Showcase Reviews 

263
•
TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Showcase events deliver every time. They offer an interesting, exciting mix of brands that appeal to a wide range of tastes, budgets, and sizes. I have had five-star experiences with both their online... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful! I booked a slot for an online sale, I was never able to log in. When I contacted their customer service I never got an answer in time so that I could join my booked slot! Appalling , won’t b... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely enjoy Showcase and all the brands they carry. The staff are very friendly and helpful, there is never anything they won’t try to do to help. I subscribe and my annual membership is superb.... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Tried to login to book 8 tickets but didn’t recognise my “saved password” Reset password….doesn't recognise it…..reset it again, doesn’t recognise it. Went to odeon instead! No customer service, just... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

We work with the world's leading fashion houses to bring our customers exclusive access to the best sample sales in London and online.


Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

263 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 4% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,9

Alle reviews

(263)

37 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I think pricing labeling could have…

I think pricing labeling could have been handled better at the Hershel sale but aside from that I loved the selection and staff (particularly Chi and Bridget 2)!

21 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Hande,

Thank you for your positive feedback, we're really glad you enjoyed the sale and that Bridget and Chi were so helpful!

We hope to see you at another sale again soon.

Kind regards,
Eme

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Denise + Franny were absolutely…

Denise + Franny were absolutely wonderful -- there is a really great team here!

30 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Tami,

Thank you so much for your positive feedback.

We are really glad to hear that Denise and Franny were so wonderful.

We hope to see you in store again soon!

Kind regards,
Eme

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unpleasant, disorganised shopping experience

Paid £15 for a ticket to the Reformation sample sale. When turning up at allotted time slot there was a huge queue which wrapped all the way round the outside of the building.
After over 30 mins queueing and eventually inside it was chaotic, so busy you couldn't even get to the clothes rails. The queue for the changing cubicles was around 30 people deep, all waiting to try on multiple items, yet there were only 3 cubicles. When trying on a jumper over the top of my clothes in the shopping area I was approached by two separate staff members who were incredibly rude, saying I couldn't try anything on outside of the changing rooms. If this isn't an option then the changing facilities need to be vastly improved.
Really unpleasant, poorly organised shopping experience and a waste of money and time.

16 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Good morning Phillipa, 

Thank you for bringing this to our attention. 

We are really sorry to hear that you had an unpleasant time in our store. 
 
Due to the popularity of the Reformation Sample Sale it can get very busy, which can result in queues for the fitting room. We are monitoring this and will make relevant changes where it is appropriate, in order to ensure that shoppers enjoy their visit.

We hope to see you at another sale soon.

Kind regards,

Eme

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Jimmy Choo sample sale

Me and my friend really enjoyed the recent Jimmy Choo sample sale! Denise was super friendly and really accommodating, which make our experience really special! Looking forward to coming back soon! Aman

28 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Aman, thank you for your positive feedback. We're really glad you enjoyed the sale and we hope to see you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

So far my experience ordering from…

So far my experience ordering from Showcase online for the first time has been terrible. The website should show accurate stock and not allow you to buy something if it’s already sold out. Paid and it got ready to ship only to get the ordered canceled two days after I made it. Now I ordered three other parcels from them and I’m not feeling very confident I’ll get any of them. Will update here what happens with those.

27 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Kayla,

Thank you for bringing this issue to our attention, we apologise that your order was not fulfilled, we understand that this would have been disappointing for you. Whilst we try our best to maintain 100% accuracy with our inventory, there are rare occasions when the brands we work with experience inventory errors. We can assure you that this is a very rare occurrence, and is something we are working hard to avoid.

We look forward to welcoming you to another sale soon.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

friendly staff

I bought mulberry bags, and belts , 4 items for 1k gbp. felt good. the staff was friendly in assisting with stock and queries. however i felt bit worried what if its not genuine good from mulberry and what if i paid 1k on 1st copy good which i never buy. for that reason i took off 2 stars, otherwise its all very good experience. i will come back n give those stars once i get mulberry confirmation on goods. thanks

3 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hello Jyothsna,

Thank you for your message.

We are delighted to say that Mulberry is an official partner of ours so the items you have purchased are genuine.

We are proud of our partnership with Mulberry and hope that you enjoy using your new Mulberry items!

Please feel free to email us directly at support@showcase.co if there is anything else we can help with.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Staff so helpful at the Peter Millar…

Staff so helpful at the Peter Millar Sample Sale. We were both impressed with the savings.
Velda was very efficient with ringing up and packing our many purchases.
Looking forward to the next one!!

23 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Thank you so much for your feedback, we pride ourselves on how friendly, helpful and willing to go the extra mile our team are for our members. We hope you like your Peter Millar purchases, and we hope to see you back in store soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thanks Yasmin!

Yasmin assisted me today and was really helpful and friendly! Made my shopping experience seamless!
The discounts are amazing and managed to grab myself some great presents and things for myself.
Thank you Yasmin!

23 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Chloe, we are really glad that you enjoyed your visit and that Yasmin was so helpful – we will pass this feedback onto her. We hope to see you again soon for more great discounts!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful Value Wonderful Staff

Great Sales and super always helpful Michelle was on hand as always to assist me and my daft questions! Thanks Michelle and Showcase. It is pressurised work and yet everyone is always so patient and helpful.

17 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Danielle, thank you for your lovely feedback. No questions are ever daft! We are always really happy to help our members with anything they need.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I went to Frame sale few weeks ago and…

I went to Frame sale few weeks ago and had such great experience thanks to Hannah. She is super helpful and cares about customers. I have been going to SC sample sales from the time they opened and I have always had positive shopping experience. I love it and would recommend it to everyone.

24 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

We’re so glad to hear that you enjoyed your visit to the Frame Sample Sale and that Hannah was so helpful. She very much does care about our members and will always help with anything and everything she can. We’re happy to hear that this translates to you loving the sales!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Shopped online at the 111skin event and…

Shopped online at the 111skin event and purchased 3 items, after waiting over a month I was informed that the items are no longer available. More should be done to ensure accurate numbers, as someone who shops at sample sales a lot I don't expect this to happen. Very disappointed and probably won't be shopping with them again.

15 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Chandni,

We are sorry to hear that you have been unhappy with your recent experience at Showcase.

Due to the nature of sample sales, our shipping process takes a little longer than normal as we must first receive the stock from the brand, before then preparing and shipping your order to you. Unfortunately, we do sometimes have delays in this process and there can discrepancies in stock for a variety of reasons.

We are a small team here at Showcase and we take customer feedback very seriously. We are working hard to improve our fulfilment and delivery times so that we can avoid this kind of issues in the future.

Please contact us at online@showcase.co if you would like to discuss this further as we would love to welcome you back to Showcase.

Best wishes,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yasmin at the Manolo…

Yasmin at the Manolo Blahnik sale provided first class service; Yasmin is a valuable member of the team, she knows how to keep customers happy.

4 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Thank you so much for your kind feedback following one of our recent Sample Sales. We are so glad to hear you had great customer service from one of our staff members.

We hope to welcome you back to another of our sales soon!

Best wishes,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tyrone, five stars!

I was served by Tyrone at check-out, and he put a smile on my face, after a long tiring day at work. Super friendly, went above and beyond and ended up applying a bigger discount on my item. Well done!

6 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Fabio,

Thank you for your kind review! We are so pleased to hear you were impressed with our customer service.

We hope to welcome you to another sample sale soon!

Best,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great sample sales and amazing staff

Great sample sales and amazing staff! Can’t recommend enough.

4 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Hi Olga,

Thank you for your review, we are glad to hear you enjoy our sales!

We look forward to welcoming you to another sale soon.

Best,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Shopping Experience

What a great shopping experience.
I have not been to Showcase for a while and was pleasantly surprised.

The staff were all so friendly, helpful and efficient. The organisation was fantastic and they managed to get a lot of people in calmly and in an organised fashion. When the time slot was over everyone had to leave but the paying queue moved fast and in an orderly way.

I also liked the fact that people were not allowed their phones and the limit on items. This allowed everyone to find something they like. Just how a sample sale should be!

Thanks to all the team :)

3 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Karen,

Thank you for taking the time to leave such a detailed review.

We are so pleased to hear you had a great experience at one of our recent sales. We pride ourselves on our fantastic staff and always try to ensure our members have an enjoyable experience at our events.

We hope to see you again at another of our sales soon.

Best,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a very pleasant shopping…

I had a very pleasant shopping experience . Nadia and Hannah are both superstars 😊. I came shopping with my daughter , several shop floor staff bent over backwards to help me to get bags to put my shoes in, whilst Nadia kindly offered to hold my little one whilst I tried selected items on. This was my first time at Showcase in awhile and also as a VIP member.

Stock was reasonably priced and also a fabulous selection on offer.

Looking forward to the next sale 💙

Vanessa xoxo

3 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Vanessa,

Thank you so much for your kind words. We are so pleased you enjoyed your first sale as a VIP with us, and that our team was on hand to help you with anything you needed!

We look forward to seeing you again at our next sale!

Best,
Hannah

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Thank you so much Bridget for your…

Thank you so much Bridget for your marvellous help and precious advice - you made my shopping experience truly memorable ! And I ended up buying way too much but hey .. I will love wearing the clothes

14 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Lisa,

Thank you for taking the time to leave a review!

We will make sure to pass your kind words onto Bridget. We are so glad you enjoyed the sale and are pleased with your purchases.

We hope to see you again soon!

Best,
Hannah

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Non existent customer service

Non existent customer service. I paid for 3 sets (3 items in each set) and 3 other individually products, they sent a set and the 3 individually products. They answered to my first email saying they will quickly look into it and then never answered. I asked for my money back, since I already waited a month for the products, but it's radio silence from their side.
AVOID, AVOID, AVOID!

EDIT: Thank you Hannah, although I did get my money back, the whole experience was terrible. I waited a month for the items, they were presents- which was obviously ruined too, I was charged for all of them and then I needed a week to get an answer from your company. I will not buy from here again.

13 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Lulia,

We are sorry to hear you were disappointed with your recent experience with Showcase. I have since spoken to our Customer Service team and understand a refund has been processed for the items you did not receive. Although we try our best to maintain 100% accuracy with sale inventory, there are rare occasions when the brand experiences an inventory error due to the nature of sample sales.

We strive to answer all enquiries as quickly as possible; we are a small team her at Showcase and apologise that you have had a negative experience on this occasion and would love to welcome you back to our sales in the future.

Kind regards,
Hannah

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid avoid avoid.

Avoid avoid avoid.

They sent out the wrong item and when I followed up, it turns out they knowingly did so, because the item I ordered wasn’t available so they just sent out any old item and expected me to be okay with it.
Customer service took no responsibility whatsoever even though these transactions take place through them and it takes days to get a response from them.
I wouldn’t recommend at all, when it seems too good to be true, always proceed with caution. Or, in my case, don’t proceed at all.

17 september 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

The staff are of very high calibre and impressed me with the way they conducted themselves on a very hectic sale day.

They were calm, collected, laughed and joked with me, gave me their welcome opinions on the pieces I was picking up, searched for an item I was desperate for, and served me with due attention and care, even though the place was heaving and the customers were very demanding.

Great service, and I would definitely attend many more sales because of the staffs attitude, as that is what makes a customer return more than anything!

1 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Showcase

Antwoord van Showcase

Dear Kay,

Thank you so much for taking the time to leave such a kind review.

We pride ourselves on our team, and it’s great to hear that everyone’s hard work and efforts were noticed. We love what we do and always do our best to help our members and customers find what they are looking for!

We are so glad you enjoyed the sale and we hope to welcome you back at our next sale very soon!

Best,
Hannah

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer