Luminqo 

Bedankt voor je bezoek aan Trustpilot. Helaas is het niet langer mogelijk om op dit profiel reviews achter te laten, aangezien de website van het bedrijf niet langer actief is. Als je vragen hebt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We ordered an ornament from this site. After 3 weeks we finally were informed it was on its way. Even though we'd attempted to contact customer support via several means with no response. When the it... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was really excited to order from this site, but it appears to be a scam. A contractor told me to buy a light fixture from here. I bought $1000 worth of light fixtures on 2/4/26 and never mailed to m... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I ordered a chess set on November 29th, and it was delivered on December 21st. Luminqo tracking is not like USPS, FedEx or UPS because you never know where your order is nor do you receive an estimate... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased heated sports gloves which arrived 27/12/25. Daughter used them once on 7/1/26 for football training which involves NO hands just running around kicking a ball. Charging wire snapped off hal... Toon meer


Contactgegevens

Alle reviews

(133)

133 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

POOR

Bought a wine picnic table - item that arrived (after a long delivery time) looked totally different and lower quality to the one pictured on their website, and arrived with two chips. When I emailed to start the refund process, I was told I would need to wait for them to review the process for me. When I emailed back 6 days later to check progress, I was asked if the two “notches” I had identified were in fact the gaps to hold the wine glasses - an absolutely ridiculous question and what I believe is a stalling tactic to try and avoid processing my refund and giving me my money back. I don’t believe for a second that any of the reviews on here giving more than one star are genuine. DO NOT USE THIS COMPANY.

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about the long delivery time, the condition of the item on arrival, and that it did not match what was shown on our website. We also apologize for the frustration caused during the refund process and for any confusion in our previous communication.

This is not the experience we want for our customers, and we understand why this situation has led to disappointment. We would like the opportunity to properly review your case and move this forward without further delay. Our intention is never to stall or avoid a resolution, and we regret that it came across that way.

Please contact us again directly through our website with your order number and reference this review. Our team will prioritize your case and work toward a clear and fair resolution, including arranging a return and refund where appropriate. We appreciate your feedback, as it helps us improve both our products and our service.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!

Don't bother buying one of these 'stained glass animal lights'! Mine has arrived as a gift for someone and I'm glad I opened it before giving it to them. Not at all like in the photos.
Not stained glass just a cheap plasticity material.
Looks like it has just been spray painted terribly by a child.
Do not be scammed like me! AVOID!!

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear that the item did not meet your expectations, and we understand how disappointing this must have been, especially as it was intended as a gift.

We take product quality seriously and want every customer to be satisfied. Please contact our customer support team directly with your order number, and we will gladly discuss a replacement or a full refund to resolve this issue.

We truly appreciate your feedback, as it helps us improve both our products and descriptions for future customers.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty and incorrect product

Like other reviews I too have received a pair of heated gloves that are far from what was advertised. They don't heat up (barely warm) and I have used the correct USB plug. The wiring inside the gloves also shows that they'll only heat the back of the hand, not the palm, and more importantly the fingers, which is what is advertised. This was for a very poorly family member who is suffering from very cold fingers. I'm so disappointed I wasted £30.

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear about your disappointment, especially as the gloves were purchased to help a family member who is unwell. We understand how frustrating this must be, and this is certainly not the experience we want any customer to have.

If the gloves are not heating as expected or are not suitable for your needs, we would really like the opportunity to make this right. Please contact our customer support team directly with your order number, and we will be happy to arrange a replacement or a full refund, depending on what works best for you.

Your feedback is important to us and helps us improve both our products and our service. We appreciate you bringing this to our attention and hope to resolve this for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item nowhere near as described

I ordered a lamp with flowers on. Item nowhere near as described. The photo on the website is completely different and the painting on the item is dreadful. I doubt a returned item will receive money back, and you have to pay postage to the Netherlands to return. If I can stop anyone else being scammed by this company at least I have done something positive.

13 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re truly sorry to hear that the item you received did not meet your expectations and that the design differed from what was shown on our website. This is certainly not the experience we want for our customers.

We would like the opportunity to review this matter properly and find a fair solution for you. Please contact us directly with your order number and photos of the item received, so we can investigate and assist you with a return or alternative resolution in line with our return policy.

Your concerns are important to us, and we are committed to improving our products and service. We hope you will reach out to us so we can work toward resolving this for you as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID DO NOT BUY FROM HERE

Absolutely shocking. I paid £50 for a horse head lamp for my daughter expecting it too be fairly decent with the money. It was horrendous looks like something you would get out of a cereal box I put it in the bin it was that bad. The paintwork was awful the quality was awful I wish I had of read trust pilot reviews before I had purchased

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear how disappointed you were with the item you received, especially as it was intended as a gift for your daughter. We understand how frustrating this must have been and sincerely regret that the product did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to look into this and offer a proper resolution. Please contact us directly with your order number and any details you can provide, so we can review the issue and discuss available options such as a return, refund, or alternative solution in accordance with our policy.

Your feedback is taken seriously and helps us improve both our product standards and customer experience. We hope you will reach out to us so we can assist you further and work toward making this right.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

doesn't live up to expectations

This light looks good, but it only stays charged for about 2 days, and when it comes on via the motion sensor, it doesn't stay on very long - you could just turn it on and off, but the buttons are too fiddly, and it would run out of charge even sooner - not worth the money and is shipped from China so takes and while and definitely not worth trying to get your money bacl - steer clear

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for your feedback. We’re sorry to hear that the battery life, motion sensor performance, and usability did not meet your expectations. This is not the experience we aim to provide.

We’d appreciate the opportunity to review your order and offer a solution, such as troubleshooting, a replacement, or a refund where applicable. Please contact our customer support team directly with your order number so we can assist you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

ABSOLUTE SCAM WASTED MONEY

Absolute scam. Product not as advertised. Needs a powerbank to operate. No on/off switch to regulate when hands too hot. No instructions or manual provided.
Plugged into mains when first received them and burnt out in seconds. NOT HAPPY AND ABSOLUTE SCAM.
DO NOT BUY THESE....................

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for sharing your experience. We’re very sorry to hear about the issues you encountered and understand how frustrating this must have been. This is certainly not the experience we want for our customers.

We take concerns like this seriously and would like the opportunity to review your order and clarify the correct usage, as well as check whether the item may be defective. Our team is also happy to arrange a replacement or discuss a refund where applicable.

Please contact us directly with your order number so we can assist you promptly and work toward a fair resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t Order from Luminqo

In reply to Luminqo’s response, on each of my communications, the subject reference has been my Order No. I have no intention of putting in on Trustpilot. As already stated your company have repeatedly been unable to confirm where my order is plus I have twice requested a full refund. An automated AI reply to my Trustpilot review reiterates my lack of confidence in Luminqo and my original review stands.

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for sharing your feedback. We’re very sorry for the frustration caused by the delay and the lack of clear updates on your order status. We understand how disappointing this experience has been.

We would appreciate the opportunity to look into your order, provide accurate tracking information, and resolve this properly—either by confirming delivery or arranging a full refund if the order has not been received. Please contact us directly with your order number so we can assist you as quickly as possible and work toward a fair resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misinformation

I ordered a product but each email I have had from them or tracking it has said
It has been 'delivered', another email said 'partially delivered' or its still on its way. With the days increasing each time I check it.
And when I go onto you're website it says 'couldn't find order'

So not really sure what's going on.. feels like I'm not actually going to receive the item.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for bringing this to our attention. We’re very sorry for the confusing and inconsistent tracking updates you’ve experienced—this is understandably frustrating.

We’d like to look into your order directly, clarify the correct delivery status, and resolve this as quickly as possible. If the item has not been delivered, we will arrange a replacement or a full refund. Please contact us directly with your order number so we can assist you promptly and ensure this is handled properly.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great product

Great product. Well made but the delivery was quite slow. It took a couple of weeks from order to delivery.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you so much for your feedback! We’re glad to hear that you’re happy with the product quality. 💛

We sincerely apologize for the delay in delivery. This isn’t the experience we want for our customers, and we’re currently reviewing our shipping process to ensure faster and more reliable delivery times moving forward.

If you’d like us to check your order further or assist you in any way, please feel free to contact us directly—we’re always here to help and make things right.

Thank you again for your patience and for supporting our store!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not buy from this deceptive company.

I ordered a coat hook from this company. Their website states they are based in Netherlands and they delivery is within 6 days, but the order confirmation stated the item would come from China and had no delivery estimate. I contacted them and they said they could not state when the item would be despatched, but there would be a long delay. I instructed them to cancel and they refused, and refused to comply with UK law regarding cancellation of goods purchased online. This is a scam company who seem to wilfully be committing fraud. My bank are now dealing with the issue.

8 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about the issues you encountered, as this is not the experience we want for any of our customers.

We sincerely apologize for the confusion regarding our shipping origin and timelines. We understand how frustrating this must have been, and we are currently reviewing our product pages and communication process to ensure full transparency and accurate delivery estimates.

Regarding your cancellation request, we never intend to refuse or withhold support. We would like to look into your order personally so we can clarify what happened and provide a proper resolution for you. Please reach out to us directly through our customer support email so we can assist you promptly and ensure this matter is resolved as smoothly as possible.

Thank you again for bringing this to our attention, we genuinely appreciate the feedback and the opportunity to improve.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company

Terrible company. Sent faulty products that took weeks to arrive from China. When I asked for a refund they first said to keep it (why would you keep faulty products?) and they could only offer a 20% refund despite the product clearly not working. They then asked for photos of the product, which is completely unnecessary as you can’t see whether it works or not from the photos. The cost if return postage is on you so returns are not free as advertised despite your rights as a consumer if you’re sent products that don’t even work. They should go out of business

5 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your experience. We’re very sorry to hear about the issues you faced with both the product quality and the return process. This is not the standard we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been.

We sincerely apologize for the inconvenience, the delay in shipping, and the confusion regarding our refund and return policy. Faulty products should never be the experience for our customers, and we want to make this right for you. We would like to review your order personally so we can clarify what went wrong and offer you a proper resolution—whether that’s a full refund, a replacement, or another option that works best for you.

Please contact us directly with your order details so our support team can assist you promptly and ensure this is resolved fairly. Your feedback is extremely valuable, and we truly appreciate you bringing this to our attention so we can improve our service moving forward.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was a lot longer than I…

Delivery was a lot longer than I thought but the tracking showed every step and delivered without issue. Well packaged as well.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you so much for your review! We’re glad to hear that your order arrived safely and that the tracking updates kept you informed throughout the process.

We sincerely apologize for the longer delivery time—it’s something we’re actively working on improving so our customers can receive their items much sooner.

If you ever need help with an order or have any concerns, please feel free to contact us directly. We truly appreciate your patience and support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company.

Do not use this company.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for sharing your feedback. We’re sorry to hear that your experience didn’t meet expectations, and we truly appreciate you bringing this to our attention.

We would love the opportunity to understand what went wrong and to make things right for you. Please reach out to us directly with your order details so we can look into the issue, offer a proper solution, and ensure your concerns are addressed promptly.

Your feedback helps us improve, and we’re committed to providing better experiences moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No respect for UK trading laws.

I ordered an item online from their description and photos and they sent something different and took 3 weeks to do it. When I pointed out that this was an offence against UK online trading regulations they ignored that and would only offer a 70% store credit or 20% refund. Or I would have to send it back to China for a full refund. That would cost at between £11 and £25 for a £30 item. What a scam. Do not buy from this company.

30 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Thank you for taking the time to share your experience. We’re truly sorry to hear that the item you received didn’t match the description and that the shipping timeline caused additional frustration. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how disappointing this situation must have been.

We also apologize for any confusion regarding our refund options and return process. We want to handle this properly for you. Please contact us directly with your order details so we can personally review your case and offer a fair resolution—whether that means arranging the correct item, processing a refund, or finding an alternative solution that works best for you.

Your feedback is very important to us, and we appreciate you bringing this to our attention so we can improve our communication and overall service moving forward.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not use this company. Scam

Do not use this company. I have been waiting nearly 4 weeks. No information at all. Clearly a scam Company.

1 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Hi there, thank you for bringing this to our attention. We’re truly sorry for the long wait and the lack of updates — this is not the experience we want for any of our customers.

Please know that we are not a scam company, and we take delays very seriously. Sometimes shipping can take longer than expected due to carrier issues, but we understand how frustrating this is.

We’d love to resolve this for you as quickly as possible. Kindly reach out to us directly with your order number so we can check the status immediately and provide a clear solution.

Thank you for giving us the chance to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not happy with a product

Not happy with a product. We have lunch boxes only for two weeks and for one plastic top is broken already. I do believe the quality is not very good as we did not throw it or drop it on the floor. Also, its not very comfortable, not much space inside, especially when you put the plastic lit on and there is whole in for a sauce or any liquid. That whole takes a space when already the space inside is small.

8 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Hi there, thank you so much for sharing your experience. I’m really sorry to hear that the lunch box lid broke after just two weeks — that’s definitely not the quality we want for our customers. I also understand how frustrating it must feel when the space inside doesn’t meet your expectations.

Thank you for letting us know about this. Your feedback genuinely helps us improve.

I’d love to sort this out for you. When you can, please contact us directly with your order number and a quick photo of the issue. We’ll gladly help with a replacement or another solution that works best for you.

Thanks again for giving us the chance to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Elongated delivery times

Elongated delivery times, parcel never arrived, refusal to issue a refund.

Avoid, avoid, avoid!

19 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Hi there, thank you for taking the time to share your experience. I’m really sorry to hear that your parcel hasn’t arrived and that the delivery process has been so frustrating — you absolutely deserve better than this.

Please know that we never want any customer to feel ignored or unsupported, and we take situations like this very seriously.

I’d really like to fix this for you. When you can, please reach out to us directly with your order number so we can investigate the shipment right away and provide a clear solution.

Thank you for giving us the chance to make things right.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly

Honestly, I didn’t expect to be this satisfied. The design is timeless, and the materials feel premium. It instantly elevated the look of my dining space without feeling over the top.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Luminqo

Antwoord van Luminqo

Hi there! Thank you so much for sharing your experience — this truly made our day. We’re thrilled to hear that you love the design and that it elevated your dining space just the way you hoped. Knowing that it exceeded your expectations means a lot to us.

If you ever need help, have questions, or want recommendations for your next purchase, we’re always here for you.

Thank you again for choosing us! Enjoy your beautifully upgraded space.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer