1stoplighting Reviews 

3.414
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is exceptional! Jhonjon followed up personally on my request and called back to ensure that the issue was solved. Great experience! I am impressed that an actual person took care of... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Yes, their prices appear low, however, thing are not always what they appear. I placed an order for a name brand, widely available light. It was shipped directly from the manufacturer which is Quoizel... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was worried the site wasn't legit because there are so many lighting sites out there, but I got my order when it said I would, and everything was great! The glass shade of one light cracked during i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered 5 lights and received 2 of them with Fedex. They looked like Fedex had ran over them with the truck. The other three were missing. I contacted customer service and Johanna responded that... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huis en tuin

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

1StopLighting was launched in 2001 by a close knit group of friends with the vision of innovating the shopping experience for lighting. Over the years, 1StopLighting has grown into a family of websites founded on the principle of adding value to everything we do. The company has evolved into one of the top internet retailers for lighting and home products. Our goal is to provide the highest overall value and shopping experience for our customers while providing the best customer service in the industry. We understand that the experience and interaction you have when shopping with us is just as important as the price you pay. That is why each of our customer service agents are ALA (American Lighting Association) trained and certified. Our management team has built a customer first culture and instilled it into each of our team members. We promise to take care of you! So, if a problem ever arises with your order, we will do everything in our power to make it right and have you leave with a smile.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 94% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(3.414)

64 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with my order and…chat support was great!

I had an issue with my order and Jhonjon went above and beyond to help me get the problem resolved. I have ordered several lights through Livex 1StopLighting and have been pleased with the quality, delivery and the service when help was needed.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Thank you, Jan, for taking the time to leave a review! We truly appreciate your continued business and are glad to hear you've been pleased with the quality of our products, delivery experience, and customer service.

I'm especially happy to hear that Jhonjon was able to help resolve the issue and provide the support you needed. I'll be sure to share your kind words with him.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 6 halo tracks 12 feet long

Ordered 6 halo tracks, 12 feet long. Website implied shipping in 3 days. Several days went buy and no status, no tracking numbers. Contacted them on chat and they recommended I change the order to 6 Ft uinints with a connector. This is not acceptable since they will be in a obvious sight-line.

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We’re sorry to hear about your experience and understand how frustrating it is when an order update is not clear, especially for items needed for a specific installation.

We were unable to locate an order based on the information provided in this review. Please reach out to our customer service team with your name, order number, or the email address used to place the order so we can review this further and assist you.

We’d be happy to take a closer look and help with the next steps.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

my order is nowhere to be found

my order is nowhere to be found. tracking number is fake. the phone number or chat to get in touch doesn't work. worst company to order from, its a scam!!!!

3 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We're sorry to hear about your experience. We were unable to locate an order under the name provided with this review, so we're not able to verify the details at this time.

We would like to look into this further and will be reaching out to request additional information, such as your order number or the email address used for the purchase. Once we have those details, we'll be happy to investigate and assist however we can.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dealing with 1 stop lighting is Extremely difficult K

Dealing with 1 stop lighting is extremely difficult and trying to return anything is ilike jumping through hoops.
You cannot speak to anyone and it took ages for me to get my refund

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We’re sorry to hear you were unhappy with the return process. After reviewing the order, the return was approved, the return label was resent when requested, and the refund was issued once the return was processed.

At this time, our records show the return and refund completed. If the refund is still not appearing on your end, please contact us directly so we can provide the refund confirmation details. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update: Horrible Customer Service!

I ordered a red Robert Abbey lamp on May 9, 2026. A yellow one arrived not too long after I ordered. I notified them of the mistake; without notifying us, they came to pick up the lamp on May 21. We were not home, they left a note and came back the next day. An email came soon after notifying us that our lamp has been delivered and that the case is now closed. In looking at the delivery picture and details, it showed a small package delivered in North Carolina. I live in Rhode Island; the lamp is 23” tall and should show a pretty big box. I’ve sent many, many emails and get the same automated response: they’re diving into the issues and taking care of business. It’s May 30th. NO LAMP. This is a $600+ lamp. I will be contacting my credit card company next week. Horrible customer service!

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We’re sorry for the frustration this experience has caused. After the incorrect item was reported, a replacement was requested through the manufacturer. The tracking later appeared to show delivery to a different state, so our team reopened the issue and requested another full replacement to correct the shipment.

We understand how disappointing this has been, especially for an order of this value, and we apologize for the delays while working with the manufacturer to resolve it. If you no longer wish to wait for the replacement, we can also cancel the replacement request and help set up a return for a refund at any time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was very disappointment regarding my…


I was very disappointment regarding my recent experience with 1StopLighting.
I placed my first order with the company on May 10 for two outdoor coach lights. On May 15, I received a shipment containing only one light, despite also receiving an email notification stating that both items had been delivered.
I attempted to contact the customer service department by phone, but after identifying myself through the automated system, I was informed via recording that live agents were unavailable and that all customer support requests needed to be handled through the website. Out of curiosity, I called back and selected the option indicating I wanted to place a new order. I was immediately connected to a live representative. Unfortunately, this gave the impression that 1StopLighting prioritizes new sales over assisting existing customers with issues.
Once connected, I explained the situation to the representative, who researched the matter and confirmed that only one light had actually been shipped to my home. I appreciated the apology and was assured that a replacement would be shipped immediately. However, that conversation took place on May 15, and as of today, May 23, I still have not received any shipping confirmation or update regarding the second light that I have already been charged for.
In addition, I have attempted to follow up via email and have yet to receive any response.
This entire experience has been extremely frustrating and disappointing, especially as a first-time customer. Based on my experience, I would strongly caution other consumers to carefully consider before doing business with 1StopLighting. Unfortunately, I do not feel confident purchasing from this company again in the future.

15 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We’re very sorry for the frustration and disappointment caused by this experience, especially on a first order. After reviewing the order, the manufacturer confirmed that only one of the two lights shipped, and a replacement request was submitted for the missing item.

We understand the delay and lack of timely updates made the situation more frustrating, and that is not the experience we want for our customers. When you later let us know you no longer wished to wait for the replacement, the replacement was canceled, a return was set up for the item received, and a full refund was processed.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention. Your feedback regarding communication and support access has been shared with our team so we can improve the process moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jhonjon was a helpful customer service…

Jhonjon was a helpful customer service agent who understood my purchase concerns and helped me through the return process with no costs incurred by me.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We sincerely apologize for the experience and understand your frustration. After review, we do see that our warehouse only shipped qty 1 instead of qty 2.

We did respond on Friday advising that the issue had been escalated. Please note our offices are closed over the weekend, which is why we were unable to provide an additional update sooner.

We are actively working on getting the missing light shipped out as quickly as possible, and our Case Management team will continue to provide updates. If you no longer wish to wait for the replacement, we would also be happy to accommodate a free return for the item received.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I shopped at 1stoplighting.com because of the Shipping Delivery Incentive

I shopped at 1stoplighting.com because I needed my products quickly and this store provides a 3-day shipping guarantee. Their prices are either cheaper or the same price as other lighting retailers, so it was the shipping incentive that caused me to buy from them. One of my items arrived very soon after my order was placed, but I needed to contact customer service for the second item.
The phone number listed on the website has been disconnected so one has to go through their chatbot to reach customer service. Like most retail chatbots, theirs is useless when it comes to being able to answer non-standard questions, but it will quickly hook you up with a human agent. Once I was patched through to a live human, things went smoothly and my concerns were resolved quickly and to my complete satisfaction.
I definitely recommend 1stoplighting.com for your lighting needs. The only reason I gave them 4 stars instead of 5 is that the phone number on the website is defunct, forcing one to use their chatbot (and the chatbot icon is barely noticeable on the page) to reach customer service. Ultimately, however, customer service does come through.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Thank you for the thoughtful review. We’re glad your concerns were resolved quickly once you connected with our team, and we truly appreciate the recommendation. We also appreciate you pointing out the phone number and chatbot visibility issues. That feedback is helpful, and we’ll make sure it’s shared with the right team.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordering was easy and pricing was fair. Damaged item was quickly replaced.

Ordering was easy and pricing was fair. The first light shipped was damaged. It didn't surprise me as the packing box was somewhat damaged. I contacted the company, sent a picture of the damage and was told the item would be replaced. My correspondence was through Jay-Pee. After several days, I contacted the company again. Was told a replacement was in the works. Several days later, I was eager as the bathroom was almost complete, I contacted Jay-Pee again. He indicated a replacement was in the works and would be replaced and a new one would arrive that day. Sure enough it was at the door. The new one was perfect. I contacted Jay, thanked him, and asked what to do with the original damaged item. I was not to send it back. I will take it to a Habit for Humanity store to see if they can use it.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Thank you for sharing your experience. We’re sorry the first light arrived damaged, but we’re glad Jay-Pee was able to help get a replacement sent out and that the new one arrived in perfect condition. We appreciate your patience and your kind feedback!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Their phone numbers no longer work

Their phone numbers no longer work, leaving customers with no way to reach them directly. If your item arrives defective or not working, you have virtually no recourse. They direct you to an online form to submit a request, but the form does not generate a confirmation email or any proof that the request was received. They also advertise a live chat feature, but it is not actually a live chat. There is no way to speak with a real person regarding issues with their products.

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Hi Joye,

I’m sorry to hear about your experience. I was unable to locate any submitted case requests or incoming calls associated with your information. Normally, when a case is successfully submitted through our form, an automatic confirmation email is sent from casemanagement@belamiecommerce.com confirming that the request was received.

I also was unable to verify any failed chat attempts, though it’s possible the outreach may have been outside of our live support hours.

That said, no worries at all. I’ll have someone reach out to you directly to make sure your concerns are properly addressed and taken care of.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

jhonjon was able to help me with price…

jhonjon was able to help me with price adjustment his's communication was excellent and response time was fast he was knowledgeable on the products as well thanks again for the great service

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Thank you for the kind words! We’re so glad Jhonjon was able to help with your price adjustment and make the process quick and easy. We appreciate you taking the time to share your experience!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordering was very easy and delivery was…

Ordering was very easy and delivery was prompt. Return was also easy and Jhonjon was very helpful and courteous.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

Thank you for the kind review! We’re glad ordering, delivery, and the return process were all easy, and we’ll be sure to share your feedback with Jhonjon. We appreciate your business!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

1STOPlighting sent the light fixture…

1STOPlighting sent the light fixture that I had ordered online in a timely manner. However, I couldn't use it because I couldn't get my hand in the shade to attach it to the fixture. I called and spoke to agent (John) that assisted me with the return for a refund process. He was very helpful and had it done in a minute or less. Thanks John, you are awesome! I recommend this buisness if one needs a lighting fixture.

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex A. is the most helpful!

Alex A. literally helped me more than anyone else has probably ever done so whenever I've requested customer service to step in for an issue! Alex A. went over and beyond to make sure I knew what was going on and satisifed with their help! I really appreciate customer service workers like Alex A.! THANK YOU for being not only a great customer service rep but also for being a great human!! 1 Stop Lighting - give him a raise!!

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fast Shipping & Good Bulk Pricing

Fast Shipping & Good Bulk Pricing. We had an outstanding refund balance and Johanna, in customer service, was able to identify the issue, authorize and issue the refund all while still on the original call. Impressive!!

22 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Don’t believe their shipping promises

I ordered 3 identical items relying on their well illustrated promise of 3 day delivery.

They didn’t even ship for three days, and the package will take another week to arrive.

In addition, they only sent one of the three items ordered.

Update:

Customer service did respond.and issued a small credit (read the fine print on the guarantees splashed on the page) which I do appreciate. But time was of the essence - which is why I chose the company in the first place - so I had to purchase from another supplier.

Order placed 4/14.
Expected 4/17 (confirmed with their FAQ examples)
Actually shipped 4/16
Expected arrival 4/23. 9 days (7 business days) vs. 3 business. day promise.

My feedback, if you advertise fast shipping and know you won’t meet your shipping guarantee, let the customer know before shipping so they can cancel.

I’ve upgraded from 1 to 3 stars just because I did appreciate the response.

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo 1stoplighting

Antwoord van 1stoplighting

We’re sorry to hear about your experience, that’s definitely not what we want for our customers.

We’d be happy to take a closer look at your order and what may have caused the delay or split shipment. Sometimes items ship separately depending on availability, which may be why only part of the order has arrived so far.

Since we’re unable to locate your order with the name provided, could you please share your order number with us? We’d really like to review this and help get everything resolved for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was unable to finish the order online…

I was unable to finish the order online so I called and the customer service rep helped me finish my order and honored the price it would’ve been that I ordered it on my own. It took a while for the order to come so I also got a $10 credit back to my original form of payment. The representative was very helpful and I got my item the next day. I recommend them they are really good.

15 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Helpful Customer Service

I was happy to be able to talk to a human being. That is such a bonus for companies in this era of Artifical Intelligence. I ordered 2 fixtures on the website and saw that they offered a $50 credit if not delivered by the 3rd day. The day I placed the order on the website, they acknowledged the order and said I would receive an email when it shipped. After 3 days, I did not get the shipping email, so called Customer Service. They were helpful to let me know the fixtures would be delivered that day (and they were). I am happy to be able to resolve issues with real human beings and not a chat bot.

8 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer