We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great unless you need to return. Very quick delivery but I’ve ordered 4 rolls more than I needed. While the customer service are very nice at accepting the return I ended up keeping the item as b... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered underlay, specified delivery date (today - 27/5/15) and paid express delivery charge which is supposed to do just that, ie deliver on the appointed day.Carpet fitter already booked to lay car... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Despite a few bad reviews on Trip Advisor, I saw that they were recommended on Money Saving Expert, and gave them a try. I'm glad I did as I can't fault them at all, the underlay I ordered arrived t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Having never ordered underlay before, I had a look in your usual big high street carpet shops where there prices are ridiculous. Had a look online and came across this company. At first I thought it... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Binnenhuisarchitect
  2. ook in
  3. Tapijtenwinkel
  4. Tapijtgroothandelaar
  5. Tapijtwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Carpet underlay from Duralay,Tredaire and Cloud 9.Whatever your underlay need from laminate to hard wood,carpet to LVT we have the product for you at wholesale prices.All our underlays are brand new perfect stock and fully guaranteed by us and the manufacturer. We have been supplying carpet underlay on the web since 2004 and with over 100,000 satisfied customers experiences we have the UK covered.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

70 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(70)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

100% Quality, the delivery was well early & I saved over £400 off high street prices A++++ I recommend this company to everyone!!

In all my years of ordering and waiting for stuff this has to be the smoothest most impressive I've ever experienced.

The website is brilliant, its easy and straightforward to place an order... there's no guff or blab just easy menu's and a very straightforward checkout. I had ordered all my underlay & accessories for an entire house in a matter of minutes.

Everything arrived the next day even though I chose 3-5 day delivery so I'm well chuffed.

I spoke to a couple of guys on the phone at tradepriced... once before I ordered and once afterwards when I was waiting for the stuff.... firstly its a free phone number (0800) and second I was put through straight away & they were both really helpful.

I cant say enough good words about this company & would like to thank them for saving me loads of money and doing a 5 star job.

5 november 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your comments.
We are always glad when our customers are happy and glad you have taken the time to write a review. In these days of review sites,it isn't often people who are happy take the time to write a review only the ones with an issue which is to be fair very infrequently,but with over 15000 orders per year for the past 12 years we do occasionally get them.
Thanks once more on taking the time.
Regards The Trade Priced Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good underlay but rubbish delivery from Yodel

Cloud 9 underlay ordered for delivery one by TNT for four days time on Thursday
Yodel delivered the small part of the order Wednesday night and told me the other part would be Thursday. Still showing as Selby service centre on Friday so rang Tradeprice and they said they would send another one out.
Monday got an email to say Yodel 24hr service for delivery Tuesday.
Needless to say it did not turn up on Tuesday and arrived Wednesday afternoon so advise giving a few weeks grace before carpet fitter is due.
Company very helpful and good product but let down by delivery company Yodel

10 juni 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your comments.
We use a number of couriers and send out dependant on size and weight of the item(s) to various different couriers.
We are sorry you had an issue with Yodel and apologise on their behalf as we no longer use them.
Regards The Trade Priced Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Late delivery

Ordered underlay, specified delivery date (today - 27/5/15) and paid express delivery charge which is supposed to do just that, ie deliver on the appointed day.Carpet fitter already booked to lay carpet tomorrow (28/5/15).
2pm today ONE roll of underlay delivered by TNT. Driver thinks because they are busy there wasn't sufficient room on his truck for the missing rolls. Complained via 'phone to TNT immediately, they promised to return my call within the hour, No reply. Have emailed Tradepriced, no reply as yet. Cancelling the carpet fitter now will leave me liable to pay him in lieu of a day's pay. Really angry.

27 mei 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your comments.
We apologise on behalf of the couriers.
Regards The Trade Priced Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE UNDERLAY FROM THESE PEOPLE!!

I ordered underlay from Trade Priced and went for the thicker, more expensive option. The underlay seemed fine when it arrived and it was fitted by Carpet right along with a thick pile, high quality carpet that we bought from them. After a few weeks we started to feel solid hard lumps under foot in sporadic places so we had Carpet right back. When he took up the carpet he discovered the hard lumps were in the underlay. They are solid lumps of glue that feel like stones to walk on. Trade Priced are unwilling to do anything about it and are now not returning my emails. DO NOT BUY FROM THEM!!

IN RESPONSE TO YOUR REPLY YOU ARE TALKING ABSOLUTE RUBBISH! IT WASN'T BUDGET UNDERLAY I ORDERED AND EVEN IF IT WAS I STILL WOULDN'T EXPECPT THE HARD LUMPS IN IT. SECONDLY, IF IT TOOK A YEAR TO SHOW ON YOUR SYSTEM I COMPLAINED THAT IS BECAUSE FOR MONTHS AND MONTHS YOU IGNORED MY EMAILS! FINALLY, AT NO POINT WAS I TOLD I COULD RETURN THE GOODS FOR EXCHANGE OR REFUND! I WAS TOLD TO SEND A SQUARE FOOT BACK FOR TESTING TO WHICH I REPLIED I COULDN'T AS THERE WASN'T MUCH SPARE AND WHAT WAS SPARE WAS DISPOSED OF AS AT THE TIME WE DIDN'T KNOW THERE WAS A PROBLEM WITH IT AND I WAS BASICALLY TOLD TOUGH LUCK! HAD I HAVE BEEN OFFERED REPLACEMENT OR REFUND WE WOULDN'T BE IN THIS SITUATION AS I WOULD HAVE ACCEPTED THAT OFFER.

10 mei 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your comments. We have investigated your complaint and can see you ordered 2 rolls of budget underlay from us in February last year. We also can see that you made a complaint almost a year later. We have offered as a gesture of goodwill only to accept the return of the goods for replacement or refund but you have chosen not to send the items back to us. We are sorry but we are unable to help you further, but should you wish to return the goods then the offer is still open.
Regards
The Trade Priced Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service.

Having never ordered underlay before, I had a look in your usual big high street carpet shops where there prices are ridiculous. Had a look online and came across this company. At first I thought it was too cheap to be real. But doing research and ordering from them I couldn't recommend them more. Spoke to a lady in the office who couldn't have been nicer. Wouldn't hesitate to recommend.

29 april 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your feedback and we are always of course happy when our customers are happy. We have passed your comments onto Judy (the nice lady as there is only one in here) and hope to see you again soon.
Trade Priced Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and price

Having seen the price of underlay in the carpet stores I thought I would try a search on the internet to see if it was much cheaper there. Luckily I found tradepriced.co.uk. whose prices were under half the price of the big stores. I was a little worried that their service might not be the best but I needn't have worried. I ordered three rolls in the morning and they arrived the following afternoon.
Well done tradepriced

31 januari 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you once again for visiting us and we are glad your happy and hope you will visit us again soon.Trade Priced Team.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful Company, Disgraceful Customer Service

Booked and Paid for a delivery for Tuesday. Took the day off and waited. It never turned up! Emailed Tradepriced as their phones were shut at the end of the day and got a quick reply the next morning. Its due for delivery on Wednesday! I asked them what happens when nobodys home as I was at work. I got ignored! Luckily I have a carport at the side of the house so the delivery guy was able to dump it there. Only got a little wet! I emailed for a name and address to complain to. Guess what, ignored again! NEVER NEVER NEVER Order from HERE. I used carpetunderlayshop twice before and they were brilliant. For the sake of a few tenners i wouldnt go anywhere else again.

Also a courier issue does not cover the fact that email responses were selective. You had your chance to look into my complaint. I have asked trustpilot not to make my order reference available as I want nothing further to do with your company.

10 januari 2015
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you for your feedback.
As you haven't included an order reference we are unable to look into this matter for you or verify the details of the transaction.
However it would look as if its a courier issue and we apologize on there behalf for being a day late.
Trade Priced Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cheapest on the web yet again

How do they do it? Saved myself over £700 using them for my underlay compared to the quote I was given at the shop! Ordered at 3.40pm Tuesday and arrived at 0815am the Next Day. Will be back

10 maart 2012
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you once again for visiting us and we are glad your happy and hope you will visit us again soon.Trade Priced Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow Excellent Again

Have used this company for the past 7 years and all dealings have been excellent.Have recommended them to everyone I know,weldone Tradepriced.co.uk will be back to save more money in the future! My carpet fitters have started to use them too saying they couldnt buy from the trade as cheap!

9 maart 2012
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you once again for visiting us and we are glad your happy and hope you will visit us again soon.Trade Priced Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All round good experience

Though the website may not look like much, tradepriced.co.uk provided a very good service.

They were competitively priced with regards to underlay, and charged minimal delivery costs. I was able to book a delivery date, and was able to track my order. The products came intact on the date chosen.

I had no negative experiences when ordering from tradepriced.co.uk, and I would definitely order from them again.

19 mei 2011
Review zonder uitnodiging
Logo TradePriced.co.uk

Antwoord van TradePriced.co.uk

Thank you and we are glad your happy and hope you will visit us again soon.Trade Priced Team.

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer