Hayah Al-Muslimah | Abayas Reviews 

526
•
TrustScore 4 uit 5

4,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The abayas are beautiful, and in the pictures the fabric looks thick and high-quality, but unfortunately it’s actually way too thin. When you walk, you can see everything through it, and if you have c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased some abayas for umrah. It arrived beautifully packaged in a box. The abayas are so beautiful, soft and elegant we can’t wait to wear these for umrah. I had a small issue with my order but th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly I am always somewhat disappointed or not expecting much when I buy abayas online, whether it’s the varying lengths or fits that are long in length but tiny in size (I’m tall but not exactl... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Stunning embroidery, i bought the Premium rio Black embroidered Farasha, It is really ellagent, love it. However it's totally transparent, so not modest at all,luckily I bought another simple black ab... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Jurkenboetiek
  2. ook in
  3. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Hayah Al-Muslimah is an international Islamic clothing brand, encouraging modesty without compromising fashion in a unique style. We specialise in high quality abayas, open abayas, bat-wing style farashas, modest dresses and other Muslim clothing for women.


Contactgegevens

4,0

Goed

TrustScore 4 uit 5

526 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,0

Alle reviews

(526)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love love love my abayas

Love love love my abayas, quality materials, true to size and colour. Customer service top notch and the packaging is so niceeee😻

It’s my first purchase, In Shaa Allah, I’d definitely be back.

28 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't expect ur order to be delivered on time

Company doesn't understand meaning of next day delivery. After checkout apparently u have to confirm address via email. Customer service is terrible and they seem to blame everything on the customer taking no responsibility. You can definitely see this from the way they reply to negative feedback.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hayah Al-Muslimah | Abayas

Antwoord van Hayah Al-Muslimah | Abayas

Dear Sadia Begum,

Thank you for taking the time to leave a review. We’re sorry to hear about your experience and would like to address your concerns.

Address Confirmation Process: Your order was placed on 16/02/25, and we noticed that the door number was missing from the address provided. To ensure your parcel was not lost, we emailed you immediately to confirm the full address. This is a standard procedure for us, as we often receive orders with incomplete addresses and work with customers to resolve this quickly.

Timely Response: We received your confirmation on 18/02, two days after our initial email on 16/02 at 16:55. As our office closes at 5 PM, we processed and dispatched your order the following day, 19/02, once the address was confirmed. Had we received the address confirmation within one day, your order would have been dispatched sooner. The delay was not due to poor communication or service on our part but rather the time taken to confirm the address.

Delivery Service: We understand your frustration regarding the delivery timeline. However, we do not offer a next-day delivery service. Our DPD Express delivery service guarantees delivery within 1-2 working days after dispatch, which was clearly communicated during checkout. Your order was dispatched on 19/02 and delivered within the promised timeframe.

Refund Request: We regret that we cannot issue a refund for the delivery charges, as the delay in dispatch was due to the time taken to confirm the address, and the delivery itself was completed within the agreed timeframe.

We take customer feedback seriously and strive to improve our service. If you have any further concerns, please feel free to contact us directly, and we’ll be happy to assist.

Thank you for your understanding.

Best regards,
Hayah Al-Muslimah

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lovely garment.

Lovely garment.
First time purchase but failed to provide discount as advertised…

4 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time order

The Delivery and packaging was brilliant! The fitting and the quality of the clothing was perfect as advertised.

11 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order was never dispatched

They never even dispatched the order to evri and then they cancelled my order for no valid reason. Avoid this company they are liars

13 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Hayah Al-Muslimah | Abayas

Antwoord van Hayah Al-Muslimah | Abayas

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We understand your frustration and sincerely apologise for any inconvenience caused. Your order was cancelled because it did not pass our security checks, which are an essential part of ensuring safe and secure transactions for all our customers.

We trade with integrity and are proud to have thousands of satisfied customers who trust our business. While we acknowledge that not every experience is perfect, we are committed to continuously improving and providing the best service possible.

If you would like to discuss your concerns further or need clarification, please do not hesitate to contact us directly at sales@hayahalmuslimah.com

Best regards,
Customer Experience Team
Hayah Al-Muslimah

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Good quality but unfortunately limited colours

I have received my order today I am happy with the quality but not happy with the colour, I want a dark green Abaya, but they sent me a different green colour it gives you greyish colour, I wasn’t happy with the colour at all, also I want to buy another 2 colours from the same Abaya but in different colours but they limited colours which I don’t like, I want off white, cinnamon colour, black, beige colour, navy colour, burgundy colour, chestnut colour, grey colour, indigo blue, olive colour, and so and so.

9 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Stunning embroidery

Stunning embroidery, i bought the Premium rio Black embroidered Farasha, It is really ellagent, love it. However it's totally transparent, so not modest at all,luckily I bought another simple black abaya which is totally transparent as well ,so will have to wear both of them to be modest. You would have thought with it being premium that it would have been lined.Having re -read the description it says styles with an inner slip, guess i should have read it before buying it. Arrived as stated ,

5 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As promised

The material is lovely , I needed a simple nice abaya for my umrah and it has not disappointed. Really happy with the purchase.

14 november 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was really impressed with the quick…

I was really impressed with the quick delivery and once it arrived I was impressed with the presentation of the package and the quality of material. They have a huge collection to chose from so will definitely be shopping again with them.

28 oktober 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer