Fame Rugs Reviews 

90
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The rugs are beautiful! I ordered two rugs and one delivered promptly, but the second was on backorder. When I contacted customer service, they offered me a credit for the delay, or replacement with a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The rug I got looks exactly like the photo. It exceeded my expectations! It is very good quality. I will be ordering from this company again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This Oushak rug in blue has all the features needed for a busy home with pets and kids. The classic coastal style and colorway fit beautifully into my decor scheme. The textile is soft and doesn’t sli... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rug was not for me. They mention a return policy but when you get “approved” for your return they conveniently know that you have to ship it to Turkey and incur the costs meanwhile the rug shipped thr... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tapijtenwinkel
  2. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Discover unique luxury rugs at unbeatable prices. From vintage-inspired Turkish rugs to elegant Persian and runner rugs, our collections blend timeless design with modern comfort. Trusted quality, fast delivery, and customer-first service.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

90 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(90)

36 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely Amazing!

Love this company! The rug choices, quality, and customer service is excellent. I have two rugs from them! Thank you so much!!

13 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful options!

They have a beautiful selection of rugs! I found a unique one that I loved. There's also a lot of options for various room sizes. I would definitely recommend finding your new rug with them!

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I recently purchased a rug from these…

I recently purchased a rug from these people .
The one they advertised was vibrant pink the one they sent me was dull and dark nothing like the rug advertised .
Dealing with these people was very difficult they are not helpful .
Fortunately I bought through Etsy who were extremely helpful with excellent customer service and they got me a full refund .
I would not recommend anybody purchasing from them .

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for your review. We're sorry to hear the rug didn’t meet your expectations. I’ve reviewed your case, and it appears our representative provided a 70% refund in advance, with the remaining 30% to be issued once the rug was collected. However, since you chose not to wait and opened a case, the full refund was issued before the rug was returned.
Rest assured, you would have received a full refund just like all our other customers 😊. The rug has now been successfully collected.
Have a great day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience!

We had a great experience getting our rug here. They reached out to let us know that there'd be a slight delay in delivery, which I totally understood. I let them know we'd be excited to receive it whenever it comes. Nonetheless, the rug was delivered very quickly, even faster than I would have thought. And it's perfect, absolutely everything we wanted for our space. The colors are vibrant and true to the photographs on their website. I'd recommend!

16 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Where is my 2nd rug …

I ordered 2 rugs in November. I received one, which I am happy with. My second rug was shipped to the wrong address and I had to bend over backwards to get in touch with someone about it. They promised that a replacement rug would be shipped a week ago…. Of course it has not shipped and nobody is answering my messages on how to get it to ship! I don’t think I have ever left a review for anything but I feel compelled to because of how frustrating this experience has been. It’s too bad bc I do love the first rug I received… but I wouldn’t order another one because of the horrible time I’ve had trying to track down this second rug. Bummer

19 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horrendous customer service

While they do have pretty rugs it’s unfortunate the customer service is not great. The website is misleading and doesn’t let you know it’s coming from another country (making returning basically impossible) and when not receiving a rug for several months, and asking to cancel the item - said it was being canceled and then shipped several months later and not made whole is concerning. The response was less than appropriate from them stating “I hope karma comes your way…” I would avoid using them at all costs unless you order the rugs through Amazon to take them out of the equation for purchasing.

6 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for sharing your experience. We sincerely apologize for any inconvenience caused. I noticed all your rugs were delivered promptly except 1 which was the issue, which I believe was resolved.
Again, we apologize for any frustration caused, and we appreciate your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Don’t hesitate to buy a rug from FAME

Don’t hesitate to buy a rug from FAME. I just ordered my 4th rug from here. They are just as pictured and described and quality for price is good. I have had so many compliments. Their customer service is great too. Mary is amazing and does her best to get the rug to you as quickly as possible. I received all my rugs within 2 weeks. Order your rug….. you won’t be disappointed!

1 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service buyer beware

Terrible customer service!!and they hide the contact info! I’m
Not happy with the rug I received but returning it will
Be more cost than it’s worth and the hassle. Buyer beware.

6 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for sharing your feedback. Upon investigation, I found that the return wasn't processed, which unfortunately hindered our ability to assist with your refund. Our contact information is readily available on our website, and we encourage you to reach out at any time. We are committed to responding to all messages within 24 hours. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid Scammmmmmmmmm Alert

Avoid Scammmmmmmmmm Alert
Horrible rude customer service
Donot use
Opened a case with etsy for suspected fraudulent information
Dont believe the reviews ...avoid at all costs

30 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for sharing your feedback. After conducting an investigation, I confirmed that the rug was indeed successfully delivered to your shipping address. We acknowledge that there was a slight delay in delivery, likely due to the busyness associated with the end of the year. We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused. If you have any further questions or concerns, please feel free to reach out. Thank you for your understanding!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shipped the completely wrong item

Shipped the completely wrong item. Wrong size, wrong description, did not match the picture. Now they want me to pay the cost to ship it back to Turkey. Shipping would be 3 times cost of rug. They said I'll get a partial refund....they lied,I got nothing. UPDATE: Your reply is not true. You agreed the rug was wrong by email. You promised a refund but didn't issue it.Where is my refund?

10 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for your feedback. I checked your order and found that the rug was sent according to the order you made and just as described. You may have mistakenly ordered the wrong size (?) Please reach out at any time so we can have this resolved ASAP. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Somebody please tell me how to contact…

Somebody please tell me how to contact a real person there. I bought 3 of the same rug. I received ONE. I have a dispute with my CC company now. I just want the rugs. Please if you have their customer service number I need it.

18 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for your feedback. I'm pleased to confirm that your issue has been addressed and resolved, and all the rugs have been successfully delivered. Should you have any further questions or concerns, our contact information is readily available on our website. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The quality of the rugs are not great

The quality of the rugs are not great. They are vey thin and Fame Rugs lies to their consumers; I have been waiting almost 3 weeks for my final rug (we ordered 3) to even be picked up by FedEx. I have spoken to chat representatives numerous times only to be told that my shipping information will get updated when it gets updated.

20 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

NEVER AGAIN - Doesn't stand behind their products

Bought a washable rug from them. The description explicitly said it was washable. We washed it cold water, gentle cycle with gentle detergent and air dried it. Rug was absolutely ruined - fabric pilled up and rug shrank substantially -and this company refused to stand behind their product. I will never buy a rug for this place again.

7 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Zero stars

Zero stars! Scam site. No confirmation receipt except for credit card payment. No way to track order or confirmation number. This is a site through turkey. Beware! Reported as fraud.

29 april 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received order...

Placed an order in the beginning of January 2023. Did not receive my order even a month later, asked and they said they are in the earthquake region which is why it is taking so long but they would update me on the status soon. I've sent multiple inquiries and they have stopped responding and it is now almost April of 2023 and no order, response, update or refund. This site is FRAUD.

5 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is the WORST company

This is the WORST company. SCAMMERS! Do NOT buy from them! Taken my money (£300), no confirmation email and now ignoring my emails.

23 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Fame Rugs

Antwoord van Fame Rugs

Thank you for your feedback! Email confirmation including all the order details is automatically sent to the email address used when placing the order. I’ve also checked your order on our system, and it was delivered on time with no issues reported on our end.

Please feel free to reach out if you have any more questions and we’ll be happy to help.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

EXTRAORDINARY RUG!!

OMG!! This rug is simply fantastic. And an incredible bargain as well. I waited a few months before writing this review so that I could see how it held up. It is extraordinary. It cleans very easily either with a vacuum or even just with a moist cloth. It is lustrous and completely transformed my living room. YAY!

30 april 2022
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer