GoSkippy Insurance Reviews 

30.516
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They’ve been the fairest priced insurance provider for me for 2 years in a row. Now that’s something. Most cases, your current insurer increases price the next year for reasons unknown to anyone, bu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You get what you pay for - cheap and cheerful . Own personal experience is very very poor. Definitely avoid if a new driver getting a telematics device. Terrible customer service, never available... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid GoSkippy at All Costs – Terrible Service and Unauthorised Charges Zero customer care. This company imposes excessively high charges for policy changes and cancellations. I cancelled my pol... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

After using comparison sites Go Skippy definitely came up on top. Easy to set up insurance. The one thing I liked was that everything is included no extra cost for this or that. What you’re quoted i... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Geld en verzekeringen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

GoSkippy is a fresh, independent insurance broker set up to bring you first class insurance at the most competitive prices. Knowing the financial pressures we are all under these days, we search available insurers - including our own in-house company - to find you the best deal to suit your needs and pocket.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

31K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 98% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(30.516)

2.413 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute scammers.

Absolute scammers.. got a quote, answered all questions and the less than 2 weeks later cancelled my policy taking 1 months payment and said i still owed them £50..

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to learn of your dissatisfaction. Allow me to look into this charge for you. Please could you email your concerns along with your vehicle registration to reviews@goskippy.com. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst company ever

Honestly, the worst company I have ever dealt with. An absolute nightmare.

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your recent experience.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i could give no stars i would

If i could give no stars i would, despite telling them i was suffering financial hardship and them saying not to worry we will help you they canceled my insurance

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your recent experience. I would like to look into this matter for you so could you please email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with GoSkippy Insurance…

My experience with GoSkippy Insurance has been positive overall. The service was straightforward, the policy was easy to manage, and I found the customer service helpful when I needed assistance. I also appreciated being able to manage my policy online.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have only just started using this…

I have only just started using this…
I have only just started using this company so I don’t really have much to say but I have given it five star because I found the price for the policy I chose affordable. Really nice

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good very good

⭐⭐⭐⭐⭐ Excellent Experience with GoSkippy Insurance!

I had a great experience with GoSkippy Insurance. The overall process was straightforward, and I found their service convenient and easy to deal with. They offer competitive insurance options, making them worth considering for anyone looking for affordable car insurance.

I appreciate a smooth and hassle-free experience when it comes to car insurance, and GoSkippy is definitely worth considering. I would recommend comparing their policies and prices if you’re looking for insurance at a reasonable cost.

Overall, a positive experience, and I would consider GoSkippy again in the future!

29 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've tried down loading the go skippy…

I've tried down loading the go skippy app connect , but wont allow me too, saying not compatible with android. They sale me a policy then I cant download the app they state must be done, otherwise they will cancel my policy. I see this as the company ripping people off to make money. If they cant supply me with a connecting app there at fault not me. As how are we to know beforehand that some phones are not compatible. If anything they should be apologising to me. And rectify the situation as good customer service instead off saying they will cancel my policy if not done within 7 days. There liable to prosecution. I see as a act off fraud obtaining money by desent. Like I said to them, do they expect someone to go out and buy a phone to satisfy their demands. When they should make it very clear before the policy is taken out. Totally disgusting. Dont reccomend them in the slightest way. In fact I shall be asking to speak to their top management tomorrow

And please trustpilot my name is karl cook. Not paula lonsdale. Update your records before I complain about you

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to learn of your dissatisfaction. We take customer concerns very seriously and appreciate any feedback. Please could you email your concerns along with your vehicle registration to reviews@goskippy.com. We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My son's first car

My son's first car, this firm was recommended via one of the comparison sites, shocking.

Due to the simple fact the policy is in my son's name but my email was associated with the policy (additional driver) we cannot set up the wedge app (black box device). Two telephone calls one week apart (90 mins in total waiting or speaking to people that offer false advice or simply guess what to say), a chat on line and promises to get back to us (always within 48 hours but they have yet to) re a simple request (switch the emails) and they are now about to cancel the insurance. Go elsewhere, don't compare.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We take customer satisfaction seriously and would like to apologise for the level of service you've recently experienced with us.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Run away from these guys

Run away from these guys
They cancelled my insurance a few days after taking money from my account and still ask me to pay a fee of £90.68
AVOID FOR THESE GUYS AND THEY ARE ASSOCIATED WITH Somerset Bridge Insurance Limited. They working together to make sure they take money from you and threaten you with debt collectors.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to learn of your dissatisfaction. Allow me to look into this fee for you. Please could you email your concerns along with your vehicle registration to reviews@goskippy.com. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMED company that is run by a system loophole

This is one of the worst insurance companies I’ve dealt with. I strongly advise against using them because their customer service is terrible. They cancelled my insurance without a valid reason, then demanded payment. If you dispute the charges or refuse to pay, they may damage your credit history in a word: a scam.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We take customer satisfaction seriously and would like to apologise for the level of service you've recently experienced with us.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Think 1,000 times before buying…

Think 1,000 times before buying insurance from GoSkippy / Somerset Bridge Insurance.

I had an accident on 14 September and reported it to my insurance company. I was told that Copart would be handling my claim, and Copart initially contacted me and advised that the process would take around 2–3 days.

However, nothing progressed. After waiting and chasing for an update, I contacted Copart and was told that my insurance company had placed the claim on hold.

I then discovered that the insurance company had referred my case to ExamWorks to take a statement from me. I was told that the earliest appointment available was 13 October. This means I am having to wait almost four weeks after my accident just to provide a statement, and I have then been told that the insurance company will review the claim after that.

The situation has been extremely frustrating because I have been left without my vehicle throughout this process.

What makes this even more disappointing is that my insurance policy documentation specifically lists “Courtesy Car while your car is being repaired” as part of the cover. When I asked about a courtesy car following my accident, I was told that it would only be available if my car was in a garage. Because the claim has been put on hold, my vehicle has not progressed to the repair stage, leaving me without a car.

As a result, I have had to rely on Uber for my daily travel and pay the costs myself, while waiting for my insurance claim to move forward.

I completely understand that some claims may need investigation and that an insurer may need to take a statement. However, what I find unacceptable is the lack of progress and communication. I was initially told that the claim process would take only a few days, yet weeks later I am still waiting just to provide a statement, with further review required afterwards.

I have been paying for insurance so that I would have support when I actually needed it. Instead, I have spent my time chasing Copart, chasing the insurance company and now waiting for ExamWorks, while being left without a vehicle.

I would strongly recommend that anyone considering GoSkippy or Somerset Bridge Insurance reads the policy wording very carefully and considers the claims experience before purchasing a policy. My experience so far has been extremely disappointing, and I hope they can now take responsibility for progressing my claim and providing a clear resolution.

Accident: 14 September
Statement offered: 13 October
Courtesy car: Not provided
Current situation: Claim still on hold / awaiting statement and further review

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We take customer satisfaction seriously and would like to apologise for the level of service you've recently experienced with us. We aim to always provide excellent customer service and I'm sorry if we may have dropped short on this occasion.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com. We will then contact you to discuss this further.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tried to make payment today after my…

Tried to make payment today after my direct debit missed twice the other day. They dont make it easy, there's no way to make a direct payment over the phone straight away to them, they'd rather earn a £25 admin fee on top by making you pay through Premium Credit. They're just money grabbers who won't give you a chance to make your account right on the spot.

28 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your recent experience.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Crazy refund time

Tried to cancel car insurance mid term as I sold the car. Cannot do it online, cannot do it on the phone - you have to email them. Then I get an email back saying it’s been cancelled and it will take up to 28 days to get the refund. 28 days?!! I email them back and said I’ve never heard of any company taking more than a week to process a refund, and their reply was “that’s our T&Cs”. Absolutely disgusting, there’s no reason for a company to take so long to refund money other than maximising their own cash flow at customers’ expense.

24 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We take customer satisfaction seriously and would like to apologise for the level of service you've recently experienced with us. We aim to always provide excellent customer service and I'm sorry if we may have dropped short on this occasion.
Please could you email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com. We will then contact you to discuss this further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Choose goskippy

Ive only been driving for 4 months, saved up to get myself a new car but the insurance quotes where insane. Goskippy provided a reasonable quote and it was really easy to set up. Seem a really reliable company and have a great communtcation team

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid…

When you have a policy with Go Skippy any claims will be handled by a company called Somerset Bridge.
They are utterly useless.
Your quote might be cheaper in the event of a claim you'll pay in time, stress and an incompetently handled claim process.

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo GoSkippy Insurance

Antwoord van GoSkippy Insurance

Hi, thank you for your feedback. We are sorry to hear of your recent experience. I would like to look into this matter for you so could you please email us your vehicle registration, post code and the concerns raised to reviews@goskippy.com.
We can then locate your policy and assist you further. Thank you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer