Cosmetic Couture College Reviews 

138
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have done too many treatments such as microneedling, chemical peel, co2 laser,lip and nosal filler to name a few. I loved their job and i am so happy with results. Staff were really considerate and... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ve been going to Cosmetic couture for treatments since it first opened and have always had pleasant and positive experiences. I have been twice within the last month for PLLA trio and tear trough I’... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been here on several occasions and each time the staff and students have been professional. They take time to listen to your needs and they use high quality products.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve been going to CC for several years. I’ve been pleased with the results so have continued to visit. However, I’ve had issues with appointments being incorrectly booked, the practitioner I’ve boo... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Charter School (bijzondere school)
  2. ook in
  3. Schoonheidsspecialiste-opleiding

Geschreven door het bedrijf

Cosmetic Couture: Your Pathway to Success! 🌟 Cosmetic Couture has earned its reputation as a trailblazer in the field of aesthetic training, consistently delivering unparalleled excellence and innovation in education. With a legacy spanning years of dedication to empowering individuals in the aesthetics industry, we pride ourselves on being at the forefront of cutting-edge training methodologies and industry advancements. 🌟 Our commitment to excellence is reflected in the numerous accolades we've received, including being voted the No.1 Training Provider in 2021 and 2022, as well as securing the esteemed Client Experience Award in 2022 and 2023. These accolades serve as a testament to our unwavering dedication to providing the highest quality education and ensuring an exceptional experience for each and every one of our students. 🏆 At Cosmetic Couture, we understand that the journey to success in the aesthetics industry requires more than just technical skills – it demands a comprehensive understanding of industry standards, regulatory requirements, and the latest advancements in technology and techniques. That's why our pathway courses are meticulously crafted to equip our students with the knowledge, skills, and confidence needed to thrive in this dynamic and rapidly evolving field. 💼 Located at 2b Southstage Michigan Avenue, Manchester, United Kingdom, our state-of-the-art training facility provides the perfect environment for learning and growth. From regulated qualifications to hands-on practical training, we offer a diverse range of courses designed to cater to the unique needs and aspirations of our students. 🏢 Whether you're an aspiring practitioner looking to kickstart your career in aesthetics or a seasoned professional seeking to expand your skill set, Cosmetic Couture is here to support you every step of the way. Join us on your journey to success and unlock your full potential with Cosmetic Couture – where excellence meets opportunity. 🚀


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

138 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 83% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(138)

60 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing⭐️

I have been to Cosmetic Couture several times and I have been treated with nothing other than kindness and respect by the staff. Not only are the staff extremely friendly but they are astute professionals and I know the practices and the industry like the back of their hands. I have recommended their services to multiple friends and will continue using and recommending their services.

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Some of the best practitioners in the…

Some of the best practitioners in the industry, I did my training with Cosmetic Couture about 3 years ago, and I loved the whole course. Special mention to Heather who has always been a wonderful teacher, with years of experience, who I trust to do my treatments to this day, she delivers exact results as to what you expect. Recent of this year I’ve met Cathy who is also a perfectionist who I highly recommend to anyone for perfect results. My go to place, like no other.

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have had multiple treatments here and…

I have had multiple treatments here and would not recommend them enough, co2 lips Botox facial Endo pulse all amazing! The staff go above and beyond from the warmest welcome to the best practioners. Professional and shit hot at what they do!!

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Treatments x

I’ve had my lips done at Cosmetic Couture multiple times now and I honestly couldn’t recommend them enough. I’ve always felt so comfortable and completely in safe hands every time I’ve been, they a real professionals who know what they’re doing. The results are always amazing and exactly what I want. I wouldn’t go anywhere else xx

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant company!

Brilliant company!

Always get 5 star treatments!
Everyone so welcoming you always feel happy leaving with the best results HIGHLY a recommend to anyone!!!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I honestly wouldn’t go anywhere else. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️


I’ve been going to Cosmetic Couture for years now and genuinely wouldn’t go anywhere else for my treatments.

For me, the biggest thing is trust. I feel completely comfortable there, I trust the team and I always feel like I’m in safe hands. Everyone is so friendly, professional and welcoming, and I’ve always felt really well looked after.

I absolutely love Kara and Cathy ❤️ They always make me feel at ease and are a huge part of why I keep coming back.

When it comes to cosmetic treatments, feeling comfortable with and trusting the people treating you is so important, and that’s exactly how I feel at Cosmetic Couture.

After all these years, I honestly wouldn’t go anywhere else. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

One of the best aesthetic clinics I’ve…

One of the best aesthetic clinics I’ve ever been to. I was initially quite sceptical about aesthetic treatments because I was worried about people ending up with an uneven or unnatural looking faceBut after having my treatment here, I can honestly say I’m so impressed.

Whether it’s Botox, fillers, rhinoplasty or PRP, their professionalism, expertise and attention to detail are outstanding. If I could give more than 5 stars, I definitely would because they truly deserve it.

Thank you for the best aesthetic treatment I’ve ever had. I’m so happy with my results 👏🙏😃❤️

12 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yesterday I had the pleasure of…

Yesterday I had the pleasure of attending a masterclass with Dr G at cosmetic couture.
His expertise is outstanding and as ive had problems with injectable in the past I was quite nervous ! He took time to assess my face and put my at ease going forward .. i am so so happy with the results and can't thank him enough ! Also the staff at cosmetic couture were so lovely and helpful especially Paige at reception!
Thankyou again and can't recommend enough .

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

Thank you for your lovely review Michelle, we will pass it over to the team. We look forward to seeing you again x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Treatment didn’t meet expectations and concerns weren’t handled well

I have been coming here many times before and have always had a pleasant experience, which is why I was particularly disappointed with my most recent treatment.

On this occasion, I had Kathy for my Botox treatment. Two weeks later I had a top-up, but unfortunately the results were not the same as I had experienced previously. I then had another top-up. I was told that if the issue was still present, it would be treated again until I was happy with the results.

I was subsequently booked in for another appointments, which was cancelled twice. This prolonged the treatment process.

Then, around an hour and a half before my next appointment, Kathy called to tell me that there was nothing more that could be done but asked me to send photographs. As I was only around the corner, I asked if I could come in so the area could be looked at in person. I was told that she would not treat me and that she would refuse to carry out any further treatment.

I found the way the conversation was handled extremely upsetting. I remained calm throughout, but was accused of arguing, despite simply trying to explain my concerns. I felt that I was repeatedly spoken over and that things I had previously been told were being denied. I was also told, “we won’t be giving you a refund”, despite the fact that I had never asked for or mentioned a refund.

Kathy then told the receptionist she would never treat me again, and the phone call was ended.

I am disappointed because I had previously had several positive experiences here. My issue is not simply that the treatment did not produce the results I had hoped for, but the way my concerns were handled and the lack of communication and professionalism throughout the process.

I hope the “clinic” takes this feedback seriously, as I would have expected a much more respectful and professional approach, particularly as I had been a returning customer.

Your reply is focused heavily on the “three-month timeframe” and the photographs, whereas my main point is that I kept returning because the treatment had not achieved the expected result, and I followed the clinic’s own instructions to return for further top-ups! I have been a returning customer on many occasions and, in the past, the Botox has worked extremely well for me. I have never previously needed to keep returning for multiple top-ups because the initial treatment achieved the result I wanted

It is also important to clarify that I did not simply “contact you regarding my concerns” and then fail to provide photographs. I already had another appointment booked. It was approximately an hour and a half before that appointment when Kathy called me and told me that there was nothing further that could be done.

Regarding the photographs, I had not refused to provide them. I was simply around the corner from the clinic when I received the call, and I asked whether I could come in so that the area could be looked at in person. I did not understand why I needed to send photographs when I was so close by and already had an appointment that day but Kathy was so focused on saying she’s not treating me.

My question is: if there was nothing further that could be done and I was already outside the timeframe for a top-up, why was I booked in and why was I previously told to return if the problem was still present?

28 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

We have reviewed your treatment history and would like to clarify the position regarding your appointments and request for further treatment.
Your initial treatment took place on 10th June, when you received Botox treatment for three areas. You returned approximately two weeks later for your review and top-up.
Our records confirm that you have since received two top-up treatments within a three-month period.
When you contacted us regarding your concerns, you were asked to provide photographs of the treated areas so that we could assess the results and investigate the matter further. These photographs were not provided, meaning we were unable to carry out the requested assessment.
You are now outside the timeframe for any further top-up relating to your original treatment on 10th June. Therefore, no additional treatment can be provided as a top-up to that appointment.
Should you wish to have further Botox treatment, this would be treated as a new treatment. You would be required to have the appropriate consultation and assessment and pay the full treatment price, rather than the top-up price.
This is our position regarding any further treatment relating to your original appointment.
Kind regards,
Cosmetic Couture Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I don't come back and don’t recommend -Scammers

I did the mistake of enrol in the Level 5 and Level 7 Qualify qualification courses with Cosmetic Couture, and unfortunately, my experience has been very disappointing even discouraging
The level of support provided was not what I expected. The learning material is extremely dense very hard to follow, especially without proper guidance. When I reached out for help, I didn’t feel adequately supported by the anyone in the college, which made the process even more frustrating. And it wasn’t just ME many STUDENTS was complaining over WhatsApp groups and the company couldn’t care less 😅
Overall, the course did not make me feel confident or motivated to complete my training. Instead, I feel like I’ve lost my investment, both in terms of time and money. I also noticed similar concerns being raised by other students in the WhatsApp group, so it’s clear I’m not alone in this experience.
I will be choosing a different, more reputable company to continue my training. I strongly recommend that others do thorough research before enrolling to avoid making the same mistake. Not everything that looks good on the surface delivers in reality. Worse type of people to deal with when they already got your money in their pocket DONT TRUST … such SCAM

11 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

Since registration in 2024, we have detailed records of multiple attempts to contact you to start, from our student liaison to our center manager who runs it. These qualifications are long and lengthy and require commitment. By our records, we have made multiple attempts to contact you to support you as a learner.
​Qualifications shouldn't be taken lightly. You are working your way up to a Level 7, which is equivalent to a postgraduate qualification. It is a lengthy process that requires your commitment to the course to produce assignments, SAQs, complete multiple-choice exams, and turn up to scheduled Zoom sessions on time so that it doesn't affect other learners.
​Our team consists of a center manager who is dedicated to dealing with students, and we have our student liaison, who is on hand at any time. We offer support to all our students, regardless of background and different learning diversities, but you have to show the commitment also. We have a support line, 01618487146 (Option 3), available Monday to Friday from 10:00 a.m. to 5:00 p.m. You haven't reached out; we have reached out to you. As the course is near ending, this is where your attempts to start have failed because we have made multiple attempts to try and help you.
​The centre manager and support  have been committed to trying to help you get through the qualification. I'm sorry that you feel that way. Your course has also expired; it has been over two years online. It's not professional for us to put things online, but we have everything detailed in documented emails, text messages, and recorded calls of our attempts to help you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You have training the person to do…

You have trained the person to do endopulse treatment you qualified him its horrendous 2 weeks later I am black & purple still i had my throat closing over he give me a injection of he should of send me hospital horrendous So called trained its now 19 days im still black

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

We have no record of you ever receiving treatment at Cosmetic Couture, and no treatment took place on our premises. Per your emails, your treatment was performed elsewhere by an outside practitioner. We cannot be held responsible for independent practitioners or treatments carried out elsewhere. Please redirect your review to the correct person and remove it from our page

After thoroughly checking our records, we have no record of you ever visiting our clinic or receiving any treatments from us directly.
​To clear up any confusion:
​Treatment & Business Identity: "Endo Pulse" is an independent company, not ours. While they have occasionally hired space to host courses at our facility, they operate completely separately from our business.
​Training Provider Liability: As an accredited training venue, we provide high-standard education and certification. However, every qualified, independent practitioner is individually responsible and legally liable for the treatments they carry out on their own clients. Training academies do not perform or oversee external treatments, nor are they liable for independent practitioners' individual practices.
​Because you were not a patient of our clinic and received a treatment from an external third party, this review does not accurately reflect our services or care.
​We strongly recommend reaching out directly to the individual practitioner or company who performed your treatment so they can address your concerns and assist you further.

To add to this you have not been to our clinic please remove your review you have been to a different clinic so please follow it up with the clinic you had your treatment

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Multiple companies gone under??

I urge you to look at these on companies house before booking,
She has a original company in liquidation after taking my wife’s money for a course she didn’t complete,
On top of that the new companies accounts aren’t up to scratch!
Poor management poor customer service just greed that will be there downfall!

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

We are sorry that you feel this way, but this review contains several inaccuracies and does not reflect the circumstances of the situation.

The course referenced was purchased more than three years ago through a previous company and was approximately 95% completed at that time. We only received a request to access and complete the remaining portion recently, over three years after the original enrolment.

Like most training and education providers, our courses have a defined access period and expiry date, which are clearly outlined in the terms and conditions accepted at the time of purchase. These policies exist to ensure fairness and consistency for all students.

Had we been contacted within the course access period, we would have been happy to assist. However, after more than three years have elapsed, we must apply the same terms and conditions consistently to all customers.

The comments regarding our business structure and accounts are unrelated to the service provided and do not alter the facts of this case. The booking was made through a previous company over three years ago, and our decision has been based solely on the agreed course terms and the significant passage of time since enrolment.

We value all of our students and remain committed to providing professional support while applying our policies fairly and consistently to everyone.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We are extremely disappointed with our…

We are extremely disappointed with our experience with Cosmetic Couture. Our clinic paid approximately £2,700 for training for 3 members of staff. During the booking process, everyone was very helpful and polite, but at no point were we clearly informed about any strict time limit or expiry on the training.
Over the years, whenever we tried to arrange practical training dates, we were repeatedly told to complete the online portal first and then contact them afterwards. This made no sense to us — why would we complete online learning and then wait months without practical training, only to forget everything we had learned?
On at least 3 or 4 separate occasions, we contacted the company trying to arrange our physical training, and nobody ever got back to us properly with confirmed dates. There were no reminders, no follow-ups, and no attempts from the team to help us complete the training after taking payment.
Now, over 2 years later, we are suddenly being told the training has expired and that the previous company is in liquidation, meaning we have effectively lost all the money we paid.
What upset us even more was being asked to provide proof that we had called and contacted them previously. How would we know years ago that we would need to keep evidence to protect ourselves from this situation? Thankfully, I searched through old WhatsApp messages and managed to find messages clearly asking for training dates and follow-ups. Despite providing this, we still have not received any proper response.
I want to make it clear that this is not directed at Maxine personally, as she appears to be doing a great job. However, the rest of the support system and administration has completely let customers down. Once payment was taken, nobody seemed interested in ensuring the training was actually booked or completed.
I do not like leaving negative reviews, but this situation has caused a huge amount of stress and frustration. We paid a large amount of money in good faith, repeatedly tried to arrange training, and never received the support or responses we expected.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Cosmetic Couture College

Antwoord van Cosmetic Couture College

Your training was purchased directly through Cosmetic Couture Education which is now closed , and over 2 years ago of booking you agreed to the full terms and conditions. These clearly stated that all training must be completed within a 12-month period from the date of purchase. This company is Cosmetic Couture Group.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been visiting Cosmetic Courture…

I have been visiting Cosmetic Courture since 2016 for both training courses and treatments as a model for students and practitioners the service is always to the highest standard with complete confidence I hold in the practitioners ,the care plus advice with regards the most effective treatments is given with honesty and respect at all times
I visit Cathy regularly I find her to be extremely knowledgeable supportive and personable within the treatments I drive 90 mins each way for any Cosmetic procedures as I trust the Company standard 💯

29 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Radiesse with Heather

Had two treatments with Heather today. Great advice and professionalism throughout. Ultimately the proof were the results, subtle and dramatic at the same time. X

26 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly recommend

Did my HIFU training and I’m honestly so glad I did
Worked on multiple models and left feeling so confident in my skills.
The 1-to-1 training made such a huge difference—so much attention to detail and support throughout. Love the environment
Highly recommend

23 april 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer