VIP Bottles Reviews 

6.401
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointing after-sales service. I purchased a £60 bottle of French Bloom L’Extra Brut which, when opened as a birthday gift, tasted strongly of vinegar and appeared to be faulty. I contacted V... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great prices. Prompt despatch and delivery. One glass in gift set was broken, better packaging would have prevented this. No replacement was available but was given a discount on original price whic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

order was straight forward and the delivery was realy fast will beff be ordering again so thank u VIP BOTTLES

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered two drinks as gifts for family just prior to Christmas 2024. Delivery was quick and arrived in good time for the festive season. Some of the bottles in a set of one of the drinks had become br... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Slijterij
  2. ook in
  3. Alcoholische dranken groothandelaar
  4. Alcoholwinkel
  5. Wijnhandel

Geschreven door het bedrijf

We are an online retailer specialising in offering a prestigious range of premium drinks. We deliver the finest and highly rated spirits and champagnes from around the world to your doorstep the very next day. Our values stem from the passion to source an exceptional range and provide a VIP Service for all our customers.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(6.401)

79 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

The website is easy to navigate and has competitive prices. Fast delivery too!

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Items arrived in box with no packaging…

Items arrived in box with no packaging and were rattling around
Printing very disappointing and amateurish

6 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo VIP Bottles

Antwoord van VIP Bottles

Hi,

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that you were disappointed with the packaging and presentation of your order. This isn’t the experience we aim to provide, and your comments have been noted.

We will be reviewing our packing procedures internally to ensure items are better protected in transit and presentation standards are consistently met.

Kind regards,
VIP Bottles Customer Support

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Arrived quickly but no gift box

It was good to find a company that sells a good choice of miniature spirits. Ordering was easy and arrived quickly. Wanted a stocking filler for my Uni son. The only thing I was disappointed with was on the website it said that you could choose up to 4 bottles and you could then have a gift box. I received the 4 bottles loose - no box. I didn't see any box or option for a gift box at checkout. Maybe my order didn't qualify. It doesn't matter as I found a small bag instead. I would buy from VIP bottles again.

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great company that I have used time…

A great company that I have used time and time again. I have ordered for both personal and corporate use, and so far, I don't have a single complaint. Ordering is easy, the order always arrives quickly and very well protected. I wouldn't hesitate to recommend.

26 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item was ordered 22/10 no sign of it…

Item was ordered 22/10 no sign of it and customer service just tell me to wait. Deeply unimpressed. No apology just delay at distribution centre.

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo VIP Bottles

Antwoord van VIP Bottles

Hi,

Thank you for your feedback. We’re sorry for the delay to your order and understand your frustration. Delays at distribution centres can unfortunately impact delivery times, but your comments have been noted and will be reviewed internally.

Kind regards,
VIP Bottles Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered some buzzballz over 2 weeks…

Ordered some buzzballz over 2 weeks ago. When they hadn't sent a dispatch notice I chased it up and was told it had been sent and have me a royal tracking number. The tracking stated they had never been received. I contacted them again they said they would resend and gave me a new tracking number which states the same thing again. The parcel has not been passed to Royal mail. Clearly a scam company and I still have no parcel and no refund

5 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo VIP Bottles

Antwoord van VIP Bottles

hank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry for the frustration caused by this order and understand how disappointing the experience has been.

We’d like to clarify that this was not a scam, and a full refund has already been issued for your order. Unfortunately, on this occasion, the parcel did not progress correctly into the courier network, and despite our attempts to resend, the same issue occurred. As soon as it was clear the delivery could not be completed, we processed your refund in full.

Refunds can take a few working days to appear back with your payment provider, depending on your bank. If you believe this has not yet been received, please contact us directly and we’ll be happy to confirm the refund details for you.

We apologise again for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow how special!

Wow how special did that gift look!
Got a bottle for a 21st birthday gift and selected the black gift box and message option.
Delivery was fast and secure.
And the recipient was absolutely delighted and loved the whole VIP experience, loved the selection and especially the gift box. Thank you

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer