We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered a set of steps..not only did they not inflate like they should have they are useless, wouldnt reply other to say wait 3-5 days...waited still same..now no response from them...COMPLETE WASTE... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy process when ordering & speedy delivery. Great product and price. Being strip's they are perfect size for smaller dogs. All natural and Aussie owned/produced. Buy local ! Second time purch... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased the PaWz automatic smart cat litter box. It was sent promptly & well packed. A few weeks later it stopped working. PetPaWz response was quick & efficient & after trying several a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

- After the cat has used the litter at times the litter rotates and stops - the cat litter always not levelled in its tray - Not sure if the cat litter is being ejected into the bin, rather its... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Dierenverzorgingswinkel

Geschreven door het bedrijf

We have been able to achieve a tremendous growth of about 100% every fiscal year thanks to our thousands of loyal customer base, who motivate us to innovate. Our success is built on trust, a strong bond we form with our customers by providing them the best service combined with exceptional quality. Each of our product goes through rigorous testing and quality assurance to ensure its performance. Buy your pet products at wholesale prices. Save money without sacrificing quality. We manage the whole process from product creation to delivering say a new pet bed right to your door. We cut out middlemen and save you money. Spend your hard-earned money on a holiday instead.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

409 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(409)

23 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The customer service is exceptional.

The customer service is exceptional.
I had ordered a dog bed and it was delivered and for some reason it was send back, so l never received this dog bed, after one year, l contact the customer service, and they arrange a credit to be forwarded back into my account. It was handle with out any fuss and was very professional. Thankyou. PaWz

28 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service!
Items are as described and quick shipping.
We unfortunately had an issue with an item, however customer service was fantastic in getting it sorted quickly and easily!

28 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Friendly and quick service.

Royal Canin much cheaper than everywhere else, and after experiencing a wee glitch, I was assisted immediately.

Certainly will be a return customer.

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

PaWz auto cat litter unit

I recently purchased the PaWz auto cat litter unit. Love it. However, it had a problem, the rake got stuck on the door. Eventually I sent an email to PaWz for help. Chelsea responded and after trying 2 different things it now works again. Thankyou for your help

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Chels is a superstar!!! We pride ourselves on our customer service!!! We are sorry to hear you had an issues with your product. We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great products at the best prices

Great products at the best prices. Follow up customer service is excellent.

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Customer Service

The product I received was faulty and Chelsea's customer service was exceptional. She refunded the full amount and I was able to reorder a new item which was sent out promptly. Thank you!

22 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Chels is a superstar!!! We pride ourselves on our customer service!!! We are sorry to hear you had an issues with your product. We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Replacement cover

I emailed Pawz to ask if they made a replacement cover for the XL dog bed because my dog had scratched a hole in just the cover. They said they didn't but would send me a replacement cover free of charge. I was blown away. How lovely! Thank you so much Pawz!

20 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Query on an item I received

The response from the service team was brilliant and extremely prompt. Highly recommend this seller.

20 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer Service

I ordered a pet ramp, but my little dog could no longer climb anything, Chelsea provided exceptional service, refunding my payment and cancelling my order.
Thanks Chelsea !

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Chels is a superstar!!! We pride ourselves on our customer service!!! We are sorry to hear you had an issues with your product. We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We ordered and received a pet sofa for…

We ordered and received a pet sofa for our old dog Yazzy. She loves it! I love that you can remove and wash the cover. Saves our bedroom from smelling like a dog 🤣
The cover did start to come apart at the stitching underneath but with one email and a response almost straight away we have a replacement coming! Great service and great Pet bed 😍

19 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pawz have the best customer service

Best customer service ever!!
I returned an item and as soon as I provided the tracking number they refunded me no questions asked.
So happy highly recommend.

15 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Petpawz doggy mat

I bought petpawz doggy mat. It is big and comfy for 2 large dogs. It goes on like a thicker carpet so nice for the lounge area. Only complaint is it makes a plastic sound when the pooches step on it. Otherwise I am a happy mummy!!

13 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Yay, we are so glad to hear you had a nice experience with us. The sound it makes is the waterproof inner lining that can come out!! We
hope you will shop with us again😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

A great company to deal with. Problem was sorted quickly. Very helpful staff

11 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Yay, we are so glad to hear you had a nice experience with us and hope you will shop with us again😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality

Great website that is easy to use and has quality products and at affordable prices.
They had great deals available during my purchase time and I was very happy with my order.
Fast delivery and nicely packaged as well. Will definitely be back.

3 augustus 2023
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Yay, we are so glad to hear you had a nice experience with us and happy to hear you will shop with us again😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Awesome!

Fantastic customer service and brilliant prices as well as free delivery. I couldn't ask for more. I'll definitely be purchasing more products from them in the future. Highly recommended. Thanks, Petpawz.

8 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The PaWz team have great products and…

The PaWz team have great products and excellent customer service.

7 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Our experience with the paWz team has…been great

Our experience with the paWz team has been absolutely great.
Although we had a faulty kitty litter box, the team worked with us to solve any issues but couldnt & were more than happy to replace our item.

30 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

We pride ourselves on our customer service!!! We are sorry to hear you had an issues with your product. We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mest say Chelsea was fantastic and and is a great ambassador for this company…

Must say Chelsea was fantastic and made dealing with this company so satisfying and easy. Bought a automatic cat litter which turned out faulty, a return is being organised, terrific stuff

4 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo PaWz

Antwoord van PaWz

Chels is a superstar!!! We pride ourselves on our customer service!!! We are sorry to hear you had an issues with your product. We are so glad to hear we were able to help you out. We hope you shop with us again🐾

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer