Aflairboutique Reviews 

89
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

On Jun 21st , I purchased a pantsuit from aflareboutique. When I received it it was wrinkled and stuffed in a plastic bag. I tried it on and the merchandise did not fit. I returned the merchandise aft... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Bought a white dress, it's supposed to be all Linen. There was nothing linen in this dress, cheap looking material, of course, no label to show you. What's even in the product itself, sent $40 bucks... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the worst company to deal with. Masks as an American storefront, but all items come from China. The quality is terrible and they expect you to pay for your returns back to China. They do n... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered leather woven mules and what I got was PU. The photos were of leather shoes. False advertising. I wanted leather.UPDATE: I was given a great discount on a second purchase and the customer s... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

89 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(89)

88 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased the Effortless Brown Maxi…

I purchased the Effortless Brown Maxi dress. It is NOTHING as described!! It is a yellowy/mustard color! It does not have a side slit. The material is heavy and bulky! NOT flowy at all. The belt is cheap joke! I filed a return and had to fill out to ridiculous forms only to find out the hassle of the return gets even worse. The refund that they are going to honor is a 'store credit'! As if I would want their cheap and ugly products!!

"I will take the partial refund credit. You have made this such a hassle, and your products are cheaply made and nothing like as advertised! This is a ridiculous system! I have followed your idiotic procedures only to have an unsatisfactory experience and customer service! I will definitely be leaving a review so that other buyers will be forewarned of your terrible product and horrible customer service."
Shawna Richardson

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that the dress did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the color, design, material, and return process, and we appreciate you taking the time to share your detailed feedback.

We sincerely apologize for the frustration caused by your experience. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor clothing quality and poor service in general!

Their return policy on their website does not match the email that they are going to send you once you try to start the return process. You will have to ship it internationally and you will have to pay for that if you want a full refund to your payment of method. Or they’ll let you keep the clothes and give you a partial in store credit.. why would someone want an in-store credit on clothes that they are returning because they are very poor quality.. shipping internationally is about $75 or more.

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality, return process, and associated shipping costs, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy here

Do not buy here. The pics of clothes are AI then they sew something trying to match the ai generated pic! Scam!

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product images and the item you received, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the disappointment this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Low quality

Low quality, terrible customer service when the package wasn't delivered (no one to contact, it was some Chinese mail company and customer service basically said to handle it myself by going in person to the warehouse...but because it didn't have a local carrier, that was impossible to find), uber terrible return experience (after a laborious process which included filling out TWO documents I was told I have to pay myself to ship the items back to China in another laborious process involving photos of the items and every step) Terrible terrible experience, stay away!!!

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the delivery, customer service, and return process, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyers beware!!!

Buyers beware!!!! what you see is not what you will get. I wish there was a way that I can post a photo with the side-by-side comparison of what I ordered compared to what I received, but it was pathetic. I have been emailing them back-and-forth about refunding to my method payment but, they only want to give me a store credit. Do not trust this website. They also claimed that if I wanted to return it, they would have to go back to China because they ran out of the original dress in outsourced it and I would have to cover the cost. I explained to them no, you did not send me what I ordered, and I will not be responsible for any type of return cost. They continue to insist to issue me a store credit which I will continue to refuse. I’m a military veteran of 26 years, and very rarely leave a bad review. I will post pictures to Google and wherever else I can to protect other buyers out there.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the item you received, the return process, and the resolution offered, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor Quality, No Refund just Store Credit

I strongly feel the good reviews here are fake. The quality and appearance of their clothing is NOTHING like it is portrayed online. I purchased a floral maxi dress that I wanted to wear for an event and when it showed up, you could clearly see this was not made by a professional seamstress. The stitches were awkward and the material of the dress felt cheap. They claim to be a NY online store but they get everything made and shipped from China. I emailed them requesting a refund and they said I would have to incur rhe shipping cost to CHINA and provide photos of the clothing so they can carefully review the condition. My other option for a refund was to keep the dress and they would provide a store credit only! And I woukd have to fill out additional form on top of the ones i had to fill out in the beginning. This is by far a scam! Do not buy from this company!

Oh and each email reaponsw came with a different form I had to fill out...Waste of money and time.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality, stitching, and return process, and we appreciate you taking the time to share your detailed feedback.

We are glad our team was able to respond to your emails promptly, but we sincerely apologize for the frustration caused by the return process. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible choice to buy from this…I have already sent you the information you requested and you still have provided no help or refund.

Terrible choice to buy from this company. It does not offer free returns. You end up spending $50+ dollars to return by the time you pay international shipping, taxes, etc. Loathing was extremely cheaply made.
Do not order without reading all of small print!!

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality and return costs, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not purchase from them

Do not purchase from them - The dress was a terrible quality and not at all what was pictured (false advertising). They also do not offer their return policy on their website.

It looks like I will have to pursue a charge back with my credit card company and report them.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality, how the item compared to your expectations, and the return process.

We sincerely apologize for the disappointment and frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a fraudulent company

This is a fraudulent company! I ordered my mom an outfit and it was huge. I had to email them in order to return it. After filling out SIX pages of paperwork for the return, I was told I could either return the product to China, or get a partial refund. They said the China option would take a very long time and I would have to show proof I returned it, blah blah blah. I chose the partial refund. I had to fill out MORE paperwork. Then I am told the partial refund was for a store credit. Do not order from this company!

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the sizing, return process, and resolution offered, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID THEM

AVOID THEM. they are scam. I bought 2 pieces of clothes. They were very low quality. I wanted to rerun them, They asked me to fill out several forms and sign and send back to them. Finally after 11 emails, they said that I had to return and pay for shipment myself. have to return it ti China and that also will have several steps, including taking picture form each step. They also gave me an option to keep their low quality product and they would me store credit. Don't buy from them.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality and the return process, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the frustration this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The flannel dress fabric was nearly…

The flannel dress fabric was nearly plastic.

After 4 emails back and forth this is the return policy.

If you choose to return the product, please note that several steps will require your attention. You will need to actively monitor your return shipment and notify us when you send it. This requires regular tracking checks and additional communication on your part. You must also provide clear photos of both the packaging process as you prepare the item for shipping and detailed images of the product itself before dispatch. These photos are essential for processing your return. In contrast, our recommended partial refund option simplifies the process - we handle most steps automatically, eliminating the need for tracking, photos, and additional communication while saving you time and effort.

A return may take up to 3-4 weeks due to processing and communication delays. Once the returned item is received, our quality control team will inspect it within 1-2 weeks. If the product meets the eligibility criteria for a refund, we will initiate the refund process after the inspection is complete. If you choose to return the package rather than a partial refund, please note that you'll need to manage complex packaging and labeling requirements. To make things easier, we recommend opting for the partial refund, which we can process directly, saving you both time and effort.

We want to do everything we can to assist you and hope you can choose between the two options. Please let us know which option you prefer so that we can arrange the refund or return process for you.

Refunds are issued in the form of store credit. The final approved amount will be issued as store credit, which has no expiration date and can be accessed by logging into your account with the email used for your purchase.

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the fabric quality and the return process, and we appreciate you taking the time to share your detailed feedback.

We sincerely apologize that your experience was not the positive one we strive to provide. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

One of THE WORST shopping experiences ever. Start to finish.

I easily do 75 percent of my shopping online and when I tell you that this company is one of THE WORST that I have EVER encountered. They are unethical. They are deceptive. They are simply looking for ways to get your money while you receive NOTHING LIKE what you thought you would get in return. Scammers indeed.

1) They use fake photos to represent their products which look like they cost no more than $10 to make. In fact, I am going to have an organization look into if they are treating their workers well. If they are scamming consumers, they very well may be scamming their employees too.

2) They act like they are a local company (why does it have New York in the name when their business address is Sacramento, California?) when things actually ship from and you have to return them to China. There is ZERO EVIDENCE of China being involved on the site.

3) One of their BIGGEST LIES is they claim that they have a "60-day hassle-free return policy" when, in actuality, they lie about what they are sending, overcharge you for the cheap items and then badger you into taking a store credit. When you refuse, then they make it exhaustingly frustrating to return the item by making you fill out forms, take pictures and spend about half of what the item initially cost (on your dime) to send it back. WHAT IS HASSLE-FREE ABOUT THAT? Even my post office agent wondered if the return address IN CHINA is legit because it was too long to put on a customs form.

Never trust this company. They are dishonest and deceptive from start to finish.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality, shipping, and return process, and we appreciate you taking the time to share your detailed feedback.

We sincerely apologize that we fell short of the experience you expected. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BUYERS BEWARE!!

BUYERS BEWARE!!! Horrific company. They should be forced to close. Product came defected, uneven waist line, can't even wear it! Best they can do is a store credit?? My credit card company will be doing a charge back. But, who wants to go through all that??

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your frustration regarding the defective item and the resolution offered, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize for the inconvenience this has caused. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy here these are scammers…

Do not buy here these are scammers selling fake clothes nothing like show in the pictures. Buyers be aware once you spend here you will lose your money

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the items you received, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize that your experience was not the positive one we strive to provide. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Just awful

Just awful. They are not local. The quality is poor. Returning is made incredibly difficult. The clothes don’t match the picture. Buyer beware.

Update- they respond and as if they want to help but all they do is send another form to complete and will not release refund instructions. SCAMMERS already filled out one so clearly a tactic.

5 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the product quality, return process, and how the items compared to the photos, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

We sincerely apologize that we fell short of your expectations. Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Returns are NOT hassle free

The website says hassle free returns and in order to return merchandise you need to provide your order number. I sent my email requesting to return the item since it was absolutely not what it appeared on the website and provided my order number. I received a long email back with them telling me they are looking out for my privacy, but they need me to fill out this extensive return fo with all of my personal information, including part of my credit card, and they insist on a screen shot of my entire order with all of my information to prove it is me. I wrote them and said that they should have all of my information with just my order number. They wrote me back and creatively said they will not return the merchandise unless I give them all of my personal information. While their website says hassle free”hassle free returns”, they are putting my personal information at risk in order to return an item that is just subpar. I have no idea who is asking for my personal information and they are creatively asking for it under the umbrella of they are looking out for me. I will never order from this company again and their business practices are suspect. What a waste of money and I will be notifying my bank and BBB.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience with our return process did not meet your expectations. We understand your concerns regarding the information requested during the return process, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

The information we request is intended to help verify orders and protect our customers' accounts. We sincerely apologize for any frustration this may have caused.

Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give zero stars I would

If I could give zero stars I would. The dress looks nothing like the picture or website description. When I tried to start an "easy, hassle-free return" they told me I'd have to fill out multiple forms and pay shipping fees to CHINA! Then they offered a partial refund in the form of store credit only. I don't want store credit becasue I'd never order from this shady site again! Buyer beware!!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your dress did not meet your expectations and that you were disappointed with its appearance. We also understand your frustration regarding the return process and appreciate you taking the time to share your feedback.

Our products are shipped directly from our warehouse, which helps us keep our prices competitive. We sincerely apologize that your experience did not meet the standard we strive to provide.

Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fool me once shame on you

Fool me once shame on you! I wish I would have read reviews before I spent $134 with this company, Wasted money! THIS COMPANY IS A SCAM!! Clothes looks nothing like what I ordered.What I received was a prototype.fake and ugly. I unsubscribe to there emails and reported them as well.Because of this company I will never ever order a dam thing on SHOP.I even deleted the app.SHAMEFUL!!!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your order did not meet your expectations and that you were disappointed with the items you received. We understand how frustrating this experience must have been, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Our goal is to provide quality products and a positive shopping experience for every customer. We sincerely apologize that we fell short in your case.

Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stole my money

Stole my money I am disputing the charge

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear about your experience and understand your frustration. We take concerns like this seriously and appreciate you bringing this to our attention.

Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution as quickly as possible.

Kind regards,
Aflair Boutique

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give this company below a 0…

If I could give this company below a 0 rating, I would! This company is not legit. They disguise themselves as a US company but their products ship from China to their warehouse in Montebello CA to you. There merchandise is crap. If you want to return the item, they require you to ship the item back to China or offer 85% discount on your next order. They will not refund you your money. Do not order from this company unless you want to throw your money away.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Aflairboutique

Antwoord van Aflairboutique

Hi,

We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand your frustration regarding the product quality, shipping process, and return policy, and we appreciate you taking the time to share your feedback.

Our products are shipped directly from our warehouse, which allows us to offer a wide selection of styles at competitive prices. We sincerely apologize that your experience was not a positive one.

Please email us at support@aflairboutique.com with your order number so our team can review your case thoroughly and work toward a fair resolution.

Kind regards,
Aflair Boutique

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer