We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT GIVE THIS COMPANY A PENNY. SCAMMERS HAVE TAKEN AWAY MY DREAM HOLIDAY. £2500 FOR FLIGHTS TO AUSTRALIA. STILL NO REFUND FROM DECEMBER. I CANNOT UNDERSTAND HOW THEY ARE STILL TRADING

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We have used Airwaay from past 3 years and really trust Lia with our family trip. We love the resort recomended by them, and the flight service was also good because they upgraded us in more comfortab... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I booked a flight with airway to London to LA. After some confusion I got quite upset with airway.com who resolved my issues and got me on an appropriate flight with luggage. Edward and Nick worked to... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sarah is FANTASTIC! She kept me informed every step of the way, and when changes to our flights had to be made, she went above and beyond to reassure me that I was in good hands. Despite the inconven... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Vliegmaatschappij
  2. ook in
  3. Reisbureau
  4. Reiszoekmachine
  5. Touroperator
  6. Vluchtboekingswebsite

Geschreven door het bedrijf

At Airwaay, we are a UK-based travel company that specializes in creating unforgettable travel experiences for our customers. Our team of experts is passionate about exploring the world and discovering new horizons, and we are dedicated to sharing that passion with our clients.


Contactgegevens

3,3

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,3

Alle reviews

(1.603)

20 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

YOU HAVE BEEN WARNED

YOU HAVE BEEN WARNED! Do not trust this company with your money!
I booked business class tickets, I didnt received booking confirmation after payment and when I chased them up (for 2 weeks solid) they refused to give me any answers or proof, just that their system is booking my flight and reassured me my booking is made and the price will not go up. I then found out after 3 weeks that they never booked my flights and they held my money illegally without giving me any information that my flights had not been booked and they would issue refund. It’s 6 weeks ago now and I still haven’t received my refund! Even after them giving their word it would arrive on certain dates twice now!

21 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We are extremely sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the distress caused. Your feedback is taken very seriously, and we understand the frustration of not receiving your booking confirmation or refund in a timely manner.

Please be assured that we do not condone any practices that would violate customer trust or legal obligations. We take allegations of this nature very seriously and would like to investigate your case immediately.

We kindly ask you to contact our support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details and any relevant information. This will help us locate your case and work towards a prompt resolution.

Your experience does not reflect the standards we aim to uphold, and we are committed to addressing this matter urgently. Thank you for bringing this to our attention.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES BOOK…

DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES BOOK WITH AIRWAAY! This company is NOT legitimate. We got hooked by what seemed like too good to be true prices for flights to Japan, after paying, the company are gaslighting us by telling us to call back the following day to speak to Floyd, the only agent who can access our booking. Every day we called and were told Floyd was on leave despite being told to call and speak to them! They have robbed us of our money and they will not issue a refund even though we have escalated the issue. The reason for not being able to refund us is because "Floyd" is not around. I mean, who the hell is Floyd and why are they never at work? Is it because Floyd does not exist?

Learn from us and please DO NOT BUY from these fraudsters. Now comes the pain of reporting and this cowboy outfit to trading standards and Flight Finders, who suggested this company via their comparison website.

We should have known better!

22.10.2025: Update. So there is a Floyd and as expected when we spoke were told that we had to pay an extra £500 for our flights and the money they took from us is with the airline and cannot refund it for another 5-6 weeks. This is utter nonsense so we have raised this with our bank, contacted Action Fraud and now fighting for our money back.

Reply to Airwaay 28.10.25 - we have already attempted to make a complaint and all we were told to do was wait for up to 6 weeks for a refund as apparently the money was sent to the airline however we have no tickets! No proof either that the money we paid was ever with the airline. It's all lies and a distraction tactic. There is no shame in robbing people from their hard earned money. Action Fraud are investigating this outfit.
20.11.2025: Update
After chasing for our refund here is these charlatans fraudsters response today:
"Thank you for your email.
We attempted to process the refund twice to your card ending XXXX, however due to a technical issue with the payment system we use, the refund could not be completed successfully. We completely understand the delay this has caused and sincerely apologize for the inconvenience.
We will be attempting to process the refund again tomorrow and will update you as soon as it has gone through.
Please rest assured that the refund request remains fully valid on our end, and the delay is solely due to a technical issue with the payment gateway.
The quickest way to have the amount returned would be to raise a dispute directly with your bank for the original transaction. Once they initiate the dispute, the refund process is usually much faster, and they will coordinate the reversal with our payment provider."
28/11/2025 - Update. After many heated conversations, threats of legal action against the owners of the company, we were refunded our money on the 1st Dec, 7 seven weeks after we stupidly booked with these fraudsters. It should never have been that hard to have our money back. All of the staff that picked up the calls spun lie after lie and are complicit in this scam inc.Jessica and Floyd. My husband is a solicitor and luckily he knew how to fight this battle, some may not and give up relying on their bank to compensate the loss. It's utterly disgusting how these fraudsters operate and steal from innocent victims.

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

We sincerely apologize for the frustration and distress this situation has caused. We take concerns regarding transparency and customer service very seriously.

Please be assured that we are committed to resolving this matter promptly. We would appreciate the opportunity to investigate your case thoroughly. To do so, kindly contact our support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details and any relevant information.

We understand your frustration and want to assure you that we do not condone any practices that would compromise customer trust. We are dedicated to resolving this issue and restoring your confidence.

Thank you for bringing this to our attention. We look forward to assisting you further.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON’T USE THIS AGENT – YOU MAY REGRET IT!

If you value your money and your time, I would not use this agent. It appears that they deliberately offer lower prices than the other travel agents in order to entice you. As soon as you book, they take your money but do not issue you with a ticket, instead they call you and try to upsell you with a more expensive ticket. They usually find an excuse like the ticket you booked is no longer available. It’s happened to me twice but the second time I was aware of their antics and asked them to cancel the ticket and give me a full refund.
They said I needed to wait some 3-4 weeks for the refund and that they were waiting for the airline to refund them, which I don’t believe to be true as according to them they hadn’t purchase a ticket from the airline.
After the 4 weeks had passed, I didn’t receive the refund and so I rang them to asked for it. They told me to wait another 5-7 business days which I know was just a delaying tactic. If they get to keep customer’s money, they can invest it for say 2 months and make a profit. That’s the only thing that makes sense.
I eventually contacted my credit card company and ask them to do a chargeback, which they did. So, if you’re having the same experience, I would suggest this route.

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

We are truly sorry to hear about your negative experience and appreciate you bringing this matter to our attention. We take all feedback seriously and are committed to providing transparent and reliable service.

Please be advised that we would like to investigate your case further to understand what occurred. Kindly contact our support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details and any relevant information so we can assist you effectively.

We regret any inconvenience caused and want to assure you that customer satisfaction is our priority. We are dedicated to resolving your concerns promptly.

Thank you for your feedback.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY FROM THIS AGENT

STAY AWAY FROM THIS AGENT! They are SCAMMERS!!
I never got my e-ticket.I booked 3 months ahead of travel, they took my money straight away. No tickets were issued. They emailed and rang me 1 day before my flight is scheduled to tell me airline - Qatar didn't honor the ticket price, hence it is now cancelled. They blamed me for not checking my e-ticket on time.

They are saying my funds will take 5 weeks to be refunded as they are waiting for Airlines to give them the money back. Looking at other reviews, it seems they never paid the money to Airline. I will probably never get my money back. They seem to be betting on innocent travelers looking for affordable price.

Please, someone take some legal action against these scammers. They should not be allowed to trade.

Stay Away!!

14 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for the distress and inconvenience you have experienced. We take such feedback very seriously and deeply regret that your experience did not meet the standards we aim to uphold.

Please be assured that we are committed to resolving this matter promptly. We kindly ask you to contact our customer support team directly at infop@airwaay.co.uk with your booking details so we can investigate your case thoroughly and work towards a suitable resolution.

Your trust is important to us, and we appreciate the opportunity to address your concerns.

Sincerely,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I strongly advise not using this travel…

"""" This travel agent is not ABTA Protected """, even though the website says they are - If the ABTA member did not financially protect your travel arrangements, you won’t be able to submit a claim to ABTA. It will take 4-5 weeks to get back your refund, if they can't honour your tickets you have booked !!!!!

I strongly advise not using this travel agency. My experience has been extremely disappointing and frustrating. After booking a ticket through them, I waited five long days only to be told that their “wholesaler” had issues with pricing. Now, they claim it will take up to one month to process my refund.

This kind of delay is completely unacceptable. It feels like they are taking advantage of customers—especially those who are simply trying to find affordable flight options. Their business practices seem highly questionable and border on being a scam.

It’s deeply concerning that companies like this are allowed to operate while deceiving innocent travelers. I urge the travel agency to seriously investigate their partners and internal operations to ensure no more customers are misled.

Please, do yourself a favor and STAY FAR AWAY from these fraudulent operators. They do not deserve your trust or your money.

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by your recent experience with us. We understand how important it is to have clarity and confidence in your travel arrangements.

Please be assured that we take your concerns seriously. We strive to provide transparent information regarding our partnerships and protections. Our website indicates that we are ABTA protected, and we are committed to ensuring that our customers are fully informed about the protections and processes involved.

We regret the delays you encountered and understand how disappointing this can be. We would appreciate the opportunity to investigate your case further and assist you directly. Please contact our customer support team at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can resolve this matter promptly.

Your trust is very important to us, and we thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this Company!

I paid for a flight on 27/07/25 and was immediately told the flight wasn’t available anymore and i needed to agree to a more expensive alternative.
After refusing the up-sale and asking for a refund i have had to send over 15 emails and begin court proceedings and have not received my refund as of 01/10/25.
Do not deal with this Company, their business model is based on near fraudulent levels of upselling, lying about non availability of flights then possibly keeping customers funds if they aren’t prepared for a long fight .
My only hope is that this review will stop a few people from loosing their hard earned money.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

Thank you for sharing your experience. We deeply regret the frustration and inconvenience you have faced. Please know that your feedback is taken seriously, and we apologize for any misunderstandings or difficulties encountered.

We are committed to providing transparent and fair service to all our customers. We encourage you to reach out to our dedicated support team directly at info@airwaay.co.uk so we can assist you and resolve this matter promptly.

Thank you for bringing this to our attention. We sincerely hope your issue can be resolved swiftly.

Sincerely,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding itinerary assistance from Jessica

I’m very pleased with the support Jessica provided in helping me secure the right itinerary for my long-haul flight. She was incredibly helpful and accommodating, even with the specific timing requirements we had. For example, she patiently walked me through multiple flight options, adjusted for layover preferences, and even found a route that minimized overnight travel — all while keeping our budget in mind. Her attention to detail and willingness to go the extra mile made the process smooth and stress-free.

26 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

Thank you so much for sharing your wonderful experience with Jessica. We're delighted to hear that she was able to assist you effectively and accommodate your specific needs for your long-haul flight. Providing personalized support and ensuring our customers have a smooth and stress-free journey is our top priority, and it’s fantastic to know that Jessica’s attention to detail and dedication made a positive impact.

We truly appreciate your kind words and your trust in us. Should you need any further assistance in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to serving you again!

Warm regards,
The Airways Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never got my tickets

Never got my tickets. Booked 3 months ahead of travel, they took my money straight away. No tickets were issued. I spoke to airline and was told that they were never paid for the tickets , so my booking was removed from the airline system. This was one week before I was going to fly. Airwaay then blamed the airline for cancelling my tickets!! Then they said my flight no longer existed!! Total lies. They promised me new tickets but now at increased costs. Once again , nothing came through , after multiple calls to the company where no supervisor was ever free to chat to me, I then get an email saying they will refund me and they just walked away from this situation. I had to find tickets elsewhere. The refund never came through as they promised, and I had to claim back from my credit card company. Stay well away from this company.

28 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

Thank you for reaching out and sharing your experience. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by this situation. We understand how important your travel plans are and regret that we did not meet your expectations.

Please know that we take such matters seriously. We would like to investigate this further and resolve any outstanding issues, including your refund. Kindly contact our customer support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can assist you promptly.

We appreciate your feedback as it helps us improve our service. Thank you for your patience, and we hope to have the opportunity to resolve this matter to your satisfaction.

Sincerely,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT BOOK WITH AIRWAAY !!

DO NOT BOOK WITH AIRWAAY !! Shocking experience with Airwaay. We paid £5,990 for tickets, only to be told 10 weeks later that our tickets were never even booked. After that, we were promised a refund — but nothing has come through. They’ve taken our money, wasted our time, and left us completely stranded.

The lack of honesty and professionalism is appalling. A company handling people’s hard-earned money should not operate like this. Avoid Airwaay at all costs unless you want to risk losing thousands of pounds and being left with nothing

31 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear [Customer Name],

We sincerely apologize for the distress and inconvenience caused by your recent experience with Airwaay. We understand how frustrating it must be to have your booking issues and refund concerns unresolved.

Please be assured that this is not our standard of service, and we take such matters very seriously. We would like to investigate your case personally and resolve it as quickly as possible. Kindly contact our dedicated support team at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can assist you directly.

Your feedback is important to us, and we are committed to improving our services. We appreciate your patience and hope to resolve this matter to your satisfaction.

Sincerely,
Airwaay Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This AIRWAAY COMPANY HAS NOT REFUNDEDMY…

This AIRWAAY COMPANY HAS NOT REFUNDEDMY MONEY FROM LAST 2 months from 15 July 2025 to now 18 September 2025 and only promised me dates 10-15 days then again 10-15 then5-7 days and the 48 hours and the last one was 17 September 2025 mentioned in the last email today 17-09-2025 I will receive but 17 September has passed and AIRWAAY HAS not yet refunded my money
So please brother sisters and friends be careful before booking tickets or travel my name is omar and I am UK CITIZEN

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay in your refund. We understand how important this matter is and regret that you have experienced such difficulties.

Please be assured that we are investigating your case urgently. To assist you further, kindly contact our support team at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can expedite the refund process.

We appreciate your patience and understanding. Your feedback is valuable, and we are committed to resolving this issue as quickly as possible.

Thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
Airwaay Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misrepresentation of Service Advertised On-line

AIRWAAY (Trading as TravelCrew)

Misrepresentation of Services Advertised On-line Booking
Traumatic experience spanning from 2 Mar – 31 July 2025
Missed opportunity to fly Business Class due to their Fraudulent & Dishonest Behaviour.
Series of Events – short version
• Online Booking (Airwaay) via Cheapflights search Engine
• Booking Status - email received regarding online booking ‘currently under review’ by Agent. No E-Ticket received at this point which is unusual I thought
• Phone Call - Following day received missed call from Airwaay regarding flights booked
• Contacted Airwaay (after several attempts) Ralph confirmed no issue with my booking, no additional fee (probably one of the fortunate ones) He sent invoice. Will receive E-ticket one month prior to departure date
• Invoice received with flight details, cost and flight reference number etc to access flight on-line. This is where the fun begins
• Missing Flights – A month into my flight It just so happened I checked on-line to see if my E-ticket had been uploaded only to find my flights missing on the BA website. Booking was live on BA website up until 30 June 2025 by 1 July flights no longer accessible/existed.
• Contacted Airline told me to go back to Booking Agent as information doesn’t coincide with details on their system.
• Contacted Ralph (his response) The booking will be taken back into our control 30 days prior to keep a track of the reservation for any schedule changes etc no need for concern. Will contact the supplier (turnaround 24 hrs) by 9.30 am 15 July 2025 where I will share the links etc so that I can have access to my flights. There is no need for concern. Reiterated my concerns – NEVER HAPPENED
• Inferior Alternative Flights offered – refused as not acceptable compensation and given my experience I couldn’t be assured that I would receive the tickets for the alterative flight offered.
• My Alternative Flights Booked – luckily the flights I required were still available for my holiday. I booked direct with BA Airlines got tickets immediately.
• Request for Refund – tried to charge me £180.00 for their error. Quoted their Terms & Conditions back to Ralph. All of a sudden, I can now have a full refund without penalties (it would take 8 weeks to process). Progress on refund never happened on their part. No contact since 31 Jul 2025 from Ralph despite my follow up emails.
• Contacted Credit Card Company – raised a dispute, they credited my account they are actively retrieving money back from AIRWAAY. I could only make the claim after I hadn’t received my E-Ticket for my flights. Once I presented my evidence the turnaround was very quick.
Cheapest IS NOT always best - All negative comments made via other customers experiences are ABSOLUTELY correct. One thing is for sure I will never go for the cheapest option online ever again, I will book direct with the Airline.
Reported this matter as fraud to the required authorities.

Update 1 November 2025.
My response to Airwaay's response to me is as follows. If Customer Service is the forefront of your company's ethos then this wouldn't have happened to me and countless others time and time again in the first place. A fool is someone who does the same thing over and over trying to get a different outcome. Sooner or later what Airwaay is doing will catch up with them.There is a special place waiting for you!!!

31 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

Thank you for reaching out and providing a detailed account of your experience. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused during your recent interaction with Airwaay.

We take such matters seriously and are committed to investigating your concerns thoroughly. We understand the importance of transparency and reliable service, and we regret that your experience did not meet these standards.

To assist us in resolving this matter swiftly, please contact our dedicated support team at info@airwaay.co.uk with your booking details and any relevant documentation. We will prioritize your case and work towards a satisfactory resolution, including any refund owed.

We appreciate your feedback and patience, and we are committed to improving our services to prevent similar situations in the future.

Thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
Airwaay Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I booked two tickets for Japan

I booked two tickets for Japan, but I had to cancel them for medical reasons.
Five months on, and after many phone calls, they always come up with excuses and reasons.
They even emailed me to say your refund will be in your bank account within 72 hours,
but a week later, no refund.
Apologies is not acceptable

5 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

Thank you for reaching out and bringing this matter to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delay in processing your refund.

Please be assured that we are actively investigating your case and working with our finance department to expedite the refund process. We understand the importance of resolving this issue promptly and sincerely apologize for the delay.

To assist us further, kindly provide your booking reference and any relevant documentation, so we can locate your case quickly. We will update you as soon as your refund has been processed.

We appreciate your patience and understanding, and we are committed to resolving this matter to your satisfaction.

Sincerely,
Airwaay Customer Support Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DISGUSTING SCAM travel agent

DISGUSTING SCAM travel agent, I wish I read the reviews before I paid, I dealt with JESSICA AMBER, she's not all she seems, paid the price advertised on Skyscanner and directed to Airwaay, JESSICA called me 15 mins later and said the price was not live and I need to paid another £150,I paid and my flight was cancelled with the airline and I called the airline and they said Airwaay didnt pay them, Sarah at Airwaay rebooked me and I thought everything is finally done, Jessica calls me 3 weeks before the flight and tells me airline has cancelled and I need to pay another £110,I've ready paid £788 for a flight to Manila, I said no more as I want a refund, I've been flying for 25 years and NEVER have I had an issue. NEVER again with this SCAM company
RALPH WOOD aswel scammed me all the way,don't trust any of them
SARAH INGRAM is supposed to be the manager, had zero contact from her about my refund or complaint, she probably doesn't exist

2 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for the experience you've described and understand your frustration. At Airwaay, we take such feedback very seriously and are committed to resolving any issues our customers face.

Please contact our customer support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can investigate your case thoroughly. We want to ensure your concerns are addressed and work towards a satisfactory resolution.

Your feedback is important to us, and we appreciate the opportunity to improve our services.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

Scam company ! They are fraudsters DO not book with them at all!

26 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for any frustration and inconvenience you've experienced. We take such matters seriously and are committed to addressing your concerns appropriately.

Please contact our dedicated support team at info@airwaay.co.uk with your booking details and specific issues so we can investigate thoroughly. Our goal is to resolve any misunderstandings and ensure your concerns are addressed.

We appreciate your feedback and thank you for giving us the opportunity to improve our services.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not book with Travelcrew

Do not book with Travelcrew. The advertised package that I bought the vouchers for are a bait to lure you in. You will be told the accomodation is no longer available after you have redeemed the vouchers. It'll get worse as you'll find out the flight times are too late to arrive at your destination and very early departure.

They tried to convince me to pay £300 PP to change flight time which I refused. Then they offered a different destination which still cost me £200 more

To make matters worse, I found the whole deal, same flight and accomodation £450 cheaper on Love holiday website

Please to save your self the stress, go and book directly on other websites
These lots are scammers.

*UPDATE*

"DO NOT" I REPEAT DO NOT BOOK WITH TRAVELCREW OR WOWCHER! THEY RUINED MY SUMMER HOLIDAY WHICH WAS SUPPOSED TO BE A BIRTHDAY CELEBRATION FOR MY TEENAGE DAUGHTER. I GOT TO THE HOTEL I WAS OFFERED BY TRAVELCREW INSTEAD OF THE LOVELY ADVERTISED HOTEL, IT TURNED OUT IT WAS A TOTAL DUMP. WE COULDN'T EVEN UNPACK, SPENT THE NIGHT LOOKING FOR ANOTHER HOTEL TO BOOK. WE ARE CHECKING OUT THIS MORNING AFTER FORKING OUT ANOTHER £1K FOR A DESENT HOTEL. IN TOTAL THIS HOLIDAY HAS COST ME 2.5K FOR A WEEK IN SALOU DUE TO THE GREEDINESS OF TRAVELCREW AND THEIR INHUMANE AND UNETHICAL PRACTICES

23 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

We are truly sorry to hear about your distressing experience and appreciate you bringing this matter to our attention. We take such feedback very seriously and want to assure you that our goal is to provide transparent and reliable service to all our customers.

Please contact our support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details and any relevant information. We would like to investigate your case thoroughly and work towards a resolution.

Your satisfaction is important to us, and we regret any inconvenience caused. Thank you for giving us the opportunity to address your concerns.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID -SCAMMERS -AVOID

april i booked and paid for a flight for sept , was told flight details will be sent 15 days before flight, i was waiting nothing sent , started phoning them just to be told donna will phone me , managed to get hold of donna after a few days just to be told my flight has been cancelled so i asked for a refund apparently it takes 5 weeks but they have to send an email so i can put a claim in , still no email so it looks like a ccj will be issued , you can get better deals and better customer service avoid these people vile

23 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced. Your concerns are important to us, and we take allegations of this nature very seriously.

Please contact our support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can investigate your case thoroughly. We are committed to resolving this matter promptly and ensuring that all refunds are processed appropriately.

Thank you for bringing this to our attention. We value your feedback and hope to have the opportunity to restore your confidence in our service.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't Bother! Rob you blind

Please, Please, Please do not book through these. This company are con artists, they don't book your flight then demand extra to move flights and add an baggage. We had to fight over a week to get our flights sorted. They talk over you constantly whilst you are trying to get things sorted. The person dealing with your account is never in!!! I wouldn't award any stars if I could.

25 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

We sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced. Your feedback is very important to us, and we are sorry to hear about your negative experience.

Please know that we take all concerns seriously and strive to improve our services. We would appreciate the opportunity to investigate this matter further and address your concerns directly.

If you are willing, please contact our support team at info@airwaay.co.uk with your booking details so we can assist you personally and work towards a resolution.

Thank you for sharing your feedback. We are committed to providing better service and ensuring our customers' trust.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ref:AWB58570 AVOID AIRWAAYS & TRAVEXPERT

Ref:AWB58570
Airwaay seemingly also have people writing fake reviews. There is no Jessica on the other end of the line. This is a company with one director based in India & the other the UK. The scam is advertising lower than market prices to get customer money & then sending an email confirmation of the booking to gain confidence.

I booked to attend a funeral overseas. It's already stressful enough losing a loved one & death or illness cannot be scheduled. I got an email confirmation of the booking ONLY. I waited for the actual ticket to come through but it did not. I called the next day & was promised a call back. I repeated this half a dozen times. 'Leo' called back today stating that the flight cost did not include 'taxes' & with 'taxes' it would be an additional £500 or thereabouts. I refused. Prior to this yesterday, I was told it would be additional if I wanted checked baggage. How can you trust an Agent that is trying to give you the run around & clearly advertising 'fake' prices to get your money. Once they have your money they try to get more & if you request a refund they tell you it takes 4 weeks in the hope you give up. They tell you they dont have the money but the company who finds the flight does. What a load of BS! That is the red flag. Their business is scamming NOT travel!

Time to clean up this nonsense. I'm absolutely sick of scammers. They dont care what your circumstance is, so long as they fill their pockets! This lot have the talk ready because they have done it before SEVERAL TIMES, judging from the reviews.
I have now also reported to Action Fraud & I would advise everyone to complain so their ATOL license is revoked! SICK OF SCAMMERS!! These are the details under their email to look legitimate...

Airwaay is a trading name of Travexpert Limited, registered in England no. 10828609.

Holiday that includes air travel, which you arrange on Airwaay are ATOL protected by the Civil Aviation Authority under ATOL number 11324.
THEY ARE SCAMMERS! AVOID!!

They also operate under the TRAVEXPERT name reg: 10828609. I am also complaining to Companies house. just google their name & the company reference is 10828609. COMPLAIN!

17 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Customer,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the distress and inconvenience you have experienced. We take all customer feedback seriously and are committed to investigating this matter thoroughly.

Please be assured that Airwaay operates in compliance with all relevant regulations, including ATOL licensing. We understand how stressful this situation must be, especially during such difficult personal circumstances, and we regret any frustration caused.

To assist you further, we kindly ask you to contact our dedicated support team directly at info@airwaay.co.uk with your booking details. This will enable us to look into your case specifically and address your concerns effectively.

We are committed to ensuring transparency and integrity in our services and take allegations of scams very seriously. Your feedback will be passed on to our management team for review.

Thank you for your patience, and we hope to resolve this matter swiftly and satisfactorily.

Kind regards,
Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If there was a zero I would give

If there was a zero I would give, Thieves is the politest word to describe this shower of human beings. All refer to themselves with strong English names even though was yet to come across one that didn't have an accent from the Indian continent. Promise best prices and then tell you the return leg is fully booked and you need to pay another fee mine was £180 I instructed them to give a refund which has taken 4 months only involving my credit card company to retrieve it. Please please please read the reviews before even dealing with this company who have only a few employees - reading the "positive reviews" on here look highly suspicious at best. Life lesson its looks to good to be true it never is !!!

4 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced. Your concerns are taken very seriously, and we would like to investigate this matter further to address your issues appropriately.

Please contact our dedicated customer service team at info@airwaay.co.uk, providing your booking details so we can look into your case directly. Our goal is to resolve this situation and ensure our customers receive the service they deserve.

We appreciate your feedback and are committed to improving our services. Thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
The Airwaay Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a total SCAM

This company is a total SCAM. Do not use them. I used this company to book flights to Australia. As soon as I had booked I got a phone call to tell me that I would be better to switch from my chosen airline (Qatar) to Emirates, at a higher cost. The emails they sent were headed Emirates with a reference number.I did not want to change to Emirates and told them so. At this point they told me that the Qatar flights had sold out. This was a lie. Pretty much everything they said to me was a lie. They promised me my money back. It did not come. Eventually I started a charge back with my bank and have now got my money back. STEER WELL CLEAR

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Airwaay

Antwoord van Airwaay

Dear Passenger,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you've experienced. Your concerns are taken very seriously, and we would like to investigate this matter further to address your issues appropriately.

Please contact our dedicated customer service team at info@airwaay.co.uk, providing your booking details so we can look into your case directly. Our goal is to resolve this situation and ensure our customers receive the service they deserve.

We appreciate your feedback and are committed to improving our services. Thank you for bringing this to our attention.

Sincerely,
The Airwaay Customer Service Team

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer