Beyond Memories Reviews 

5.906
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I wanted something special for our 25th wedding anniversary. Simply called customer service. Steven at beyond memories walked me through entire process. I took a picture of a picture with my phone th... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I tried to contact them via email about an order issue and the email address is invalid. When I call I talk to an automated voice named Michaela. She then forwards me to Stephen which turns out to be... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I sent an older photo of our wedding 65 years ago. This was a gift to my wife of these 65 years. I received this memory within a week and was exceedingly pleased! The entire quality was exceptional an... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company and expert staff! I did have an issue with my order and the delivery service kept screwing up. But this company is top notch because they went out their way, above & beyond, to ensure th... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Fotolijstenwinkel
  2. ook in
  3. Cadeauwinkel
  4. Glas-etser

Geschreven door het bedrijf

Your source for personalized 3D crystal engraving. Beyond Memories® uses the newest innovation of capturing memories in crystals, the perfect gift. All you've got to do is have a picture of that event laser engraved in it and you'll be able to see and treasure that moment for the rest of your life.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

6K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(5.906)

9 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Defective Crystal Photo Bell x 2

After recieving the bell crystal photo, the crystal developed an opaque white interior density and the picture could not longer be visualed. This happend at the top of the bell.

After the inititial episode 3D Laser printed and shipped a new one at no charge.

When the same crystal distortion happened to the second one, I gave up. Did not report or ask for refund.

I will not be using or recommending 3D Laser Gifts based on this experience. Great customer service. Defective products x 2 is reason for this 2-star review.

27 december 2023
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Scott,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the inconvenience you have experienced with your replacement crystal. After reviewing the pictures you provided of the first crystal, it was clear that there was an issue with the crystal itself.

We understand your frustration and would like to make things right for you. We'd gladly arrange a replacement for you. To resolve this matter for you promptly, we kindly request that you please reach out to us with pictures showcasing the issue you encountered with the second crystal. This will allow us to expedite the approval process for your replacement.

You can send the pictures directly to our customer support team at [customerservice@3dlasergifts.com]. Once we receive the necessary information, we will swiftly arrange for a replacement crystal to be sent to you.

We are committed to ensuring your satisfaction and appreciate your patience and understanding throughout this process. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to reach out to us.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Great Customer Service ..But product does not live up to their wedsite examples

I would love to give this company 5 stars on the rep Bruna Tapia. She/He? was exceptional at a speedy response to my concerns about the 2 crystals gifted to me for Christmas. They went right to work to fix the clarity problem. The picture was hardly visible, even with a light behind it. Looked nothing like the examples they show on their website. Did not appear 3D at all, more 1 dimensional. They were unbelievably attentive to my request and sent replacements immediately. Here is where we go from 5 stars on their customer service down to 2-3 or less stars on the actually product. Although it does appear a bit clearer and more dimensional it still unfortunately does not look as 3D as ANY of their examples. Maybe I will buy a lighted base, because unless you hold it up to your eyes you have no idea what it is on our book shelve. Sorry, I wanted to love the second product due to your great customer service (Bruna). These are very pricey and just not the quality Shown on their website.

31 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Margy,

Thank you for taking the time to leave your review. We sincerely appreciate your kind words about our customer service. We are sorry to hear that the replacement crystal did not meet your expectations.

In regards to the 3D effect, we want to clarify that we work with 2D pictures to create the 3D model. This means that we can only work with the information that is shown in the 2D picture and we are unable to create a representation of what is behind the people in the photos.

We want to assure you that we always strive to create the best possible crystals, just like the ones shown on our website. It is disheartening that you feel that your crystal is not the same.

Regarding the visibility issue, depending on where you plan to place the crystal, it may be difficult to see the design since the crystal is transparent and the etching is entirely white. To enhance the visibility of the image, we always recommend purchasing the Light Base along with the crystal. The Light Base illuminates the engraving and brings the image to life.

If you would like, we can still try to address your specific concerns and rework your crystal. Please feel free to reach out to us via email for further assistance.

Thank you for your understanding and patience. We value your feedback and are committed to ensuring your satisfaction.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

you cant see the picture in the…

you cant see the picture in the necklace I ordered. If you hold it up to a light or the sun you can barley make out the picture. VERY disappointed!

27 december 2023
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Lena,

We sincerely apologize for the issues you experienced with your crystal. We want to assure you that we are committed to providing the best possible customer service and ensuring your satisfaction with our products.

We would like to take this opportunity to remind all our valued customers that we are always here to assist you. If you encounter any issues with your purchase, please don't hesitate to reach out to us via email. Our dedicated team is ready to work with you to find a solution, whether it be a remake or a refund, to ensure that you are completely satisfied with your purchase.

We understand that you were disappointed with the design issue with your crystal, and we regret that you did not respond to your email trying to make things right before leaving a review. However, we would still like to offer you a replacement for the crystal. In order to proceed, we kindly request that you provide us with photos of the issues. You can reach us at our email address:

[customerservice@3dlasergifts.com]

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding. We value your feedback and are committed to continuously improving our products and services.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service, wonderful product, fast shipping!

The product is amazing! Fast shipping and wonderful customer service. When the print on one of the items came out flawed, they sent a free replacement within the week! Amazing company and I will definitely be buying again.

24 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor experience....

The image I submitted of my mother wasn't crystal clear and I was unhappy with the adjustments the company decided to make
to it. I expressed my dissatisfaction with the finished product after receiving it in
the mail and suggested the company provide customers the opportunity to view the finished crystal BEFORE shipping it so that any issues can be addressed up front. The company offered me a 2nd crystal at a discounted price however they were unable to create the crystal to my specifications even after providing them many details and images to use as a reference. In the end I had to cancel the order for the 2nd crystal and I'm left with the original that looks nothing like my mother nor the image I submitted to them and I'm out of $160. On a more positive note, I would like to rate the CS agent I communicated with via email, Bruna Tapia with 5 stars. The agent was very professional, empathetic and courteous when attempting to address my concerns.

17 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hi Tonya,

Thank you for taking the time to leave your review. We sincerely appreciate your kind words regarding our customer service.

We apologize for not meeting your expectations with the crystal design. Our designers made every effort to accommodate your requests for adjustments.

In regards to your request for a proof before shipping the crystal, we want to assure you that we can certainly provide that service. When placing your order, simply reach out to us and request a proof, and our design team will be happy to assist you. Please keep in mind that this is not a standard procedure as it can potentially delay the production time of orders.

Regarding the first crystal you received, we understand that you were not satisfied with the results. We are more than willing to provide you with a refund for that item. Please respond to the last email we sent you so that we can further assist you with the refund process.

Thank you for your understanding and cooperation. We value your feedback and will continue to strive for excellence in our products and services.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everything was perfect

Everything was perfect. Thank you so much for answering my email and fixing the picture for me. 💞

23 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A bit disappointed...UPDATE: Satisfied customer!

From what I saw of the preview it showed that the picture would be made from the border of the crystal and what I received it started off in the middle so it appears cut off and awkward than what I was shown.

UPDATE: Changed my update from 3 stars to 4. Reached out to customer service and spoke with Bruna. Was told my order would be redone and shipped on time and received by Friday (guaranteed 2day shipping) for my mother's birthday who is a brand new grandmother. Unfortunately UPS did not deliver in time but I was reimbursed a partial refund and coupon code for any future orders I place. I appreciate it!

11 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Jessenia,

We sincerely apologize for the issues you experienced with your crystal. We want to assure you that we are committed to providing the best possible customer service and ensuring your satisfaction with our products.

We would like to take this opportunity to remind all our valued customers that we are always here to assist you. If you encounter any issues with your purchase, please don't hesitate to reach out to us via email. Our dedicated team is ready to work with you to find a solution, whether it be a remake or a refund, to ensure that you are completely satisfied with your purchase.

We understand that you were disappointed with the design issue with your crystal, and we regret that you did not contact us before leaving a review. However, we would still like to offer you a replacement for the crystal. In order to proceed, we kindly request that you provide us with photos of the issues. You can reach us at our email address:

[customerservice@3dlasergifts.com]

Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding. We value your feedback and are committed to continuously improving our products and services.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very satisfied customer

I’ve purchased several heart shaped 3D Laser gifts. They were given as gifts. Every recipient has been extremely happy with it and is a wonderful keepsake.
I highly recommend getting the light base to go along with it.

26 december 2023
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful rendition of the photo sent.

Beautiful rendition of the photo sent. The message to be included was not included and the recipient was unaware I sent it.

23 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Veronica,

Thank you for taking the time to leave your review. We sincerely appreciate your feedback. However, we noticed that we didn't receive your request to include a message with your order. We apologize for any inconvenience this may have caused.

To ensure that your special requests are properly received and fulfilled, we kindly ask that you reach out to us directly at [customerservice@3dlasergifts.com]. Our customer service team is available to assist you with any specific instructions or requests you may have.

We value your business and want to make sure that your experience with 3D Laser Gifts is as personalized and enjoyable as possible. Please don't hesitate to contact us if you have any further questions or concerns.

Thank you again for choosing 3D Laser Gifts.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Would highly recommend

The piece turned out beautifully and it was shipped out when it was said to. Setting up the design was also very easy to do some other sites are very confusing. Will use you all again if we need another piece done.

22 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very unclear picture

Very unclear picture, was missing the quote, and missing the stand. Would not buy again and would like my money back

22 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Hello Doug,

We sincerely apologize for the issues you experienced with your order from 3D Laser Gifts. We want to assure you that we are committed to providing the best possible customer service and ensuring your satisfaction with our products.

We would like to take this opportunity to remind all our valued customers that we are always here to assist you. If you encounter any issues with your purchase, please don't hesitate to reach out to us via phone or email. Our dedicated team is ready to work with you to find a solution, whether it be a remake or a refund, to ensure that you are completely satisfied with your purchase.

Upon checking on your order, we noticed that you didn't add a light stand. However, we understand that you were disappointed with the design issue with your crystal, and we regret that you did not contact us before leaving a review. Nevertheless, we would still like to offer you a replacement for the crystal. In order to proceed, we kindly request that you provide us with photos of the issues. You can reach us at our email address:

[customerservice@3dlasergifts.com]

We apologize for any inconvenience caused, and we appreciate your understanding. We value your feedback and are committed to continuously improving our products and services.

Best regards,
3D Laser Gifts Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two Time Customer

I’ve ordered from them twice now. Both times they have went above and beyond to fulfill exactly what I asked. They have friendly and amazingly fast communication. Their products make gifts that will touch someone’s heart and they make it easy to order just what you are looking for.
Thank you!

21 december 2023
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great gift!

Great gift! I gifted this to my boss and she LOVED IT. I do wish I ordered a larger image but it was fine. I know next time.
They also work with the image you provide and still make it look great! Super happy with my purchase.

18 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, perfect gift for people who "have everything"

Shipping was a bit pricy when adding the insurance. I understand this cost, but priority shipping should come with confidence

16 januari 2024
Logo Beyond Memories

Antwoord van Beyond Memories

Thank you!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer