Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad! Reviews 

295
•
TrustScore 2 uit 5

2,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Har hatt to Camaro 6 hvor jeg måtte bytte motor to ganger på første. Glidelåsen på topplokket revnet... når jeg kom tilbake i butikken for å klage (for enten gang) ble jeg tilbud mitt andre spa til e... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fikk levert et Mspa Oslo Aero Plus i mai. Allerede etter 6 uker svikter pumpen og den må ha ny pumpe. Feilkode F1. Elendig kvalitet? Veldig kult da dette skulle brukes i sommer med ungene. Ryke... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vi har god erfaring med Mspa. Har nå kjøpt vårt boblebad nr 2 fra dem. Det første gjorde jobben sin, men vi oppgraderte og lot nevøen vår overta det gamle. Vi kjøpte også utedusjen derfra. Da vi treng... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kjøpte et Mspa Camaro. Enkelt å sette opp og bruke. Oppdaget at det måtte være lekkasje en plass siden jeg hele tiden måtte fylle luft. Ringte kundeservice og ble møtt av en hyggelig kar som sa at det... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Huis en tuin

Geschreven door het bedrijf

Mspa.no – Norges mest solgte boblebad Kjent fra Sommerhytta på TV2! Vi har levert over 100 000 Mspa boblebad i Norge, og vi gleder oss til å ønske enda flere badeglade familier velkommen. Mspa boblebad er markedets beste valg: ✅ Innebygd rense- og varmefunksjon for enkel vedlikehold ✅ Markedsledende kvalitet, uslåelige priser og moderne design ✅ Plug & Play – klart til bruk på 5–10 minutter ✅ Rask levering rett hjem på døren, over hele Norge Mspa er familiens favorittprodukt som skaper glede hjemme og på hytta året rundt. 👉 Oppdag vårt utvalg og bestill ditt boblebad i dag!


Contactgegevens

2,0

Slecht

TrustScore 2 uit 5

295 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,0

Alle reviews

(295)

14 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I've done my homework and I thought…

I've done my homework and I thought this is the one the mspar takapo.i work for the nhs and needed to chill.well I've had it 16 weeks and out of that I've sent the motor back twice one time it came
back with vital bits missing another time the control thing that plugs in didn't work .and each time you send a part back it takes 10 days to get back.plus it then went down from £800 to£400 i wonder why I've reported to amazon.its just not on.dont buy this rubbish its not like I have a family its me and my partner maybe once or twice a week we use it.so there's no excuse.please font buy this rubbish you'll be sorry and be stressed out

6 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay away

Terrible!! Avoid at all costs. Had E1 errors twice in less than 16 months and was packed away for 7 months! Terrible customer service and had it repaired and then told repairs are only guaranteed for 3 months when the same problem occurred. I will never buy from these again. They sell at a cheaper price only to rob you on repairs and other services. Avoid avoid avoid!!!

4 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Two seasons - not bad value

I have had a Soho for two seasons. Love the design and overall worked well. Issues of E1 in season one but I now know that was largely due to operator error. The bladder was poor and over two seasons had to replace twice. At beginning of second season had problem with seal in pump (had dried up in winter but sorted with help from friend. ). Now at end of second season it has got a puncture/failed seem. Don't intend to repair but will look for offers over the winter for a new one (not necessarily Mspa). Paid about £700 for two years fun. Not bad value, but will look for higher quality next time.

3 oktober 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fraværende kundeservice

Boblebadet er forøvrig fint og bra, men dukker det noe problemer har du trøbbel så sliter du.. Her vrei den delen hvor du tømmer badet seg mens det sto i bruk. Rare greier, men vi har gjort alt etter anvisningen og har jackofoam under. Var brukt i 2 mnd. Sendte inn klage. Hørte aldri noe tilbake. 3 mnd etter får jeg mail hvor de spør om jeg var fornøyd med servicen etter kontakt... Svarer at jeg aldri fikk hjelp, og gjorde dette i ro omganger til. Et år etter har jeg fortsatt ikke hørt noe. Kjøpte til slutt pumpe i dyre dommer for å få tømt det, og kommer aldri til å handle fra mspa igjen.

18 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

service après vente déplorable, matériel mauvaise qualité

En Juin 2021,nous avons fait l'acquisition d'un spa MSPA. Nous l'avons mis en eau attendant avec impatience de nous en servir..
Malheureusement le bassin était percé.
Nous contactons MSPA qui nous renvoie un nouveau bassin. A nouveau déception le bassin ne correspond pas à celui que nous avions commandé. Comme nous l'avions gonflé nous prenons les photos que nous envoyons à MSPA et décidons de le mettre en chauffe pour en profiter....... et là crac la télécommande ne fonctionne pas..; nous recontactons MSPA. Nous revidons le spa attendons le nouveau bassin et la nouvelle télécommande.. Nous réceptionnons le tout heureux mais méfiants... et pour cause maintenant le moteur indique erreur F1... à nouveau nous vidons le spa démontons le moteur et renvoyons le tout... Nous recevons aujourd'hui le moteur, nous regonflons le bassin, à nouveau un remplissage, et de nouveau code erreur F1..........nous sommes mi-septembre et nous n'avons toujours pas utilisé notre spa.
MSPA à FUIR !!!!!!!!!!

15 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I sent my pump unit off for repair and…

I sent my pump unit off for repair and they’ve lost it !!!! Where the hell is it ? I be lost all this good weather and it’s just sitting there deflated and not being used. It’s sitting on the ground rotting, I don’t know if I will ever get it inflated again it’s been so long
Not a happy bunny !!!

13 september 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Matos moyen mais sav top.

Panne moteur à quelques jours de la fin de garantie et après seulement une petite dizaine d’heures de fonctionnement au total. Le filtre souvent mis en cause était très propre.
La qualité du matos est très moyenne.
En revanche, le sav a été très réactif et le moteur m’a été remplacé en une semaine. J’ai du payer 25 euros pour l’envoi mais chapeau le Sav. !!!

7 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Problème 5 jour après l'installation la…

Problème 5 jour après l'installation la télécommande ne s'allumer plus, contact sav mspa par téléphone renvoi du moteur a leur frais retour 2 jrs plus tard du moteur qui fonctionnait, en espérant que ça dure, le capot du moteur était fendu je les ai prévenu ils m'en renvoi un neuf . Ravis du sav

1 september 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb MSPA hot tub in my view.

I own the silver cloud version and have owned it since mid 2019. Now Im amazed at the so called plethora of bad reviews on this site, when you read them you can tell they are not all genuine. Mine has been great. I have had one E1 error which I rectified myself, I clean and change the filter every week, keep the chemicals at a good level, and when emptying I use a pipe and filter flush product. In the winter I purchased some insulation from wickes and bought a bespoke cover to protect it from the frost, now into my 3 year of use, absolutely no complaints here, don't believe everything you read, too many bad reviews in such short time - no chance. Happy hot tubbing.

27 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

Avoid at all costs. If you have an issue or a problem you are own. Customer service is non existent and telephone manned by people who can’t speak a word of English. We returned ours to a shop after inflation issues so didn’t even get to use it. AVOID. Do not waste your money

27 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolute Nightmare

Nightmare from Day 1, spa was leaking after first set up. Eventually managed to find the service centre e mail which is in China. If the liner is not lined up EXACTLY with the motor housing it leaks a lot, it can become unaligned at any time. Now has an air bubble in the base. Have been sent another 'how to ' guide. Latest the filter motor is now broken and awaiting repair. I have used the spa 4 times this year. A lot of money down the drain!

25 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Me demande de payer 54 + frais de port…

Me demande de payer 54 + frais de port pour changement du bloc moteur suite à erreur E1 ...
au regard des commentaires ... je vais m’assoir sur cet achat malheureusement
A fuir +++

17 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

had an issue with a silver cloud 6…

had an issue with a silver cloud 6 berth wasnt sure where it was leaking from so was advised by Chris MSPA rep the hot tub was still under warrantyand that collection would be arranged for the whole unit including liner....A brand new liner and full service to the heater unit was carried our and returned within 10 days cant fault MSPA and thanks to Chris for your help too .

16 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

payez d abord et après vous n aurez…

payez d abord et après vous n aurez rien pas de pièces
pas de sav personne
happy garden pas de garantie mais vous balade

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Un seul mot

Un seul mot : Fuyez !!

14 augustus 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality mspa Hot tubs

Similar experience to all those reported here. Control unit broken with F1 code within 3 months. Steer clear of mspa hot tubs

29 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bassin et pompe mspa b140 elegance

Bonjour ne pouvant plus avoir de pièces détachées pour ma pompes mspa pour le modèle mspa lite b140 elegance je suis obligé de ve dre un bassin neuf payé 256 euros.
Je le vends 140 euros ou alors je suis à la recherche d une pompe pour ce modèle.
Cordialement
0681130473
Valérie P

25 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE Had the Spa 9…

HORRIBLE CUSTOMER SERVICE Had the Spa 9 months, already had to return the pump for replacement, got it Back in May had it back 8 weeks and its gone again, MSpa say no refund contact AVC the Amazone seller, they say no refund - still in process of dispute, told to email China, I can this is going to be a long and rocky road. Dont buy

21 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mspa : aucun SAV

Bonjour . Mspa n'a manifestement pas de SAV . Un robot répond à vos questions pour vous indiquer que mspa vous répondra... sans suite bien sûr . Presque pas de pieces détachées. Un petit bout de plastique m'a couté 29€ ... Fuyez donc cette société qui vous abandonne dés que vous avez acheté . Je vais remplacer mon mspa par un autre (Intex est il plus sérieux ???)

12 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Had tha alpine just over a year

I have the Alpine hot tub. I bought it in September 2019 and set it up in May 2020 for the first time. The dvd that came with it didn't work and the console O rings were missing. The manometer that inflates the HOT wouldn't inflate to the correct pressure. I rang customer services and as it was bought in 2019 they wanted 11 euros to send me The parts as they believed I had used it a lot and lost or used them. after a few weeks of emails back and forth i gave in and paid the 11 euros to get them, I set the pool up in may this year been in it three times and bubbles didn't work read trouble guide and the fault was the bubble filter had a short circuit I phoned support and they want £60 to send it away diagnose and tell me how much it will cost to repair not much good if only used for about a total of 6 weeks total crap stay clear wouldn't recommend it to my worst enemy had to give it 1 star no way not to give it none

11 juli 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Antwoord van Mspa.no Norges Mest Solgte Boblebad!

Thank you for taking the time to leave a review. However, we have looked into this matter and found that you are not a customer of Mspa.no, our Norwegian store. It seems your purchase was made through another retailer or distributor in a different country. We kindly ask if you could remove this review, as it does not reflect the services or products provided by Mspa.no. If you have concerns regarding your order, we recommend reaching out directly to the retailer you purchased from, so they can assist you further. Thank you for your understanding.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer