Tiger Sheds Reviews 

14.980
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Shed , great price and quality it’s fantastic , went together so easy We purchased this for St Mary’s Church in Walmer to store donated items for events to raise funds for the church .... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling service. Shed ordered and delivery date set. Delivery date came and no shed. No warning/update/reason given. Cancelled the order and was told 3-5 working days for refund. 5 working days... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the my second shed from Tiger Sheds, Tiger Elite pressure treated pent shed,also the eco base, ordering was easy, and kept me updated with emails on the progress of the order, base was deliv... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We visited Tiger Sheds to look at the quality and build of their summer houses and we were not disappointed...... fantastic! The assistant was so helpful and knowledgeable so we decided to go ahead a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

For the highest quality sheds online look no further. Not only are our prices cheap, we have FREE mainland UK delivery direct to your door on wooden sheds, log cabins & playhouses (exclusions apply).


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

15K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(14.980)

2.919 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Website easy to use and delivery…

Website easy to use and delivery options were great

18 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you found the website to be easy and efficient to use, we are happy you were pleased with the delivery options available also, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Smooth simple process

Smooth simple process, just let down by long lead time.

18 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with the efficient and smooth process. We appreciate the feedback regarding the lead time, unfortunately with us being in the back end our peak season, the volume of orders is still high leading to longer delivery timescales. If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing experience – poor quality, poor service and unresolved issues

My experience with Tiger Sheds has been extremely disappointing, and I would struggle to recommend them to anyone based on what I have experienced.
I purchased a log cabin with the expectation that I was buying a quality product from a reputable company. Unfortunately, the reality has been completely different.
From the outset, I encountered numerous problems, including **14 damaged roof panels**, missing glue, missing door handles and issues with the doors. I have also had to arrange visits from window companies to address problems, costing me additional money and causing unnecessary inconvenience.
The situation has been made even more frustrating by the way my complaint has been handled. Rather than feeling like a valued customer whose concerns are being taken seriously, I have spent considerable time chasing issues and trying to get a satisfactory resolution.
Replacement parts have not resolved matters either. I was left dealing with confusion over replacement doors and frames, and when the replacement doors finally arrived, they were visibly damaged despite still being wrapped.
This has become far more than a simple product complaint. It has cost me time, money and considerable stress. I have also had to pursue the matter with the finance company because of the ongoing problems with the order.
What disappoints me most is that I purchased this cabin expecting to enjoy it, not to spend weeks dealing with faults, deliveries, correspondence and unresolved complaints.
I believe customers should be able to expect products of acceptable quality and a reasonable level of after-sales service when something goes wrong. Unfortunately, that has not been my experience with Tiger Sheds.
At this stage, I am seeking a fair resolution, including discussing the return of the unit and a refund, alongside the additional costs and inconvenience I have incurred.
**My advice to anyone considering buying from Tiger Sheds is to do your research carefully and make sure you understand how any problems will be handled before committing to a purchase.**
A very disappointing experience from start to finish.

20 oktober 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delivery issue

Despite admitting there was an error in getting our item on the delivery list no offer to change anything, compensate or even allow specific day delivery. The shed was for an allotment and despite delivery being scheduled for way past the week the website had said they didn’t want to know. Cancelled our order and will pay a bit more for some actual customer service.

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are sorry to hear of the inconveniences you faced which led you to cancel your order, we strive to deliver customers better than this.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Barn Retreat Summerhouse cladding and Guarantee fail

Purchased a Barn Retreat Summerhouse in 2022 and was generally pleased with the structure until recently when I noticed several of the shiplap panels at the rear of the barn had warped excessively to the point there were gaps where rain water would get into the structure. This excessive warping and shrinking was not apparent elsewhere on the barn. In my opinion with of 40 years building maintenance behind me, this is due to poor quality wood selection and possibly, poor construction, nail distancing. I have treated the structure every two years with Tiger wood preserve. Tiger absolutely rejected any notion of warranty responsibility, pointing to a clause in their Guarantee terms that states is has to be treated internally and externally every year or the Guarantee is void. Buyer beware if you put any faith in their 20 year Guarantee. I will never buy from them again or even recommend them to my worst enemy

19 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, It is made clear to the customers at the point of purchase that the buildings need to be preserved annually to not void the guarantee, preserving once a year keeps the buildings in top shape and protected from differing weather affects and conditions, since you had not treated your building annually it does not keep the building in the condition it should be, so therefore would not practical or logical for us to offer replacements for something that is not a product fault on our end but rather a result of poor maintenance and care.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Five attempts to get the correctly sized door taking more than 5 months after purchase

While the shed appears to be of good quality, there seemed to be considerable dysfunction between customer service and logistics. It took 5 deliveries over more than 5 months from original order for us to get a door that fitted the shed (Double door shed). Three doors of the wrong size were sent and one door was warped, before finally the right size door in good shape was delivered. While we received a refund off our original purchase price, we did not feel the amount offered was suitable compensation for the challenges and dissatisfaction experienced and having an unlockable shed for five months after original purchase. Would not use again.

15 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are sorry to hear of the delays and inconvenience you have faced with your order, we acknowledge that it should not have taken nearly this long for the correct replacement doors, If anything remains outstanding please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple purchase

Simple pick and order system, ability to pay with apple pay made order completion easy. Delivery was great, on time and friendly. Note that kerbside delivery is just that, I suggest making sure you've planned the delivery, are able to unpack the pallet and move the sections to the build location, all sections are quite light and easily carried by one person.

13 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you were able to order easily, just to confirm delivery is to the Kerbside unless there is a driveway or front garden for the building to be placed on. If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful customer service

Dreadful customer service. I booked a delivery date which was agreed and several weeks later was given a different day which I could not accommodate. The whole project has been delayed by several weeks because the delivery team cannot give you a definite day when it will arrive, all dates are provisional and subject to change at short notice. The customer service team could not solve this problem!

1 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are sorry to hear of the experience you have had with us, Our delivery process is clearly outlined in the terms and conditions you received at the point of purchase, it states the week commencing you received is provisional and can push 1-2 weeks later, there is nothing our customer support team can do to change this process,

We value your feedback and it will be passed on for future improvements.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous shed well made easy to…

Fabulous shed well made easy to assemble could not fault service

2 februari 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are glad to hear you are pleased with the quality and craftsmanship of the shed, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great looking shed

Great looking shed, lots of information on how to put together and extra nails should you mess it up. Delivered on time and helped get it into my back garden, would recommend

15 augustus 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with the quality of the building and the extra components supplied, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Shed is of good quality and value for…

Shed is of good quality and value for money. However delivery staff are rude and unhelpful.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with the quality of the building, we regret to hear how you found our delivery staff to be unhelpful, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this company

DO NOT BUY. The absolute worse buying / retail experience I have ever had. Like so many other reviewers, I had missing parts. If this (missing parts) happens to you, this company is utterly incapable of dealing with it. Customer Services will apologies to you profusely, but will then NOT tell you the truth. "They're with the courier" - does not mean your parts are on a van and on the way. "The customer services manager will call you back" - doesn't mean she will call you back. In fact, it means you will not receive a call. Unbelievably, at Tiger Sheds, I was told - the Customer Services Department "... don't have a number for the logistics department"!? I do think the front line staff are genuine and make a real effort, however the senior leadership team in this company need to hang their collective head in shame - they are responsible for the woeful systems and processes. Absolutely Awful!

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are sorry to hear you are not pleased with your overall experience with us, I can confirm that the courier collect the parts from us and is delivered within the couple of days after, unfortunately sometimes there are issues with collecting that we are not made aware of until too late.

Since our logistics department are not customer facing, this is why were not able to pass on a phone number for them.

We apologize for your overall experience as we acknowledge it is not good enough, we value your feedback as it will be taken into account for future improvements.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is the 2nd shed we have bought…

This is the 2nd shed we have bought from Tiger Sheds. The 1st was in our old house which was so easy to assemble and looked lovely, so when we moved we knew it would be Tiger Sheds that we bought from for our new home. Again, lovely shed easy to assemble and looks fab. No problems and would highly recommend.

30 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are glad to hear that you are a returning customer and are pleased with your second purchase from us, It is great to hear. If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super helpful assistant who took the…

Super helpful assistant who took the time to explain and advise

16 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are glad to hear you are pleased with the service you received from one of our agents, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The sales person was very helpful when…

The sales person was very helpful when we popped over to the show room. We got exactly what we we wanted.
Thank you.

10 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with one of our sales agents at one of our sites, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I booked my shed on the internet

I booked my shed on the internet. I phoned Tiger sheds when I had difficulty arranging installation and couldn’t access the extra promotional discount and they sorted this straightaway without any issue and refunded the discount to me. Customer service is excellent.

10 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear that you placed an order with us and the difficulty you had was quickly resolved, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant from start to finish

Brilliant from start to finish! Having read several bad reviews I thought I'd risk it as they were the best value I could find on the Web. Great communication throughout, delivered onto drive, 8x4 pent shed went up a treat. Would highly recommend!

10 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with your experience from start to finish, We are glad the unfortunate bad reviews did not sway your decision, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I didnt expect to get the 5l of sage…

I didnt expect to get the 5l of sage paint so quickly, on the can it is such a nice colour.

14 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased with the speed of delivery on the paint and that you like the color of it. If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prompt service so far


Prompt service so far

10 oktober 2026
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are happy to hear you are pleased so far, If you need anything in the future please let us know.

Tiger sheds customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The shed was poorly made and as it had…

The shed was poorly made and as it had to be built on a particular weekend I had to rebuild one wall to erect it at all.

They give no compensation for this and aren't interested apart from saying they would have replaced the part which was no good to me.

If they had a proper checking system this wouldn't have happened.

I won't buy from them again.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tiger Sheds

Antwoord van Tiger Sheds

Good Morning, Thanks for your review, We are sorry to hear of the experience you have had with us, The first resolution we have for damaged parts would be to offer replacements for missing/incorrect/damaged parts. In the situation you face, we are not able to offer any compensation.

I can confirm we do have a quality control system, unfortunately sometimes mistakes happen and parts get damaged in transit etc, we value your feedback and it will be passed on for future improvements.

Tiger sheds customer care

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer