Sweetearing Reviews 

143
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Panama hat order. The hat looked plasticky and cheap, I did not feel it matched the description advertised. I requested a refund. Reluctance foremost. Then a series of emails to answer usually with ph... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered a 3 piece suit. Shopify says delivered but I have not received this. Tried contacting customer support several times and had no reply. I’m starting to think this is a scam I have now been con... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am so impressed with Sweetearing and how they handled my order. They didn't have my husband's hat size, and they worked with me to resolve the issue and put our interests and concerns first and fore... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was skeptical at first, but I ordered a custom suit for my best friend’s wedding and couldn’t be happier! The fit was spot on, the quality exceeded my expectations, and it arrived in under 2 weeks.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel

Geschreven door het bedrijf

Sweetearing is a website that offers stylish and affordable suits. Whether you need a suit for everyday use, a wedding suit or a sequined prom suit, Sweetearing has it all.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(143)

51 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really don't ever write reviews

I really don't ever write reviews, but for this company I will. I bought my husband a size M suit and it arrived on time and was packaged great. Upon trying on the suit, everything fit except the jacket...it was a bit tight on his biceps. I reached out to the company via email and received great, quick and efficient customer service. Within days an exchange was made. Very happy with the product and customer service.

2 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you so much for taking the time to share your experience with us, especially since you mentioned you rarely write reviews. We’re truly happy to hear that the suit arrived on time, was well packaged, and that our customer service team could quickly assist with the jacket exchange.

Your satisfaction means a great deal to us, and we’re glad we could help ensure the fit was right for your husband. We truly appreciate your trust and kind words, and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Fit, Good Quality, Good Service

Obviously to some extent "you get what you pay for" but I've had great experiences with SWEETEARING so far, good value for the price. Custom tailoring fits well, customer service is prompt and helpful, ships fast and arrives on time, etc. Yes, customer service will write with broken English, and the materials and construction of the clothes are what you'd expect for the price point. But I've never regretted purchasing from them and believe it to be good value for the cost.

5 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you very much for your thoughtful and balanced review. We truly appreciate you sharing such detailed feedback and are glad to hear that the fit, quality, and service have met your expectations and offered good value for the price.

We’re especially pleased that our custom tailoring and customer support have been helpful to you. Your honest understanding and trust mean a great deal to us, and your comments encourage us to continue improving both our products and communication.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am very disappointed…

I am very disappointed with SweetEarings’ customer service and return policy.

I ordered an item on December 1st, well in advance of Christmas, specifically because it was intended as a gift for my children. Despite ordering early, the item was not delivered until December 16th, leaving very little time to inspect or resolve any issues.

SweetEarings enforces a strict 10-day return window, which is unreasonable—especially during the holiday season when many customers are purchasing gifts that are not opened immediately. Like most people buying Christmas presents, I ordered early but did not open the item until the holiday. Which was one day before the 10 day return policy.

Customer service was unhelpful and showed no flexibility or understanding of the situation. There was no attempt to work toward a reasonable solution or take into account the context of a holiday purchase.

I would strongly caution anyone ordering gifts from this company. Their return policy is rigid and not customer-friendly, and their customer service does not prioritize fairness or common-sense solutions.

30 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are truly sorry to hear about your disappointment and sincerely apologize for the frustration this experience has caused. We completely understand how upsetting it is when a holiday gift does not arrive with enough time to inspect, and we regret that this affected your Christmas plans.

We acknowledge that the holiday season creates unique circumstances for gift purchases, and your feedback regarding the return window has been noted seriously. While our return policy is in place to ensure fairness and consistency, we understand your concerns and are actively reviewing how we can improve flexibility and communication during peak holiday periods.

We truly regret that you felt our customer service did not meet your expectations. This is not the experience we want to provide, and your comments will be shared with our team to help us improve how we handle similar situations in the future. We would appreciate the opportunity to review your order details and see if there is any possible way we can further assist you.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

A well manufactured scam rather than a well manufactured product

They are selling low cost product but using high quality photography and misleading content and description's of poor quality products. Very slow delivery only to find its the quality of a dollar store or warehouse brand. Its a well manufactured scam rather than a well manufactured product. I bought a £56 hat that cost a further £7 to take a 2 week ship to arrive. AVOID AT ALL COSTS

27 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are very sorry to hear about your disappointment and sincerely apologize that the product and delivery did not meet your expectations. We understand how frustrating it can feel when an item does not align with what you anticipated, especially after waiting for it to arrive.

Your feedback regarding product quality, descriptions, and delivery time has been taken seriously. We are actively reviewing our product presentations, materials, and logistics process to ensure clearer expectations and better consistency between what is shown and what is delivered. Improving quality control and customer experience remains a priority for us.

We would appreciate the opportunity to review your specific order and see how we can address your concerns appropriately. Please contact our customer service team directly with your order details so we can assist you further.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service has been very good…

Customer service has been very good keeping me updated! As soon as my package arrives I will check out the quality of items and hopefully give them an A+ rating! So far so good! Again customer service is very good ! Thanks Gary

25 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you very much for your kind words and positive feedback. We are glad to hear that our customer service has been helpful and that you’ve felt well informed throughout the process. Your encouragement means a lot to our team.

We hope your package arrives very soon and that the items meet your expectations. We truly appreciate your patience and trust, and we look forward to your final thoughts once everything is received.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam organization

The only thing this organization does is, take your money. No one ever answers their customer service phone number, it does not work, all you will ever get is a busy signal. They never respond to your customer service related emails.
But, clearly all they do is make weak excuses and immediately rebut their lack of providing what you paid for.
The item we ordered indicated it was sitting in south California and would arrive with 5 days after ordering, which was done well before the holidays.
Well, after ordering and tracking the item all we could get was is was coming from ShenZhen China, not Southern California as indicated...
False advertisement!
I'll re-post if we ever receive anything, but don't hold your breath on that.
I will not re-post on Sweetearings rebuttal on the facts provided as I'm sure they will do the only thing of 3 that they do, take your money, never follow through on what they advertise and then try to deny and their scam organization they are running.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are sincerely sorry to read your message and understand how frustrating this experience has been for you. Please accept our apologies for the delay, the confusion around shipping information, and the difficulty you encountered when trying to reach us. This is not the standard we aim to provide.

While your order was placed before the holidays, the peak holiday season unfortunately caused unexpected delays with carriers and logistics, including tracking updates and transit times. We understand that this does not change how disappointing the situation feels, and we truly regret the inconvenience it caused.

Your feedback has been taken seriously. We are reviewing our communication channels, shipping descriptions, and response times to ensure clearer information and better support going forward. We would very much like the opportunity to investigate your specific order and resolve this properly for you.

Please contact us directly with your order number through our official customer service email so our team can check the shipment status and arrange a suitable solution as soon as possible. We genuinely want to make this right.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback helps us improve, and we hope to have the chance to restore your trust.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Place order for a hat and still not…

Place order for a hat and still not arrived and I've missed a number off my email address tried everything to get in incontact with them but no luck.phone number dont work ,chat with us nothing ,email ,x7 nothing.
Still not received hat yet been 3 weeks

I

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are very sorry to hear about the frustration you’ve experienced and the difficulties in reaching us. We understand how upsetting it is to wait for your hat for weeks without clear communication, and we sincerely apologize for the inconvenience this has caused.

It appears that there may have been an issue with the email address on the order, which could have affected our ability to contact you.

To help us locate your order and resolve this as quickly as possible, please reach out to us with your order number and a correct email address. Once we receive these details, we will immediately check the shipment status and arrange a solution for you.

Thank you for bringing this to our attention. Your feedback is important, and we are committed to doing better.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst site and even worse customer service.

Ordered a suit back on September 10th, with expedited shipping, it is not November 10th I still have not received the suit, been "emailing" since the end of September asking the arrival time, finally missed the deadline for the wedding so have been fighting for a refund with them for a month now, still not getting anywhere. DO NOT ORDER

10 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are truly sorry to hear about your experience and sincerely apologize for the inconvenience caused by the delay and communication issues. This is not the level of service we aim to provide, and we understand how disappointing it must have been to miss such an important event.

Please know that your feedback has been taken seriously. Our team is working on improving both our shipping process and response time to prevent this from happening again.

At your convenience, could you please contact us directly with your order number or any recent correspondence? We want to make this right and ensure your concern is fully addressed.

Thank you for bringing this to our attention — your feedback helps us do better.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

There was a short delay with the…

There was a short delay with the delivery but once I received my hat it was worth waiting for
I love it!

22 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you sincerely for your kind review and for your patience during the delivery process. We are truly happy to know that you love your hat and feel it was worth the wait.

We understand that even a short delay can be inconvenient, and we truly appreciate your understanding. Your feedback means a great deal to us, and we will continue to work on improving our logistics efficiency to provide an even smoother experience in the future.

Thank you again for choosing us and for your support. We look forward to serving you again and making your next experience even better.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This website uses the product photos of…

This website uses the product photos of my company and many others to scam people into buying cheap garbage. AVOID AT ALL COST

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We’re sorry to hear about your concerns. However, we would like to clarify that all product photos used on our website are either original images created by our own team or provided by our trusted suppliers.

In fact, some of the similar images you may have seen elsewhere are likely copied from us or our partners — not the other way around. We take intellectual property very seriously and always ensure that our listings are authentic and legitimate.

If you believe there’s been a misunderstanding, please contact us directly with any relevant information so we can verify and assist you promptly.

We value honesty and transparency in everything we do, and we’re committed to providing quality products and service to all our customers.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fake commercial address

The address they use on sweetearing.co.uk is a completely unrelated residential address, police are aware and it's been reported to Shopify. Don't purchase from this store, it's a drop shipping outfit with no intention of handling returned items.

Why doesn't your reply explain why you are using somebody's else's home address as your own?

9 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We’re very sorry to hear about your concerns. Please allow us to clarify: Sweetearing is a legitimate store, and all orders are processed and shipped directly to our customers. The address you mentioned is not used for returns—our return instructions are always provided by our customer service team to ensure items are sent to the correct location.

If you experienced any confusion regarding returns, please contact us directly at Email, and we’ll be happy to assist you right away. Your feedback is very important to us, and we’re committed to resolving this for you.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish - don't buy from this company

Be very careful before buying from this company. I purchased a hat for £57, it arrived and looked more like a kids dressing up hat, I wouldn't pay £5 for it in a charity shop! Check the returns process carefully, they charge a 20% restocking fee and postage - to China! Would definitely not recommend!

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We are truly sorry to hear about your disappointing experience and that the product did not meet your expectations. This is never the impression we want our customers to have.

We completely understand your frustration regarding the hat and the return policy. Your feedback is very valuable to us, and we will carefully review both our product descriptions and return process to make sure they are clearer and more customer-friendly in the future.

In the meantime, please also feel free to contact us anytime at Email so we can assist you right away.

Once again, we sincerely apologize for the inconvenience and thank you for bringing this to our attention.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tuxedo


Wow, my fiancé loves the tuxedo that he received for our wedding. I was a little worried about the delivery, but it came just in time. Thank you very much and I’ll send pictures after we are married

25 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you so much for your wonderful feedback! We're absolutely thrilled to hear that your fiancé loves the tuxedo and that it arrived just in time for your special day.

It means a lot to us to be a small part of such a meaningful moment in your lives. We can’t wait to see your wedding photos—please do share them when you’re ready!

Wishing you both a beautiful wedding and a lifetime of happiness together!

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammmmmmm run

Scammmmmmm run

Already written a review and they give this stupid ‘contact us and we’ll assist you’ they won’t they give you a fake return address they make you pay postage (£180 for me) they refuse to accept the delivery so months of being a pain in my arse I get my order back lost around £1000(was buying wedding suits for my wedding) I’m also getting around 5 10 scam emails a minute so I pretty sure they sold my email info too just run

15 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We're truly sorry to hear about your experience. Please rest assured that our website is absolutely legitimate and we always aim to resolve any issues fairly and transparently.

If you’re still experiencing any unresolved concerns, we strongly encourage you to contact our official customer service team directly through our website. We’re more than willing to assist and find a suitable solution.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never delivered!

To whom it may concern

I wouldn't give even one star for your customer support! Here's why.
I ordered (#10274) and payed for a Panama on May 13th. You claimed to have delivered it in an email on May 30th ( We fulfilled your order from our store sweetearing 14 days ago and would love to get your feedback.)
I wrote in the comment section that I could not review a purchase that had not been delivered yet and demanded that you provide proof of delivery but got no reply. You did not even provide information about the service you use for delivery, so I was unable to follow up. If I don’t hear from you immediately I will report you to the BBB and add another scathing review to those that one can already find (alas too late!) on line.

11 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you for reaching out, and I sincerely apologize for the frustration and inconvenience this situation has caused you.

We understand how upsetting it is when a package doesn’t arrive as expected—especially with little tracking information. We take this matter very seriously.

Your feedback has been immediately passed along to our customer service team, and they will carefully check your case and respond to your email within 24 hours.
Please kindly check your inbox (and spam folder, just in case) for any updates. We are committed to resolving this matter as quickly and fairly as possible.

Please rest assured that we are not ignoring your concerns. We truly care about every customer and want to resolve this for you as soon as possible.

Thank you again for bringing this to our attention, and we’re truly sorry for the lack of communication earlier. We appreciate the opportunity to make things right.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT GO NEAR THIS COMPANY

I ordered the suit that was advertised, and it looked completely different to the one advertised, and also a completely different colour. The suit was a complete joke. It looked like something Willy Wonka would wear. So I emailed sweetearing, and they played me for a right complete idiot. They said the suit will look different because of the lighting of the photography. They do get back to you when you email them, but it's a real slow lengthy process. When I told them I wanted a full refund because I wasn't happy with the suit, I sent the suit back, and had to pay over £30 for the postage. I wish I could upload a photo of the suit advertised, to the suit they sent. It was an absolute joke. PLEASE STAY AWAY!!

7 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We’re genuinely sorry to hear that you were disappointed with your order and overall experience. This is never the outcome we want for our customers. We understand how frustrating it must have been to receive something that didn’t meet your expectations, especially when you were counting on it.

Please know we take your feedback seriously. If there’s still anything unresolved, we truly hope you’ll reach out to our customer service team through our website so we can personally look into this for you. We are always here to help and want to make things right wherever possible.

Your feedback is greatly appreciated and will help us improve our products and services.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The suit was exactly as expected!

The suit was exactly as expected. Good quality, good fit. Had questions & customer service was responsive. Delivery was received in a fair timeframe.

23 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We're so glad to hear the suit met your expectations in both quality and fit! It means a lot to us that you found our customer service helpful and the delivery timely. We truly appreciate your support and look forward to serving you again in the future!

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Haven't received order but did receive a request to review the suit

I ordered a suit from Sweetearing not realizing that even though their website shows a New York address, they are actually based in China. I didn't find this out until my item shipped and it originated in China. My son's prom is on Saturday and his suit has been sitting in Miami since 5/10/2025. Hasn't moved in 4 days. It's past the 14 day delivery time that was promised. The order was placed in April. The phone number that is listed on the website doesn't work, I've been sending emails via their 'contact us' page and have yet to get a response. The carrier also doesn't have a valid contact method so I have no way of confirming an actual delivery date with them either. So instead of being done with my prom preparation, I will be rushing to find my son a suit by Saturday.

14 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We’re truly sorry to hear about your experience, especially knowing that this suit was meant for your son’s prom, which should be joyful and stress-free.

We completely understand how frustrating it is to wait with no clear update, and we deeply regret the disappointment and inconvenience this delay has caused. Please know that we do care, and as soon as we receive any message from a customer, we usually respond within 24 hours. If you didn’t get a reply, it’s very likely your message didn’t come through successfully. We encourage you to try reaching us again, and we’ll do everything we can to help.

We understand time is extremely tight before the prom, and we are doing our best to get answers for you.

Thank you for your patience, and again, we’re very sorry this has caused so much stress.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

if you have a return can’t get in touch…

if you have a return can’t get in touch with anyone made phone calls to the number on the web site recording say you dialed the wrong number try your call again mailing address on the web mailed the items back to hat address it came back wrong address will never buy from the hem again my order number is 8994 Larry Johnson ordered extra Large suits coats are to small not a xtra large

18 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

We’re very sorry to hear about your experience and truly apologize for the frustration caused.

It seems there may have been a misunderstanding with the return address. Please note that returns must be sent to our designated return facility — we’ll gladly provide you with the correct address and return instructions.

We understand how disappointing this has been, and we’d love the opportunity to make it right. After checking with our customer service team, we can confirm that a response was sent to your original inquiry. It’s possible the message may have gone to your spam or junk folder. We kindly ask that you check your email again.

And I have notified them to contact you again. If you still don't receive our reply. Please contact our customer service staff again, so we can assist you directly and resolve this as quickly as possible.

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I searched all over for a Gambler Hat

I searched all over for a Gambler Hat. Many site said the hat was a "Gambler Hat" but it was a cowboy hat instead, Then I found Sweetearing and I saw the photo of the hat and yes, that was it. I ordered it and it did take a few days before it shipped but the shipping was fast till it got to the US (our postal service is messed up bad)..I am very happy with my purchase. I recommend.

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Sweetearing

Antwoord van Sweetearing

Hello dear,

Thank you so much for the wonderful review! We're thrilled to hear you finally found the exact Gambler Hat you were looking for. It means a lot to us that you chose Sweetearing, and we're glad the hat lived up to your expectations. We truly appreciate your recommendation and support!

If you have any questions, please feel free to contact us.
Have a nice day.
Best wishes,
Sweetaring Customer Service Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer