VionicShoesUK Reviews 

701
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordered some new walking trainers. After 2 weeks they hadn't arrived. Usual arrive within a week. Contacted customer service, offered a full refund or another pair. My new pairs arrived within a few d... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 2 pairs of shoes for my sister at the end of August , they weren’t suitable and were returned a few days after receiving them via Evri . ( I have proof of the return)To date I have had no... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I contacted customer services for advice on a walking shoe which would support me for a walking marathon. The reply came back the next working day, with guidance on the best walking trainer (& why... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lovely quality shoes which came very quickly after order. Unfortunately, they didn't quite fit so I had to return them for a refund. The return was processed very promptly with proactive support from... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Schoenenwinkel
  2. Damesmodewinkel
  3. Herenmode
  4. Laarzenwinkel
  5. Winkel in modeaccessoires

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Vionic brings together style and science, combining innovative biomechanics with the most coveted trends. As pioneers in foot health with a global team of experts behind the brand, Vionic brings a fresh perspective to stylish, supportive footwear (Vio-Motion technology).


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

701 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(701)

178 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have found Vionic Shoes to be very…

I have found Vionic Shoes to be very helpful, polite and courteous.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your kind feedback. We’re delighted to hear that you have found Vionic Shoes helpful, polite, and courteous. Providing excellent customer service is very important to us, and it’s wonderful to know that we have met your expectations. We truly appreciate your support and look forward to assisting you again in the future.

Kind regards,

Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These sandals are the best

These sandals are the best! Supporting in the right places and soooo comfy. If I had the money I would love more colours.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that you find your sandals so comfortable and supportive in all the right places. Knowing they're helping you stay comfortable throughout the day means a lot to us.

We also love that you'd like them in more colours, and we'll be sure to share your feedback with our team. Thank you for choosing Vionic, and we hope to help you add to your collection in the future!

Kind regards,
Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Like walking on clouds - Tide flip flops

Easy to order some Tide flip flops. Prompt delivery. And the shoes are fab - a lovely purple indigo colour and with fabric straps which I like. They are great to walk in as the footbed is supportive but springy - like walking on a soft and bouncy mossy lawn - will buy this type again!

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that ordering your Tide flip flops was easy and that they arrived promptly.

It's wonderful to know that you love the indigo purple colour and the fabric straps, and we're especially pleased that you're enjoying the supportive yet springy footbed. Describing them as "like walking on a soft and bouncy mossy lawn" is such a fantastic compliment!

Thank you for choosing Vionic. We truly appreciate your feedback and are thrilled to hear you'll be purchasing this style again.

Kind regards,
Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service!

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your kind words! We're thrilled to hear that you received excellent customer service. Providing a positive experience for our customers is always our goal, so it's wonderful to know we met your expectations.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Kind regards,

Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My go to shoe brand

Since I have started needing to wear orthotics Vionic is my go to brand - it allows me to still wear nice trainers, sandals and shoes (and slippers!) whilst also being comfortable.

A pair of trainers I bought a few months ago and had worn only a few times developed a fault in them, and customer services was fantastic at dealing with this and sent me a replacement pair within a few days. Absolutely fantastic customer service and a great brand.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your wonderful feedback! We're delighted to hear that Vionic has become your go-to brand, allowing you to enjoy stylish trainers, sandals, shoes, and slippers while getting the comfort and support you need.

We're especially pleased to hear about your experience with our Customer Care team. While we're sorry that your trainers developed a fault, it's great to know that the issue was resolved quickly and that you were happy with the replacement process.

Thank you for your continued trust in Vionic and for sharing your experience. Your kind words mean a great deal to us, and we look forward to helping you find your next favourite pair!

Kind regards,
Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Refund shoes

Thank you so much for getting.back quite fast to my emails and sending the refund for my shoes
For understanding and giving the options if use the shoes can get a refund before a month unfortunately the shoes is not what I expect not a slip on

29 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for taking the time to share your experience. We're delighted to hear that you received a prompt response to your emails and that our team was able to assist you with your refund.

While we're sorry to learn that the shoes were not what you expected and were not the slip-on style you were looking for, we're pleased that we could provide options and help resolve the issue for you.

Thank you for your kind words about our customer service. We truly appreciate your feedback and hope we'll have the opportunity to help you find a style that's perfect for you in the future.

Kind regards,
Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Appalling customer service!

I ordered a pair of sandals in size 9, which were delivered in record time.
However, they were too small, my toes reaching the end of the sandal.
I then looked on the website and realised they are using continental/EU sizes.
I ordered a size 9, which should be a 43 but they are in fact a 42, a continental size.
I also wanted/needed comfort for my feet, so I ordered the footbed sandals.
There was no soft 'bedding' on the sandal but instead hard and rigid plastic, which, even with the brief moment of trying on the sandal, I realised, even if they would have fit, would have been very uncomfortable.
I went to returns on the website and all was quick. However, it was too quick as I mistakenly pressed print home label, when I wanted to print in the EVRI shop
I tried to phone customer service multiple times but within a minute, it would disconnect.
I then sent an email explaining I had clicked the incorrect box for self printing and would they please send a QR code for shop printing.
It took them 3 days to get back to me and they did apologise but failed to send a QR code, in fact no mention from their end, nor no attachment.
I ended up going to the local library to print out there
I definitely would not buy from them again, nor recommend them to anyone else.
Appalling customer service!

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that your order arrived quickly and that the returns process on our website was straightforward.

However, we're very sorry to learn about the difficulties you experienced with the sizing, the comfort of the sandals, and the support you received when arranging your return. We understand how frustrating it must have been to discover the sandals were not the fit or style you expected, and then encounter issues obtaining the correct returns label.

We also apologise that it took several days to respond to your email and that the requested QR code was not provided, resulting in the inconvenience of having to visit your local library to print the label. This is not the level of service we aim to provide, and we appreciate you bringing these concerns to our attention.

Your feedback regarding our sizing information, product expectations, and customer service processes has been noted and will be shared with the relevant teams for review. We are sorry that your experience has left you feeling disappointed and that we have not earned your recommendation on this occasion.

Kind regards,

Vionic Customer Care Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Refund

Had what I thought were a faulty pair of toe post sandals, raised a complaint and was initially informed that it was due to wear and tear, which was not the case. Had to request that the matter was further looked into and eventually a refund was agreed. So happy with eventual outcome.

25 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your feedback, and please accept our sincere apologies for the initial response to your complaint. We’re pleased that the matter was reviewed further and that we could reach a satisfactory resolution with a refund. We appreciate your patience and understanding.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Out of stock items

The company couldn’t provide any information on availability of their own products or when they are likely have any stock. It cannot be pre ordered or reserved either, which is neither helpful nor professional. The items haven’t been in stock for many months and they have no idea when they will be available if ever. ☹️

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We sincerely apologise for the frustration caused by the lack of stock information. Unfortunately, availability can be affected by production and supply schedules, meaning we’re sometimes unable to provide a confirmed restock date or offer pre-orders. We completely understand how disappointing this is and appreciate your feedback.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What a disappointment 😞

I have worn the wonderful Vionic toe post sandals for many years. However this year I ordered 2 pairs of trainers and everything went wrong. Not delivered on time in spite of the payment having been taken. Customer service is non existent. No possibility of speaking to anyone. Emails not answered. The shoes were eventually delivered but had to be returned as they were too wide. The returns system did work well.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We sincerely apologise for the issues you experienced with your recent order and for the delays in receiving support. We completely understand your disappointment, especially as a long-standing Vionic customer. We’re pleased the returns process worked well and truly appreciate your feedback.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

still waiting for the shoes to arrive - so much for next working day delivery

ordered last wednesday - after the cut off for next day delivery so should have been delivered Friday. from the tracking Evri didnt get it until Friday morning and it has been sitting in their system going nowhere ever since (it is now Monday afternoon). Their website has no chat facility, the helpline just plays a recorded message telling you to send an e-mail and their e-mail facility is set up so that it does not allow anything regarding missing deliveries and then makes you jump through hoops to send them a message. their delivery charge is unusually high and the service very poor. I would suggest they be avoided.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We’re sorry to hear about the frustration caused by the delivery delay. We can see that your order has now been delivered, and we sincerely apologise for the inconvenience caused while you were waiting for it to arrive. We appreciate your feedback and will pass your comments on to the relevant team.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I didn’t order

I didn’t order. Sent a request about sizing on 22nd June and received a response on the 21st August.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We sincerely apologise for the significant delay in responding to your sizing enquiry. We completely understand your frustration and are sorry we let you down. This is not the level of service we aim to provide.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor information

My wife has been looking for Vionic flip flops for some while after recommendations from both our daughters.
Being unsuccessful for a while I looked on the web so that I could ask for a local store. An online message told me they were busy and I was to emailI. I did so and waited 4, (5?) days for a response. When I did get one it consisted of a list of vendors, with their phone numbers. Of those names within 30 miles (3), one had relocated and had only a couple of pairs of old stock and no longer sold Vionic. A second didn’t sell them anymore, and the third had very few, not the ones my wife wanted, and they were (still) waiting for deliveries.
Can I suggest an updated list and a better contact process would be helpful?
All in all, a very disappointing result.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We’re very sorry to hear about your experience and completely understand your frustration, especially after taking the time to contact us and visit local stockists. We appreciate you highlighting the outdated retailer information and delays in receiving a response. Your feedback is invaluable, and we’ll share it with the relevant teams to help improve both our contact process and stockist information.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

I had to reorder for a smaller size. Emailed asking how long the refund would take as I didn’t want to buy another pair before the money back in my account. The whole issue was resolved quickly and also refunded the return charge

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your lovely feedback! We’re pleased to hear our team resolved everything quickly and could also refund the return charge. We appreciate your patience and hope you’re enjoying your new pair!

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality product and service.

Excellent,quality shoes in a range of styles.

Superb customer service

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your lovely feedback! We’re delighted you’re pleased with the quality and range of styles, and it’s wonderful to hear you received superb customer service. We really appreciate your support!

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vionic has great shoes

Vionic has great shoes. Customer service were prompt with response to my issue with a particular pair of sandals I got. I will keep purchasing from them. Great service and good quality shoes with arch support

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your kind review! We’re delighted to hear you’re happy with the quality and support of our shoes, and that our Customer Service team could assist promptly. We really appreciate your continued support and look forward to serving you again!

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order stuck

I ordered a pair of shoes checked delivery timescales and if ordered before 5.30pm next day delivery 4 days later still no shoes contact vionic to cancel order. To be told that my order had been stuck in the system and thats why it didnt go out next day wouldnt order again

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

We sincerely apologise for the delay and inconvenience caused. Your order should not have been held in our system, and we understand your disappointment, particularly given the delivery timescale provided. We’re sorry that this experience has affected your confidence in Vionic and appreciate you bringing it to our attention.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very impressed with speed of delivery

Very impressed with speed of delivery, often in two days from ordering. Returning a pair of shoe is incredibly easy on line. Refunds are actioned within a couple of days of receipt and appear in bank account within a week. It’s all so easy. Only one gripe, phone calls automatically disconnect in under 90 seconds, I never got to speak with anyone despite phoning over three days and while e-mails do get a response it takes two to three days. But overall a terrific company to buy from.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your fantastic feedback! We’re delighted you’ve found our delivery, returns and refunds so easy and efficient. We’re sorry to hear about your difficulty reaching us by phone and the email response times, and we really appreciate you highlighting this so we can improve. Thank you for choosing Vionic!

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

E Recovery Vionic sandals and shoes

E . Recovery Vionic sandals . These are a ‘ life saver ‘ . I am quite old and found I could wobble on my feet now and again! The structure of these sandals stopped me wobbling instantly. I stride out in comfort totally confident .
Yes they take wearing in BUT , patiently persist - use a plaster if rubbed somewhere and the rub disappear s . All GPs should know about these shoes , They could save people giving in to mobility scooters. Thank you Vionic please continue the wonderful E recovery shoes .

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that our E Recovery sandals have given you greater comfort, confidence and stability. Your kind words mean a lot to us, and we’ll be sure to share your feedback with the team.

Many thanks - Customer care

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great customer support

I've been buying Vionic shoes for about 6 years now and usually really happy with the quality - only down to 4 stars as my most recent pair of shoes wore out after 6 months. HOWEVER, the customer service was brilliant (Kimberley in particular) and they issued a full refund.

13 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo VionicShoesUK

Antwoord van VionicShoesUK

Thank you for your continued loyalty to Vionic over the past 6 years! We’re sorry to hear your recent pair didn’t meet our usual quality standards, but we’re delighted Kimberley was able to help and provide a full refund. We really appreciate your understanding and kind words about our customer service.

Many thanks - Customer care

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer