Eurogardenandhome Reviews 

375
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company. I got garden furiture for my caravan. I called to Euro Gardens shop and the lady who helped was great, friendly and made it easy for me to buy on tbe spot and arrange delivery. My furit... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Can I complement Paul, Mario and Philip who worked extraordinarily hard yesterday afternoon installing a 3 x 6m pergola in my back garden? My garden is really hot (hence the need for a pergola) and... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

We ordered bistro set (2 chairs and a table) waited 11 days for delivery. Huge heavy pallet dumped in our garden by courier company. Wrong table delivered. It has been sitting in our hallway for nearl... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought our original two rattan patio sets in 2020 from this team and they are still as new as they enter their seventh season It was an easy decision to travel to their Belfast showroom when we... Toon meer

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

375 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(375)

53 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service received my patio set…

Terrible service received my patio set 2 weeks after ordering and 2 hours after the delivery I received a text message to state my table wasn’t available and they have replaced with an upgraded one , which in my opinion was tacky with a glass top and an ice bucket which wasn’t what I had picked. Then when I contacted the manager Brian in the Belfast branch he told me I had got a good deal and he told me my table had been damaged and I asked what about the one in store and he said it was also damaged and I asked for photographs to see how badly damaged it was I would prefer the one I had picked got no response back .definitely not the service I expect.

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Eurogardenandhome

Antwoord van Eurogardenandhome

Hi Grainne,

Thank you for taking the time to leave your feedback. We’re very sorry that your experience did not meet your expectations.

Unfortunately, when preparing your order for delivery, we discovered that the original table for your Tuscany Deluxe Curve Corner Set had been damaged and was no longer suitable to supply. We sincerely apologise for this unexpected stock issue.

As we no longer had the original table available, we offered the closest alternative within the Tuscany range , our popular deluxe Ice Bucket Table, which normally retails at £200 more than the table originally ordered. We supplied this upgrade at no additional cost, and we also advised that if the replacement wasn’t suitable, we would be happy to offer a full refund.

While we appreciate you were disappointed that the original table was unavailable, we do feel we made every effort to resolve the situation by providing a higher specification replacement at no extra cost and offering a full refund should it not meet your expectations.

Regarding the original table, we did inspect the only remaining one we had available. Unfortunately, it was damaged beyond repair and was not something we felt we could supply to any customer.

Rather than send out furniture that didn’t meet our standards, we felt it was better to provide the upgraded replacement and give you the option of a full refund if it wasn’t suitable.

If you remain unhappy with the furniture, our offer of a full refund still stands. Please contact us directly and we will arrange this promptly.

Once again, we apologise for the inconvenience caused by this stock issue.

Kind Regards,
Brian

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chelsea was very helpful

Chelsea was very helpful, pleasant and friendly girl .... I knew what I wanted before visiting the shop and got to see it on display which was a bonus....we agreed to collect and on day of collection it was hassle free already waiting ... the set was very easy to set up and we have christened it and hopefully we will get many years of use

19 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service provided by Nina at Bloom was…

Service provided by Nina at Bloom was absolutely top tier. She guided us through different options and ensured we had correct measurements before making our purchase. I would happily recommend Eurogarden and home to anyone thinking of purchasing garden furniture.

31 mei 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Antrim garden show

Antrim garden show I bought a 3x4m pergola, the salesman was excellent . Delivery and installation was carried out in a very professional manner, the two guys who installed it were first class nothing was a bother to them, they customer services was extremely good, the product looks good, time I hope time will verify this.
Of course I have got all my garden furniture from Eurogardens over the years and have been very happy with their service

14 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Outdoor Garden Furniture

Helpful advice, knowledgeable & friendly staff. Nice showroom with plenty of good quality, well priced garden furniture. Purchased a compact corner suite which arrived promptly to Dublin. Highly recommend Euro Garden and Home.

8 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A 5 star experience

A 5 star experience , bought online . Kept up to date every step of the way .A Beautiful egg chair , extremely well made and delivered in a prompt and efficient manner .
Thank you

8 mei 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service and fabulous patio furniture

the girls in the shop are brilliant, really helpful, great knowledge of the products. i ordered in shop and my furniture arrived within a week to Donegal. absolutely delighted, enjoying it while i write this review. great quality and looks beautiful!

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We bought our original two rattan patio…

We bought our original two rattan patio sets in 2020 from this team and they are still as new as they enter their seventh season
It was an easy decision to travel to their Belfast showroom when we we required additional garden furniture
Both Brian senior and junior gave is valuable advise on our choices and seemed genuinely pleased that we were repeat customers
Unlike other providers all furniture was in stock and delivered on the pre agreed day.i would highly recommend both the company and their product range

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product and service by a skilled team

We are delighted with our new Kensington Pavillion and garden furniture set purchased from Euro Garden & Home.

We had seen them at Balmoral Show & Garden Ireland in Antrim last year and were very impressed with the quality of their products.

Subsequently we ordered ours in January of this year amd had it expertly erected by their friendly team of Stuart, Kevin & Mario at our home in good time for my Big Birthday in April. They arrived on time and got on with the job of assembling our Pavillion each member had their own roles and in no te at all they had the structure up with great care and expertise. Then unpacked all the furniture and had them all organised for us too. They were very cheerful and we enjoyed having them with us on site.

All in all, the team did well in getting us sorted for this large family gathering amd everything went well.

Would definitely recommend them to our friends amd family.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star service

5 star service, met Brian at the Ideal Home Exhibition and purchased top quality garden furniture. They were a pleasure to do business with. I highly recommend Euro Home & Garden for top quality and service.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer