Circleboom Reviews 

309
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How is this legal? Once you link your Twitter account, without asking, it follows the CEO and its own Twitter account. Second, before registering, it doesn't make it clear that you can only delete 50... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The software has a few decent features, but the constant upselling makes it poor value. My biggest issue, however, is their billing practice. They hit me with a $504 renewal charge without any prior w... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The Circleboom charged me twice for a month subscription and I cannot connect to my X account. Their email support doens't respond to my emails and also ALL phone numbers to them are either disconnect... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Wanted to set up a quick twitter feed for RSS for myself. Felt lead to believe that this service didn't need a subscription (including in blog posts etc). Service needed 15 dollar a month subscripti... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Softwarebedrijf

Geschreven door het bedrijf

Circleboom is a "Social Media Management" tool that enables users, brands, and SMBs to grow and strengthen their social network


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

309 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 6% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(309)

41 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be weary of any sort of subscription of…

Be weary of any sort of subscription of length. When features you want aren't there, they absolutely refuse to be reasonable and work with customers on partial refund.

15 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Dear Adam,

Thank you for bringing your concerns to our attention. We understand the importance of transparency and providing value to our customers, and we are sorry to hear about any disappointment you've experienced regarding our subscription offerings.

At Circleboom, we strive to be transparent about our features and services to ensure that our customers can make informed decisions. We're committed to providing the best possible experience, and we regret any inconvenience you may have faced.

Regarding your mention of feature availability, we continuously work to enhance and expand our offerings based on customer feedback. Your input is valuable to us, and we appreciate your insights as we strive to improve our platform, so please feel free to inform us about your expectations in more detail through email.

In terms of subscription lengths and refunds, we aim to be fair and reasonable in our policies. The annual subscription plan's monthly fee, and the total cost of the annual plan are clearly displayed on the payment page. Like many other SaaS businesses, we charge the total amount at the beginning of the subscription period. And the reason why annual Pro plan is discounted compared to our monthly Pro plan is that it is a binding agreement.

Thank you for your understanding, and we look forward to the opportunity to serve you better in the future.

Best regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They will never give you a refund.

Think twice about what you're paying for!
If you want to cancel halfway through, or if the service isn't what you imagined it would be, they'll give you a
They will never give you a refund, Even if it's a same-day payment.

they only respond to emails, you'll get a refund email for days on end, and then a reply saying that they can't consider it because it was your mistake - For not looking carefully enough on their site to realize that they were using a non-refundable policy with the additional clause that all Tweets take time to be deleted.

anything never done quickly or flexibly if you make a mistake or whatever...

The annual plan is titled 6 months free, but in reality, you're paying for a full year + 6 months free. If you want to try it for free and then pay for it, avoid it.

Even if you paid for a year's subscription that you can't use because you didn't read it properly, they will never refund you, which indicates that they will not show any leniency on their

============================
Update : 2024. 03.07

I was informed by the customer service that they would give me a full refund, and they sent me two emails saying that the card refund would have been completed by now.

I have been waiting a long time to find out that there is a delay with the card company, but the refund has not been made, and I was wondering. why?

When I asked my card company, they told me that Circle Boom had never canceled the payment!

They said, wanted to revise the review, so they informed me of the fake refund news about the full refund.and made me realize that the refund came in.

I did not cancel the objection with the card company, but if I deleted the review by looking at the email only, they would have just taken over $100.

I am disappointed with circleboom many times.

8 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Hi,

Thank you for taking your time to review us.

We are sorry to hear about your experience with our services. We understand the importance of effective communication, and we want to assure you that we take all customer inquiries seriously.

Our support team has thoroughly reviewed your case and responded through multiple channels to ensure that your concerns were addressed promptly and your satisfaction with us is sustained. If you believe your case has not been resolved yet, you may want to check your emails.

We understand that misunderstandings can occur, and we regret any inconvenience you may have experienced. However, we also want to emphasize that we always strive to act in line with the terms of service as a responsible service provider.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to reach out as we're here to help.

Best regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Hello Justin,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're truly sorry to hear that your experience with our tweet removal feature did not meet your expectations. At Circleboom, we strive to provide clear and accurate information about our services. We understand the importance of transparency and would like to address any misunderstandings directly.

We would appreciate the opportunity to review your case and ensure that all service descriptions and functionalities have been communicated effectively. Please reach out to us directly at support@circleboom.com, so we can understand your specific concerns and assist you further.

Your trust and satisfaction are paramount to us, and we're committed to providing solutions that align with our users' needs. We look forward to hearing from you and hope to resolve any issues to your satisfaction.

Best,

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Social media versatile platform …

TRUST worthy versatile platform for social media marketing. Recommended.

24 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Dear Rahul,

Sorry to hear about your frustration.

We would like to clarify that on Circleboom Publish, most of our paid plans, except the Pro plan, include two-week trial periods. Users can choose the suitable plan for themselves from https://circleboom.com/social-media-scheduler/plans-and-pricing

However, since you have subscribed to the Pro plan, you are not provided a trial period as it is not available for the chosen subscription plan.

If you cancel your subscription, there will be no further billing. It's important to note that our subscriptions are non-refundable and valid for the duration of the subscription period they are purchased for, which is outlined in our Terms of Service (TOS).

Our support team had also explained the situation in more detail to you. Could you please check your email inbox?

Thank you for your understanding, and please do not hesitate to reach out if we can help you any further.

Best,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s a scam

It’s a scam. They don’t actually delete your likes. Save your money.

8 januari 2024
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Hello,

We're genuinely concerned to read about your experience, and we want to assure you that our team is dedicated to providing a legitimate and effective service. It's disheartening to hear that you feel our like deletion feature did not meet your expectations. At Circleboom, customer satisfaction and transparency are our top priorities, and we take your feedback seriously.

We understand the importance of the services we offer and the trust you place in us to manage your social media presence. We're here to help and would welcome the opportunity to investigate this matter further.

Please contact us directly at support@circleboom.com with your account details, so we can review your case and provide assistance. We're committed to ensuring our customers benefit fully from our services and would like to make this right for you.

We look forward to hearing from you and hope to resolve your concerns to your satisfaction.

Best regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Docs are outdated and sell a product…

Docs are outdated and sell a product that has much less features. I spent my money for nothing as they do not reimburse.

9 januari 2024
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Dear Hugo,

Thank you for sharing your experience with us. We appreciate your feedback and want to assure you that we take all user comments seriously.

We're sorry to hear that you've encountered difficulties, and we understand your concern regarding the perception of fewer features. Please be informed that our team has recently revamped the interface and updated the help resources.

If there's anything you'd like to discuss or if you have further questions, please feel free to reach out to our support team at support@circleboom.com with your specific concerns, and we will do our best to assist you.

Best,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use circleboom to manage my…

I use circleboom to manage my business's social media accounts and I am quite satisfied. It brought my social media accounts under one roof, my business accelerated incredibly and helped me grow my accounts.

11 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Circleboom took the headache out of…

Circleboom took the headache out of social media! User-friendly interface and efficient scheduling saved me tons of time. The follower insights are like superpowers, helping me attract and engage the right audience. Quick support and a beautiful design make Circleboom a joy to use. Give it a try, you won't regret it.

6 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Glad to hear Circleboom has simplified your social media management! Thank you for your support and recommendation.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Circleboom has been a practical tool…

Circleboom has been a practical tool for my small business. The user interface is straightforward, making it easy to manage social media tasks. While it's helpful for content scheduling, I've found the analytics features on Twitter followers to be a bit basic. The support options are accessible, and the overall design is decent. It's worth considering if you're seeking a straightforward social media management solution.

25 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Thank you for sharing your experience with Circleboom. Your feedback on the analytics features is noted and appreciated.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive and sneaky business…

Deceptive and sneaky business practices. In August 2022 I tried a trial for $45, and decided within 24 hours that this was not suitable for my business. They forced me to pay the entire monthly payment and refunded $7.00, along with canceling my account. Now - in NOVEMBER 2023 - they have charged me $300 and claim I didn't cancel the account. No notifications at all - just charged my credit card. ARE YOU KIDDING?? I have disputed this with the credit card provider after their customer service refused to help.
UPDATE - they still refuse to correct their bogus system that did not properly cancel a subscription that I certainly canceled in August of 2022. The next step is to notify the BBB, and file theft/fraud charges. Nobody should have money stolen from them like Circleboom did to me.
They continue to be appalling. If you charge a Non User 1.5 YEARS after cancellation, they should be ashamed and just issue the refund. Is business really that bad that they have to steal? Beware of this "company".

14 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

Thank you for your feedback. We sincerely apologize for the experience you've described. Understanding your disappointment, especially regarding our resolution process, is important to us.

We want to assure you and all our customers that we are dedicated to improving our services and support. Your feedback is invaluable in this process.

It's important to note, like with many subscription services, if you wish to discontinue, it's necessary to cancel your subscription. When this is not done, our payment provider, Stripe, automatically processes charges for the next billing term. This policy is in place to ensure uninterrupted service for our users.

We appreciate your input, as it is crucial for our continuous improvement. Thank you again for bringing this to our attention.
Best
Kevin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

CIRCLEBOOM 🗑️👎

CIRCLEBOOM ?? 🗑️👎👎👎👎👎👎👎

I made an account JUST to illustrate how insanely trash and web1.0 this waste of internet garbage is.

Do not pay for anything, you will not be able to refund once you realize how horrible and useless the app is.

I literally cannot believe I wasted my money.

This coming from a graphic designer, UI designer and twitter user of 10+ years... trust me it is absolutely useless.

Really puts anger in my heart that they don't allow refunds. Its as if they already know how useless their "product" is.

DO NOT USE CIRCLEBOOM.

15 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

I'm truly sorry to hear about your negative experience with CircleBoom. We strive to provide a valuable and user-friendly service, so it's disappointing to learn that we've fallen short of your expectations, especially given your expertise in graphic and UI design.

We would greatly appreciate specific feedback on what aspects of the app you found lacking or how we could improve the user interface. Your insights as a seasoned graphic designer and UI designer are particularly valuable to us.

Regarding our refund policy, we aim to be fair and transparent. If you haven't already, please reach out to our support team with details of your experience, and we will review your case in the context of our policy.

We take your comments seriously and will use them to evaluate and enhance our product.
Thank you for taking the time to share your thoughts. We are here to listen and improve.

Best / Kevin

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience with this service was…

My experience with this service was profoundly disappointing, bordering on deceptive. The company's blog misleadingly suggests that users have the capability to automatically remove fake followers. However, upon subscription, it becomes evident that this feature is non-existent. The only available option is to blacklist these followers, a far cry from the promised functionality.

Furthermore, the user interface is exceptionally cumbersome and unintuitive, arguably one of the worst I have encountered. This frustration is compounded by a malfunctioning system. For instance, while the service allows you to utilize 'credits' to generate a CSV file, it fails utterly at providing a means to access this file. No download option is available, nor is any email link sent to retrieve it.

To add to these shortcomings, the customer support is noticeably deficient. Despite reading customer emails, there is a conspicuous lack of response or assistance, leading to a feeling of being ignored and undervalued.

In summary, the service not only fails to deliver on its promises but also provides a user experience that is deeply unsatisfactory, to the extent that it feels misleading and untrustworthy.

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

refuse refund

signed up for a trial for work. Never used it. Accidentally let the trial period finish and they charged me 420$. Told them I never used the service nor will I ever use the service. Still refuse to refund me after multiple emails. Took them multiple emails and a week to even respond on top of that.

25 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid 👎🏼

Biggest waste of time ever. No response to socials or emails; no right to cancel within the 14 days cooling off period - ignored.

Absolutely avoid. Much easier to analyse the data using freely available tools.

6 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

We apologize for the oversight and communication delays. We're also reviewing our customer support channels to prevent future delays. Your feedback on our tools is valued, and we aim to improve our services based on it. / Warm Regards

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BEWARE: Cancel your subscription quick! No refunds

An honest company would notify you that you will be charged again the next month. They get you on a subscription for a feature that you only need to use once and of course won't refund you if you unintentionally left the subscription active because you were waiting for all the likes to be deleted.

25 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Circleboom

Antwoord van Circleboom

We apologize for any confusion. Our intention is to maintain transparency with our subscription model. On our platform, you have the flexibility to cancel your subscription anytime via the account page. We also endeavor to provide clear instructions on managing subscriptions to prevent any inadvertent charges.

If there's anything more we can do to make your experience better, please feel free to reach out at support@ circleboom. com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer