Puffco Reviews 

1.972
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I'm updating my review to 4 stars after some initial problems with a bad chamber puffco sent me new one after several emails. It's been a few weeks and works great and no issues so far. Coming from th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Juan is simply the greatest customer support employee I have communicated with. Great guy and very kind / helpful. The company / shipping service is brutal with timing, but Juan is great. But seriousl... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I purchased a Puffco Proxy the newer one with a Puffco table bubbler attachment about 4 months ago. First off the upgraded bubblers base is way too thin and the pipe constantly tips over. It hits grea... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Juan from customer service was an absolute KING. I was super stressed about having to wait days to hear back from anyone but Juan got back to me in like less than 30 hours! They gave me multiple optio... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vaporizer winkel

Geschreven door het bedrijf

Plant serving technology.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(1.972)

430 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I was actually really unhappy at first

I was actually really unhappy at first. I felt like I was getting the run around at first. However, after making my feelings clear, and further explaining my situation, I was met with understanding and empathy. I hope this gets back to Juan that I very much appreciate him making me feel heard and helping me out. I can’t wait to get my Peak Pro Plasma back up and running. Thank you guys!

17 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

I have been purchasing Puffco devices and accessories for the last 4 or so years. I recently purchased an accessory with a slight blemish, but it was still fully functional. Within a few days, the support team reached out a few times to confirm the issue and quickly resolved it with a replacement.

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Not great- overheating- leaking- trash

1 I can’t find a way to contact customer service at all. And a separate site to even leave this review?

My product is the puffco pilot and it’s garbage

Cold temps make the battery die
Hot temps make it over heat
The battery will only last for 2/3 uses

If you try to use the one more than once in a row it will over heat

The tips are silicone and after heating up several times (less than 10), they come loose and leak between the bat and the tip causing it to malfunction and the loss of your product

Overall I am super disappointed in this product and the lack of ways to even contact anyone for some advice or a better product

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Puffco

Antwoord van Puffco

Hi there,

We’re truly sorry to hear about your experience with the Puffco device and understand how frustrating it must be to experience these issues. We also apologize for the difficulty you had finding a way to contact our Customer Support team.

We’d appreciate the opportunity to look into these concerns with you and see what troubleshooting or options may be available. Please reach out to our Customer Support team at Support@Puffco.com and reference this review so we can assist you further.

Thank you for taking the time to share this feedback. We sincerely apologize for the frustration and disappointment this experience has caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not working out of box LOL

Laughable, spent $450 on a 3dXL peak pro, didn’t even work out the box. Seems like this happens a lot with how they reply. Not sure how they are still allowed to sell products. All responses from them sound fake and automated. No matter how persistent you are with the issue, expect warranty to take over a month. They lie about the time frames it takes them. Overall regret buying, should have purchased a different brand. Hope to get reimbursed maybe a hot knife or something. STRONGLY DONT RECOMMEND!!!

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Puffco

Antwoord van Puffco

Hi there,

We’re truly sorry to hear that your Peak Pro 3DXL did not work as expected right out of the box. We also sincerely apologize for the experience you had throughout the warranty process. We understand how frustrating it can be when a resolution takes longer than expected, and we’re sorry if the communication you received made you feel as though your concerns were not being personally addressed. 

We’d appreciate the opportunity to review your case and see where things currently stand. Please reach out to our Customer Support team at Support@Puffco.com and reference this review so we can locate your information and take a closer look at your warranty experience.

Thank you for taking the time to share this feedback. We’re genuinely sorry that your experience did not meet the standard we strive to provide.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with my puffco peak pro…

I had an issue with my puffco peak pro as soon as it arrived. I contacted customer support right away and explained my issue. They responded promptly, they made the whole experience pleasant, quick, and efficient. We resolved my issue right away withing a few days after covering details of product and warranty. I was truly amazed with how attentive and quick they were. They made a customer for life out of me. One of the best customer service I have every experienced!

18 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience with Juan!

Great experience with Juan. He made sure was promptly taken care of, easy and hassle free. Class experience, from a class Customer Service rep, from a class company. Thank you so much Juan, and Puffco!

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had an issue with my 3DXL chamber not…

I had an issue with my 3DXL chamber not working and contacted support. They shipped me out a new replacement chamber in a short amount of time for free. I was disappointed the original chamber stopped working but was glad to have a replacement sent for free.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I LOVE YOU MR CO

I’ve had my mr co for about 3 months now and it’s my best purchase ever!! The support team is also very resourceful if you ever run into issues. I had a small issue with the chamber because I use the device so much and it was past the warranty but the customer service still gave me a free chamber!! I didn’t even buy the puffco from their website either. I got it at my local dispensary and they still honor the warranty!

16 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They stole my money and refuse to offer…

They stole my money and refuse to offer a refund.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Puffco

Antwoord van Puffco

We’re sorry to hear you feel this way, as this is certainly not the experience we want for our customers. To better assist you, we would appreciate it if you could provide more details about your concerns.

Please feel free to reach out to us at Support@Puffco.com with your contact information or any additional context so we can look into this further and work together toward a resolution. We genuinely appreciate your understanding and are eager to turn this experience into a more positive one.

Thank you for bringing this matter to our attention. We look forward to the opportunity to assist you and restore your confidence in Puffco.

Best regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Product, Great Service

I wanted to drop a review from a very positive experience I just had. I ordered and received a new PEAK. I tore a tiny obscure part through my own mistake that did not REALLY affect use, but I reached out to PUFFCO anyway. The part was not covered under warranty, but because it was so new they made an exception and shipped me a new part anyway.
NOBODY DOES THAT LEVEL OF SERVICE ANYMORE!!! It WASN'T covered, I had seen the warranty before I reached out, 'nuff said. They could have just SOLD me the part.
Truly above and beyond service!
The product is also of excellent quality... as I said it was USER ERROR on my part.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service! Went out of there way to help me out and get me a replacement chamber even though it was outside the warranty! These guys have a great product and stand behind it!

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incredible Support

I had an issue with the glass top on my Peak Pro breaking, and even though it isn't typically covered by warranty, the support team went above and beyond. Caity made the whole process quick, easy, and stress free by helping me get a replacement right away. Their outstanding customer service really shows they stand behind their products, earning them a well deserved five stars.

10 augustus 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer