YourGreenHouses Reviews 

373
•
TrustScore 3 uit 5

3,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not do business with YourGreenHouses. I ordered a greenhouse in February for delivery in March. The greenhouse was not delivered, so I canceled my order on September 9th; however, I have not been... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Melissa was professional, courteous, and informative. She answered my questions and provided background information. I will definitely check-in with Melissa if I need updates. Thanks, Karl

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Your rep Melanie was very supportive and understanding regarding my families project. We did our research and she made us very optimistic about our decision to move forward and we wanted her to assis... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order date was April 19, 2026, it is now October 17, 2026 & nothing has been delivered, no communication since August 18, 2026. That communication was again 4-6 weeks, I've been getting 4-6 weeks sin... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Broeikas
  2. ook in
  3. Bouwwinkel
  4. Tuinmeubilairwinkel

Geschreven door het bedrijf

YourGreenHouses is a premium greenhouse manufacturer that has been serving growers across the United States and worldwide since 2009. Our greenhouses are produced in Europe and ship directly to your door with free nationwide delivery across all 50 states. We offer three main product lines to suit every space and growing goal. Our polycarbonate range covers compact backyard structures through to large commercial setups. Our Nordwood line combines slow-grown Nordic spruce with tempered glass for customers who want a premium garden room aesthetic. Our Scandiglas range offers high-performance tempered glass structures available in multiple configurations including standard, Accoya, Pyramid, Lean-To, and T-Shape Orangerie. Every greenhouse we sell comes with a manufacturer warranty that varies by model and product line, designed to give you long-term confidence in your purchase. Our support team is available from the moment you place your order through to assembly and beyond. We have served hundreds of thousands of customers across multiple continents over 15 years of manufacturing. Every review we receive helps us improve and serve our customers better. If you have had an experience with us, we want to hear it.


Contactgegevens

3,1

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

373 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 73% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,1

Alle reviews

(373)

353 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered this greenhouse in May and…

I ordered this greenhouse in May and here we are in September and I still haven't received it. I do get email updates saying oh it's coming really soon but never anything that is actually helpful. I would not order from this company again

14 mei 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Deva,

We sincerely apologize for the long wait for your order and the false promises. We wanted to let you know that we have initiated a full refund for your order, and it is currently in pending status.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute trash

Absolute trash! To say they had customer service would be giving them credit. After much delay with the order we tried to cancel our order for several weeks. This was in June. At the time of this surgery it is middle of September and we still haven’t received a refund.

We continue to receive the same screen shot on their system where it says “refunded” on August 25th. This can’t be the case as “customer service” called me on 2 September asking for my account information.

Don’t bother calling any of these people on their “direct line” it rings once and straight to voicemail. It’s literally impossible to be this incompetent and bad at customer service. There should be someone dedicated to making things right when you have screwed someone out of $10k for months

Worst company I’ve ever seen, would never recommend it

UPDATE: They’ve been telling me my refund has been pending since August 25th! Even though their employee called to verify my bank information in 2 September. They now keep sending me the same screen shot of their system saying it’s pending. It’s OBVIOUSLY not pending. It’s October 11th. Nothing pends this long. They refuse to talk to me in the phone. I keep getting a run around. I had to initiate legal action

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Carey,

According to our records here, we are currently in the process of taking care of this refund. We'll be in touch when anything changes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Melanie was a delight to talk to today…

Melanie was a delight to talk to today and in the future as the point of contact with updates until the greenhouse I ordered is delivered. Thank-you!

18 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Bart,

Highly appreciate the kind words, and very happy that Melanie was a good help as well.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my greenhouse in May

I ordered my greenhouse in May, 2026. My order # is 5139. The owners email is now bouncing back. I received a couple of very lame emails saying my order was being manufactured with no real information provided. Then the owner made a Youtube video explaining why they were behind in shipping. Since then, his email address is no longer valid. Gustav is his name and he's at yourgreenhouses dot com. I emailed customer service and have gotten no response. This is a lot of money for us and I feel they have no intention of providing us with what we paid for. I hope they'll respond here and prove me wrong. If they can't come through I'd just like our money back.
As you can see with their answer, even though I told the rep that we leave in mid November and aren't back in Maine until later April, they completely ignore any communication and do what they want. They'll try to deliver on December, we won't be there, and the delivery company will send it back. Terrible company with terrible communications and I'm likely out my money due to their continued inability to do what's right.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Daryl,

Upon checking our records, we had reached out to you to explain the delays with our orders and what was causing them. We also informed you that your order will be part of the next batch, which we estimate to be delivered around December.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service from Melanie from the first contact with her through me changing my order after payment.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Michael,

Thanks for the kind words. We will let Melanie know of this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Hi Bruno

Hi Bruno

I pre ordered this greenhouse back in December 2025 to be delivered in April 2026. I called several times about when it would be shipped and was told it was in the Q. Mid summer I was told that the model I ordered, Arrow, was not available and I could change it to The worlds most favorite. I did so, and was told that I would be refunded and then the new order would be placed. 3 weeks later still no refund. I called and talked to Ruben and he said he would take care of it. Ruben then called me back and left a message that it's been taken care of and I should receive the Greenhouse by the end of August. Here we are a month later and it seems that the order may finally be on the way. I expressed to Ruben that my last opportunity to get it assembled before winter is the week of September 28, 2026 as I will be on vacation that week. After that I will be working 7 days a week with zero days off and I'll have to pay to have it assembled. That's not acceptable. I'm not a happy customer at this point. We had plans for the Greenhouse this summer and now we will be delayed another year. This has been a terrible experience.

Regards,
Kevin

15 september 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Kevin,

I sincerely apologize for dropping the ball on our communication side. Upon checking our records, we had your order shipped out on September 22nd, and according to the tracking, it has been delivered by now.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Wish we had ours by now

Wish we had ours by now.
The build was supposed to be next weekend 9/26/26. We ordered a 10x26 polycarbonate with a few options (2 vents and a 2nd door) back on May 11th. Delivery was said to take 8-12 weeks. We asked for them to delay deliver until the week of Sept. 8th. That would have been 18 weeks. They agreed, stating no problem since delivery was well outside 12 weeks it usually takes. They did not deliver. We've been calling and emailing since the 4th for info and they don't answer phone calls and they don't reply to emails. After several attempts, we are lost now. We contacted Chase to dispute the charge. We aren't sure if it’s a scam, just a bad business, or otherwise at this point. Chase is now handling things at the moment. The same day we disputed, we finally received a call. The guy said he had a resolution proposal. After his spiel about shipping issues, delays, and the shipper not picking up orders (they need a new shipper) he said it would be shipped to soon to Jacksonville, Fl. and they could get it to us in say 6-8 more weeks. It’s an update, but not really a solution imo. We've now had to cancel our build crew for the weekend of Sept 26th 2026. This pushes the delivery out to about 26 weeks and into November. Not holding our breath here. I asked him to just cancel the order and refund us our money. He said he could not and would have to forward that to another person named Rueben and he would call us in a day or so. It’s been a week now and no call. We are currently following the dispute process with Chase and they assure us of a resolve. They have contacted them and the company has 30 days to respond. We will continue with additional review and info.

16 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Monty,

We sincerely apologize for all the frustrations and false promises. This is definitely an issue on our end, and we are doing our best to have it resolved.

Upon checking our records, we have initiated a full refund for your order, and it is currently in pending status.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Liz was very helpful and patient

Liz was very helpful and patient. My credit card company would not accept the charge which for some unknown reason was charging five times each time we tried to run it. The communication has been great. I am very hopeful that will continue. I can't wait to get started with all the great things I have learned about your company and products.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Laura,

It's always great to hear such enthusiasm for our product, and I'm happy that Liz was of good help and showed great patience with you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

In a world where customer service is dead

In a world where customer service is dead, I was pleasantly surprised when Melanie Sanchez called to introduce herself as my customer representative. She walked me through the process and serves as my point of contact. Far and away, this is beyond what I have come to expect from other companies I've ordered from in the past. Good job, YGH!

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello, Ray. We highly appreciate the kind words, and we'll make sure that Melanie is informed of this.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It has been MORE than 6 months since I…

It has been MORE than 6 months since I ordered this beautiful green house. Very little communication, my story is very similar to other 1 star reviews. I go to look for any updates on delivery (first was supposed to be May 20th) I see I owe $2,880 MORE, I called my credit card company immediately, This "Green house" company will NOT see another dime of my money as they have strung me along for over 6 months. I would hate to see other people treated the way I have been. I have the foundation poured, paid for earth moved and I sit with winter approaching and NOTHING done regarding this, a ruined summer, no ability to travel, go camping as we have continually waited for this green house to materialize. I realize, since my calls are not taken, emails are "undeliverable" that this is just a scam. BEWARE! I have reported every detail of the string-along done by "Your green house", to the credit card company and reported that I see I am not the only one.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello,

We could not identify your order based on the details here. If you could please reach out to us at hello@yourgreenhouses.com, we want to get this resolved in a timely manner.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have been researching green houses for…

Have been researching green houses for some time. Found the Norwood Arrow the perfect fit for our needs. Liz closed the deal with helpful advice over the phone and team leader Melanie has been in touch as well to answer questions. So far so good!

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Jim,

Appreciate the kind words about Melanie. We'll make sure that she is informed of your review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware....you won't receive it and they won't refund

I ordered a greenhouse in May and when it was not delivered as promised, I requested a refund. On the website it clearly states that I am entitled to a refund anytime prior to delivery, however, they have now ghosted me and won't respond. I had financed it through Affirm, as they offered zero percent financing, however Affirm will not assist and it may affect my credit, which is ridiculous.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Amanda,

We sincerely apologize for making you feel unheard and ignored. That is not in our ethics, and we'll make sure to reach out to you within the next 48 hours to get this resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is a fraud. Total Scam. Greenhouses do not Arrive!!

I ordered my greenhouse in March 2026 and it never arrived. I requested a refund in July, and as mid-September, nothing has arrived yet.
This company is a scam! Do not buy from them!

13 april 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Joel,

We sincerely apologize for the delays in your order, the lack of communication from our side, and the false promises.

Upon checking our records, the refund is currently pending on our end and should be processed back to your account soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The worst experience in buying a greenhouse kit

Did quite a bit of research, and pre-ordered one of their polycarbonate models in March 2026, expected to ship, April 30th 2026.

Then Bruno reaches out April 22nd. Says that the shipment which contained my greenhouse, experienced an oil leak, and it was damaged during transit, along with some others. They are serious though, they are going to get a new one shipped and expedite it by air! "They said it was damaged in transit, and will ship it within 2-3 weeks. The failure to ship it after those 2 to 3 weeks shows, that was a lie".

June 1st rolls around, and I email them asking about it, as the 2-3 weeks passed with radio silence from them. Their response included 0 mention of this alleged damage in transportation, and instead went on to explain the complexities of logistics delivery for their large heavy greenhouses. No date, just empty explanations.

June 11th, a delivery update? Oh just a tracking ID and information sent to...FedEx, yes I'm sure FedEx was a good shipping partner choice, we all know their so good with package handling. Well at least an update, I can be patient.

Then another month passes, but I'm patient, I have an older cheaper polysheeting model which is starting to fail, but it can take me through the summer time.

Finally on July 27th, their founder Gustavs sends out an email and finally tells the truth about why myself, and judging by the email contents, many many others, did not receive their greenhouses. Apparently their logistics could not keep up, not some imaginary oil spill (more on that in a bit), but their complete and total utter failure in logistics management.

Followed with promises to do better, what they are doing to change it, and an invite to email back if you had not received your greenhouse kit yet.

I hadn't actually sent an email back yet myself, when another email arrived on August 10th (I know busy life, and I was patient). Gustavs claimed that they had "technical issues" and the emails from these poor folks went to their "spam" folder. Okay sure. So then Gustavs personally invited those who hadn't received their order to email him directly.

Remember I hinted the oil spill would come up again?Well not a literal oil spill, but Gustavs dropped a YouTube video that was reminiscent of BP's CEO saying "We're Sorry" during their own oil spill incident. Though an oil spill is certainly worse than a missing greenhouse, its just funny that the original excuse was an "oil spill".

I did just check my email chain, and I did reply to him after July 27th, and my email too must have been "lost in the spam folder".

Anyway to land this plane, after Gustav failed to respond, or anyone failed to respond, I became busy again and at some point must have entered my info on the website, because a sales rep called me in early August, and I explained that I had already ordered and explained the whole series of events, and they said they would put me in communication with customer service.

Would you guess it, that call never came. The rep accidentally called me back, the following week, thinking I was someone else, and I had a chance to request that customer service again.

I actually did receive a call from Bruno later that day. Spoke with him, requested some additional accessories due to this debacle, and he said okay to the extra vent, but was non-committal with the shelves. He told me 2-3 weeks, for sure this time!

Gustavs even finally replied to the email I sent him, almost 2 weeks late, and said he confirmed it, 2-3 weeks. So 9/2/2026 is the latest its expected to ship. Guess what...it did not ship. I even gave the Labor Day weekend benefit of the doubt. Radio silence.

Emailed Gustavs on 9/8/2026. I was a little cheeky, I said I hope the follow up email includes what consolation (monetary wise) they are giving back, and what accessories (all of them?) they are sending with my order. If he did not respond within 2 days, I was going to cancel. Guess what? No reply 2 days later.

I then forwarded it to their customer service email on 9/10, noting that I was going to issue a charge back by EOD the next day. No response either! I did take a moment to read their terms about returns, and they did say contact them first for a return, so I'll give it a shot Monday morning.

To conclude, I'm either getting a refund come Monday, or I'm hoping (expecting?) Gustavs and Bruno to show up themselves with the delivery in the next few days, with all the goodies, and one of those comically giant checks with a percentage back.

TLDR; Bad customer service, poor logistics experience, dishonest, empty promises. I'd highly consider building one of your own, or picking another supplier.

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Jay,

Sincerely apologize for all the letdowns and false promises we had provided for you. Upon checking our records, we have fully refunded your order on September 18th, and the payment should have been gone back to your bank account by now.

If that has not happened, please reach out to us immediately at hello@yourgreenhouses.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Norwood glass greenhouse, no delivery no updates

Order a Norwood glass greenhouse on March 21st 2026 with a projected delivery date of late May, It’s now Sept 12th, and still not delivered. I occasionally get an “ update” with vague promises of future updates.. never a delivery date. This was supposed to be a 40th anniversary present, but that went by, than a 60th birthday present, nope…. For a ten thousand dollar purchase, I expect a whole lot more..

Sept 20th…. Nothing…. Believe their business model is to ignore the customer until they demand a refund..

Update Oct 5th, in response to your greenhouse response, I did talk with your company, I was told that two painted Norwood kit were getting repackaged and close to being shipped, and that the next order was coming in four to six weeks. He said he’d look into getting me moved up the list and get back to me.. well another week has passed and I’m still without a shipping date or a green house..

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Pat,

We sincerely apologize for the lack of communication and updates from our side. However, upon checking our records, we have noticed that you have spoken with our customer support manager today, who proposed a unit sent out to you sooner than what was promised.

Please let us know if there is anything we can do to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam.

Ordered a greenhouse at beginning of April. Received conflicting information along the way. When I confronted them about lack of good communication and anyway to resolve waiting 23 weeks and counting, they disappeared. Likely a scam where they make interest on all our payments then refund once we're so frustrated they can no longer hold our money. Tbd if I can actually get the money back. Update. Never received refund after request. Had to file fraud claim with CC. Company said it was refunded but not by them. It was done by the credit card amex. They had nothing to do with it. I filed a fraud claim with amex. They are trying to make it look like they were active participants in helping. They were not in the least. Absolutely a fraud site.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Jason,

Upon checking our records, we have identified that the order has been cancelled and fully refunded. If you have not received your funds yet, please reach out to us immediately.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Resolution for defective part

I’ve been trying for months to get an issue resolved. There was no further action or communication.

I finally spoke with someone who listened to my issue and went to work immediately to resolve it. I did indeed get an email yesterday verifying that the replacement part I need is being readied for shipment. I really appreciate the assistance I received yesterday.

10 september 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Robin,

We are glad that we managed to sort out your issues with the defective parts as soon as possible, and make sure that these parts are sent to you securely and in one piece.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Four months is a little long


The purchase went very well. But I haven’t heard anything back since May and it is September. I knew it was going to be a few weeks, but not this long. Communication would be very nice!

20 mei 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Dana,

We sincerely apologize for the delayed order. At this current stage, your order is waiting to be sent out in our next batch from our factory to our warehouse. We will guide you through further information as soon as we have it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a greenhouse May 3rd

I ordered a greenhouse May 3rd. It’s over 4 months later and I still haven’t received it.

3 mei 2026
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Angela,

We sincerely apologize for the delayed order. At this current stage, your order is waiting to be sent out in our next batch from our factory to our warehouse. We will guide you through further information as soon as we have it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely zero communication

Absolutely zero communication, I believe this is a scam. Order delivery date came and went, contacted them and was told 3 weeks, after 4 weeks I contacted them and was told another 4-6 weeks. Now no return calls, all phone numbers go straight to voicemail, no responses. I have been exceedingly patient, this company is either incapable of fulfilling their orders or it is a scam.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo YourGreenHouses

Antwoord van YourGreenHouses

Hello Blake,

We sincerely apologize for the delays in your order. According to our records, we had communicated with you and agreed upon holding up your greenhouse until the next season. As soon as winter ends, we'll be sending this unit out for you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer