Reservations Portal Reviews 

129
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We stayed here on a whim when we came for a lacrosse tournament turned into long weekend vacation. The experience was very surprising, in a good way. The staff was so personable and nice. The bar tend... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company. Total fraud. All reservations made through them are non refundable. And when they offered to change the dates, the new reservation was also non refundable. Which they... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great experience, people friendly and helpful. The hotel needs a little care. Room 411-bathroom needs touch up paint, makeup mirror needs tightening, toilet paper holder doesn't hold toilet paper... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The room obviously hadn't been cleaned. There were roaches. There were boogers in the shower which had no shower curtain. One bed had obviously been slept in. I'm not sure what happened in the last fe... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Reisbureau
  2. ook in
  3. Reiszoekmachine

Over Reservations Portal

Geschreven door het bedrijf

Experience Travel with Confidence

Launched in early 2026, Reservations Portal is your new home for finding the best hotel values across the United States. We’ve combined cutting-edge booking technology with a simple promise: total price transparency and a secure, stress-free experience.

Whether you’re looking for a luxury resort, a cozy boutique hotel, or a reliable stay for a business trip, our platform connects you directly to the best inventory in the U.S. market. Every booking is backed by industry-leading data security and supported by our customer service team, ensuring you have personalized help at every step of your journey.

At Reservations Portal, we believe travel should be simple. With a commitment to honest pricing, we’re here to help you plan your next American getaway with ease.


Contactgegevens

2,7

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

129 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,7

Alle reviews

(129)

108 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So much value for the price!

We stayed here on a whim when we came for a lacrosse tournament turned into long weekend vacation. The experience was very surprising, in a good way. The staff was so personable and nice. The bar tenders, the wait staff, the front desk, housekeeping, valet. All of it. As someone who’s been in the hospitality industry at an oceanfront resort my whole life, I know the accommodations matter but if you have mediocre employees at a beautiful resort it overshadows the amenities. That was not the case here. The staff was exceptionally friendly and accommodating. The food was good at the pool bar, loved the wings and pork belly. The boogie boards and bikes for use were a nice touch. The rooms were clean and spacious. I would stay here again. The pricing is so reasonable for the value of what you get. Also, kids eat free at the breakfast buffet and the omelette was delicious. No complaints.

12 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Aly! Glad to hear your impromptu weekend vacation was a memorable one.

As an independent travel network, we are not directly affiliated with the hotel or their staff, but we're glad to hear your booking experience with us gave you great value for the room and your stay!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received excellent customer service…

I received excellent customer service from the moment I arrived throughout my entire stay. My room was immaculately clean, and my room service order was delivered promptly right to my door. The staff was consistently kind, attentive, and helpful, ensuring a comfortable and pleasant experience.
One of the highlights was waking up to the beautiful view of the airport, watching planes land, and seeing DIA. I also ordered Starbucks on the lower level, where the customer service was truly world-class. The area was exceptionally clean, organized, and welcoming.
The convenience of being able to walk directly to DIA for my flight made the experience even better. I highly recommend The Westin at Denver International Airport to friends and family. From the outstanding service and cleanliness to the beautiful views and unbeatable location, this hotel exceeded my expectations!

10 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Olivia. We're so happy to hear that you had a great stay at The Westin.

We're not directly affiliated with the Westin at DIA, so we can't take credit for the hotel staff, but we're glad to hear everything was world-class the whole time!

If you have any questions or feedback about the booking experience, our staff would be glad to hear it at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Luxor is in need of a serious upgrade.

Luxor is in need of a serious upgrade.

12 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Robert! We hear you regarding the Luxor, and we're sorry to hear that you feel the Luxor seems outdated or run-down.

As an independent travel network, we are not directly affiliated with the Luxor, but if you have any questions about the booking process, please feel free to email us at support@reservationsportal.com!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Clean comfortable room

Clean comfortable room, nice location with easy access to multiple freeways. Nice staff as well.

12 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, John. Thanks for taking the time to let us know about your stay! As an independent travel network, we cannot take credit for the work of the hotel staff, but we're glad you were able to find a hotel that met your needs and had a good location through our booking site!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ease of process

Ease of process, however, the reason I did not give it a five was more information on the room

12 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Patrick. Thanks for reaching out and leaving us a review! We appreciate your feedback regarding the room - if you have any questions please feel free to reach out at support@reservationsportal.com. We'd be happy to address any questions you have!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The price was great for a hotel right…

The price was great for a hotel right on the beach! We walked to the pier and boardwalk every day for both lunch and dinner.

11 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Lori. Glad to hear you had a great time and you found a great room at a good price booking through us!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My bathroom had an unpleasant odor to…

My bathroom had an unpleasant odor to it from the moment I checked in, and my room was not serviced during my stay. However, the food at the bar was excellent, and the staff was friendly.

30 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Sandra. Thanks for reaching out! We're sorry to hear about your experience at the hotel and with the quality of your room.

Unfortunately, as an independent travel network, we are not directly affiliated with the hotel. However, if you have any questions after the fact about the booking experience please feel free to reach out to us at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Making the reservation was great and…

Making the reservation was great and easy. Hotel, different story.

4 oktober 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, John. We're sorry to hear your stay with the hotel wasn't great, but we are happy to hear that the booking process was 5-star!

Thanks for taking the time to let us know. Safe travels!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company

Avoid this company. Total fraud.

All reservations made through them are non refundable. And when they offered to change the dates, the new reservation was also non refundable. Which they didn’t inform me of.
They kept over $7500 I paid for the first reservation and then for the second reservation when they said they could change the dates.

I had to cancel two trips due to illness. They requested letter from doctor which we sent them.

They said t was the hotel’s decision whether to grant a waiver. But when I contacted the hotel, they said it’s not their decision it’s reservation portal’s decision.

Stay away from this company.

4 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Ilana. We understand you're having a difficult time and we're absolutely going to make this situation as easy as possible.

One of our support representatives reached out at 9:30am to explain what we can and can't do. The rate was a non-refundable rate. Yes the final decision does lie with the hotel and we're making the strongest case we can for the reservation to be canceled and refunded - however, we can't promise anything. Please know we're working as hard as possible to advocate on your behalf, we'll make sure to update you as the situation progresses.

Hi, Ilana. We see that the reservation was able to be cancelled. We're wishing the best for you!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The room obviously hadn't been cleaned

The room obviously hadn't been cleaned. There were roaches. There were boogers in the shower which had no shower curtain. One bed had obviously been slept in. I'm not sure what happened in the last few months, but after staying here every other year since 2010, this may have been my last stay. The lady who checked me in was lovely, the front desk staff always has been. I'm assuming new ownership is to blame for the rapid decay in quality. My last stay was in October and I noted then there were roaches and expected that the issue would be resolved by now. Instead, it's gotten far worse.

29 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Lisa. Thank you for reaching out, and we're so sorry. Roaches, an unclean shower, and a room in bad condition is certainly disappointing, especially after so many years of staying with this property.

As a travel network, we book with independent hotel partners, so we don't own, operate, or manage the property and can't directly control housekeeping or room conditions. However, if you wish to discuss your booking experience with us, please don't hesitate to reach out at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Overpriced

Over priced than what the hotel was offering and the hotel itself had a small problem finding my reservation.

26 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Joe! Thank you for sharing this, and we're sorry your check-in wasn't smooth. Having a hotel struggle to find your reservation is stressful, and we hear your disappointment about the price.

We book through independent hotel partners, so we don't operate the property or control its front desk or direct rates. If you have any further questions about reservations portal or your stay, please don't hesitate to reach out at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Filthy rooms

Filthy rooms , TV didn't work , burn spots in sheets !

28 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Shawn. We're sorry to hear about your stay. We understand your frustration with the state of the room.

As a travel network, we don't own, operate, or manage the property and can't directly control room conditions. That said, your feedback matters to us, so if you have any questions regarding your stay please contact us at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The people were so nice

The people were so nice. I liked pulling right up to my room door

28 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Betty! We're glad to hear you enjoyed your trip.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I was not given a choice other than a…

I was not given a choice other than a deluxe suite. I was given a room I usually pay have of what I paid. I was informed there were no two queen size beds room available. I should be reimbursed the difference

27 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Nancy. As an independent travel network, we can only display rooms that our supplier partners have available for the dates you selected. Unfortunately, these may or may not include the rooms you normally get at that hotel.

If you have any questions, please don't hesitate to reach out at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Hotel

Our hotel room was lovely and very clean, and had all of the things we needed, especially the iron and ironing board. I wish we had had time to use your pool. Next time! Thanks so much.
The breakfast was great, too, and the coffee was delicious. I'd rate our stay a 10.

25 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Patsy! Thanks for reaching out. We appreciate you booking through Reservations Portal. We're glad you had a great stay!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do NOT use this reservation portal!

Do NOT use this reservation portal call center if possible. I made a reservation with them a week before I was traveling to Colorado, which I understand could be short notice but my reservation was confirmed and I was charged the money for it. On the day of my trip I was driving from Iowa to Glenwood springs Colorado when about 5 hours into my drive a rep named Desiree called me to tell me my reservation could not be honored because the hotel couldn't accommodate me anymore. I said fine, what are my options. I was told they could book me another one for no charge, I said OK do that. Long story short they weren't able to book anything for me, told me I would be refunded the 140 I paid, but here's the kicker, they also told me on the phone that they would add an additional $90 on top of that for the inconvenience. I said OK but I was very frustrated because that was like 9 hours into my drive when that finally got resolved and I still had to book another hotel which cost me an ADDITIONAL $240. Well that was September 5th. After a week of me not receiving my money I called back and they didn't know what I was talking about at first and then had to look through notes and transcripts to finally figure out that yes they owed me my 140 PLUS the 90. They confirmed it on the phone with me! So they said it could take up to 10 business days. So I wait. Gay forward to today, September 24th, I received the 140 but not the 90. I called again to see what the issue is. Another supervisor named Regina looked into it and was told that I had to provide them with an invoice from the hotel I booked before I could get my 90 they promised. That was NEVER said to me through the multiple other conversations I had with this company. So, I sent them the invoice anyway even though I feel that they should have honored their agreement, and they agreed to pay me. HOWEVER, I specifically said I wanted to speak with Desiree again and make another formal complaint again because they dropped the ball and I've been waiting weeks for a refund I'm owed while I'm states away from my family working. Now, I can respect that Regina wanted to stand up for her coworker, that was noble, BUT, then she wanted to minimalize the situation and tell me that since I was going to receive my refund, I should be happy and wanted to basically deter me from complaining on her friend again or speaking with Desiree on the phone another day. On top of that, I STILL have to wait up to 5 MORE business days for the measly $90 they OWE/ PROMISED me. This is not a complaint against the hotel for canceling on me, I'm directly complaining that the reservation company is inefficient, rude, and a horrible hospitality 3rd party business. They even refused to listen through the recorded phone calls to see where they NEVER told me anything about giving them an invoice to receive my full refund. This is totally unprofessional and I believe this company should be held accountable for not handling this situation in a professional or timely manner. In fact, the only person I spoke to that I can say was actually professional and helpful was a person named Tyler. This company is ridiculous and should honestly not be allowed to handle reservations for any hotels!!

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Jesse.

We want to apologize for your experience booking with us. We understand that you were given some incorrect information in your phone calls with our support team, and we didn't follow through as we should have with your refund. We absolutely acknowledge you didn't receive your refund in the amount or timeframe you should have, and we apologize for that as well.

Your full payment of $140.33 was refunded to your card on September 12. Because that payment has already been refunded in full, we are not able to add more to it, so we will send the additional amount to you directly by bank transfer. In recognition of the delay, we will be sending $140.33 (equal to your original cost) rather than the $90 originally discussed.

We've sent an email asking for some information to initiate the bank transfer. Once we have received this information we will send an email when the transfer is sent. A booking specialist should call you today to go over the details as well.

Please know that we’re also addressing some of the issues you experienced internally so that this doesn’t happen again.

We appreciate you bringing these issues to our attention, and we’ll do everything we can to make sure this is addressed appropriately.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thunderbird Lodge met our needs for…

Thunderbird Lodge met our needs for staying in and enjoying the area. The tours they provided were interesting and very educational. It’s quite a beautiful place.

24 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Paula. We appreciate you booking through us, and we're glad you had such a great time!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had incident and I accidentally…

I had incident and I accidentally smashed my finger in a door. The security team was awesome they quickly called the paramedics and the took care of me when I was injured I can’t thank them enough for their quick action and caring for me when I was in ton pain.

24 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Naomi!

As an Independent Travel Network, we can't take credit for the work of the security team or the paramedics, but we're happy to hear they acted quickly took great care of you when you were in a ton of pain.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

First room tv did not work second room…

First room tv did not work second room tv had issues but finally worked but not good. Bed was the hardest mattress I have ever slept
On.

22 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi George, thank you for your taking the time to reach out. We're sorry to hear your stay didn't meet expectations. As an online travel agency, we are not directly affiliated with the hotel. Unfortunately, the issue with the TV and the mattress in your room is the hotel's responsibility and we'd encourage you to reach out to them directly regarding your experience.

We appreciate you letting us know, and if there's anything else regarding the booking or check-in process you want us to know about, please feel free to reach out to us directly at support@reservationsportal.com

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great experience but needs TLC

Great experience, people friendly and helpful.

The hotel needs a little care. Room 411-bathroom needs touch up paint, makeup mirror needs tightening, toilet paper holder doesn't hold toilet paper, it keeps coming off. There needs to be a shelf in the shower for shampoo, conditioner, soap, and face wash. The shower head wouldn’t stay up.

Other than that all was good.

19 september 2026
Logo Reservations Portal

Antwoord van Reservations Portal

Hi, Cynthia. Thanks for taking the time to write about your stay. As an independent travel agency, we don't have any affiliation with the hotel's customer service or room maintenance but we're happy to hear you're happy with your stay overall. We would recommend reaching out to the hotel directly about the issues with your bathroom and the overall state of the room.

If you have any questions or concerns with the booking experience, we'd be happy to answer those at support@reservationsportal.com

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer