Tagsley Reviews 

146
•
TrustScore 3 uit 5

2,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

From my original order I sent a note asking why when I ordered two cards I was sent 4 and charged! I decided to try the cards out and if they worked out id keep them for future uses! I was told that... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The first time I attempted to recharge the device, approximately 3 to 4 months after receiving it, it would not accept a charge. Unfortunately, the company has not stood behind its product and has fai... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

this company somehow got our credit card details and charged us for items from their website that we never ordered and even added on extended warranties. Attempts to contact the company were futile an... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ich habe den Kauf abgebrochen, nachdem mir ein höherer Preis im Warenkorb angezeigt wurde. Dann habe ich die Sendung anders gestückelt, leider ohne Ergebnis. Um so verwunderte zeigte ich mich nach Er... Toon meer

Bedrijfsgegevens

Geschreven door het bedrijf

Tagsley specializes in ultra-slim smart tracking technology designed to help people keep track of their everyday essentials with greater ease and peace of mind. Our flagship product is a credit-card-sized smart tracking card that integrates seamlessly with Apple’s Find My network, allowing users to locate items such as wallets, luggage, passports, and other valuables in real time using their Apple devices. Created with convenience and minimalism at its core, the Tagsley card fits effortlessly into standard card slots without adding unnecessary bulk. It features wireless charging, separation alerts, global tracking through the Find My network, and a long-lasting rechargeable battery, all without subscription fees or hidden costs. At Tagsley, our mission is to combine modern technology with sleek, functional design to deliver practical solutions for everyday life. We are committed to providing reliable products, secure online shopping, responsive customer support, and a smooth customer experience from purchase to delivery. Our goal is to make smart tracking simple, accessible, and dependable for customers worldwide.


Contactgegevens

2,8

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

146 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 74% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,8

Alle reviews

(146)

146 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If I could give 0 stars I would!!!

If I could give 0 stars I would!!!
I placed my order 5 weeks ago and complain every week that they have not delivered the product or given me a working tracking number!!!!
They respond to my requests each time by apologizing and asking me to verify my address.
After posting this negative review they got in touch with me to say that they were assigning someone to look into my complaint, and a few days later I received notice that it had shipped.
I received the cards today (August 19) about 7 weeks after placing the order.
The pairing instructions in the box are pretty useless and I had to ask Siri how to do it but it seems to work fine after I followed her advice.
If I have any additional comments to make based on further negative or positive experiences I’ll see if I can update this review.
Given this poor experience so far I would not advise anyone to purchase these!!

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

UPDATE

Hello Dave,

Thank you for your patience while we reviewed your case.

We have located your order and assigned a dedicated agent to check the shipping status and tracking information. Our team will follow up with you directly to provide the next steps and assist with a resolution.
__________________________________

Hello Dave,

Thank you for sharing your experience with us.

During high-demand periods, processing and standard delivery times may be extended. Our team continues to prioritize shipments and work toward getting orders delivered as quickly as possible.

As we could not locate your order from the review alone, we have requested additional information from you. Once received, we will gladly review your case and assist accordingly.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Sehr, sehr lange Lieferzeit nach Europa

Am 10. Juli 2026 drei Karten bestellt, am 7. August 2026 wurde die Bestellung geliefert, das sind vier Wochen Lieferzeit!!! X-Mal nachgefragt auch nach Trackingcode.

7 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hallo Michael,

Vielen Dank, dass Sie Ihr Feedback mit uns geteilt haben.

Unser Team tut kontinuierlich alles Mögliche, um sicherzustellen, dass die Sendungen die Kunden so schnell wie möglich erreichen, und unterstützt auch bei Nachverfolgungs- und Lieferanfragen.

Ihr Fall wurde eskaliert, und ein zuständiger Agent überprüft nun die Situation, um eine schnelle Lösung zu finden.

Mit freundlichen Grüßen,
Carol aus Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Buyer beware

Buyer beware, this is a total scam. I ordered the product a month and a half ago and it has still not arrived. Customer Service keeps telling me to wait an additional 10 to 14 business days because of shipping delays, but I don’t even have a tracking number or proof that the product even shipped in the first place. I am repeatedly asking them to just refund my money and now they are saying they are going to send a replacement product. I am currently in the process of trying to dispute the charge with Capital One and recover my money.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hello Laura,

Thank you for taking the time to share your experience.

Processing and standard delivery times can occasionally be extended during periods of high demand. Our team continues to prioritize shipments and work toward getting orders delivered as quickly as possible.

We have assigned an agent to review your case, including the delivery and refund requests. Please check your inbox for our message so we can assist you directly.

Looking forward to your reply,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 6/26 received 8/2!!!

Ordered 6/26 received 8/2!!!
I had no idea when it would arrived since tracking device was showing the product in china for weeks
Lousy company poor customer service
Inexistant tracking that make sense
First and last time I buy there and will never recommend

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hi Leblanc,

Thank you for sharing your feedback.

Our team is continuously working to ensure shipments reach customers as quickly as possible. While estimated delivery times can be affected by external logistics factors, we also strive to provide customers with clear updates throughout the process.

We were unable to locate your order based on the review alone, so we have requested additional information from you. Please check your inbox so we can investigate your case further.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Horribly long shipping

Horribly long shipping. Zero customer service. Basically a scam site.

9 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hi Matthew,

Thank you for taking the time to share your experience.

We are committed to providing clear communication and reliable support throughout the ordering process. We take your feedback regarding delivery and communication seriously.

After reviewing your order, we can confirm that all charges were fully refunded.

Should you have any further questions regarding this case, our support team will be happy to assist.

Best regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

May be a scam - 6 weeks and no delivery date

Ordering from their website was a parade of pop-ups constantly trying to up-sell me more things I wasn’t interested in. Immediately after I ordered they said the my 2 cards were ready for shipment and sent me a tracking number. But it is 6 weeks now, and the tracking is inactive because the “package hasn’t arrived at the carrier.” I have contacted customer service several times and they don’t provide any help or additional information. I wouldn’t order from these people again — seems like a scam.

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hi Scott,

We appreciate you sharing your experience with us.

We aim to keep the checkout process clear and transparent, with all additional products presented as optional selections. We’d also like to investigate the extended delivery timeframe, inactive tracking, and your previous contact with our support team.

An agent has been assigned to review your case in detail. Please check your inbox for our message.

Looking forward to your reply,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They take your money and don’t deliver product.

They take your money immediately at the order. Yet, they do not give you an esd. 30 plus days later all you get are automated emails and a paid call service. I’ve tried online resolution 3 times and only get automated reviews.
Facts. I ordered June 28 and still cannot get an ESD.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hi Todd,

Thank you for taking the time to provide your feedback.

Timely delivery and clear communication are important to us. Our team continues working to ensure orders are shipped and delivered as quickly as possible, while response times may occasionally vary depending on demand.

Your case has been escalated to a dedicated agent who is reviewing the order and delivery details and will work toward a prompt resolution.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TOTAL SCAM. FRAUDULENT CHARGES.

this company somehow got our credit card details and charged us for items from their website that we never ordered and even added on extended warranties. Attempts to contact the company were futile and they are refusing to refund the fraudulent payment. We don't even know what it is that they are apparently sending to us. Total scam. Police have been notified.

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hi Sheri,

Thank you for sharing your feedback with us.

Our checkout process requires customers to select and confirm the items and quantities before an order is finalized. Optional products and warranties are likewise subject to customer selection and confirmation. We also handle refund requests in accordance with our published return policy.

Your case has been escalated to a dedicated agent who is now reviewing the order and refund situation. Our team is ready to assist toward a prompt resolution.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Easy process

Easy process. Only downside is I didn't see a way to go back and amend or change the order once I started.

26 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t bother unless you like to be frustrated

Absolutely the worst company I have ever dealt with. I ordered their tags because I’m going away and they were rated as very good tags. Once you order, it says you’ll receive a tracking number 24 hours later. To date I have not received the product or a tracking number. I requested a refund multiple times. Victoria from Tagsley keeps insisting that my package is enroute so she cannot issue a refund at this time nor can she give me an estimated delivery date. If you are reading this prior to ordering, save yourself the time, energy and frustration and order from a reputable company.

**Over a month later and still receiving replies stating they are looking into it--and still no tracking number or product received AND no refund**. Trip is over. I no longer need the product you promised to deliver by 7/21. SEND REFUND

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hello Shiela,

Thank you for bringing this to our attention.

We’d like the opportunity to review your order and shipment details, including the tracking information and refund request. Our refund policy, including the applicable return and refund conditions, is available on our website for reference.

An agent has been assigned to review your case further. Please check your inbox for our message.

Looking forward to your reply,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Be careful

The site makes it very difficult to decline the several upsell offers.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam company

I ordered 4 tags. The warranty was added on, which I was not aware. I have not gotten my products after 20 days. I cannot even see if they were shipped. I asked for a refund and have gotten 2 emails saying that if they have not shipped then I would get a refund. No follow ups since then. This is a scam! Don’t buy!

Update 8/10/2026 Tagsley replied to this review that they escalated the issue, and still no one has contacted me as of today 8/13/2026. Luckily PayPal got me a refund 8/3/2026. I recommend definitely go through a credit card or PayPal so that you can get your money back if you do order from them.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hello Tim,

We appreciate you sharing your experience with us.

Providing clarity and confidence throughout the purchasing process is a top priority. Our team is continuously working to ensure shipments reach customers as quickly as possible, while refund processing times may vary depending on the payment provider.

Your case has been escalated, and a dedicated agent is reviewing the warranty charge, shipment status, and refund request to assist you toward a prompt resolution.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

False discounting and unexpalined month-long delivery delays

I suspect the large discount offered is a marketing ruse that shouldn't be allowed. I base this on only ever seeing "up to 75% off", routinely being offered on their webpages, and even at the discounted price, the sum paid is hardly good value for money.
My other main cricism is the speed of delivery. The item is supposedly now en route - having been ordered over 4 weeks ago. There has been no information passed to me giving the reason for such slow service. In other words, it doesn't matter how good the product turns out to be, false discounting and keeping customers in the dark about delayed delivery times is simply unacceptable.

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hello Paul,

Thank you for sharing your experience with us.

Clear and accurate information regarding our products and promotions is important to us. Shipping timelines can occasionally be extended during periods of high demand due to additional processing and logistics requirements.

As we were unable to locate your order using the details provided in your review, we have requested further information from you.

Once we receive it, our team will gladly investigate the situation and assist you directly.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You won’t receive your order

I ordered 2 cards over three weeks ago and due to up charging and other fees I was charged more than I was expecting. I have been asking for a refund for over a week and the response is hilarious. They can’t refund my money because the product has shipped, so I am ask for a tracking number and they say they are generated after the product is shipped. Horrible company!!

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Tagsley

Antwoord van Tagsley

Hello Leroy,

We appreciate you sharing your feedback with us.

We aim to provide clear information throughout the ordering and payment process. Orders are only created after checkout is completed and payment is confirmed, and our system does not place orders or charge automatically.

Your case has been escalated to a dedicated agent who is reviewing it. Our team is ready to assist toward a prompt resolution.

Kind regards,
Carol from Tagsley

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Like many other people the add on…

Like many other people the add on process of ordering is horrendous with more items being ordered than you want. It’s opt out rather than opting in and I bet I am not the only “millionth customer” on these reviews. You can’t review your order before it processed
Extremely poor

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ordering process smooth

I am only commenting on the ordering process not the product. I haven’t received the product yet. Ordering was smooth, only issue was all of the upsells. Every time I thought I was complete with my order another upsell was offered.

11 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer