Sennen Property Management Ltd Reviews 

44
•
TrustScore 1.5 uit 5

1,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid renting a property if this company are the property managers. We've had a rat problem we reported weeks ago and have had no action from Sennen. They ignore emails, refuse to provide us updates w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We’ve lived on our estate for around 8 years and paid management charges throughout, yet have seen very little/ if any meaningful investment or improvement. Our children’s park is now unusable due... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We’ve had 4 companies look after our block and no one has asked for more and more money like these guys, every 6 months they need another £500 for magic repairs no one’s seen, we are hopefully taking... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Why would any person come here to give 5 stars lmfao they must like paying thousands for very little in return only conclusion they are fake reviews & I don't blame the persons at SW11 4EP getting ri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Eigendomsbeheerder

Geschreven door het bedrijf

Block and Estate Management company operating in England. We encourage engagement on issues so please email info@SennenPM.co.uk with any problems or comments.


Contactgegevens

1,5

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

44 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,5

Alle reviews

(44)

12 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely poor management and communication

We’ve lived on our estate for around 8 years and paid management charges throughout, yet have seen very little/ if any meaningful investment or improvement. Our children’s park is now unusable due to defective equipment, and despite repeatedly asking for it to be properly repaired/replaced, we’ve been told there may not be enough money and residents could potentially be asked to contribute even more.

Communication has been extremely poor. I’ve repeatedly asked for transparency over where residents’ money is being spent and have had multiple emails ignored, with my formal complaint unresolved for months. Residents are understandably furious. We simply want to know where our money is going and to have the estate — particularly the children’s park — properly maintained.

STAY AWAY FROM THIS COMPANY.

23 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid renting a property if Sennen are the managers

Avoid renting a property if this company are the property managers. We've had a rat problem we reported weeks ago and have had no action from Sennen. They ignore emails, refuse to provide us updates with whats happening and are all round terrible service. Avoid at all costs.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Myles. Unfortunately we can only update leaseholders on issues and update them asking them to pass info on to their tenants. Please ask your landlord to ensure updates are passed on.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful

Poor service, huge increases and lack of transparency

Extremely disappointing experience with Sennen Property Management.

Since purchasing my property in 2021, my service charge has increased by approximately 90% in just five years, yet the standard of maintenance and service provided remains poor.

Leaseholders have also been told there are cash-flow issues, but despite asking for clarification, there has been little transparency as to why this is the case when charges have increased so significantly.

I have historically paid monthly, including previously being granted an extenuating-circumstances payment plan. I am now being expected to pay the entire year upfront despite offering to pay the full amount over 12 months.

We are also facing significant rendering works, with ongoing uncertainty around costs and additional charges. With Sennen also trying to charge another additional fee for this!

When prices increase by almost 90%, leaseholders deserve proper justification, transparency and a service that reflects what they are paying for.

Based on my experience, I would strongly advise prospective buyers to investigate the service charges, management arrangements and planned major works before purchasing a property managed by Sennen.

11 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Jasmine, we cannot comment specifically as we do not have details here of the specific site so would encourage you to contact us directly at info@SennenPM.co.uk so we can provide full details.
However there could be a number of reasons for the increase in costs; prior charges being too long, long term remedials needing action, new fire safety regulations etc. We also always try and allow payment plans where needed and its rare that we cannot, which could be due to previous payment issues or simply that funds are needed urgently to cover on-going expenditure. Service Charge accounts are produced annually which clearly details all income and expenditure and these are published on our portal for all to see. Please contact us directly for specific details, thank you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID

We’ve had 4 companies look after our block and no one has asked for more and more money like these guys, every 6 months they need another £500 for magic repairs no one’s seen, we are hopefully taking legal action soon. AVOID !

11 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Billy, we cannot locate the details specifically as we don't have your full name or block name. Please email us on info@SennenPM.co.uk and we'd be happy to respond to specific queries in detail.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful service

Absolutely awful service. Charged for multiple services that they did not provide. They also tried to get us to send money to a business over right of access that had no legal grounds whatsoever. When questioned over the services they were charging for but not providing we were ignored.

12 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear customer, we cannot locate the details specifically as we don't have your full name or block name. Please email us on info@SennenPM.co.uk and we'd be happy to respond to specific queries in detail.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

11 months to do their job. Still waiting.

Sennen have sat on an acknowledged issue for nearly a year. Not disputed — acknowledged. They simply haven't bothered to fix it.
Meanwhile, dare to be a single day late on your service charge and watch how quickly they find the energy to chase you. Funny how urgency only works in one direction.
If you enjoy being ignored, patronised, and held to standards your managing agent refuses to meet themselves — this is the agency for you.
Everyone else: run.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Anuj, please contact us on info@SennenPM.co.uk with full details and we will look into your queries. The monies we collect are not ours, they are Service Charges monies for the site and are due as prescribed in your lease/transfer and its not our choice how these are demanded. Without specific details of the issue raised we cannot comment here, please email us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Exceptionally Poor Service - Avoid

The most unhelpful property management company I have had the unfortune to be associated with. They took over the management of our property during Covid with the promise of a pro-active approach. Since then we have never see anyone carry out any site visit, the windows are rotting, the doors are rotting, there is significate water ingress to the building work and it is starting to crumble (this is a listed building).
The only regular contact we get is from the Accounts team sending us our monthly invoices.
Appalling service, avoid using at all costs.
Only gave 1 star review as couldn't give zero.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Dee, we cannot locate the details specifically as we don't have your full name or block name. Please email us on info@SennenPM.co.uk and we'd be happy to respond to specific queries in detail.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sennen - ROI over Customer Needs

I regularly raise issues with Sennen, either directly through their portal or via our designated point of contact. Recently, I submitted a concern—supported by photographic evidence—highlighting poor cleanliness following a contractor visit to our Reading residence. The response was unsatisfactory and suggested that cost constraints were a contributing factor to the reduced quality of service.
On a separate occasion, I requested support regarding an ongoing issue involving on‑street car selling to help improve management of the situation. Unfortunately, this request was also overlooked.

Overall, it appears that Sennen prioritises return on investment over service quality and does not demonstrate the standards of excellence that customers should reasonably expect.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Matt, thank you for the comments. If you can email details to info@SennenPM.co.uk for my attention I'll happily review. Its difficult to comment fully without seeing full details but will review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

trying to claim my property is under…their control

trying to claim my property is under their care which it is not
causing trouble for me and my family
this industry of property management needs thorough investigation and REGULATION the are out of control and treat people like they are dirt under their feet
The government need to legislate and shut it all down

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Margaret, we cannot locate the details specifically as we don't have your full name or block name. Please email us on info@SennenPM.co.uk and we'd be happy to respond to specific queries in detail.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Only bought a property managed by them…

Only bought a property managed by them 6 months ago and they’ve been awful. Refused to send me bills until my land registration came through which was delayed . Since I’ve been here we’ve had the same issues over and over again where they send contractors . They don’t fix the issues then they take weeks again to send contractors again to the same issues . It’s a constant process of emailing and asking for them to fix things . Bills seem to suddenly come on time tho ! Would never of bought here if I had known this was what I was dealing with . Wendy is our property manager here and the amount of times I’ve had to chase emails is a joke.

4 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sennen Property Management Ltd

Antwoord van Sennen Property Management Ltd

Dear Leanne. We are unable to send invoices or indeed change our system with new owners until solicitors send us a Notice of Transfer. When they do so is not in our control, but we cannot action any change in ownership until they do. If you have any outstanding issues please email us at info@SennenPM.co.uk and we will review. Invoices for Service charge are sent on behalf of your Residents Management Company and are sent as specified in your lease, we don't decide that and its not our money we are collecting. Its important these Service Charges are received on time, in order that we can pay for services and if they are delayed then services have to be delayed etc. so hopefully you understand why demands are sent accordingly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WISH I COULD GIVE 0*

Scam artists is a understatement. you can tell by the reviews they are defo using fake reviews as nobody in there right mind would give there service a 5*, staff are unbelievably rude and they overcharge for services they dont even carry out! currently paying 1500 a year for service charge, which should include window cleaning among other things, ive seen one leaf in the corridor for approx 5 months now, and have seen a little baby spider come into his own and become a massive spider since my windows were last cleaned! AND THEN THEY HAVE THE NERVE TO INCREASE IT BY 43%!!!!!

If your property managers name is Isobelle Young, then god help you because she certainly wont! Needs to learn some manners like the rest of the team. Spoken to 3 different people at this company its like being rude is a job spec in this place

AVOID LIKE THE PLAGUE

24 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Get to the stage where you just dread…

Get to the stage where you just dread getting a email from them as you know it’s going to be a bill for something else
We’ve all had permission for sky dishes, but was over 10 years ago
As none of us have proof they want £150 or they are going to remove them
In the 15 years we’ve lived here they are probably the 3rd management company do the least and just fleece us off

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I reported a leak to Sennen

I reported a leak to Sennen, two months ago.
They have refused to view the damage, they have insisted on only using a quote from a contractor of their choosing.
The chap ‘managing’ our property has ignored our request for the plumbers report, refused to speak on the phone, refused to look at the damage to my property.
I have lived in my flat for twenty years, I’ve never made a claim or complaint.
I believe there is some kick back this guy D is getting. He will only accept a damage report and quote from a contractor of his choosing.
He took over two weeks to get a plumber to fix the problem initially, now 8 weeks later he’s insisting that only a contractor of his choosing can be trusted to quote for the repair work, it seems very suspicious.He has basically called my partner a liar.
Meanwhile ive been staying at my parents for nearly a month now,
I will be doing everything in my power to drop Sennen as our property management firm, and ensure D’s behaviour is acknowledged and apologised for.
Stay clear of these guys if you can, rude, lazy and incompetent.
BTW the insurance claim for the damage from a 6 month leak - under £5k.
These boys are a joke, a potentially criminal joke.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

AVOID AVOID!!!

Sennen removed their Google Reviews. I can only imagine because they are so awful.

Avoid this management company like the plague!!!!

17 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sennen have been our Property Agent for 7 Years Plus

Sennen have been our Property Management agent for over seven years at the Farthings Leatherhead. A new site and with that came with a lot of learnings and problems for residents. With Sennen’s experience our journey was seamless. I would describe Sennen: Professional, Quick to Response, knowledgeable on all estate related matter and quick to assist by thinking outside of the box. Both Andy and Natalie take great care in managing requests of residents while the estate looks fantastic and being a wonderful place to live. Thank you Team Sennen.

2 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely awful to deal with, avoid.

Absolutely awful business to deal with, avoid at all costs.

The very first email received was rude, condescending and hilariously inaccurate, but when corrected didn’t even acknowledge, just ignored the issue. That set the way for their extremely unprofessional and unhelpful ethos.

Having since spoken to others, this is clearly not a one off and seems to be how they undertake their business … don’t make the same mistake.

It’s a shame 1 star is the lowest we can go….

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

APPALLING SERVICE Called Sennen to ask to be put through…

Called Sennen to ask to be put through to Accounts Dept. Been asked “what do you want them for?” I said “to discuss my bill” I’m told they work from home!!!!! The telephonist would need to call them on a specific accounts question” not just my request “discuss a bill” Please tell me why they’ve increased our monthly payment when no one is ACTUALLY in the office. This company shouldn’t be trading aaarrgghh

1 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking customer service

Before paying invoice, I requested clarification on a neglected area of the development, these cowboys completely ignored my repeated correspondence by phone and email, and applied several late payment fees. If you're planning on buying a house, avoid developments that use this company

3 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ARTIST is an understatement

SCAM ARTIST is an understatement. I have been through this for years with this "Property Management" Company. the only thing they can manage is increasing costs to home owners without any reason. They cannot answer clear questions and chose to dodge around replies. But if you question the payment which "they" say you have every right too, they will not answer and then slap on late payment fees anyway. If you are stuck with this company all i can say is feel for you i really do They are the epitome of what is wrong with Estate PM Companies. Unprofessional, Criminal and Inconsistent!

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Useless and rude

The holy trinity of managing agents: incompetent, expensive and rude. Haven’t replied to a review for almost a year. Just a smaller scale FirstPort

2 januari 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer