Just Blinds Reviews 

607
•
TrustScore 4 uit 5

3,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was directed to JB by a friend, her recommendation was spot on. From my first visit to their offices everything went like clockwork. Adam visited on time to discuss my needs, agreed there an... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The overall experience with the fitters and ordering was good, however the quality of the blackout Velux blinds we had fitted is awful. The blinds were very difficult to open and close from the start.... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service from just blinds was brilliant.simon help me choose the colour and pattern on his 1st visit and came back to fit them today .the colour is perfect, he was helpful and approachable and cle... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with the service from Alan at Just Blinds. He was friendly, professional and really helpful from start to finish. The blinds are excellent quality, look fantastic and were fitted to a v... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Raambekledingwinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Just Blinds is a family owned company with an independent status originally based in St Helens, our blinds factory is now based in Wigan and we’ve been manufacturing and installing quality window blinds around the North West of England for over 14 years. We fit window blinds in all areas of Wigan, Bolton, Preston, St Helens, Liverpool, Manchester, Widnes, Chorley, Oldham and Warrington in addition to supplying window blinds all around the UK and even into Europe.


Contactgegevens

3,9

Goed

TrustScore 4 uit 5

607 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,9

Alle reviews

(607)

50 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FIRST CLASS SERVICE AND AFTER CARE

Contacted this company to make 117 blinds for me as we wanted to upgrade our existing conservatory vertical blinds. Our existing tracks were in good condition, so we decided to just change the blinds. Obviously worried about them fitting correctly, but they arrived all neatly wrapped up in a roll, and very well packed, so we unrolled and cut to each length as required and then hung the new blinds. They look absolutely fantastic and have modernised our 25 year old conservatory which now looks brand new. The quality of workmanship is five stars and I can highly recommend this company to anyone interested in new blinds.

28 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service from start…

Excellent customer service from start to finish I measured blind’s for my conservatory tried ordering on line and order wouldn’t go through not just blinds fault just problem with internet. 140 Blind slats were delivered in a few weeks quality was brilliant I ordered como bare black out white all weights were in them ready to hang all slats and chains were packed well will be ordering more for kitchen and bedroom ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

5 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to fit replacement slats for vertical blinds

I ordered replacement slats for my vertical blinds. They arrived within the 21 days delivery estimate. I assumed that I would have to fit the weights and chains myself but they came ready assembled, I just laid them on the window sill and attached each slat to the frame. So easy, and good quality.

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Customer Service and Quality Product

Excellent Customer Service - almost as though we were face to face with Eileen. Extremely helpful with queries and minor issues. Apart from that the quality of the blinds is excellent and fairly easy to put up from scratch. I've now purchased two curved vertical blinds and one straight blind. I fully expect to use Just Blinds in the future for replacement slats if necessary.

19 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just Blinds have transformed my…

Just Blinds have transformed my windows, their service has been excellent from my first visit to the last. Blinds came earlier than expected so that was a bonus. I would recommend Just Blinds to family and friends. Thank you again.

15 januari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Thank you for sharing your experience Ruth. We’re thrilled to hear that you’re pleased.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great job

Great job! it’s transformed my house. Friendly people, moved very quickly from point of quote to installation. Reasonable realistic pricing, would highly recommend.

8 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Thanks for sharing your experience Suzan.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't use this company - not worth the hassle!!

Ordered replacement blinds nearly 3 weeks ago - called and emailed numerous times - think there is 1 person that deals with everything - pointless calling as no help and emails are not replied to . So nearly 3 weeks on still no blinds and rubbish customer service!
I wish I had just went to a reputable blind company and not been fooled by their promise of postage dates - will i ever see these blinds!!!!

11 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not complete after six weeks.

Originally ordered 2 blinds on the 16th Nov. The two head rails arrived within three days but after three weeks I still had not received any slats. The customer service number goes to answerphone every time. Only by calling the Wigan number can you get through. I was told my slats order had been forgotten. Over a week later my slats arrived but I was two slats short of the order and the chains were too short as well. Six weeks down the line and I’ve still not receive my full order. Very very poor service.

24 december 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered more than 3 weeks ago

Ordered more than 3 weeks ago, money was taken straight away, replacement slats says 5-7 days on website, now ignoring emails! Why they take money/orders they cannot fulfil, just wasting people’s time, would not recommend UPDATE ordered a month ago, not replying to email and not answering phone! Would give 0 stars if i could, AVOID

18 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Debbie, I’m sorry that your order has been delayed. Rather than ask you to give us order and contact details here, can you call 08007839510 tomorrow so that we can resolve this for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very very satisfied customer…

I don’t like ordering Online and spoke to a lovely lady who took my order and checked that I’d got right measurements. Received my order quickly and how awesome they make my kitchen and lounge look, very reasonable priced too. I would recommend Just Blinds to anyone for their friendly service and nothing was too much trouble even after my various questions. Well done Just Blinds

12 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Lynne, great to hear that you’re happy with your new blinds. We’re glad that your online experience was positive. It’s so kind of you to take the time to share your experience. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have just received my order and it…

I have just received my order and it has transformed my conservatory. The blinds look lovely and fit perfectly, excellent value for money and great service. Thank you

29 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Thanks for taking the time to share your experience thank you for shopping online at Just Blinds.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just blinds

Had the full house fitted today thanks Gary x mate excellent job very professional x nice guys would recommend anytime thanks mate

16 november 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Linda, thank you for taking the time to leave a review. It’s appreciated. Thank you for choosing Just Blinds

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Double check item at checkout

Purchased blinds and stated size required however the size did not carry on to checkout so the wrong size blinds arrived, shocked to find there was nothing that could be done to help with alterations or returning of the items, feel this is poor and a website issue and not human error.

31 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Full house

Garry came out to my property and measured up, took a little longer than expected for them arrive, he came out on the date and time arranged and fitted them, it was done very quickly, I’m extremely pleased with the blinds and how polite they were, would recommend 👌

26 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Maria, how kind of you to share your experience. Thank you for choosing Just Blinds

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting

My account no is84940/260923/74 if you had called me back yesterday morning I would have told you this.

20 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

What can l say is please don't use this…

What can l say is please don't use this company they said Wednesday never turned up called them they said tomorrow never turned up no phone call no noting 2 days lost of work cowboy use at your perel out and out cowboys disgusting will they pay me loss of wages don't think so fuming

19 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Michael, we’re sorry to hear of your experience. So that we can look into this can you let us know the branch or the fitter you were dealing with or the phone number that you’ve rang?

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered replacement slats for patio…

I ordered replacement slats for patio doors. I was so impressed with quality, speed of delivery & price I ordered replacements for another 3 rooms. Equally pleased with the service & quality this time. I would not hesitate to recommend. Thank you

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didn't deliver and fit blinds on agreed day

Didn't deliver and fit blinds on agreed day. Partner booked a day off work for nothing. Called us hours before appointment leaving no opportunity to rearrange.

Heard nothing for five days until they called. Offered no discount whatsoever for their failures. I had to negotiate a discount of less than 9%.

They took no responsibility and pushed all blame onto their supplier. We have no further need for blinds, but if we do I shan't be using this company.

Would not recommend them whatsoever.

13 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Just Blinds

Antwoord van Just Blinds

Hi Steve, as we’ve previously said on tbe review you’ve left on Google. We’re sorry that our service didn’t meet your expectations. We’ve reviewed the communication between you and the fitter and can see that the blind was originally manufactured in the incorrect fabric and this was discovered last Thursday. The blind was reordered on priority and arrived at the depot yesterday. We understand that the blind was fitted today. Whilst we fully understand that this has caused an inconvenience, we have as a gesture deducted more than 10% off the balance. We’re an independent family business and despite our best efforts, being human, sadly we do sometimes make mistakes. Please accept our apologies.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer