Modern Nursery Reviews 

60
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mel was wonderful to work with when I was missing a piece on a dresser I got gifted for my baby shower. Mel was quick with responses and communication was great!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this company❤️My experience with them has been amazing .From Sasha to the quality of the dresser and bed are phenomenal. I can hardly wait for our new baby to see his new furniture.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Instructions for product were left for interpretation. Product failed. Instead of a return on a $500 item, they offered a 37% discount for me to buy the exact same product. They don’t make it, they ha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sasha did an amazing job of answering my questions and keeping me informed! She asked the mfg to hold delivery to ensure someone was home for the delivery! The kids are very happy with the dresser!... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Babywinkel

Geschreven door het bedrijf

Modern Nursery offers eco-friendly, designer furniture for babies and kids including cribs, high chairs, bedding & more. Begin life in style! A 20 year old small, family-owned business, Modern Nursery is now under new management that is highly focused on a positive shopping experience and astounding customer service.


Contactgegevens

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

60 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(60)

16 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great courtesy

Very prompt in responding and very accommodating…courteous on every request.

21 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

So glad you were happy with our service! We love our customers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

I received my baby’s dresser in the mail and a piece of the dresser had something wrong, I emailed Modern Nursery and they were very quick to respond, worked with me to get me a new part. Great communication and customer service. The overall quality of the dresser and changing tray are great. I would recommend to friends, family, and others!

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Although we can't always promise that things go smoothly, if our customers experience a hiccup, you have our commitment that we will work through things on your behalf! So tlad we were able to fix the issue and you are happy with our service. We are grateful to have you as a customer!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Quality of chair

The customer service has been great! They made sure the chair would ship in a timely manner. I purchased the Madison swivel glider which I love, however the fabric appears to be loose and has so many wrinkles in it. The box was severely damaged when it arrived. Kinda disappointing .

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Hi Sharon, I see you have already reached out to our customer care team about the fabric and we are working with you on this! We've sent the photos of the chair to Babyletto and will let you know what they say as soon as we hear back :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service!

A lot of furniture I ordered was on backorder (nothing modern nursery can control, of course). Because the estimated ship dates were all over the place, I was constantly checking in with customer service. My friend, Millie, in customer service was very consistent in answering my messages PROMPTLY and was always able to answer my questions (usually with great news). I've had a great customer experience with Modern Nursery that I would recommend over and over especially over the big box stores that have horrible customer service.

28 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Although there's so much outside of our control as we are not the manufacturer, why not give you the best possible service we can? We may not be able to get the furniture to you any faster, but what we can promise is we check on your order literally every single day and are here for any questions. And if we need to help you to switch to something that is coming sooner, we can do that too. Customer serivce is what sets us apart from big box stores and Millie is a seasoned pro who loves to help in any way she can!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer experience ever

Best customer experience ever. They are so communicative, responsive and helpful. Milena in particular is extraordinary at problem solving, especially when faced with wild supply chain delays. The personalized care and attention to each individual customer is what sets this company and its employees apart!

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

We know that babies don't like to wait for furinture to arrive, so sometimes we have to help to come up with a plan B or C or even D, to get you what you need, and in time. Milena loves to solve problems and truly cares about each of our customers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best customer service ever

Best customer service I have ever received. I ordered a dresser that had many manufacturing issues. Sasha went to bat for me with the manufacturer and did not stop until I was 100% satisfied. She was so easy and polite to work with and keep me updated along the way. She made what could have been a very stressful and tiring process much easier. Thank you, Sasha!!!!

14 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Wow that's such an honor to be voted as the best customer service you have ever received! Sasha is so empathetic will always go to bat for our customers. We are so happy that she was able to help you in such a big way!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a question

I had a question. They got back to me and were very professional!

27 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

You've got questions, we've got answers! Glad we were able to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a fantastic experience with Milena

I had a fantastic experience with Modern Nursery. We recently purchased a crib, and unfortunately, one of the parts arrived damaged. I reached out to their customer service team, and Milena, our customer care representative, truly helped us. She was incredibly responsive, kind, and efficient, making what could have been a frustrating situation easy to maneuver. Thanks to Modern Nursery and Milena, we received a replacement part from the manufacturer without issue. It's rare to find a company that truly stands behind its products and provides seamless support. Highly recommend Modern Nursery—not just for their beautiful products, but for their outstanding customer care!

12 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Milena is such a gem and we are so glad that she was able to help with the damaged part. We try our best to go above and beyond what other companies might offer to do, and that often means getting the parts ordered on your behalf, without requiring you to do much of the legwork. That's what sets us apart and we are so glad you were happy with Milena's service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is superb!

Customer service resolved my issue promptly. Would buy from here again!

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Hooray- that's what we love to hear! If you have issues- we have solutions! :)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

A Little Frustrated -

Gave all my contact info to receive the 10% discount advertised only to find out at the checkout point that it didn't apply to the 'brand' crib I was ordering.
This was disappointing and frustrating, however when I called to inquire, the customer care person was very kind and sympathetic to my frustration and they actually answered my call with no automated waiting!
I would suggest indicating, on the item listing, whether it is eligible for that discount. I wouldn't know to look at a list 'somewhere' that supposedly tells you this info. I'd rather not share my contact info on sites unnecessarily.

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Hi there! We're so sorry for the frustration—that’s never the experience we want for you. Just to clarify, we do have a box above the “Add to Cart” button on every listing that indicates if an item is eligible for the sign-up discount. There’s also the full list of brands that don’t allow discounts on their products, as well as a note that exclusions apply on the popup before inputting your contact info. We completely understand that it’s not always obvious where to look, and hope this helps for any future purchases!

That being said, we're really glad to hear that our care team was able to assist you with kindness and understanding. If there’s anything else we can do to make your crib shopping journey easier, just reach out. Wishing you all the best in finding the perfect crib!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Safe products & educational site

I learned about fire retardants and chemical emissions from Modern Nursery, and love that their products have certification badges on the product pages to easily see which are the purest. As a millennial auntie, I've just received my 6th organic crib mattress, this one for my soon-to-arrive nephew. I love being able to help make sure that my friends and family have the safest sleep environment for their little ones and appreciate Modern Nursery's educational posts and attention to detail on testing certificates.

3 maart 2025
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

We are so glad that we were able to educate you on all the top things to look out for, with having little nieces and nephews! Please don't hesitate to reach out if you have any questions at all about anything; we love to help our loyal customers in any way we can.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Swift exchange and great customer service

I don’t know if I have ever received such prompt and great customer service!
I had a stroller set listed on my registry for a specific color and when the item was purchased, it was purchased on the wrong color. This is a non refundable item so I thought for sure I was going to have a hard time getting it resolved. I called the customer service line on Saturday and and knew I would need to reach out Monday since they were closed but I left a VM anyways. To my surprise, on Monday morning I recorded a text from Millie letting me know she handled the error and the color I wanted would be shipped to me! I didn’t have to call again and beg for the change. It’s honestly the smallest thing that made my day because it was one less task I needed to chase down. Thank you so much Millie for your help and resolving the matter so quickly! I look forward to purchasing the rest of the items with you guys!

3 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

We're so happy to hear Millie could help make your day! Thank you for your support and kind words, your positive experience is our goal :)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dishonest company caught in a lie

I ordered a matching set, a crib, dresser and changing tray. The changing tray was a different shade and texture than the rest of the set. Modern nursery blamed it on Da Vinci manufacturing and said they were working on it with the manufacturer to get a new batch out that actually matches and then they would send me the correct color. That was on 6/25/24. It’s 1/31/25 now. We’ve gone back and forth in a dozen or so emails over the last 7 months of them assuring me they are still working to fix the problem. I have worked in manufacturing, it doesn’t take this long to stain wood a different color and I don’t believe for a second that they’re doing anything. I just want a refund and for them stop jerking me around. I’ll gladly send the tray back.

24 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Hi Stefanie, unfortunately sometimes it does indeed take that long to get a matching tray approved - we're sorry that you were caught in the middle with a mis-matched tray after opting to wait for the correct stain to be approved. It looks like a refund was issued on 1/31/25 for you after bringing this to our attention here, and we're happy you were able to keep the tray despite it not matching your dresser perfectly.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very reliable shipping times and GREAT customer service!

I have had a great experience getting my nursery furniture from Modern Nursery!! My dresser had been out of stock for months, and Modern Nursery was the only retailer I could find that would let me order it with an estimated restock/ship date. Their restock/ship date was very accurate, even a month before it restocked, and customer service was VERY friendly and helpful when I asked about an order status update. Once it shipped, it arrived in 48 hours. I'm really happy I have bought all my nursery furniture with Modern Nursery!

18 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

We're so happy you chose us as well! Glad to hear your preordering experience exceeded expectations :)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Even with issue customer service good

I ordered a dresser that was put on back order, but it was too much time so when I called the person I spoke to helped come up with other options that were in stock. Even though the 2nd dresser was more expensive they helped to get it to me very quickly. Unfortunately, the dresser showed up damaged so the same lady helped me get replacement parts. Their customer service is good.

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible quality of products they won’t…

Terrible quality of products they won’t allow my negative review on their website.

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modern Nursery

Antwoord van Modern Nursery

Hi Kathryn, thank you for reaching out. We understand you’re frustrated, and we’re here to clarify. You purchased a $300, 6-drawer DaVinci dresser over a year and a half ago. If we’d been notified earlier, we could have assisted with replacing the drawer gliders under the warranty period.

However, we’re unable to offer a refund now, as this goes beyond both our and also Amazon's policies. Even Amazon doesn't allow returns or refunds on items after this amount of time. We’ve put you in touch with DaVinci so you can order any replacement parts directly from them, given that this is outside the warranty period. We appreciate your understanding on this matter and also please have a lovely weekend ahead!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was stellar

I erred in placing a couple of gift orders from Modern Nursery. Since I had linked from a registry, I thought the shipping address would be to the gift recipient. When I saw the confirmation of my order, I realized it was being shipped to me. I had a couple of other problems as well. I emailed the store and Millie from Customer Service responded quickly and took care of everything. I could not be more pleased.

20 september 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer