Transporthubuk Reviews 

286
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex Hart was great at organising transport for me, and was happy to be contacted to confirm various aspects. The driver of the day Omar was also really helpful, I last minute requested an earlier... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience, Alex made it very easy to book and communicate with. Driver andy arrived on time for both pick up and return journeys and was such a lovely guy, would definitely use again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I used Transport Hub for a group booking and everything ran very smoothly. The clients feedback was very positive saying "our students said that the driver was really great and friendly and absolutely... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My 10 year old Daughter was due to travel with a group of other young children on transport provided by this company. Two vans were hired one was ok but the other was horrendous. Seatbelts not working... Toon meer

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

286 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 33% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(286)

49 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

⭐ 1 Star – Unsafe, Unprofessional & Completely Unacceptable Transport

We booked a coach for a children’s event on 6 June 2026, but instead two unsuitable vehicles arrived—a van and an old 16‑seater minibus. Both drivers were openly vaping in front of children, and one admitted he didn’t know who had booked him, wasn’t aware he’d be transporting children, and had already driven from Essex with another long drive ahead. Serious safeguarding red flags were ignored when raised.

The 16‑seater minibus was outright unsafe. One seatbelt didn’t work at all, several were held together with Sellotape, and others required excessive force to fasten. As a licensed chaperone, I had no choice but to deem the vehicle unfit for transporting children. The driver was dismissive, and no replacement vehicle was provided. No one could reach the hire company.

Parents were forced to drive a 250‑mile round trip themselves and pay £38 per car for parking so the children didn’t miss the event. This should never have happened.
This company supplied unsafe vehicles, unprofessional drivers, and caused distress, disruption, and financial loss.
***DO NOT USE******

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Safeguarding concerns- do not use for children

If I could give no stars, I would! The company sent a filthy minibus to transport children. Upon boarding it was noted that at least two children were unable to fasten their seat belts- many of the seat belts were held together with sellotape and these two simply would not fasten. For this reason, the bus was rejected on safeguarding grounds. Transport Hub have accepted no liability and charged us the full amount even though we were unable to use the service.

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company 5* - 100% will use again!

Amazing company from start to finish.

Emma Thompson couldn't do enough for us. Would 100% use again in the future.

Party was 18 people for stag do & both drivers were really accomadating also.

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The ordered minibus didn't turn up

The ordered minibus didn't turn up. I called, emailed and WhatsApp messaged to ask where the bus was. I also didn't receive driver information ahead of the trip. I had to organise taxis for 10. The actual driver (from a third company).

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two-Hour Delay, No Communication, and Forced to Arrange Alternative Transport

I feel compelled to share my experience with Transporthub, as it was one of the most disappointing and stressful customer service experiences I have encountered.

Our party of nine booked a minibus through Transporthub for an airport transfer to Leeds Bradford Airport, with a return journey also arranged. Given the nature of airport transportation, reliability, punctuality, and communication are of paramount importance. Unfortunately, Transporthub failed in all three respects.

The vehicle was scheduled to collect us at 8:30am. When the vehicle had still not arrived by 8:55am, I contacted the company to enquire about the delay. I was assured that someone would investigate and call me back. No such call was ever received. As concern grew regarding our ability to reach the airport in time for our flight, I continued attempting to contact the company. In total, I made approximately fifteen telephone calls, none of which resulted in a satisfactory explanation, meaningful update, or even the basic courtesy of a return call.

At 9:11am, I received an email stating that the driver had all of the booking details and that the company would contact the driver and provide an update. Once again, no update was forthcoming. It was only after I proactively chased the matter further and requested direct contact details for the driver that I eventually received an email at 9:33am informing me that the vehicle had broken down.

By this stage, more than an hour had elapsed since our scheduled collection time. More concerning, it had apparently taken the company over an hour to communicate this critical information to us despite our repeated attempts to obtain answers. We were then advised that the revised arrival time would be approximately 10:30am, meaning the vehicle would arrive two hours later than originally agreed.

Whilst mechanical failures can occur and are sometimes unavoidable, what is entirely unacceptable is the company's handling of the situation. At no point did Transporthub proactively inform us of the breakdown, provide timely updates, offer a contingency plan, or demonstrate any appreciation of the urgency associated with airport transfers. We were left completely uninformed, repeatedly chasing information, and facing the very real prospect of missing our flight due to the company's failure to communicate.

The lack of professionalism displayed throughout this incident was extraordinary. Effective communication is a fundamental expectation of any transport provider, particularly one entrusted with airport transfers where delays can have serious consequences. Instead, we experienced a complete absence of accountability, transparency, and customer care. The burden fell entirely upon us to seek updates while the company failed to provide even the most basic level of service.

Given the circumstances, I had no confidence that the booking would be fulfilled and was forced to make alternative travel arrangements at short notice to ensure that our group reached the airport. I immediately requested a full refund, as the service that had been contracted was clearly not being delivered.

The entire experience caused unnecessary stress, inconvenience, and anxiety at the very start of our holiday. What should have been a straightforward airport transfer became an ordeal due to Transporthub's failure to communicate honestly, promptly, and professionally.

I cannot recommend this company under any circumstances. Reliability is the single most important requirement of an airport transfer service, and on this occasion Transporthub failed comprehensively. Equally concerning was the complete lack of customer service and accountability shown throughout the incident. Based on my experience, I would strongly advise prospective customers to consider alternative providers.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I booked 5 rides with this company

I booked 5 rides with this company. I really did not what to expect but was very pleased. There was 27 of us. I did read that some buses did not have A/C so did request. One bus did not have it and it was a fluke that This day it was so hot out. One of the group person called and they brought a new van out. Very quick. We had great drivers that were always on time. Drove Great and were very nice. You do have to wait until 1-3 days to have your driver assigned but once the company sends you the driver number , the driver is quick to response. I had worked with Sarah who is super sweet. She even had a baby and kept working with me instead of passing bookings on to a different agent. Thank you so much !!

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I highly recommend Alex

I highly recommend Alex! She was kind, attentive, and very easy to work with. The entire experience was seamless from beginning to end, and I always felt supported throughout the process. Alex was patient, knowledgeable, and willing to go the extra mile to make sure everything was handled properly. Her positive attitude and excellent communication made the experience both pleasant and enjoyable. I would gladly book with her again in the future.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed with the service…

Very impressed with the service provided. Great communication, competitive prices, and everything was handled smoothly. Anna was brilliant throughout and extremely helpful. Highly recommended.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ratchet

Unfortunately I trusted a travel agent who booked this company. It was truly ruined our vacation having to deal with these incompetent, rude, and scammy people. First of all, one of our drivers they assigned explained to us that Transport Hub UK is actually a shell company managed overseas, so they toss you around from email to whatsapp or very grainy phone calls. The names they provide are aliases, because it's different overseas people actually pretending to be British. I was instructed by my travel agent to contact "Sarah" and "Anna" via the whatsapp number prior to travel in order to receive directly my assigned drivers in the cities we requested. Before leaving the US we sent the whatsapp message to confirm, they responded that they had our reservations. The day prior to needing the drivers they went silent and after frantic calls to our travel agent, they blamed us for giving them incomplete information in our messages, which was untrue. The day of our arrival, we attempt again and again to contact our driver but the numbers were not working to no avail, and we even had local port volunteers try calling from their local phones. It turns out they gave us the wrong phone number, luckily the driver arrived, but in the interim Transport Hub called me on my phone several times during our vacation to yell at ME that the driver gave them the wrong number and they're not at fault. Listen, I am not responsible for management of phone number rosters - that is YOUR responsibility. Also Rude AF! Our second city, the driver was a smoker and hot boxing inside the vehicle. It was awful. Never again will I ever use this company to manage driver bookings it ruined our trip.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transporthubuk

Antwoord van Transporthubuk

Good Afternoon,

We are surprised to read this review, particularly as Transport Hub UK is a UK-based company and we do not operate any overseas branches or “shell” structure. All communication and operations are managed directly from the UK.

We also do not have any issue with the person who made this booking, as the reservation was arranged via a travel agent with whom we have been in regular communication since February. She is therefore in the best position to evaluate the service provided in full context.

Regarding the concerns raised, the only issue identified on our side relates to the driver contact details, which were provided incorrectly due to an internal oversight and were promptly acknowledged and communicated to you by email. However, it is important to note that this did not impact your journey. You were collected slightly earlier than the scheduled pickup time, and all transfers were completed as confirmed, including timely drop-offs.

We also note that several amendments were requested during the booking process, including changes to destination, itinerary, and pickup time. Despite the booking originally being confirmed as fixed, we nevertheless accommodated all requested changes without any additional charges and ensured all services were delivered accordingly including early pickups requested by you last minute.

With regard to communication, we do not agree with the characterisation presented in your review. We maintain professional records of all correspondence, and the tone of communication received on certain occasions was not consistent with standard professional conduct. For clarity, we have advised the booking agent that all operational communication must remain between our office and the agent directly.

Finally, while we acknowledge and regret the inconvenience caused by the incorrect driver contact number, we do not believe this justifies the severity of the claims made in your review, which do not reflect the overall service delivered.
Your journey went well, pickup on time. Dropped off on time, driver followed all the instructions, you changed itineraries which driver accepted and managed to, asked for a pickup at 09:00 am instead of 10:00 am which he also accepted.

We remain committed to providing reliable and professional transport services and welcome fair and balanced feedback from all clients.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you Sam

I worked with your company and I was greatly satisfied thank you Sam for your good service and patience. So sweet

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am a minibus operator

I am a minibus operator, I only do a few jobs. I have done jobs for this company for years. They are ignoring requests for payment, they get paid in advance but I am chasing payments for jobs I have done for them. The worst thing is they don’t have the decency to reply to me. Ace Minibus

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transporthubuk

Antwoord van Transporthubuk

Hi Mark,
Thank you for your feedback.
We would, however, like to clarify a few points, as your review gives a misleading impression of the situation. We have worked together for more than six years, during which you regularly covered jobs for us on a weekly basis. We believe this long-standing relationship reflects the professional and respectful way we work with our drivers.
Regarding the payment issue mentioned, the booking in question was clearly confirmed to you as a cash job, meaning payment was to be collected directly from the customer at the time of travel. Unfortunately, the fare was not collected on the day. We are therefore concerned by the suggestion that payment was made to us and withheld, as this was not the case.
Despite the collection of cash payments remaining the driver’s responsibility, we still made efforts to assist by following up with the customer on your behalf. We also remained in communication with you throughout the matter during our normal office hours.You texted at 17 :15 asking about job being cash or account which is already when job was taking place and no one was available in the office to reply. You have been already informed that job is cash when booked.
We always aim to resolve issues fairly and professionally and are disappointed that your review does not fully reflect the circumstances or the support provided.
Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT USE THIS COMPANY

DO NOT USE THIS COMPANY. They charge a £150 booking fee which exceeds the price of a taxi through a local company. Cancelled our mini bus the day before my sons wedding with no refund. Poor communication. The company have since contacted me apologising for the inconvenience and promised to reimburse my £150 deposit and asked for my review to be removed. I replied to them and said on receipt of my refund I will adjust my review but sadly to date I have still not received my refund after 3 weeks therefore my review stands NOT to use this company as i am still £150 out of pocket with no response to any of my messages.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SHOCKING Experience

We booked a “17-seater” bus for my son’s birthday outing, only to discover on arrival that it actually had 16 seats - meaning one person had to stand. That alone was unacceptable and unsafe.

At the start of the day, we departed around 20 minutes late because a few children arrived late. The driver warned us this might impact the return pickup time as he had another job to do in between. Fair enough. We accepted responsibility for the delay and expected perhaps a 20-minute knock-on effect later in the day.

For the avoidance of doubt - because I fully expect this company to dispute it - we did not leave “30 minutes late” as the manager later aggressively claimed. I know for a fact it was 20 minutes because I have a WhatsApp message timestamped 13:22 to the delayed child’s mother saying: “Don’t worry, we’ve got him now and are on our way.” So if we are splitting hairs, let’s at least stick to reality.

What followed was absolute chaos.

When our scheduled pickup time (17:00) came and went with no update, I called the driver expecting a short delay. Instead, he smugly informed me he was “40 minutes away because you made us leave late.” He eventually arrived 50 minutes after the agreed pickup time (17:50), leaving me stranded with 15 overstimulated 10-year-old boys while anxious parents repeatedly called asking where we were.

Then, around 20 minutes into the return journey, the driver abruptly pulled into an M25 service station and announced he needed to take a mandatory 45-minute break because he had “gone over hours.” The children were left effectively killing time in a petrol station while he took his break. Once again, the blame was placed entirely on our original 20-minute delay. He would not even engage in any form of conversation with myself or my husband, and as soon as we started questioning anything he threatened to discontinue the journey.

At this point, during the middle of this entire fiasco, the MANAGER phoned me directly. I genuinely wish I had recorded the conversation because it was one of the most bizarre and unprofessional customer service calls I have ever experienced.

Not only did he repeatedly call me “honey” despite me asking several times to stop and use my actual name, but he immediately launched into aggressive accusations instead of beginning with even the most basic apology for the situation.

He accused me of somehow “coercing” the driver into continuing the journey - while I was simultaneously supervising 15 children and fielding calls from worried parents. The accusation was absurd.

Even more bizarrely, he then warned me “not to become racist.” I have never seen this guy and have no idea what he looks like, and I am literally a person of colour myself. When I asked him what on earth he was talking about, his response was simply: “Just saying.”

Throughout the call, both the driver and manager kept insisting that every single issue stemmed from our 20-minute delayed departure. When I pointed out that this made absolutely no mathematical sense - because a 20-minute delay does not somehow justify a 50-minute late pickup and a driver running out of legal driving hours - the manager then suddenly changed tack and admitted, “Oh yes, there was traffic too.”

So the explanation constantly changed, but one thing remained consistent: not a single genuine apology or shred of accountability from anyone involved.

I have genuinely never experienced such impudent, defensive, chaotic, and deeply unprofessional service in my life. No ownership, no safeguarding awareness, no respect for customers, and absolutely appalling communication throughout.

Avoid this company at all costs.

9 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transporthubuk

Antwoord van Transporthubuk

Good Afternoon,

We are very sorry to hear about your experience and appreciate you taking the time to share your feedback.
First and foremost, we would like to apologise for the inconvenience and frustration caused during your son’s birthday outing. We understand how stressful the situation must have been, particularly whilst supervising a large group of children and managing concerned parents.
While we fully acknowledge that the service you received fell below the standards we aim to provide, we would also like to clarify that the actions and conduct described relate to individual members of staff and do not reflect the values or standards of the company as a whole.
We take your comments regarding the driver and the manager extremely seriously. In particular, the concerns raised about the manner in which you were spoken to are being formally investigated internally, as this is not the level of professionalism or customer care we expect from our team.
We also sincerely apologise for the seating issue you experienced upon arrival. Passenger safety is something we take very seriously, and this matter will also be reviewed thoroughly.
As a gesture of goodwill and in recognition of the inconvenience caused, we would like to offer you a 5% discount on any future booking with us.
Thank you again for bringing these matters to our attention. Feedback such as yours helps us review our procedures and improve the service we provide moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

On a stag do in Liverpool….

We were on a stag do in Liverpool and we received this email on the Saturday less than 24 hours prior to collection on the Sunday morning. I’m completely shocked that they had an internal problem and expected us to pay more money. I’ve never ever heard of a situation where the company with the internal issue would not absorb the cost which has occurred because of the internal issue. I’m appalled to be completely honest, that I, the client, was in a huge predicament, responsible for 14 adults 200 miles away from home and asked to pay another £200 to get myself out of the predicament.

“
Dear Joe,
I hope you are doing well. Unfortunately, our driver scheduled for tomorrow has reported sick at the last minute and is unable to cover the booking. We can provide proof of the driver's illness if required.
We have contacted a partner company to try to cover the trip so your journey can still go ahead. The only vehicle available at short notice is a larger vehicle, and the additional cost from the partner operator is £200. This is mainly due to the recent significant increase in fuel costs, which has affected last-minute availability and pricing.
Please let us know if you would like us to confirm this replacement vehicle or if you would prefer to cancel the booking. We sincerely apologise for the inconvenience.
Please let me know if you need any further assistance.”

Worst of all , I asked for some sort of compensation when the manager was back on the Monday and they refused to help at all.

They said they would consider it on future enquiries, which was hilarious because like hell I would ever use them again.

Stay clear of this company.

18 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Transporthubuk

Antwoord van Transporthubuk

Good Afternoon,

Thank you for your review. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced.

Unfortunately, the situation was unpredictable, as the assigned driver became suddenly ill. As with accidents, bereavement, or sudden illness in any field ,not only in the transportation sector, these circumstances are entirely unforeseen and beyond our control. We informed you at the time and offered to provide hospital documentation as proof if needed. Regrettably, we had no alternative driver available to cover the service, which forced us to cancel.

To ensure you were not left without a solution, we suggested an alternative companie and clarified that we do not interfere with their pricing or policies. We simply aimed to help you secure an option. You confirmed that you were happy to proceed with them and asked us to go ahead.

We fully understand your frustration in this situation. However, we were somewhat surprised by the expectation that we would cover any additional fees only because this falls outside our policy. Our booking and cancellation terms were shared with you prior to confirmation so you would be aware of these conditions.

That said, we truly regret the disruption caused and appreciate your understanding of the circumstances.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reliable, friendly and organised!

Emma is fantastic!

We've used Transporthubuk through Emma a few times now and are continuing to use them as we can't fault their reliability and service, Emma is always super helpful and accommodating of our requests, always ensuring everything runs exceptionally smoothly.

Kemar has been a fantastic driver too!

Can't recommend enough!

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer