Tadhg O'Connor Ltd. Reviews 

440
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This company is second to none. I ordered a cooker and was delighted with it and the price was excellent. A lovely man emailed me to say they had a new model coming in and the model I ordered was no l... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is customer service at its Irish best. Ordered items online (great website experience) - confirmation received - got an email about an hour later “would I accept a substitute for an out of stock... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can’t speak highly enough of Ethan, Brian & many more @ Tadgh O’Connors in my recent dealings with this business. Deliveries were timely & efficient it was an absolute pleasure to deal with them. Th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had dealings with TOC rathkeale furniture. The wrong product ordered and then to top it off I didn’t get a call back like I was promised. Very disappointing as I’ve had dealings with Newcastle West an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Bouwmaterialen marktplaats
  2. ook in
  3. Elektrische apparatuur groothandel
  4. IJzerwarenwinkel
  5. Loodgieterwinkel
  6. Sanitairwinkel
  7. Slaapkamermeubilair winkel

Over Tadhg O'Connor Ltd.

Geschreven door het bedrijf

Tadhg O'Connor Ltd is a prominent Builders Providers and Home Improvement Centre, serving as one of Munster's leading establishments. With a legacy of 45 years, this family owned and operated company has been an integral part of West Limerick's business landscape. In 1978, Tadhg O'Connor Senior, a teacher at the time, recognized an untapped market in Rathkeale for a Builders Providers store. Embracing the challenge, he embarked on this endeavor, and the rest is history.

Building upon the foundation laid by their father, Tadgh’s sons now lead this family business and have embraced the opportunity to steer the company to new heights. Their ambitious vision and passion for innovation shape the company's present and future. Through unwavering dedication and hard work, Tadhg O'Connor Ltd have expanded over the years to three stores. Two builders’ providers outlets in Rathkeale and Newcastle West which include garden Centre's, as well as a state-of-the-art Furniture & Electrical showroom spanning 40,000 square feet in Rathkeale.

Community engagement is ingrained in O'Connor's business ethos. Alongside providing employment to nearly 100 individuals across our three stores, we have consistently supported local charitable, social, and sporting organizations, a commitment that will endure. At Tadhg O'Connor Ltd, our knowledgeable team sets us apart, consistently delivering a friendly and reliable service that goes above and beyond for our customers.

Our company mantra, "From Foundations to Furnishings," aptly reflects our ability to cater to a diverse range of needs, whether for professional builders, tradespeople, or home DIY enthusiasts. Our stores offer an impressive selection of goods, guaranteeing satisfaction from the moment you mark out your foundations to the day you settle in and rest your head on a pillow.

Proudly affiliated with Topline, Ireland's largest DIY buying group, we can provide competitive prices and a wide array of products to our local community and beyond. Topline, operated by Amalgamated Hardware PLC, stands as the leading DIY/Building Materials Buying group in Ireland, comprising over 90 affiliated members who independently own and operate more than 160 stores nationwide.

A significant milestone for our company occurred in 2020 when, after 42 years of brick-and-mortar operations, we made the decision to establish our online presence. Under the guidance of our accomplished marketing and e-commerce manager, Michael Sheehan, our team successfully developed a fully functional e-commerce website. This platform enables us to showcase our complete range of products and services to customers across Limerick and beyond.

Currently, we offer over 12,000 products online, serving customers in all 26 counties of the Republic of Ireland. Our nationwide delivery service ensures swift access to our products, complemented by a same day "Click & Collect" option. Rest assured, our dedicated e-commerce team guarantees a seamless shopping experience, mirroring the quality service you would receive at our physical stores. As we continue to innovate, we have several major projects in the pipeline, ensuring that we stay at the forefront of technology and advancements in our field.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

440 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(440)

39 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They did not have the item I wanted and…

They did not have the item I wanted and could not get it so they were quick to refund me,good seller to deal with

20 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Liam,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We're sorry we couldn't provide the item you were looking for, but we’re glad to hear that you found our refund process efficient and our service satisfactory.

Your understanding and kind words mean a lot to us, and we truly value your support. If there's anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great value

Great value, goid products and very quick delivery service.

28 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Carole,

Thank you so much for your wonderful 5-star review! We're thrilled to hear you found our products to be great value and appreciated our quick delivery service.

Your kind words mean a lot to us and motivate our team to continue providing the best service possible.

If there's anything we can assist you with in the future, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again soon!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible.

Don't even know where to start, ordered a Xmas tree, got sent the wrong one, on the 3rd correspondence a few days later I'm told they don't have the one I ordered in stock... AND.... then get an email that as a sign of good faith they'll give me a full refund AND will arrange pickup of the wrong one at no charge to myself... The sheer and utter gall.
Never shop there again, once bitten etc...

14 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Noreen,

I’m sorry to hear about your frustration with this situation.

The Christmas tree model you originally ordered was updated by the manufacturer, and unfortunately, the specific version you selected was no longer in stock. It was replaced with the newer model that was sent to you. While we do our best to prevent such issues, stock discrepancies can occasionally occur, especially during the busy holiday season.

We sincerely apologise for any inconvenience this has caused. If you’d like to discuss this further, please don’t hesitate to contact me directly at michaels@toc.ie.

Kind regards,
Michael

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

boxes arrived broken

boxes arrived broken

16 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Gillian,

We’re very sorry to hear that your order arrived damaged. All of our products are carefully inspected before leaving our warehouse, so it seems this damage may have occurred during transit.

To help us investigate this further and resolve the issue for you, could you please provide more details? You can contact our customer service team at customerservice@toc.ie, and we’ll ensure this matter is addressed promptly.

Thank you for bringing this to our attention, and we apologise for any inconvenience caused.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great stock and prompt delivery

Stock exactly what I needed, and very prompt delivery (next day!)

14 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Des,

Thank you so much for your fantastic review! We're delighted to hear that we had exactly the stock you needed and that our prompt next-day delivery met your expectations. We take pride in offering high-quality products and efficient service, and it's great to know that we could deliver on both fronts.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service,product well…

Great service,product well packaged,fast service

13 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi,

Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you were happy with our service and that your product arrived quickly and well-packaged.

Your feedback means a lot to us, and we’re glad we could meet your expectations. If there’s anything else we can assist you with in the future, please don’t hesitate to get in touch.

Thanks again for choosing us!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Sent out the wrong stuff first cost me…

Sent out the wrong stuff first cost me a day's work

5 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Tadhg,

Thank you for taking the time to share your feedback. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused by receiving the incorrect product. We fully understand how frustrating this must have been, especially given the impact on your work.

As soon as we were made aware of the issue, we acted swiftly to resolve it and ensured the correct product was delivered to you within 24 hours. While picking errors are rare, they can occasionally happen, and we deeply regret that this occurred in your case.

We hoped that our prompt resolution of the issue would have mitigated the situation and perhaps avoided a negative review. Nevertheless, we value your feedback as it helps us improve.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enquiry was very professionally handled…

Enquiry was very professionally handled order placed and delivered promptly at a reasonable price.Would recommend & very pleased.

13 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Tom,

Thank you for your fantastic feedback! We're delighted to hear that you found our service professional and efficient. It's great to know you were pleased with the prompt delivery and pricing. Your recommendation means a lot to us. We look forward to serving you again in the future!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great jukeboxcommunication and fast…

Great communication and fast delivery.very happy with my purchase

11 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi,

Thank you for your wonderful review! We're so glad you were pleased with the communication and fast delivery. Enjoy your purchase, and we hope to serve you again soon.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Have the item in stock

Have the item in stock

1 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi,

Thank you for your feedback, and we’re truly sorry for any inconvenience caused. If a product is not readily available in our warehouse, it is listed on our website as 'Available to order,' meaning we place an order with our suppliers after your purchase. Unfortunately, in this instance, we were informed by our supplier that the item was no longer available, leaving us no choice but to issue a refund.

We apologise for the disappointment and are working to improve communication around stock availability. Please feel free to reach out if you have any further concerns.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a Kamado rotisserie for a…

I ordered a Kamado rotisserie for a gift two weeks ago and it never arrived. I called after 4 days and was told it had been put away for winter but I would hear back when they could get to the warehouse to grab it. Now another 4 days- guess I will call again. And they have had my money for 2 weeks.

Updated Review 11.25.24 --- actually Michael, you are incorrect. I heard nothing about my order for 6 days after I placed the order and so I called and you answered, as a matter of fact. You told me at that time that you apologized but no one had yet gone to the warehouse to confirm that you may still have a rotisserie to sell. I was told, by you on the 14th that I would hear a response "shortly", of which no one contacted me via email, phone -- nothing. I then wrote the review because, as I told you on the phone on the 14th, that it was a birthday gift and the birthday was the 14th. And then lo and behold, with no notice from anyone at Tadhg O'Connor, a box was delivered on 19 November (Tuesday) that was the rotisserie. So very sorry to call you out on this, but I too own a business and I am so appreciative of others being aware of their customers as I try to be. So let that set the record straight.

6 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Nancy,

Thank you for taking the time to leave your feedback. I’ve reviewed your order and can confirm that the Kamado rotisserie was successfully delivered by DPD on 19th November 2024.

When you placed your order on 8th November, we informed you of a delay due to the item being stored for the winter season. We did our best to expedite the process, and the item was delivered within 7 working days as promised.

We apologise if this caused any inconvenience and appreciate your patience. If there’s anything further we can assist with, please don’t hesitate to get in touch.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was so impressed with my order i went…

I was so impressed with my order i went online Friday evening bought 2 items and received them very fast thank you for excellent service

5 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Mary,

Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear you were impressed with your order and the speedy delivery. Providing excellent service is always our top priority, and it's wonderful to know we hit the mark for you. We look forward to serving you again soon!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very fast delivery

Very fast delivery, my order was cheaper than everywhere else , I will definitely shop here again

6 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Emma,

Thank you for your fantastic review! We're thrilled to hear you were happy with our fast delivery and competitive pricing. It’s great to know you’ll be shopping with us again – we look forward to your next visit! 😊

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service and sped of…

Amazing customer service and sped of delivery!

5 november 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Guy,

Thank you for your wonderful feedback! We’re so pleased to hear you enjoyed our customer service and fast delivery. Your support means a lot to us, and we can’t wait to serve you again soon!

Regards,
Michael

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product as described

Product as described. Arrived promptly. Great service

29 oktober 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Rena,

Thank you for your kind review! We're glad to hear the product met your expectations and arrived promptly. Providing great service is what we strive for, and we’re thrilled to have delivered for you. Looking forward to your next visit! 😊

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was great fast delivery

Customer service was great fast delivery

25 oktober 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Una,

Thank you for your fantastic feedback! We’re so pleased to hear you were happy with our customer service and fast delivery. We truly appreciate your support and look forward to serving you again soon! 😊

Regards,
Michael

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super thanks

Super thanks

31 oktober 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Thank you, Laimis, for the fantastic 5-star review! We're thrilled to hear your appreciation. If there’s anything more we can do to make your experience even better, just let us know. Thanks again for choosing us!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Was sent the wrong product and still…

Was sent the wrong product and still waiting for it to be picked up and exchanged.

30 oktober 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Richard,

Thank you for your feedback, and we apologise for the inconvenience caused.

After checking the tracking, I can confirm that the item has now been collected. Unfortunately, the initial collection was delayed last week due to an Eircode issue with the courier, which was beyond our control.

Your replacement is now on its way and should arrive tomorrow with DPD. We truly appreciate your patience, and if you feel inclined to review your experience after the delivery, we would be very grateful. Please don’t hesitate to reach out if there’s anything more we can assist you with.

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Paul,

Thank you so much for your positive feedback! We're thrilled to hear you were pleased with the fast delivery and the quality of our product. Providing a smooth experience is always our goal, and it’s great to know we met your expectations.

If there's anything else we can do for you, please don’t hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Regards,
Michael.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very happy

Whilst they didn’t have what I ordered in stock my money was refunded promptly. I then ordered a different item and was very happy with this purchase. Delivery was exactly as promised

17 oktober 2024
Logo Tadhg O'Connor Ltd.

Antwoord van Tadhg O'Connor Ltd.

Hi Margaret,

Thank you for your kind review! We're pleased to hear you were happy with your purchase and our service. We always strive to keep our customers informed and ensure a smooth process, even when an item is unavailable. We're delighted the replacement item met your expectations, and we look forward to serving you again soon.

Regards,
Michael.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer