woodsheets.com Reviews 

2.265
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Since my last review woodsheets have failed to respond to all messages, despite responding on here saying they want to resolve. No return to calls, voicemails, emails. I finally received my or... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Delivery outside of given window. All bar one of the pieces were incorrect. Support unresponsive. Delays in delivery and resolution meant I had to find alternative solution. When contact was finall... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I required some additional black mdf shelves for a bathroom unit cut to specific dimensions. Order process was easy. Items arrived in a timely fashion. Quality, finish and sizing was on point. Very pl... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Made an order. Nothing has arrived and no information 15 days later. Numerous phone calls made and messages left. One reply to an email saying a 'ticket has been created' but no actual information.


Contactgegevens

2,6

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,6

Alle reviews

(2.265)

203 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Woodsheets MDF panelling strips

Can only speak as I find.
This is the second time I’ve used Woodsheets and both times I have received excellent service.
The MDF panelling strips were exactly what I ordered, packed securely and delivered within the specified period.
Communication was very good - Natasha advised me when my order was being despatched, which allowed me to make arrangements for receipt.
From my experience I would recommend Woodsheets for your panelling requirements.

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Woodsheets

Prompt service and precise fit for the measurements of the wood and the MDF sheets that they have supplied to me

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WARNING!!! THIS IS A SCAM !!!

WARNING!!! THIS IS A SCAM !
FRAUDSTERS AND THIEFS !
AVOID AT ALL COSTS !!!

⭐ Absolutely disgraceful company — avoid at all costs!

If I could give minus 5 stars, I would.

They were very happy to take my money, but the moment I received broken goods, they suddenly became impossible to contact. Phone calls? Ignored. Messages? Ignored. Attempts to get help? Completely ignored.

Apparently, customer service ends the moment they have your money.

I have been left with broken goods, money out of pocket, and absolutely no response whatsoever. It is genuinely shocking how a company can treat paying customers with such complete disregard.

The most impressive thing about this company is their ability to disappear when there is a problem. If ignoring customers were a business model, they would be doing an outstanding job.

I did not expect perfection — I simply expected to receive goods that weren't broken and for the company to have the basic decency to respond when something went wrong.

Save yourself the stress, frustration, and wasted money. Based on my experience, I would not recommend this company to anyone.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Paul,
We’re very sorry to hear that your order arrived damaged and sincerely apologise for the frustration and inconvenience this has caused.
We certainly don’t want you to be left with any damaged panels. If there are any panels that need replacing, we will arrange replacements for you.
I will contact you directly to discuss the damage and arrange the appropriate replacements.
We apologise again for the experience you have had and appreciate your patience while we work to resolve this for you.
My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a bespoke shelf at the…

Ordered a bespoke shelf at the beginning of July.... Still waiting.
Have now got a refund through PayPal.
DO NOT ORDER FROM THIS COMPANY THEY WILL JUST STEAL YOUR MONEY.

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Mark,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great delivery, good size selection, clean cut

I placed a second order after the first went really well. The ordering process was easy, the tracking was great, and the parts arrived cut cleanly to exact size and well packaged. The second order: Perfect delivery tracking - the app gives you a 2h time slot which really helps. One of the pieces was a shade under width (~1mm) but worked fine for my project. Overall I was extremely pleased. A good point for me was that I could select the width I needed (other sites had a 50mm minimum).

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Find a different shelf supplier!

My advice is to steer clear of this company and that I wish I had read the reviews before hand!

The order is now a week late based on the latest time it would be delivered. I also have someone who was specifically booked for putting up these shelves this week.

I finally managed to get through to someone at Woodsheets a few days after calling a number of times throughout the day and was told an 'urgent' note was added and that it would arrive in a couple of days. A few days later and still not a word. I have tried calling and emailing again and contacting 'Chris'. Finally got a very poor reply via Whatsapp to say it will be a few more days before they can send it out.

Extremely disappointed and wondering if we will even receive them. Complete waste of time chasing this up and money spent on someone working on putting up our non-existent shelves!

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Eddie,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a piece of custom cut plywood…

I ordered a piece of custom cut plywood for a project. It was due to arrive on Thursday, but when it didn’t arrive and I saw these reviews, I was a bit nervous.

I messaged the number in the comments on here on the Friday, and my wood arrived via Royal Mail on the following Monday (so 2/3 post days later).

Can’t fault the wood - it was neatly cut and exactly the right size.

Very grateful that it arrived so quickly after I raised my concerns.

The person I spoke to was also very polite when I messaged with them.

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found Woodsheets to be excellent

I found Woodsheets to be very reasonably priced when looking for a bespoke sized shelf. It was easy to order online but then when a query arose it was also easy to speak to a person who assisted me quickly and efficiently. The cost of postage seemed a little expensive but the shelf was an awkward length and it arrived unscathed. My dealings with Woodsheets and the excellent quality of the shelf I received leave me with no qualms about recommending them!

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't even think about using this…

Don't even think about using this company
Ordered samples ,paid
And nothing ..thank you PayPal who have refunded me .

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Oliver,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shop elsewhere!

I wish I had come here to see the reviews before buying from this company.

I only ordered three sheets of wood, however after hearing nothing for over a week I had to chase on email no less than three or four times and phoning twice. Promises to return phone calls were not kept and when I eventually did get some movement and the order delivered two out of three pieces of were damaged. I tried to hide most of them within the design was using the wood for, but some were not so easy to hide. There are plenty of other businesses offering wood cut the size take this advice and shop elsewhere.

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Wayne,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this place

Avoid this place! Received some shelves and they weren’t in awful condition I emailed took them 3 days to log the ticket and took 5 days before I even got a message back. Said they would re send them and they haven’t it’s been 10 days I emailed 6 days after they said they would send them they emailed back telling me they escalated it to the company now it’s another 5 days ago no tracking information emailed them 2 days ago asking for a refund and nothing back!!! Avoid this place they’ve basically Stole my money!

Also they only respond on here to you if you don’t leave any contact info or order. No. I’ve left these in the review and had. I contact I’ve emailed every 2 days this week and being ignored!! I’ve no used the number provided on other reviews to try and get my refund.

DO NOT USE THEM!

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Charlotte,
Thank you for your feedback, and we are genuinely sorry for the frustration and inconvenience caused.
We completely understand your disappointment, particularly with the delays in responding to your emails and resolving the issue with your order. This is not the level of service we aim to provide.
To confirm, your order was refunded in full on Friday 21 August. We apologise that this was not communicated to you sooner.
We appreciate you bringing this matter to our attention and are sorry again for the experience you have had.
My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, avoid, avoid!!!!!

I paid extra for express delivery but the three shelves took two weeks to arrive. One of them was damaged. Woodsheets agreed to refund the delivery charge, and replace the damaged shelf. They did neither, despite numerous emails chasing them. Only when I complained to American Express did they respond, blaming a glitch in their system. Awful service all round. Avoid, avoid, avoid!!!!!

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Brian,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

I ordered a set of melamine covered mdf shelves and Woodsheets delivered exactly what I wanted. The quality is excellent and the packaging exemplary. There was a few days delay due to a machine fault but they informed me about it. The ordering web-site is also easy to use. I'm very happy with the product and service I received.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Avoid Avoid

Avoid – extremely poor service
If you absolutely must order from this company, I strongly recommend paying by American Express or another credit card so you have some protection if things go wrong. Also read the other Trustpilot reviews carefully before ordering.
I paid extra for Express Delivery, but my order was not delivered within the stated timeframe. The company later admitted that its machine was broken and that it could not give me a definite delivery date. I immediately requested cancellation, yet it refused to refund me and then attempted to describe my order as an Economy order—even though my written order confirmation clearly states Express Delivery.
Communication has been slow, the handling of my complaint has been awful, and I have now had to dispute the charge through American Express. Based on my experience, I would not recommend this company.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Sach,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order 14000128750 not delivered in…

Order 14000128750 not delivered in time, after 3 weeks still waiting and they don't want to cancel the order.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hello,
The delay has been caused by a breakdown of the machine used to apply the edging to your order. Unfortunately, the repair took longer than we had initially anticipated, and we sincerely apologise for the inconvenience this has caused.
The machine has now been fully repaired, and our team is working hard to clear the backlog as quickly as possible. We are aiming to have all delayed orders dispatched by the end of this week. Please be assured that we are making every effort to achieve this.
As soon as your order has been dispatched, you will receive a shipping confirmation email containing your tracking details.
Thank you for your patience, understanding, and continued support. We sincerely apologise once again for the delay and greatly appreciate your understanding.

Kind regards,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking Quality

I paid £190 for two sheets of wood, one of which should have had rounded corners. Instead, when I opened the packaging, both sheets had frayed ends, giving the impression of poor finishing, and the 25 mm sheet didn't have the rounded corners I'd paid for.

At this price point, basic attention to detail shouldn't be optional. The finish simply wasn't what I'd expect from a company marketing premium cut sheets.

Very disappointing, especially given the cost. I expected quality and received something that felt rushed instead. I won't be buying from them again and neither should you.

2 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Robin,
Thank you for taking the time to share your feedback. We're genuinely sorry to hear that your order didn't meet your expectations.
We'd like the opportunity to put this right. I will contact you contact and work on an appropriate resolution, whether that's a replacement, refund, or another suitable outcome.
We appreciate your feedback, as it helps us identify where we've fallen short and improve our quality control. We hope you'll give us the chance to resolve this for you.

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing customer service

I ordered shelving that was due to be ready for collection, but when problems arose the communication was poor from start to finish.

I spoke to customer services on the morning the order was due to be ready. I was told the issue would be investigated and that I would receive an email update. No update ever arrived. When I called back later that afternoon, the representative appeared to have no knowledge of my earlier call, suggesting that no investigation had taken place at all.

To make matters worse, I was then told over the phone that my refund would be approved and processed. However, the follow-up email stated that the refund merely had to be "investigated" by the accounts team and could even be declined, with a decision taking up to 14 working days. This was completely different to what I had been told and left me with very little confidence in the company's internal communication or customer service.

Customers should not have to chase for updates, repeat themselves, or receive conflicting information about something as straightforward as a refund.

Based on my experience, I would not use this company again.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo woodsheets.com

Antwoord van woodsheets.com

Hi Robert,
I want to contact you to resolve the issues you are experiencing. Unfortunately, the review has been posted without any contact information. Could you please contact me and provide the order number?

My contact details are,
Phone-07976854684 (please call or send me a WhatsApp message).
WhatsApp- https://wa.me/message/QMXKXJMRRTWXJ1
I am available Monday-Friday 09:00-17:00.
I look forward to hearing from you.
Thank you,
Chris

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer