We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Emailed Modora "Enquiries@modora......." as they requested before returning an item and received a reply and return instructions. Returned item as per instruction provided (at own cost, no return lab... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely surprised by the quality of the garments and fast delivery. Absolutely love the kimonos and can't wait to buy more!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I bought the ‘Grey Metal Handle Shiny Clutch Bag’ which arrived really quickly and is a nice little handbag. Unfortunately one of the clasps on the hoop handle was twisted and wouldn’t close. I contac... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for a bag & came across this Company. I had never heard of them before & was a bit apprehensive as to what the actual item I'd ordered would be like, the reason I was, was because it wa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Damesmodewinkel
  2. Activewear winkel
  3. Kledingwinkel
  4. Jeanswinkel
  5. Leren jassenwinkel
  6. Lingeriewinkel

Geschreven door het bedrijf

Modora is a U.K. based premium apparel brand that combines the gentle tones of traditional Eastern wear with the glamorous beams of the latest Western trends. This vision is imbued within our entire fashion line to bring women the genuine appeal and comfort of a premier brand.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

166 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing experience

Amazing experience
Everything that I ordered was amazing
Couldn't ask for anything better

22 januari 2025
Logo Modora

Antwoord van Modora

Thank you for the wonderful review! We're so glad to hear that everything you ordered was to your liking. Your feedback means the world to us, and we're thrilled we could deliver such a great experience for you. Looking forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAMMERS

SCAMMERS, DONOT BUY FROM HERE!!!

Abayas have still not arrived I ordered them well in advance!!!

Who’s running this place, you need to prioritise customers who are willing to choose your company over others!!!

Absolutely disgraceful service from this company, could have chose any other company to buy my abayas from, this company has seriously let me down!!!

I needed these Abayas for tomorrow, i have nothing else to wear!!!!

NEVER BUYING FROM THIS COMPANY AGAIN!!!

I’m going to WARN everyone on all my social media platforms too!!!

Order no: #3517

24 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Modora

Antwoord van Modora

Dear Customer,

Thank you for reaching out. We understand your frustration, and we truly apologize for the inconvenience caused.

Upon reviewing your order, I can see that Order #3517 was placed on January 21st, with standard delivery selected. Standard delivery typically takes 3-5 days, and we processed and dispatched your order on January 22nd, along with the tracking number. The order was delivered on January 24th.

We’re committed to resolving this, so please don’t hesitate to reach out if there’s anything further we can assist you with.

Best regards,
Modora Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Modora

Antwoord van Modora

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with both the service and the abaya. We always strive to provide a wonderful experience, and your feedback means a lot to us. We look forward to serving you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Modora

Antwoord van Modora

"Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you’re happy with the quality of our clothing. Your satisfaction means the world to us, and we look forward to serving you again soon!"

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish, the sizing is good and the material is good quality, received my order quickly, was kept up to date to when it was going to be delivered, will be ordering from this company again and will recommend to friends.

8 december 2024
Logo Modora

Antwoord van Modora

"Thank you so much for your wonderful feedback! 🌟 We’re thrilled to hear you loved the quality, fit, and speedy delivery. Keeping our customers informed and happy is always our top priority. We can’t wait to welcome you back for your next order, and we truly appreciate you recommending us to your friends. 💕"

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

FAST DELIVERY GREAT SELER

FAST DELIVERY GREAT SELER

20 november 2024
Logo Modora

Antwoord van Modora

Thank you so much for taking the time to write us this wonderful review. We appreciate all your support. Look forward to your next purchase.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid for two, only one dress delivered

I ordered two dresses and paid for them. Received an email from Modora about one dress from my order is out of stock. I asked to continue with one and get refunded for the one that is out of stock. Yesterday I received my parcel, only one dress delivered, with a receipt of two dresses including the one that was said out of stock. I emailed back and asked what is going on because I received no refund and no dress. No email received yet. Please can someone help. There is no phone number to call only email address.

21 november 2024
Logo Modora

Antwoord van Modora

Dear Customer,

Thank you for reaching out, and we deeply apologize for the confusion and inconvenience you’ve experienced with your order.

We understand your frustration, and we sincerely regret the oversight. Rest assured, we are here to help resolve this for you as quickly as possible.

Could you please provide us with your order number or the email address used for the purchase? This will help us locate your order and ensure the refund for the out-of-stock dress is processed immediately.

Additionally, we will review the receipt issue on our end to ensure this does not happen again. We appreciate your patience and understanding while we work to make this right.

We’re committed to resolving this matter to your satisfaction.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t buy them

Don’t buy them, they are terrible. Total waste of money and no returns policy for Ireland. Penny's / Primark bras are far better (& cheaper).

13 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modora

Antwoord van Modora

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback with us. We’re truly sorry to hear that you were disappointed with your purchase and didn’t find the product up to your expectations.

We always aim to provide high-quality items that our customers love, and we regret that this wasn’t the case for you.

Your feedback is incredibly valuable to us, and we’ll be reviewing it carefully to see how we can make things better for our customers in the future. If there’s anything we can do to assist you.

Thank you again for taking the time to share your experience with us

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never received my order so £69 coat…

Never received my order so £69 coat money wasted. No replies to e.mail, no phone number and even tried messenger but no replies ever. What a disgusting company, buyer beware, avoid at all costs it’s a scam

8 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modora

Antwoord van Modora

Dear Customer,

We are deeply sorry to hear about your experience and want to assure you that we take your concerns very seriously.

First and foremost, we sincerely apologize for the delay in our response and any distress caused. This is certainly not the level of service we aim to provide. We understand how frustrating it must be to not have received your order or a reply to your inquiries.

We want to clarify that we are not a scam and value the trust our customers place in us. We are committed to making this right for you and ensuring your concerns are addressed promptly.

Once again, we apologize for the inconvenience and truly appreciate your patience as we work to resolve this.

Thank You

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service …no response at all

I placed my order on Friday 13th September (I should have known!). Still no update or response to any of my messages or emails. No idea if my item will ever arrive.
Terrible customer service. About to start a complaint if they continue to fail to respond!

13 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Modora

Antwoord van Modora

Dear Customer,

Thank you for bringing this to our attention, and please accept our sincere apologies for the delay and inconvenience caused.

We understand how frustrating this must be, and we deeply regret not responding to your messages promptly. We aim to provide excellent customer service, and we are truly sorry that we have fallen short in your case.

Once again, we apologize for the delay and any stress this may have caused. We appreciate your patience and will do everything possible to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

Terrible. Order was placed and confirmed and then got an email 5 days later saying they he item is out of stock and there was a system glitch!

9 augustus 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I returned an item around ten days ago…

I returned an item around ten days ago and didn’t get refund

10 juni 2024
Logo Modora

Antwoord van Modora

Lojain Shammout,

Thank you for bringing this to our attention. I apologize for any inconvenience caused by the delay in processing your refund. I can confirm that your refund has been processed on our end. Typically, it may take 5 to 6 working days for the refund to reflect in your bank account, depending on your bank's processing times.

If you have any further questions or concerns, please don't hesitate to contact us directly. We appreciate your patience and understanding in this matter.

Best regards,
Modora UK

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer