GreatCover.com Reviews 

2.556
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We used this company for the first time this year, whilst never expecting to ever make a claim due to being caught up in flight cancellations, they handled everything with great sympathy and compassio... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First - Why did you share my details with Trustpilot when I asked you to not share my details with anyone? Second - I purchased a policy from you, but you haven't actually DONE ANYTHING yet, so I can... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent price for couple’s travel insurance. Simple website which was easy to use. Quick responses from company. Very satisfied.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast easy to get, haven’t needed to claim on the insurance but was confident it would been fine, fast easy and simple.

Bedrijfsgegevens

  1. Verzekeraar

Geschreven door het bedrijf

GreatCover.com is part of Cover-More Blue Insurance Services Limited (previously known as Blue Insurance Limited), a multi-award winning insurance company with over 15 years of experience and committed to offering comprehensive cover at very competitive prices to both Irish and the UK customers. At GreatCover.com, you can choose between Multi-Trip, Single Trip or Backpacker policies and customise them by adding one or more optional cover, including Winter Sports, Travel Disruption and Excess Waiver.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

3K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(2.556)

1.497 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

How can you rate an insurance company…

How can you rate an insurance company until you have made a claim.prices were good

25 augustus 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Guy,
We appreciate your honest feedback. We understand your perspective on rating an insurance company. We're glad our prices met your expectations.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Reasonable affordable and easy online…

Reasonable affordable and easy online set up very pleased.

13 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Good Morning,
Thank you for your wonderful feedback! We are so pleased to hear that you found our online setup easy and our services reasonable and affordable. We truly appreciate your kind words.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Insurance

Very good service.

16 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Michael,
We’re so glad to hear that! Every bit of encouragement helps us keep pushing to improve and deliver the best service we can. Your support truly means a lot to us

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to get a quote

Easy to get a quote

17 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Ann,
We're happy to hear that getting a quote was easy for you. We appreciate your positive feedback!

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Michael,
We are so pleased to hear that you found our cover to be both great and affordable. Your positive feedback is truly valued and appreciated.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not pay out

They say you are covered for delayed departure due to circumstances that are beyond your control but when you come to make a claim they don't pay out so very misleading telling you that you would be covered . Will not use them again .

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Kay,
Thank you for your review. We are sorry to hear that you are disappointed with your claims experience and understand how frustrating it can be when the outcome is not what you were expecting.

We appreciate you taking the time to share your feedback. Following the concerns you raised, a complaint has been logged and escalated to our Claims Team for further review. They will carefully consider the circumstances of your claim and will contact you directly once their review has been completed.

We understand this situation has caused frustration, and we hope the review will provide further clarity regarding your claim.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good coverage

We found the travel coverage we wanted at a reasonable price.

16 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Patricia,
Thank you for your review. We're sorry to hear that you did not receive your confirmation email and policy documents after purchasing your policy.

We have investigated this matter, raised a complaint on your behalf, and emailed you directly regarding the issue. We have also reissued your welcome email and policy documents to ensure you have all the information relating to your cover.

If you have not received the documents or require any further assistance, please reply to our email or contact our Customer Care Team on 0333 355 0255, Monday to Friday, 9:00am to 5:00pm, and we will be happy to help.

We apologise for any inconvenience caused and appreciate you bringing this matter to our attention.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I wish there is lower than a one star

I wish there is lower than a one star . It’s waste of money. The insurance is gold cover with 195 pounds access when it’s come to cover a cancellation they don’t pay for nothing.my holiday to Amsterdam was cancelled and I send all the requested documents to them but after a long waiting time they come up with nothing. They don’t pay for transfer or refund for my holiday.I won’t recommend to use them because it’s just waist of money.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Zak,
Thank you for your review. We are sorry to hear that you are unhappy with your experience.

We understand that additional information has been requested so that your concerns can be raised with and reviewed by our Claims Team. Unfortunately, until the requested details are received, we may be unable to take the matter any further.

We would welcome the opportunity to discuss your concerns and assist in reaching a resolution. Please contact us on 0333 355 0255 if you would like to discuss this further. Alternatively, if you wish to raise a formal complaint, you can email customercomplaints@covermore.com and a member of the team will be happy to help.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Travel ins.

Quite good and easy

14 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

HI Anne,
Thank you for your feedback! We're so glad to hear that you found your experience to be good and easy. We truly appreciate you taking the time to share your positive thoughts.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service never ever recommend…

Poor service never ever recommend anybody please don’t insured with them

6 april 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Good Morning,
Thank you for your feedback. We're sorry to hear that you were dissatisfied with our service and appreciate you bringing your concerns to our attention.

We have attempted to contact you by telephone to discuss the matter and left a voicemail. We have also raised a complaint on your behalf and sent you an email so that we can better understand your concerns and investigate them further.

We would welcome the opportunity to speak with you and work towards a resolution. Please reply to our email with further details, or contact our Customer Care Team on 0333 355 0255 (Monday to Friday, 9:00am to 5:00pm), and we will be happy to assist.

We look forward to hearing from you.
Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very cheap cover

15 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Tina,
We appreciate you taking the time to leave us a review—it means the world! We don’t take feedback lightly, and knowing we made a positive impact really gives our team energy and focus.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price very impressed and…

Great price very impressed and excellent cover compared to other travel insurance companies

15 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Amanda,
Thank you for your wonderful feedback! We're so pleased to hear you found our pricing great and our coverage excellent compared to other travel insurance companies.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great choice of travel insurance at…

Great choice of travel insurance at good price for annual

12 juni 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Michael,
We're delighted to hear you found a great choice of travel insurance at a good price for your annual needs. Thank you for your positive feedback!

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick service great price

Quick service great price

15 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Stephen,
We are so pleased to hear that you found our service quick and our pricing great. Thank you for taking the time to share your positive feedback with us!

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible takes ages

waste of time everything takes so long to do. you have to resign up just to even try to make a claim and constantly get verification confirmations and then put even more details in. think they’re trying to make it as time consuming as possible so you just give up.

8 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Sophie,
Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear about your experience and understand how frustrating it can be when you are trying to submit a claim and feel the process is taking longer than expected.

We appreciate that being asked to complete verification checks and provide additional information can be inconvenient, particularly when you are already dealing with a situation that has led to a claim. These steps are in place to help protect our customers' personal information and ensure claims are handled securely and accurately.

We take your concerns seriously and can confirm that a formal complaint has been logged on your behalf and escalated to our claims handling team for review. They will investigate the issues you have raised regarding the claims process and contact you directly to discuss the matter further and work towards a resolution.

We sincerely apologise for the frustration and inconvenience caused and appreciate you bringing this to our attention. Customer feedback is invaluable in helping us identify areas where we can improve our service.

Thank you again for your feedback, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our service.
Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It is a first time order and it was…

It is a first time order and it was easy process to follow. very happy

14 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Joana,
Thank you for your wonderful feedback! We're so pleased to hear that your first order with us was an easy process. We appreciate you sharing your positive experience.

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You need to improve your customer…

You need to improve your customer service. It is very slow to respond.

14 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Mohamed,
Thank you for taking the time to leave your feedback. We appreciate you sharing your experience with us.

We are sorry to hear that you were unhappy with the time it took for us to respond. Following your earlier contact regarding your policy documents, we resent the documents and provided further assistance to help resolve the issue. When you later contacted us by phone, we identified and corrected an issue with the email address held on the policy and successfully resent the documents.

We appreciate that the delay in resolving this matter was frustrating, and we apologise for any inconvenience caused. Your comments regarding our response times are valuable and will be shared with the relevant team as feedback to help us improve our service.

Thank you again for your feedback. If there is anything further we can assist you with, please contact our Customer Services team on 0333 355 0255.

Our opening hours are:

Monday to Friday: 9:00am to 5:00pm
Saturday and Sunday: Closed

We will be happy to help with any questions or concerns you may have.
Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ease of ordering

Ease of ordering

14 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Taylor,
Thanks for the five stars! We're grateful for your support. Every star counts—and so does your voice. Thanks for helping us grow with your feedback!

Kind regards,
Gagandeep

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service

13 september 2026
Logo GreatCover.com

Antwoord van GreatCover.com

Hi Chloe,
Thanks so much for your kind words! We're thrilled you had a great experience. It means a lot to us to know we were able to meet your expectations. We'll keep doing our best to make every experience just as positive.

Kind regards,
Gagandeep

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer