Journey Bikes Reviews 

159
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a coffee machine from this company. They deducted the purchased price from my Visa card and sent me a verification email with an order number and information about electric bikes. I have s... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This cleverly designed and conveniently delivered machine gas given me more flexibility and access to the City of New York. I can reach any part of NY including Staten Island. The power is enabling fo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Journey Bikes is un-responsive to my inquiry about a mower I bought from them 8.22.26 and have not received. Bought through Spotify which is also un-responsive to my inquiries

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order for a go-kart on 8/22/26. Got an email confirming the order with a link to view the order on the Journey bikes website. The website no longer functions. I emailed the journeybikes.co... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fietsenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Best online bike store. Best price, selection, best brands for electric bikes, beach cruiser bikes, fat tire bikes, fixie bikes, recumbent & folding bikes.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

159 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(159)

11 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Random cancellation with no follow up

I ordered a bike and about a week later got an email stating my order had been cancelled due to "staff error". Nothing else, no other communication, and no opportunity to correct it with a new order. It was highly suspicious for a business that could profit so highly from each order, so I'll be ordering somewhere else.

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a battery early may

I ordered a battery early may, when I checked tracking on it after it should have arrived, it stated the order had been cancelled. Their website stated it was in stock. Journey bikes said they would let me know when they would be available again. They did not. However, I just received an email stating they had shipped one 14days ago. I have not received it. I searched to find one and did through a different company. My original battery only lasted 220 miles, of course they didn’t replace. I have had terrible customer service with them. Buy local folks, that’s my advice.

9 augustus 2023
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bike is nice and I am enjoying riding,but.

Bike is nice and I am enjoying riding, but.
One problem. After assembling the bike and blowing up the tires, I rode about 50 feet and the front tire flattened. I took the wheel to the bike shop , with the flat for repair. The technician said the rim did not have the thin rubber membrane around the rim that protects the tube from tearing on the holes on the rim. I am glad I didn’t get far. Also, I hope the rear rim has one. So far so good.
Can someone tell me if the left front shock is supposed to have a cover on it like the right? I seem to have a difficult time communicating with Journey. Phone or email.

24 juli 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good communication

Good communication. Bike arrived damaged in shipment and replacement parts were promptly delivered. I have yet to complete the bike assembly as I had to leave for a month. I’m anxious to get back and work on finishing and learning to use the bike.

23 maart 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order Not Received

My wife ordered a replacement part for her bike paid over $100.00 for the part. The order was placed 3/11/2023 and never received the part. We have left messages at the number posted on their website twice. We have emailed several times to only get one response. On 3/16/2023 someone named Oliver replied that the part would be ship by Monday 3/20/2023 Nothing has been received yet. All I’m asking is for the part or a refund to my account. It would be good business practice to at least respond to emails or phone calls!!

11 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Was purchased for my wife.

Was purchased for my wife.. Bike is very nice. Soild welds. My Directions were useless as they were impossible to read (blurry).
I'm glad the box had pictures lol. Strong motor im 250ish LBS and it pushed me up the step hills in my neighborhood. It was slow going but it did the job.

7 januari 2023
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not too thrilled with Journey bikes so…

Not too thrilled with Journey bikes so far. My wife and I purchased two ebikes from them last Christmas and we still haven't received them. Good luck with trying to reach anyone in customer service. I keep on getting a pacifying response saying your bikes should be on this next shipment. A bunch of broken promises.

14 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Journey Bikes

Antwoord van Journey Bikes

Hey David,

We apologize that you have had such a negative experience with us.

We have offered to refund you the cost of the bikes you've purchased from us as unfortunately this bike is out-of-stock nationwide.

We have done everything we can to offer a remedy but you've chosen to wait for the bike to return in stock.
This unfortunately is beyond our control and we strive for customer satisfaction in everything we do.

Please do feel like you can reach out at any stage as we have done everything within our power to ensure you get an outcome.

Regards,

The Journey Bikes Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Poor customer service. Misleading add. Salesperson could have told me that 36v bike was going on sale in one week.

19 augustus 2022
Logo Journey Bikes

Antwoord van Journey Bikes

Hi Mark,

Very sorry to hear that you have had this experience with us.

Upon reviewing our records and conversations with our team — you regretted purchasing the 24v ebikes and wanted to purchase the 36v instead.

We provide all of our information on the website, and often don't receive information about upcoming sales until 24-48 hours before they go live so we did not have this information at the time of you communicating with our customer care team.

We do everything we can to ensure customer satisfaction but we cannot make a decision for you when it comes to which ebike you choose to purchase.

We hope that you enjoy the ebikes that you have purchased and are open to helping you get the best out of the ebikes that you did purchase.

Regards,

The Journey Bikes Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my bike and great customer service!

I love my new Ecotric PeaceDove Electric bike. I had a few questions and Becky was a huge help in answering my questions. I would definitely do business with Journey Bikes again.

12 mei 2022
Logo Journey Bikes

Antwoord van Journey Bikes

Thanks Joanne!

We hope you're loving the E-Bike!

The Journey Bikes Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Back Order Not Long but Communication Subpar

I understand the bike was on back order but there were multiple times I did not get a response when I communicated.

19 april 2022
Logo Journey Bikes

Antwoord van Journey Bikes

Hey Rene,

We're really sorry to hear that you had this experience — we strive to ensure that customer satisfaction is above all else.

We've just checked our records and cannot see any communication from you — please do let me know how you have contacted us so that we can ensure that no communication is missed in the future.

Apologies & Best Wishes,

The Journey Bikes Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

terrible customer service or virtually…

terrible customer service or virtually NONE AT ALL!

21 maart 2022
Logo Journey Bikes

Antwoord van Journey Bikes

Hi Mark,

We're really sorry that you have had this experience with us. We can see that GreenBike we're not communicating with you about the faulty product you received.

We are very sorry for this experience. We have implemented a range of new customer service practices to ensure that this never happens in the future.

Please do feel free to reach out to us if there's anything that you feel we can improve in the future and hope that your GreenBike is riding well after receiving the necessary remedies.

Once again, we are very sorry this experience happened with you.

Regards,

The Journey Bikes Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer