RXO Reviews 

1.530
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was notified, I was next. They arrived and greeted me. They selected all my cabinets and asked where I wanted them. I inspected as they unloaded and wasn't rushed during my inspection. I only wish, th... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The driver was very polite and courteous: he told me his name but i have forgotten, sorry. He thanked me for my military service; not necessary but appreciated. He put the boxes right where i needed... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a completely fraudulent establishment. I’ve now had two horrific experiences with them. The first, I bought a Samsung refrigerator that was suppose to be delivered on a Wednesday. They... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The men unloaded the cabinets effectively and were courteous, just hard to understand a little. Had a discrepancy on number of boxes at first and later found a small envelope under a large box.


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(1.530)

717 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a completely fraudulent…

This company is a completely fraudulent establishment. I’ve now had two horrific experiences with them. The first, I bought a Samsung refrigerator that was suppose to be delivered on a Wednesday. They cancelled the delivery two times and told me it’s because their truck broke down. My most recent experience, I bought a Samsung washer and dryer, they scheduled a delivery without contacting me, then at 1947 cancelled my delivery and said it’s because the driver was over the DOT hour requirements. I called the company to discuss this matter and two I their employees hung up on me. Now I’m stuck without a washer and dryer until further notice. Absolutely terrible

30 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Delivery Service – Extremely Disappointing

RXO provides extremely poor delivery service. I have been trying to get a refrigerator delivered for almost a month, and every time, they come up with a different excuse to avoid completing the delivery.

The main issue seems to be that the refrigerator needs to be carried up a flight of stairs. Apparently, that is too much for a company whose job is to deliver large appliances.

It is completely unacceptable that a professional delivery company cannot handle something as basic as delivering a refrigerator upstairs.

After nearly a month of delays, excuses, and frustration, I am still waiting for my refrigerator.

This has been one of the worst delivery experiences I have ever had. Their lack of professionalism, reliability, and customer service is unacceptable.

I would not recommend RXO to anyone. If you are purchasing a large appliance, make sure RXO is not the company handling your delivery.

29 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent delivery

Was notified, I was next. They arrived and greeted me. They selected all my cabinets and asked where I wanted them. I inspected as they unloaded and wasn't rushed during my inspection. I only wish, their tracking would have been real time so I could see when they left Orlando and seen where they were.

28 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They caused thousands of dollars in…

They caused thousands of dollars in damage to my car while delivering items to my house. I called them and emailed them for months and they tried their hardest to avoid me. Finally got a response and they said, "wasn't us" even after showing them evidence. "We can't see the damage" when it's right there in photos and videos. Scummy company, wonder how else they are scamming people. 0/5 if I could.

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My frustration is with the company we…

My frustration is with the company we ordered from. I had called many times and added many notes on the difficulty of delivering to my home. My only annoyance with the delivery team was their lack of comfort driving the truck they had for delivery that day. They did not trust my judgment which I guess I understand but if they would have listened to me it would have not been such a difficult delivery. That said they were very polite and patient with the difficulties of the delivery. In the future I would read through the delivery notes better and contact the customer personally before hand. We could have met at the local park for the transfer which was my original plan.

27 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Cabinet delivery

The men unloaded the cabinets effectively and were courteous, just hard to understand a little. Had a discrepancy on number of boxes at first and later found a small envelope under a large box.

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional delivery

The driver was very polite and courteous: he told me his name but i have forgotten, sorry. He thanked me for my military service; not necessary but appreciated. He put the boxes right where i needed them quickly and efficiently. Great service!

26 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Several of the cupboards were damaged

Several of the cupboards were damaged. Our sales associate at Lowe’s has also contacted the company regarding this issue. Cabinets are expensive and we were very concerned! The guys themselves were very nice to deal with but somewhere during the shipping process, the cabinets were not handled with care.

14 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Dear Mary Lynn,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the inconvenience and frustration you encountered during the delivery of your cabinets. Your feedback is invaluable. A member of our team has called you.

Thank you.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The delivery crews were great

The delivery crews were great. The tracking system did not match the delivery the first 2 of the 3 deliveries - showing the delivery moved to Saturday when it was actually Friday. That messed up both myself and the delivery for the first one. I caught the second error before the 2nd delivery. I believe the 3rd delivery was only necessary because one cabinet missed being loaded on the truck for delivery #2, delaying my install by another week. I noted that several cabinets were shipped on their sides - not sure if that is proper or not.

23 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Dear Jim,

Thank you for taking the time to share your experience with us. We sincerely apologize for the poor communication. It is concerning to hear about the discrepancy in the delivery attempt and the communication you received. We strive to provide reliable and honest service, and it is clear that we fell short in this instance. Your feedback is invaluable, and we are committed to addressing this situation. A member of our team has called you.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Quoted $426.66, billed $625.69, then six weeks over a $50 dispute

1 star only because Google does not allow zero.

My experience with RXO was unacceptable.

I originally received an online instant freight quote of **$426.66**. I relied on that price and used it when quoting freight to my own customer.

When I clicked to purchase the shipment, instead of simply booking the online quote, the transaction was routed through an RXO sales representative. The price then changed.

During that quoting process, RXO initially included a $50 pickup-related charge labeled “Limited access pickup.” After I explained that I had a forklift and did not need liftgate or special loading assistance at pickup, that pickup-related charge was removed.

RXO ultimately provided a final XPO quote of **$575.69** with no pickup accessorial. I accepted that quote and paid the $575.69 in full.

After the shipment was completed, RXO invoiced me **$625.69** and added another $50 charge identified as “Residential Pickup.”

So the progression was:

**Online instant quote: $426.66**
**Final quote I accepted and paid: $575.69**
**Final invoice: $625.69**

I formally disputed the additional $50 charge in writing.

What followed was approximately six weeks of emails, calls, and repeated assurances that the matter had already been resolved.

On October 2, my RXO representative, Jared Bon, wrote: “Finally got it covered. Give it a few days for it to be cleared from your account.”

On October 8, after I informed him that the call was on a recorded line, he told me: “But it is off your account.”

It was not.

The $50 remained outstanding, no credit was posted, and even my later formal escalation went unanswered.

I ultimately had to file complaints with the North Carolina Department of Justice and the Better Business Bureau just to try to get a $50 billing correction completed.

For a business shipping products to customers, this kind of pricing experience is especially problematic. I cannot confidently quote freight to my customer based on an online shipping price if clicking “purchase” leads to a substantially higher quote and the completed shipment can then produce another post-quote charge.

The $50 itself is almost beside the point. RXO turned a straightforward freight shipment into a six-week administrative burden while repeatedly telling me the billing issue had already been handled.

Based on this experience, I do not trust RXO’s quoting, billing, or customer service, and I would not voluntarily use RXO again or recommend them to another business.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Dear Tyler,

Thank you for sharing your feedback. We have sent your complaint to our freight department. They are investigating.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Two failed Amazon deliveries for the same reason

We use RXO for FBA pallet deliveries to Amazon UK, and our experience has been very poor.

Our latest shipment had a confirmed Amazon delivery appointment on 22 October 2026. The driver collected it from our warehouse at 4:00 pm that day, but it was never delivered. The Amazon fulfilment centre is only 55–60 miles from us, about a two-hour drive, so there was enough time to make the booked slot.

This was not a one-off. Our previous shipment failed in exactly the same way. Two failed deliveries for the same reason suggests a recurring problem, not bad luck.

For a business, a missed Amazon appointment means delayed stock, lost sales and extra time spent chasing updates and rebooking. We expected a carrier in the Amazon Partnered Carrier Programme to manage this properly.

We have raised a formal complaint and are waiting for an explanation. Until RXO fixes how these collections and deliveries are scheduled, I cannot recommend them for Amazon FBA inbound shipments.

22 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Hello,

We have sent your complaint to our UK freight department. They are investigating.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceptive Company

This company uses other drivers outside of their service to deliver orders. If you are scheduling a white glove delivery, they do not inform these drivers and they will leave the product on the driveway. If you file a claim they will not read the details and deny it. It was just bought by CHR and will only go down from here. Be warned using this service for your company. They will make your company look bad. The whole company is not Last Mile White Glove it is a lie.

21 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Dear Sofia,

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the subpar communication and the incomplete service. Your satisfaction is our top priority. To assist us in investigating this matter, please provide your order number, the phone number on the order, and name on the order. Please send the information to socialmediaresolutionteam@rxo.com.

Thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

RXO Failed Twice: Turned a Simple Dishwasher Delivery Into a Nightmare

I had an extremely disappointing experience with RXO during a dishwasher delivery and installation for a purchase made through Sam's Club.

Two weeks ago, RXO delivered and installed my dishwasher. As soon as the installation was completed, water started leaking and the dishwasher would not work. The installers told me that once the unit was installed, they could not take it back and that I would need to contact Sam's Club for a replacement. What was most frustrating was that they made no effort to help clean up the water damage they caused and simply left.

After contacting Sam's Club, they arranged for a replacement dishwasher and opened a damage claim. Unfortunately, the replacement delivery and installation, also scheduled through RXO, turned into another frustrating experience. The delivery was scheduled for October 10 between 8:00 AM and 6:00 PM. I received a confirmation text and waited all day. At around 4:00 PM, I received a call informing me that the installer did not have the proper installation kit, so they would not be able to deliver or install the dishwasher.

This entire process has been a nightmare. I am still waiting for my replacement dishwasher and have yet to hear from the person handling the damage claim related to the water leak. The lack of communication, poor planning, and lack of accountability have been extremely frustrating.

I would not recommend RXO based on my experience and hope they improve their customer service, communication, and installation process to prevent other customers from going through the same ordeal.

21 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo RXO

Antwoord van RXO

Hello Thomas Yesuf

Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for the negative experience you had with our delivery service. It is our goal to provide excellent service to all our customers, and it is clear we fell short in this instance. We take your concerns very seriously, especially regarding the water leak. A member of our team has contacted you.

Thank you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer