Zinga Entertainment Reviews 

261
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Im sure the company is great under regular terms and circumstances but when it comes to communication to resolve an issue they're completely unresponsive. I tried contacting them via email, instagram,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had never ordered from Zinga before but found them when they were stocking Loki Funko Pops. Couldn’t be more happy, orders took a little longer than expected due to preorder dates changing but custom... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was delighted to find Zinga Entertainment had some stock of the Pokémon Celebrations tins (very hard to find) and being able to choose the Pokémon region was excellent - other sellers just offere... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my first(of many) purchases. I didn't know Zinga existed until my Shop app shared it with me. So happy!! Reasonable prices and the items despite being 2nd Class Royal Mail arrived very quick... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Speelgoedwinkel
  2. ook in
  3. Hobbywinkel
  4. Verzamelaarswinkel

Geschreven door het bedrijf

Shop all the latest releases from Funko, Pokemon TCG, Loungefly and Magic the Gathering. You'll find the best Pop! Vinyl prices starting at £9.95 with safe & secure packaging!


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

261 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(261)

10 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

impossible to reach

Im sure the company is great under regular terms and circumstances but when it comes to communication to resolve an issue they're completely unresponsive. I tried contacting them via email, instagram, phone, website and never got an answer so I will never be able to review the product since I never got it. I wanted to see if my issue could be solved but they're impossible to reach unfortunately.

18 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m very impressed with the efficiency…

I’m very impressed with the efficiency and attention to detail shown here. The process was seamless, and the final result exceeded my expectations. They clearly take pride in their work and value their customers' time. Highly recommended for anyone looking for reliable service.

23 april 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order placed 28/1/2025, still waiting

Order placed 28/1/2025 (yes, a year ago!), last contact from company in June saying one of items in order had been delayed, so I waited as I'd had no problems with Zinga before. Now I just want the instock part of the order sent now and cancel the rest, but they're not replying to any of all the forms of contact they offer...and I note their social media has been quiet since August. Getting a bad feeling, hope I'm wrong.

22 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hi,

Our sincere apologies for the poor service provided on your recent order. Unfortunately one of the items you pre-ordered faced an extreme delay with the manufacturer (Funko) and did not arrive within the timeframe we initially expected. I see we have since cancelled this pre-order item, issued a full refund and dispatched your in stock item with free expedited shipping.

I hope your in stock items arrived safely and you can give us another chance to showcase our usual high standard of service we provide for our customers.

If you have any further questions or concerns be sure to reach out!

Thank you

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not received item

Item ordered 24 December 2025. Heard nothing since. Suppose to be royal mail 48 hours. Have emailed numerous times. 03.01.26 and 10.1.26.Contacted on all media websites Instagram 5.1.26 and Facebook 5.1.26, and still no contact. State will reply in 24 hours and they have not. No phone number to contact them on.Very disappointing. Birthday present for my daughter, that she wanted. Could of ordered elsewhere if I knew.Will have to try and get money back through my bank.
The order was not a pre order item. It clearly stated the item was in stock , otherwise I would not of ordered it. I know the difference between in stock and pre order.

24 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hi Jane,

We’re really sorry to hear about your first experience shopping with us. Unfortunately the item you purchased was a pre-order item that was not due to arrive in stock until Late January 2026 (the item is now in stock). This is why your order was not dispatched sooner. There are currently no delays to our fulfilment times on in stock orders as we always dispatch on the same working day up to 4pm Mon-Fri.

I apologise if it was not clear that the item was a pre-order on our website at the time of ordering. I hope you can give us a second chance in the future to showcase our usual high standard of service we provide our customers.

All the best!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow

Slow, sloppy, service. If ordering anything be aware that they will take longer to arrive than if you're just waiting for a normal store to stock them. What's more when other stores do get the items you've ordered in stock, this place will still take ages to actually ship your orders. Also the last few months my E-mails have basically been ignored and I have to repeatedly get in touch before I hear that I'll have to wait even longer.

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

Do not use this company, a bunch of crooks.

I ordered something using Royal Mail Tracked 24 as I wanted it in time for a friend's birthday. Checked the tracking on Royal Mail site, which said it wouldn't arrive in time and had been sent using Tracked 48.

They charged me for a quicker delivery time and then used a slower service, which means produce won't arrive on time. My complaints have so far been ignored.

22 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey Josh,

I totally understand your frustration here. We messed up. Due to an error on our part the wrong shipping method was used for your parcel, but I assure you we would never have done this intentionally. The price difference between Tracked 48 and Tracked 24 is £0.70p we really don't have much to gain from this. It was simply a mistake and I am truly sorry for the inconvenience it caused.

Your review also suggests that we are ignoring you. Which I feel is unfair as your initial email was sent around 1pm then you left your review at 5pm the same day. We always aim to reply to customers within 24 hours, which I feel is reasonable, and we did respond within this timeframe offering a full refund on the postage paid along side a free shipping label to return the item for a refund if it was no longer needed.

Although I completely understand why you feel this way as it's certainly not a great first impression shopping with us. I hope you can appreciate that mistakes happen and we have made an effort to put this right. If there is anything else we can do to help with this just reply back to our email.

All the best!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super quick delivery and amazing levels…

Super quick delivery and amazing levels of protective packaging! My go to for Funko Pops in the UK!

12 mei 2025
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey,

Thank you so much for taking the time to leave a review! We really appreciate your feedback.

Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not arrived on time.

Meant to arrive in January. Took several emails to get updates. was for a birthday.

2 juni 2025
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey Leah,

I totally understand that the delay to this item was disappointing. Although these delays are completely out of our control as we are only able to fulfil your order once the manufacturer (Funko) has released our shipments of stock. There was no delays in our fulfilment times, so we were able to ship your order out to you the same day we had your pre-order in stock.

The reason all our pre-order release dates are set as 'expected' or 'estimated' is because Funko does not set any exact release dates for their products. On top of this, Funko can release stock to retailers at varied times. We will do better to keep customers informed regarding any delays that may occur so you always know the current status of your pre-order.

We greatly appreciate the patience you shown us throughout the setbacks we faced with this pre-order and we're glad we were eventually able to fulfil your pre-order.

Thank you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing service, fantastic support

Even had a hiccup with my delivery address but it was sorted super fast, only improvement could be a live chat or telephone service as Email support seems outdated.

19 mei 2025
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey Joshua,

Thank you so much for taking the time to leave a review! We really appreciate your feedback, we'll sure to take this on board and look to add additional methods of customer support such as, telephone or live chat as soon as we can.

Have a great day!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item arrived soaking wet

Item arrived soaking wet, mold on boxes and associated damage and dents, honestly a first bad delivery, otherwise great service for previous items

17 april 2025
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey Alfie,

Our deepest apologies for the issues we faced with your order on this occasion. I assure you that your parcel did not leave our warehouse in the condition stated so we can only apologise for the way your parcel was handled by Royal Mail here.

Nonetheless, we were sure to provide a free return label and process a full refund back to you. I know you have ordered with us a few times already, but rest assured that your experience on this occasion was an outlier and won’t happen again.

Best wishes!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommend this store to friends.

Quick delivery, brilliant prices and a great choice of items available. Response took a little longer due to easter and a likely backlog but all resolved and very happy with experience.

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey,

Thank you so much for taking the time to leave a review, your feedback truly means a lot!

Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good overall

Good prices, shipping is quick with good packaging. Can't complain.

25 februari 2025
Logo Zinga Entertainment

Antwoord van Zinga Entertainment

Hey,

Thank you so much for taking the time to leave a review! We really appreciate your feedback.

Have a great day!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer