We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I went through the whole setup experience, multiple times explaining that I sold to US & english speaking markets. Submitted all the documents, paid a $250 fee to setup, and only immediately after pa... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer for several months, thousands of card payments with no issue. Since 29 September, 100% of our Visa and MasterCard payments are declined, with no change on our side. Only Apple Pay works... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Paid SR 1,150 setup fee on the 7th July, its now 21st July and still no reply regarding my account. Sent several e-mails, no reply. Highly unprofessional company. Extremely poor and slow customer ser... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

كان معي حساب مفتوح عندهم من اول والان يطلبوني ٥ الاف زياده بحجة ننقل حسابك الى النظام الجديد افتراءا وكذبا رسوم الخــــدمة في PayTabs: رسوم التأسيس: 2,000 ريال رسوم الشهرية: 75 ريال.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Betalingsdienst
  2. ook in
  3. Niet-bancaire financiële diensten

Geschreven door het bedrijf

PayTabs is a payments infrastructure company providing exceptional solutions that are simple, secure, and scalable to drive local commerce and power financial inclusion across the region. The company was founded by Saudi entrepreneur Abdulaziz Al Jouf. Having processed the first live payment gateway transaction in 2014, today PayTabs processes transactions in multiple currencies and markets, swiftly and securely. By providing the infrastructure for B2B payment solutions, including digital invoicing for businesses, QR code, social media payments, point of sale and switching platforms, PayTabs facilitates seamless e-commerce and social commerce solutions for merchants, super merchants and governments. For over a decade, PayTabs has custom built and exported a full stack of game changing solutions. These include mobile applications, hospitality, governmental, education, airline, travel, transport, and biller solutions, to interlink the multi-billion-dollar enterprise market chain in the region. In 2021, PayTabs launched PT Touch, ( also known as MEPS FAST in Jordan) the first soft POS solution in the MENA market to transform smart phones into merchant point of sale (POS) terminals. In 2022, PayTabs made a leapfrog move to pioneer next generation payments, by launching its home owned, globally validated unified payments and orchestration platform. PayTabs unified payment processing orchestration enables governments and large-scale originations to become independent payment platforms to serve their industries. In 2022, the company acquired Türkiye’s social commerce platform Paymes to complement its existing retail portfolio. In early 2023, PayTabs received payment gateway certification from Saudi Payments. By end of 2023, PayTabs was awarded MENA’s Best Merchant Solution and the glowing recognition of Fintech Company of the year. In October 2024, PayTabs was named top 100 companies in fintech, globally. PayTabs has dedicated offices in Saudi Arabia and UAE and presence in other locales including Jordan, Turkiye, and Egypt. The company is an equal opportunities employer. More milestones on: https://site.paytabs.com/en/


Contactgegevens

2,5

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

288 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 92% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,5

Alle reviews

(288)

19 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good to work with Paytabs

Working with Paytabs from a long time and it's amazing to work with them.

14 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you Bhuwan. We appreciate your positive feedback and always aim to serve you better.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

customer relation unavailable

i need someone to follow up with us by telephone and i have requested to talk to anyone but no reply received i have some issue need to ask about but i dont have anyone at paytabs to reply

26 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you for reaching out Iman - you can chat with our customer support team via WhatsApp - if you are based in Egypt, the number is +20 1007 161 169. Alternatively you can also email us on customercare@paytabs.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Last week I contacted you regarding our…Paytabs billing information

Last week I contacted you regarding our contract it took a week for us to receive the contract, my MD required it urgently and the length of time to wait was unacceptable.

We asked for support in changing how payments could be made and eventually I was given information which turned out to be unacceptable and would not work, I spent hours trying to implement the changes to find out the changes that were suggested would not work.

28 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

We're sorry to hear of your experience. Please allow us some time to look into the matter and get back to you. You can also email complaints@paytabs.com for a faster resolution.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deplorable customer service

Deplorable customer service. Although I've been a long-time customer, it's evident that this sector needs significant development, not just PayTabs. Once you contract with them, it feels like being abandoned in a desert, alone and without support, as if you're dealing with a company from outer space :)

3 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

We're sorry to hear of your experience. Please allow us some time to look into the matter and get back to you. You can also email customercare@paytabs.com or complaints@paytabs.com. Please include your Merchant ID for a faster resolution. Thank you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very Worst Experience Everytime payment…

very Worst Experience Everytime payment Declined i explain issue many times but there is nothing they can do always that everything is fine from our side.. Very Tired..

8 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi, we are sorry to hear about your bad experience, could you please escalate it to complaints@paytabs.com ? and let us knoe about your ID so we can help.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Five years of experience with Paytabs: my advice, run away!

At first, everything was fine. Although the site was archaic compared to the competition, it did the minimum job. Then suddenly, Paytabs contacted me to say that the taxes they were charging me were not high enough and that they were going to increase them, which is a clear breach of the contract and the plans they offer on the site.

A few years later, I noticed that the amount transferred to my account was much lower than the payments received. I then realized that they have a rolling reserve system. In short, they take, in addition to the operating taxes, a percentage of your received payments for one year. Why? No idea.

I tried to contact them several times regarding this issue and their only response was: you signed the contract, so too bad for you. They already deduct a percentage with each transfer and on top of that, there is the rolling reserve. They are big thieves, avoid them at all costs.

6 juli 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you for raising your concerns, Dany. Rolling reserve is a risk management feature to protect our merchants from potential loss due to chargebacks. If no cases or disputes the reserves are released according to the number of days hold. The Taxes are mandated, and we cannot increase this amount as we follow the tax law of the land. The transaction fees prior to activation are clearly discussed with the merchant.

Please reach out to customercare@paytabs.com should you require more clarity on these aspects. Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lack of Transparency and Wasted Time

I'm very disappointed with this service. I spent a lot of time searching the website for information about fees but found nothing. Eventually, I decided to sign up, filled out numerous forms, and uploaded all my personal and company details. After almost 30 minutes, I was asked to pay an invoice for nearly AED 1000 without any indication of whether my application was accepted or rejected, or any clear information about the fees. This process feels like a complete waste of time. It's unreasonable to ask for payment without transparency. There's no way I would work with a company that expects me to pay blindly without any assurance or the ability to get a refund if my application is rejected for any reason. Overall, it's just a frustrating and time-wasting experience.

5 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi Mohamed. We are sorry to hear of your experience. Currently some key landing pages are undergoing routine updates which is probably why you were unable to spot the pricing on our website. Please rest assured we are working to expedite to have the pricing information back on our website for transparency. In the meantime, please reach out to UAEsales@PayTabs.com or customercare@PayTabs.com for any clarifications. Thank you.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Seamless Transactions and Exceptional Service

In 2021 I had the pleasure of utilizing PayTabs as my preferred payment gateway, and I must say, the experience was nothing short of exemplary. From seamless transactions to unparalleled customer service, PayTabs, coupled with the assistance of their remarkable staff member, Miss Arpita Rohilla, has truly set a high standard in the realm of online payments.

First and foremost, the platform itself is incredibly user-friendly. Whether you're a seasoned entrepreneur or just dipping your toes into the e-commerce waters, PayTabs makes the payment process straightforward and hassle-free.

What truly sets PayTabs apart, however, is the exceptional service provided by their staff members. In particular, I had the pleasure of interacting with Miss Arpita Rohilla, who went above and beyond to ensure that my experience was nothing short of stellar. Her professionalism, attention to detail, and genuine willingness to assist left a lasting impression.

Whenever I encountered a question or concern, Miss Rohilla was readily available to provide guidance and support. Whether it was troubleshooting a technical issue or clarifying a billing inquiry, her expertise and dedication were evident every step of the way. She exemplifies what true customer service should look like - prompt, courteous, and genuinely invested in ensuring customer satisfaction.

In conclusion, my experience with PayTabs, coupled with the outstanding assistance of Miss Arpita Rohilla, exceeded all expectations. In an increasingly digital world where reliability and efficiency are paramount, PayTabs stands out as a beacon of excellence in the realm of payment gateways. I wholeheartedly recommend their services to anyone seeking a seamless and secure payment solution, backed by a team of dedicated professionals who truly care about their customers' success.

9 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you for your glowing words about Arpita and the service you experienced at PayTabs. We are so pleased that we could support your ecommerce business. Have shared your feedback with her. Your trust in our services enables us to continue to serve our clients with dedication and passion. We look forward to being of continued service. Thank you once again.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

simply very bad

simply very bad, long time for approvals, no customer care Number to be reached on the emails or WhatsApp which is takes ages to get replied.

1 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi Nader, we are sorry to hear that you had a poor experience with us, we will look into your case and try to resolve it.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy Gear

Easy Gear, Easy setup.... We appreciate.

2 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you so much, we appreciate sharing your experience with us, and we are happy that you enjoyed it.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Promotionz are only provided if you are…

Promotionz are only provided if you are acomplished something. It shudnt not be called a promotion. It is worsens the management decisions. The Egyptian(2) leaders messing things up in two markets! Simply rearranging things to buy time will not change anything. No improvements! No greatest achievemnts! It is all a scam tactic! It is a wastage of time and compiny resources. Why haven not they been questioned yet? need to use what we have and not disturb business! When unwanted people are unwatendly promoted, the motivation of remaining employees get demotivated. Those who work hardest just sit and wondering pondering. Stop these so called ridiculousouses promotion announements!

2 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My Experience with PayTabs and Ms. Arpita Rohilla

I've been using PayTabs since 2015 for our business payments. They've always been great to work with. Recently, I dealt with Ms. Arpita Rohilla, and I was really happy with how quickly she responded and sorted out what I needed. I highly recommend PayTabs to any business needing a reliable payment solution. Their customer service is excellent, and their platform works smoothly. Thanks, PayTabs, and a big thanks to Ms. Arpita Rohilla for her great help and support.

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you Menon, we are glad that you enjoyed the experience with us, we are keen to provide the best support for our cleints.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Concerns Regarding PayTabs: Outdated Website, Broken Links, and Unsatisfactory Support

I recently encountered challenges with PayTabs, particularly regarding their outdated website, broken links, and unsatisfactory customer support. As a website owner, reliability and seamless transactions are paramount. Unfortunately, these issues have raised concerns about trusting PayTabs with payment processing on my websites. It's disheartening to see a company in the payment industry struggle with basic aspects of user experience and support. Unless significant improvements are made to their system, website functionality, and customer service, it's difficult to place confidence in their services.

28 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi Said. Thank you for taking the time to write in. We would like to find out more details please so we can better serve you. Please share some of the concerns you have encountered either with the website, platform or support team so we can look into same. Alternatively please email customercare@paytabs.com with your feedback. We look forward to hearing from you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

As of ECC group we got very good…

As of ECC group we got very good experience dealing with pay tabs gate way they are very professional and supportive, our account manager Karan Verma is very helpful and let good impression about bay tabs team

22 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi there, thanks for yout trust in PayTabs, we are happy that you enjoyed the experience with us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arpita was so professional and responsive

Definitely recommend their service. Extremely professionally and much faster than any other service provider that we were looking at.

Arpita was so professional and responsive and the case she was handling was done in 2 days which mostly takes weeks. Thank you Arpita for your wonderful support.

20 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you so much, we are glad that you enjoyed the experience with us :)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arapita Rohilla

Arapita Rohilla's dedication and positivity shine through in her exceptional support at Paytaps. Her willingness to go above and beyond to assist is truly commendable. A pleasure to work with and a valuable asset to the team!
Thank you 🙏🏻

27 februari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Thank you for sharing your experience with us, we are happy to see you satisfied about our services.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I submitted a request about 4 months…

I submitted a request about 4 months ago and until now it is in the review period and I have not received anything from them. I contacted support and they responded to me within 14 days and the response was in the form of instructions that have nothing to do with the problem in the first place and I am still in testing mode. They do not have good developers to add anything. It does not work correctly in WordPress. I hope that my comment will be seen by someone responsible for changing the negligent support staff.

29 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Logo PayTabs

Antwoord van PayTabs

Hi Dijla, we are so sorry for your bad experience with us, we will make sure to attend to your complaint and make sure to take the action needed to not be repeated again, we will invistigate more about your case and make what it takes to resolve!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer