to Arya Clark at TicketLords Agency for their outstanding assistance. I had been struggling to find budget-friendly flight options on my own for quite some time for my family. Arya Clark took over the search and efficiently secured affordable tickets that perfectly matched my budgets. Their expertise, prompt communications, and their excellent customer service completely transformed my booking experience. and thank you for going above and beyond with your help.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They are scammers

They are scammed, tricked me into depositing £100 for flight booking, but was told the next day that, it has been cancelled by the airline and refused to refund me.

I have also reported them to Watch Dog. Please let's report them so others won't fall victim

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Customer ,
we are really sorry the inconvenience - unfortunately we are unable to find your details in our system with your name and we requested your booking information and contact details via trust pilot on 11/06/2026 but we haven't received your response - please contact our management team at admin@ticketlords.co.uk so we can sort out your concerns.

Team Ticket Lords LTD

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sorhab was excellent

Sorhab was excellent. He gave me all the options and was very good at returning calls timeously.

I felt safe in his hands and he is very professional.

It was simple and easy.

Thank you Sohrab.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wrongful fees charged

I booked a ticket and was asked to pay a deposit of 100. I was assured the ticket is secure and that i can pay the remaining balance by Monday (i had booked on a Thursday and Friday was a bank holiday). When i called to pay on Monday, they said the ticket was not available from the airline and started making suggestions of much more expensive tickets. When i refused, the agent, Arya Clark said I was being difficult and that they can only refund me 50 as there is a cancellation fee clearly shown in the terms and conditions. I think what they are doing is fraud

1 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Customer ,
we are really sorry the inconvenience - unfortunately we are unable to find your details in our system with your name and we requested your booking information and contact details via trust pilot on 11/06/2026 but we haven't received your response - please contact our management team at admin@ticketlords.co.uk so we can sort out your concerns.

Team Ticket Lords LTD

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Reported to Trading Standards. Lies about being ABTA registered!

Don’t take the risk like me- listen to the countless 1 stars. I am in the process of reporting them to Trading Standards. They use the ABTA logo/ blurb on their website however they are not ABTA protected/registered (ABTA specifically list ‘Travel Lords Ltd trading as Flights and Tickets’ as ‘not permitted’ on their website) Will you get your tickets, most likely yes, but you will never pay what you signed up to pay. It’s a classic and textbook bait and switch scam- lure you in and pay a deposit for 1 price and then change the price.
I called up and signed up to £1125 return flights and was told to call back and book the seats a couple days later- deposit paid, despite me wanting to pay in full at that time. When I called back, they said my inbound flight was confirmed but the outboard ticket type price had increased from the originally quoted £800 to £1100 and that I would get a £200 voucher to use for my inbound flight- when I asked for this in writing on an email multiple times, each time they would call me and told me not to worry, I never received this in writing (important later)… As I thought this was still cheaper than other agents (with my £200 voucher to use), I went ahead with it. My outbound ticket came though and was told to call back to pay for my inbound ticket. When I called back, the exact same issue/scam was used AGAIN- the ticket type was no longer available and that the price had gone up from the original £325 to now £750 (this was the flight that they said had been confirmed at the start…) and to add salt to the wound, they then told me that I could only use a maximum of £100 out of the £200 voucher… something that was deliberately not mentioned and deliberately not put in writing- he then got very aggressive and once I pointed this out.
It’s all very complicated and unorthodox and is a textbook bait and switch scam. The staff seem nice at first but are actually extremely rude and threatening and clearly aren’t properly trained. They make you pay large sums and highlight that you only have 1 hour to transfer the funds to create a sense of urgency. After the £100 deposit, you can only pay the full amount via BACS (red flag), I assume this is to ensure that the customer has no protection and can’t issue a chargeback. I’m sure there’ll write a cocky response like the others claiming that ticket prices change and x,y,z but it’s not true- when you confirm a ticket/booking, you confirm/lock in the price. You don’t purchase a car and then when you come to pick the car up, they say it’s doubled . Just book with a different agent- it WILL be cheaper

5 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Ticketlords

Antwoord van Ticketlords

Dear Reviewer,

We take the concerns raised in your review seriously; however, we have been unable to identify your booking from the reviewer name provided.

On 14 June 2026, we requested your booking and contact information through Trustpilot so that we could investigate the matters raised, but unfortunately we have not yet received the requested details.

Your review also refers to “Travel Lords Ltd,” which is not our company name. Our business is Ticket Lords Ltd.

We would particularly like the opportunity to investigate the circumstances described regarding the ticket price and voucher. Where Ticket Lords issues a voucher, the applicable terms of use are provided with the voucher documentation, including any conditions relating to its redemption.

Please respond to Trustpilot's information request or contact our Customer Care team directly at **[admin@ticketlords.co.uk](mailto:admin@ticketlords.co.uk)** with your booking reference and contact details. Once we can identify your booking, we will review the complete booking history and address your concerns as a priority.

Kind regards,
Ticket Lords Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchasing tickets for St Maarten & Ghana

I contacted Sohrab at Ticket Lords for him to find me the current best deals for two separate trips I wanted to book. Sohrab responded to my enquires very quickly and efficiently.

All transactions were completed today and the flight details are already loaded on the respective Apps.

I highly recommend Sohrab as your first point of contact at the company.

Thank you as always Sohrab.

Ms J Jones

8 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer