Prepped Pots Reviews 

1.835
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Had an order of 20 meals, when it arrived around 8 meals were squashed which split the seals of the packaging causing the food to leak all over the place in the box. When contacting them the se... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So far I have tried the meat feast pizza, which was great, and the chicken and mash which was also good but had too much pepper. I was a little disappointed that there weren’t any recipes included... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The box arrived opened. Only four of ten meals were in the box. Three of those four meals had no dates on them. I’m trying to cancel my subscription but the site won’t even load properly and allow m... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Meh! Nothing particularly good or bad about my recent experience. I like the convenience of ready made meals and have tried a few different services. Prepped pots is probably the worst out of the ones... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Bedrijfsgegevens

  1. Natuurvoedingswinkel

Geschreven door het bedrijf

Just heat, eat, and enjoy! Our prepared meal delivery services provide fully cooked, healthy meals made by real chefs that are ready to eat in minutes.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(1.835)

282 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My meals arrived with no use by dates

My meals arrived with no use by dates. They were below standard and I had food poisoning from the satay chicken.

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We're very sorry to hear about your experience and are particularly concerned by the issues you have raised.

Firstly, we apologise that you were unable to locate the use-by dates on your meals. Following a recent packaging update, all use-by dates are now printed directly onto the top of the meal pots themselves rather than on the outer cardboard sleeves.

We're also very sorry to hear that you were unhappy with the quality of the meals and that you believe you became unwell after consuming one of our products. We take any reports of illness extremely seriously and would encourage you to contact our customer service team if you have not already done so. This will allow us to gather further information and raise the matter with our Compliance Team for a full investigation.

Please accept our sincere apologies for the experience you've had, and thank you for bringing your concerns to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Missing 6 meals next order missing 5!

Missing 6 meals, refund inadequate being under £15 when £70 paid for 10. They refused to send out missing items ans I would have preferred this. Ordered again only for them to miss sending another 5! Absolutely ridiculous!

29 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We're very sorry to read your review and completely understand your frustration.

Receiving an order with missing meals is disappointing enough, but to then experience a similar issue on a subsequent order is understandably extremely frustrating. We appreciate that when you're ordering meal plans, missing items can have a significant impact on your week and meal planning.

We're also sorry that the resolution offered did not meet your expectations. Whilst refunds are calculated based on the value of the missing items, we appreciate that this does not always make up for the inconvenience caused, particularly when you would have preferred to receive the products themselves.

This is certainly not the experience we want for our customers, and we sincerely apologise for the disappointment caused. If you have not already done so, we would encourage you to get back in touch with our customer service team so that we can review your orders and see whether there is anything further we can do to help.

Thank you for taking the time to share your feedback. It will be passed on to the relevant teams as we continue to improve our fulfilment processes.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent quality meals

Excellent quality meals

6 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thanks for your feedback

We're delighted to hear that you consider our meals to be of such high quality.

We appreciate your support!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Thoroughly enjoyed the meal options

Thoroughly enjoyed the meal options. My only recommendation would be to have meals with fish in them as I like options when it comes to food groups

26 februari 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your lovely review!

We’re so pleased to hear that you thoroughly enjoyed the meal options available.

We also really appreciate your suggestion regarding adding more fish-based meals to the range. Feedback like this is incredibly valuable and will be passed on to the relevant team for consideration.

Thank you again for your support!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The meals are good but the website is…

The meals are good but the website is poor. I'm unable to edit my meals, as the swap function doesn't appear to work.

13 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your feedback.

We’re pleased to hear you are enjoying the meals, however we’re sorry to hear you have experienced issues with the website and the swap function not working correctly.

If you contact our customer service team, they will be happy to look into this further for you. Your feedback regarding the website functionality will also be passed on to the relevant team for review.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing value for money

Amazing value for money

29 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your fantastic review!

We’re so pleased to hear you’re happy with the value for money our products offer.

We really appreciate your support and look forward to your next order!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New and improved!!!

Been a customer of prepped pots for a while. Back in the old days the meals were smaller and not quite as good….but now….! 100% better. The chicken satay is absolutely beautiful. Not had a bad meal. You won’t be disappointed.

18 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you so much for your fantastic review and continued support!

We’re delighted to hear you’ve noticed the improvements to the meals and that you’re enjoying the range even more now. It’s great to know the Chicken Satay has become a favourite!

We really appreciate your kind words and recommendation, thank you again for your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First order

First order - Didn't even arrive!

Said it was with a courier and then gave me a 12 hour window which they could call in by which doesn't allow any planning really. Courier email said it had arrived when it hadn't. Cancelled straight away and got refunded. Unreliable much. Consider changing services? As for the food I can't comment.

16 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We’re really sorry to hear about your first experience with us and completely understand your frustration regarding the failed delivery and confusing courier updates.

We appreciate how disappointing this must have been, especially after receiving incorrect tracking information and such a large delivery window. We are pleased to hear your refund was processed promptly, however we completely understand that this does not make up for the inconvenience caused.

Your feedback regarding the courier service has been noted and will be passed on to the relevant team for review. Please accept our sincere apologies again for the experience on this occasion.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Decent but more needed

The food overall has been ok, but really nothing more advanced than a premium microwave meal.

There is obviously health benefits from eating macro'd portions but with such a limited range of food I can't see this actually helping anyone stick with it.

10 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for taking the time to share your honest feedback.

We appreciate your comments regarding the convenience and macro-focused portions, although we’re sorry to hear you felt the meal range lacked enough variety to support longer-term use.

Customer feedback like this is really valuable to us as we continue to review and improve our product range and overall offering. We’ll be sure to pass your comments on to the relevant team for review.

Thank you again for your feedback and support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Watery and bland

Not good, firstly they were frozen so when defrosted it was watery and very bland

10 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We’re really sorry to hear that the products did not meet your expectations and that you were disappointed with the texture and flavour after defrosting.

We appreciate you taking the time to leave your feedback, and your comments will be passed on to the relevant team for review.

Apologies again for the disappointment caused.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

almost all the dishes were rice or…

almost all the dishes were rice or pasta and carrots grated with little or no seasoning did have a couple of decent meals the chicken dinner and the Guinness pie

25 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for taking the time to share your feedback.

We’re sorry to hear that a number of the meals did not meet your expectations in terms of variety and flavouring. We appreciate your comments regarding the ingredients and seasoning, although we’re pleased to hear you did enjoy the chicken dinner and Guinness pie.

Your feedback is really valuable to us and will be passed on to the relevant team for review. Apologies again that the overall experience was disappointing on this occasion.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ignored emails - refund

Firstly I want to say that I've actually really enjoyed the food. However, I never received a box of food and I've sent 6 emails. Asking for a refund and been ignored. Not good enough.

4 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We are extremely sorry to hear that one of your boxes was not received and that you felt ignored after reaching out multiple times regarding a refund. We completely understand your frustration, and we agree this is not the level of service we aim to provide.

Please accept our sincere apologies for the lack of communication and inconvenience caused on this occasion. We will follow this up directly with the customer service team and ensure you receive a resolution today.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

About 5 meals in but so far they are…

About 5 meals in but so far they are delicious and really helping with my cut!

6 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear you’re enjoying the meals so far.

Best of luck with your goals, and thank you again for your support!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Portion sizes are decent and taste ok but nothing else is great

Portion sizes are decent, macros very accurate, while convenient even with the discount its still very expensive and the quality isn't quite high enough to demand the price. the main issue is the delivery, for the first three weeks we had to get a discount of refund for damaged items in the box. It genuinely looks like they are just thrown in at random with no thought to the care of the products, also into a massive box so they can bound around. They also provide microwaving instructions for meals that come in metal packaging, while obvious to most you can't actually microwave these its a very stupid mistake. Finally the sheer lack of variety, after a few weeks it got very boring. We last 8 weeks largely due to the convenience but finally we've decided to more than half our costs and just do the meal prep ourselves.

30 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for taking the time to leave such detailed feedback. We’re really sorry to hear that your experience hasn’t fully met your expectations.

We do appreciate your positive comments regarding the portion sizes, convenience, and macro accuracy, but we completely understand your concerns around value, product quality, packaging, and variety. We’re especially sorry to hear about the repeated delivery and damaged item issues, that’s certainly not the standard we aim to provide, and we understand how frustrating this must have been over multiple orders.

Your feedback regarding the packaging, box sizing, and the microwave instructions on the meal trays has also been noted and will be passed directly to the relevant teams for review.

We completely understand why you’ve made the decision to move back to preparing your own meals, but we genuinely appreciate you giving us a try over the past 8 weeks and for sharing such constructive feedback with us.

Apologies again for the disappointment caused, and thank you for your support during that time.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst processed with rubbish meals I…

Worst processed with rubbish meals I have eaten -

2 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We’re really sorry to hear that you were disappointed with the meals received and that they did not meet your expectations.

We appreciate you taking the time to leave your feedback, and your comments will be passed on to the relevant team for review.

Apologies again for the disappointment caused on this occasion.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your feedback!

We’re glad to hear you enjoyed your order overall. We’re sorry to hear the pork was missing from the special rice on this occasion, and we appreciate you bringing it to our attention.

We’ll make sure this is looked into with the team to help us improve for future orders

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good price and delivery

Good price and delivery. Food is plenty for one, good choice, tasty and easy to cook.

29 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your great review!

We’re really pleased to hear you’re happy with the price, delivery, and variety and that you’re finding the meals tasty, easy to cook, and just the right amount.

We really appreciate your support!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Food not up to standard

Food not up to standard

27 april 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

Thank you for your feedback

We sincerely apologise you are unhappy with the quality of our products and they do not meet your expectations. If you have any issues you would like looking into, please get in touch with our Customer Service team who will be more than happy to help!

We appreciate your support and bringing this to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible delivery experience

Website says delivered by DPD. Shop UK app says delivered by UK Mail. Text received says delivered by DHL. Got a time slot 3:09pm-4:09pm for delivery. Nothing turned up. Tracking status just said sorry we’re running late. Then about 5pm delivery status was updated to say it was delivered at 1:50pm no signature due to “scanner issues”. I checked outside incase it was left but nothing. I left for work about 4:30am the next morning to find a box left by my wheelie bin. I quickly opened it and the ice gel packs were defrosted and food wasn’t cold. I checked the tracking info again and the parcel was supposedly delivered at 8:10pm but the delivery driver didn’t knock on the door, just left it outside. I assume because it had previously been marked as delivered earlier that day to get around failed delivery time slot penalty. According to the tracking data the box was collected about 10am on 01/05 but not received by me until 4:30am 2 days later. I wasn’t going to risk eating the food that had been in a hot van for 2 days. I’ve asked for a refund and have cancelled the subscription which you’re automatically signed up to. Delivery service has cost them a customer.

2 mei 2026
Logo Prepped Pots

Antwoord van Prepped Pots

We’re really sorry to hear about your experience and completely understand your frustration regarding the conflicting tracking updates, delayed delivery, and the condition the order arrived in.

We sincerely apologise for the inconvenience and disappointment caused. We fully appreciate why you did not feel comfortable consuming products that had been in transit for such a long period of time and had not arrived chilled as expected.

We can see that you have been in contact with our customer service team and that the issue has now been resolved for you.

While we do use courier partners for deliveries, we understand that this forms part of the overall experience you receive from us, and we are very sorry that this situation has resulted in you cancelling your subscription.

Feedback like this is incredibly valuable, and we would kindly encourage it to also be shared directly on DHL’s Trustpilot page, where it can help highlight and improve the courier experience.

Apologies again for the experience you had on this occasion, and hope we can restore your faith in us in the future.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer