Nosa Reviews 

353
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The quality of products purchased (bath and basin taps and overhead shower in brushed gold) is great, easy to clean and look stylish. There have been few small issues with the taps but these were reso... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company provided a shower that does not function properly. They initially said they were happy to provide a replacement part but have since gone completely silent and failed to respond to and ema... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Incredibly happy with the quality of products we received - I got a bath, toilets, shower and taps from here and all were great. We had a few issues with things being out of stock and delivery time... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time buying from Nosa and have to say that the aftercare has been excellent. I ordered a vanity sink unit from them which was very reasonably priced and had an issue with a damaged/ broken a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur
  2. ook in
  3. Sanitairwinkel

Geschreven door het bedrijf

In the realm of luxury, Nôsa stands as the epitome of bathroom elegance, where timeless design meets unparalleled craftsmanship. We cater to a clientele that appreciates the finer things in life, and our name has become synonymous with the zenith of bathroom luxury. At Nôsa, we understand that the bathroom is more than just a space—it's a personal retreat, a haven where one's daily rituals are elevated to acts of self-care and rejuvenation. Our carefully curated selection of high-end bathroom fittings is crafted from the highest quality materials, ensuring that each piece serves not only as a functional asset but also as an artful centrepiece to your sanctuary.


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

353 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(353)

113 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

⭐⭐⭐⭐⭐

⭐⭐⭐⭐⭐

I honestly couldn’t recommend Nosa Bathrooms highly enough. From my very first enquiry, the level of customer service has been exceptional. The team is incredibly professional, responsive, and genuinely committed to helping you achieve the best result.

They were always quick to respond to any questions and provided excellent ideas and recommendations that really improved the design of our bathroom. What impressed me most was that they took the time to ensure the quotation was accurate, transparent, and tailored to my budget, offering cost-effective solutions without compromising on quality.

Having spoken to several other bathroom specialists during our search, Nosa Bathrooms stood head and shoulders above the rest in terms of professionalism, knowledge, and customer care. It’s been a genuinely refreshing experience, and I wouldn’t hesitate to recommend them to anyone looking for a bathroom company they can trust.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are so incredibly grateful for your wonderful feedback and for taking the time to share your experience with us. It truly means a lot to our team to hear that our commitment to exceptional customer service, professionalism, and transparent communication resonated with you from your very first enquiry. We are particularly pleased that our recommendations and cost-effective solutions helped achieve the best result for your bathroom design, all while staying within your budget without compromising on quality. Knowing that we stood out among other specialists reinforces our dedication to providing a trustworthy and refreshing experience for all our clients. We sincerely appreciate your high recommendation.

Nosa customer support

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Steve was very knowledgeable

Steve was very knowledgeable, helpful and flexible in amending the order

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We're happy to hear that our team member was knowledgeable, helpful, and flexible in assisting you. We appreciate your positive feedback.

Nosa customer support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Looks nice but poor Quality Parts and absolutley pathetic Cusomer Service.

I imagine most the 5 star reviews here are Bots. The amount of 1 star reviews with similar experiences to mine just validates that its not a one off. Ordered a concealed cistern back in March amongst other things for a full bathroom rennovation. Parts arrived slowly. When they were being installed the Flush Plate was not the matching part for the Cistern, despite being ordered as a set. After a long delay and numerous back and forth with customer service we had more parts sent out. These were again the incorrect parts for the cistern. I have reached out numerous times to get a resolution but always fobbed off with delays and excuses. Last follow up I sent was on the 26 June both phone and email and was assured I would get a response. Its the 9th of July and no response. Avoid at all costs.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are truly sorry to hear about the significant difficulties you've experienced with your recent order and the subsequent customer service interactions. We understand your frustration regarding the incorrect parts and the delays in receiving a resolution. We are actively investigating this matter to understand what went wrong and ensure a proper resolution is reached. We appreciate you bringing this to our attention.

Kind regards,
Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a terrible company

This is a terrible company. I have purchased a 3 way thermostatic shower from them, a Lagos. This shower has a rain shower style showerhead. First thing to note: this is a really short shower. If you have a 3 way shower, you need this tube to the rain shower to be very long, because the tap at the bottom needs to be at a reasonable height from the tub. This one is not, I am 1,7m high, i am not a tall woman, and the shower is 20 cm above me. A tall person could not use this shower.

Second thing, the thermostatic valve is infuriatingly unstable. It doesnt go all the way to hot, it stays in a lukewarm temperature (when all my other taps go to full hot), it also doesnt maintain the temperature at all.

I told them i got a faulty model, but they left me unanswered for a week.

Their customer service is laughable, and I feel like Ive been duped because they sell this as a luxury brand.

Terrible customer experience, useless support. I really curse the day I chose their product.

Edit: If you read the reply bellow, they mention absolutely nothing about a resolution. They just say they are sorry I feel how I feel. What i feel is a lukwarm water temperature instead of hot, and I need a solution, not apologies.

Honestly is infuriating getting a vague reply with apologies and zero resolution. If you care, do something about it. Simple as that. Dont tell me you care how I feel if you dont fix it.

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good morning

We are truly sorry to hear about the significant issues you've experienced with your Lagos shower, particularly regarding its height and the performance of the thermostatic valve. We understand your frustration with the lukewarm water and the temperature instability. We also regret that our customer service response was delayed, leaving you feeling unheard. We take your feedback seriously, and we are actively investigating these concerns to improve our products and support.

Kind regards
Nosa customer support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful customer service

Awful customer service. Blanked over email and stonewalled on the phone. DO NOT USE

It gets worse, you can reply here but not to an email!

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are concerned to hear about your difficulty reaching us. We are reviewing our communication channels to prevent this.

Kind regards
Nosa customer support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Don’t waste your time ordering - vanity arrived missing shelves and damaged. Advised to order wrong sink waste when discussed with customer service before ordering, then sink waste is a totally different matte white to basin. Poor quality overall since new ownership. Was offered compensation to keep unit instead of return, refund still not processed a month later despite numerous calls, emails. No accountability.

Update 21/07 another three weeks since I left this review and although refunds promised still not received.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are truly sorry to hear about the issues with your vanity, missing parts, and the sink waste discrepancy. We are also concerned about the delay in your refund. We are actively investigating these matters to ensure a swift resolution.

Kind regards,
Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Impossible to get a refund for a faulty item

I sent an item back which was scratched (and frankly poor quality for the price) which they confirmed receipt of. Well over a month since they received the item and three separate emails from them promising a refund has been processed only for it to never show up in my account.

Incredibly poor after sales support on what was a tiny return as part of a much larger order.

Everything else was fine but be aware, as other reviewers have pointed out, if you have any issues with any items, it will be very difficult to get your money back.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We sincerely apologize for the significant delay and frustration regarding your refund. We understand your concern about the quality and the subsequent refund process. We are actively investigating this issue to ensure a resolution.

Kind regards,

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’ve been waiting for a vanity since…

I’ve been waiting for a vanity since December. It’s been back in stock twice since then and they’ve not manage to retain one for me as promised. The first time round no one told me I could prepay but they were due to mark one as mine. Second time round, I’ve actually paid for it about 2 months ago. It came back in stock 3 weeks ago (I got an email saying so) and I assumed mine would just be delivered as I was told would be the case. Nope. They just sold them all to other people I presume. My workmen cannot move ahead. I was offered £50 compensation by email which is insulting. Not even a phone call to apologise/ explain/ inform me how they would manage it/ let me know when I’d receive it. I asked for a manager to call me back Friday last week. It’s now Thursday, and despite calls every day to them, I haven’t had a call back from anyone (Neil I believe, is the manager). Head office in London (whoever that is) cannot be reached complain. I am now told they’ll be back in stock in July. Having paid for this item months ago I’m super angry. The impact on our property renovation is obviously significant. We are now in late June so of course I’ll wait another four weeks having already waited 6-7 months and through two restockings already. I write this in the hope someone at head office will see how their showroom are dealing with customers and sort my order out please. Richard

EDIT: 6 days ago i received the below message. For all readers of this, to note, I have heard absolutely nothing. Clearly they care more about perception than actual customer service.

They wrote 6 days ago:

"Good Morning

We sincerely appreciate you bringing these significant concerns to our attention. We understand the frustration caused by the extended wait for your vanity and the impact on your renovation. We are actively investigating this matter to understand why your order was not fulfilled as expected and to address the lack of communication you've experienced. We are committed to finding a resolution and will be in touch to discuss this further.

Kind regards,

Nosa Customer Support"

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We sincerely appreciate you bringing these significant concerns to our attention. We understand the frustration caused by the extended wait for your vanity and the impact on your renovation. We are actively investigating this matter to understand why your order was not fulfilled as expected and to address the lack of communication you've experienced. We are committed to finding a resolution and will be in touch to discuss this further.

Kind regards,

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1 star too many!

⭐☆☆☆☆

Absolutely dreadful company to deal with.

Returning an item to Nosa felt less like a normal returns process and more like an interrogation. Before they would even proceed, I had to provide photographs, answer questions and comply with a long list of conditions that appeared designed to make returning an item as difficult as possible.

The returns policy repeatedly refers to whether they believe an item is suitable for resale and whether they choose to accept it back. As a customer, it gave the impression that Nosa believes consumer rights are optional and subject to whatever internal rules they decide to create.

The real joke is the refund.

They received my returned shower mixer on 11 May. More than a month later, I am STILL waiting for my money. Every time I chase, I get the same response: “we will expedite it.”

Expedite it? You’ve had the item for weeks.

At this point, “expedited” appears to mean putting customers into an endless cycle of excuses while they hold onto your money for as long as possible.

I’ve never dealt with a company that made returning an item so unnecessarily painful and then took so long to issue a refund once the item was safely back in their possession.

If you’re considering ordering from Nosa, my advice is simple: don’t! If something goes wrong, be prepared for delays, endless chasing, and a returns process that feels designed to wear customers down.

One of the worst customer service experiences I’ve had in a long time.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good morning

Sorry to hear this, we will require an order number so this can be investigated further for you.

Kind regards
John

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty tiles still not refunded 3 months later

I ordered tiles in April which took weeks to come and I had to chase where they were - it held my bathroom up significantly. When they finally cane they were faulty - I think the coating was not thick enough and they were covered in dirty marks. When I tried to wipe the marks off the white coating was rubbing off (not great for a shower tile) so I emailed, and called to return them. I have called and emailed time and again (the last call saying they would be collected last Monday) and nothing. My first and second contact was ignored. The tiles are still sitting here and I have about £600 tied up in tiles unfit for purpose. Customer service is terrible.

Edit: a week After the Nosa response below, I have still heard nothing from Nosa. They are still ignoring my contact.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are truly sorry to hear about the significant delays and quality issues you experienced with your tile order, as well as the difficulties you've faced with our customer service. We understand your frustration with the faulty tiles and the collection process. We are actively looking into this matter to ensure a resolution and prevent similar situations in the future.

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid! SHAMBLES of a return policy

Avoid this company

If you ever need to return something to these guys. DONT!

I returned a tap i bought from Nosa and i paid to return it with tracking, with their packing returns slip after it was approved.

This was on 26th of may and now they wont acknowledge they recieved the item and no response or refund. I initiated the return on 21st may with a 5 day wait for a response.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good morning,

Thank you for bringing this to our attention. We are very sorry to hear about your experience and understand your frustration regarding the delay in your refund and the lack of communication you have experienced. This is certainly not the level of service we aim to provide.

Once we have this information, we will investigate the status of your package with our warehouse and prioritize processing your refund. We appreciate your patience and the opportunity to make this right.

Kind regards
Nôsa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service and product

Terrible customer service and product.
After using our marble sink for only a matter of days we are left with water stains all over it. I have been chasing for help/ refund for 3 months , with the same message back each time “we are still waiting to hear back from the supplier”.
Do not use this company

4 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We appreciate you sharing your experience. We are concerned to learn about the issues with your marble sink and the delay in resolving this. We are actively looking into this matter to ensure a prompt resolution.

.Kind regards,

Leader Online Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid

Avoid! Terrible experience unfortunately. Google reviews are 1* not sure how trustpilot is over 4*. Fancy website but with incompetent delivery and customer service. Waited 8 working days for half an order which was meant to be delivered within 3-5 working days. The other half “forgot to be put through” and is on back order for 3 months. Absolute time wasters. Products were light in weight and bad quality. Repurchased for the same price for JTP and much happier with the service and product.

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are truly sorry to hear about your disappointing experience with your recent order. We acknowledge the significant delay and the issue with the partial delivery and product quality. Your feedback is important, and we are reviewing our processes to prevent similar occurrences.

Kind regards
Nosa support team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wish I’d paid more attention to the…

Wish I’d paid more attention to the negative Trustpilot reviews before ordering. A lot of people were saying the same things about poor communication and being messed around, and unfortunately I ended up having a very similar experience myself. The products look good online, but the customer service really let it down. Yet to receive my order yet due to 'logistical issues' will update once received (if I do!)

14 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are truly sorry to hear about your frustrating experience. We understand your concerns regarding communication and the delay in receiving your order due to logistical issues. We are actively investigating this to prevent future occurrences. Could you please confirm the order number?

Kind regards,

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service appalling

I’ve been waiting a month to obtain a tile sample and chased up via email twice. Empty promises that it would be sent out and nothing. I have decided that even if they advertise quality products, the lack of customer service is appalling - I have now found the same product cheaper and with superb customer service elsewhere

19 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We sincerely regret the difficulties you encountered with your sample request and the lack of communication. We are reviewing our process to prevent such occurrences.

Kind regards,
Nosa Customer Support

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I recently purchased and installed the…

I recently purchased and installed the Faro Matt White Back To Wall Rimless Toilet from Nosa. I’ve encountered a functional issue, the seat does not stay upright or dampened when standing up. When pressure is removed from the seat, it springs back and hits the wall behind it with enough force to cause damage. Tried it with the replacement seat but same thing happens. Poor quality

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning,

Thank you for sharing your experience with the toilet seat issue. We are truly sorry to hear about the problem with the seat not staying upright and causing potential damage. We take your feedback seriously and are looking into this matter to prevent similar occurrences.

Kind regards,

Nosa customer support

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I bought the Nosa Vantage 1200 wall…

I bought the Nosa Vantage 1200 wall hung unit in chalk for our loft conversion bathroom. It looked great but one year later the left wall bracket broke and I had to pay a bathroom fitter to add additional screws into the brackets. the two brackets were not strong enough for the weight of the wall hung unit. The stone resin counter is also warped and has not been cast properly. Would not recommend this unit at all. the stone also stains and marks easily.

13 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

We appreciate you sharing your experience with the Nosa Vantage 1200. We're sorry to hear about the issues you faced with the wall bracket's strength and the stone resin counter's warping and staining. We'll review your feedback to improve our product's quality and durability. Thank you for your time.

Kind regards,

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Looks great online but customer experience needs serious improvement.

After placing my order I struggled to get responses, and I often felt like I was chasing basic information. For a luxury brand, the lack of communication was surprising.

Delays happen that’s understandable but keeping customers informed shouldn’t be this difficult.

Sadly left feeling ignored rather than valued.

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We are very sorry to hear this, could you please confirm the order number or postcode so we can look into this further for you.

Kind regards,

Nosa Customer Support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for my refund…

sent a bath back because it was damaged 2nd April. Still no refund 7th May. Numerous excuses.

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We regret to hear about the damage and refund delay. We'll investigate the situation to improve our service. Thank you.

Kind regards,
Nosa customer support

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately I’ve found Nosa to be…

Unfortunately I’ve found Nosa to be quite unresponsive. Their customer service is simply terrible. No one answers the phone and they use a virtual call centre who don’t know anything and advise someone will call you back. I would not recommend.

1 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Nosa

Antwoord van Nosa

Good Morning

We appreciate you bringing this to our attention. We're sorry to hear that you experienced unresponsiveness and poor customer service. We'll address this to improve our support.

Kind regards,

Nosa Customer Support

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer