The Cheeky Panda Reviews 

712
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Now using Cheeky Panda kitchen roll, tissues plus the unbleached toilet rolls. All made from bamboo (quick growing grass), rather than trees. All just as effective, soft, absorbent etc as the top bran... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The products are excellent and to know that we're not using trees makes it even better! Whenever I have a query, I receive a response very quickly. The fact that the toilet rolls and tissues are deli... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Loo roll delivered on demand, what more could you want? I have been buying from Cheeky Panda since the COVID-19 lockdown and they communicate really well. I get a notification when my subscription is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I would like to give a better review as I consider myself a loyal customer, but I have two issues.... Firstly as a disabled person with eyesight issues, I find it frustrating having to email as there... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Sanitairwinkel
  2. ook in
  3. Babywinkel
  4. Cosmetische producten leverancier
  5. Toiletbenodigdhedenwinkel
  6. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

We’re on a mission to shake up sustainability, one planet-friendly swap at a time. From your bathroom to your beauty routine, we make eco choices easy, obvious, and a little bit cheeky. 100% bamboo, 0% greenwashing. Just guilt-free goodness for people who care.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

712 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(712)

73 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Customer Service

This company has been amazing for us. First off we love the toilet paper. We have been using it for several years now. I switched because I didn’t like the way regular toilet paper was packaged in plastic. And the more research I did I found out Bamboo is better.
Recently Cheeky Panda switched delivery services. Unfortunately we live remotely and can only receive UPS or FedEx. Our package was returned. Cheeky Panda was awesome in help tracking my order and making sure it was delivered to the correct location. They checked in through the entire process. They are a great company and provide great customer service :)

10 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Tina!!

Thank you soo much for leaving a review!!

We are so happy to hear you have chosen to go plastic-free with your toilet paper and you have chosen the Cheeky Panda :)

So glad we were able to assist you during these changes and get our products out to you!

Have a Cheeky Day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality

I have used Cheeky Panda for quite a while now. Good products, good service and easy to order. I have used other eco friendly brands but much prefer Cheeky Panda.

30 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Arine!

Thank you for taking the time to leave a review!!

Its pawesome to hear you are loving the benefits of our cheeky products!!

Have an amazing day and sending lots of Panda Love from Colin!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the quality and the sustainability!

I've been buying the 48 rolls unwrapped on subscription for quite a while now, love the quality and the sustainability, great product!

25 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Gavin!

Thank you so much for taking the time to leave a review and for being a valued long term customer!!

Amazing to hear you are loving both the quality and the sustainability of our product!

Keep enjoy the bamboo goodies and wishing you a very cheeky day!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great paper & customer service

I’ve been using The Cheeky Panda for years. It’s great toilet paper, quality stuff, I prefer buying it like this rather than remember buying some at the supermarket. The customer service is great too as whenever I had to get in touch or cancel they are quick to answer on emails and always help. That is a huge plus for me.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product that helps the planet

Great product that helps the planet. Highly recommended.

21 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Jennie!

Thanks so much for leaving a review!

Yes we love to hear it great product whilst helping the planet its a win win for us all!

Cheeky Regards!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bamboo for bums.

I’ve had these bamboo toilet rolls before - and the kitchen rolls - and I find them very good.
A quality product that deals with the “job” very nicely!

14 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hello Ian!

Thank you for taking the time to leave a review!

It is pawesome to hear you are loving our bamboo goodies!!

Cheeky Regards!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivered on time and with care

Delivered on time and with care. Good quality products.

20 maart 2024
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Alison!

Thank you for taking the time to leave a review!

Glad to hear you are enjoying both our services and products! :)

Cheeky Regards!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional Service and Top-Quality Products

I recently had an excellent experience with TheCheekyPandas! Not only is the quality of their (especially the unbleached) toilet rolls superb, but their customer service is also truly outstanding. I made a mistake with my delivery address on a recent order, and their team was incredibly helpful and efficient in resolving the issue for me, which I deeply appreciated. I highly recommend TheCheekyPandas to anyone looking for top-notch products backed by exceptional service.

5 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Elsa!

Thank you so much for taking the time to leave a review!

We are so glad that firstly,you are enjoying the quality of the products but also of the services that our team have been able to provide you :)

Thank you for being a valued customer!

Cheeky regards :)

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Bamboo is good, but not sure on this.

I bought toilet rolls from you because I love the idea that it's made from bamboo instead of paper. But I don't love the toilet roll. I'll keep it and use it sometimes, but I'm going back to the recycled, cushioned, supermarket own-brand toilet paper that I like.

20 maart 2024
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hello Mary,

Thank you for taking the time to leave a review and to provide us with this feedback! Thank you giving our toilet roll a go and we are sorry to hear it was not to your liking!

If you have any feedback on how we can improve this product that would be really useful! Please do give our customer service team an email with any points and we can pass this on to our product development teams for consideration :)

Cheeky regards!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery

Fast delivery. Very eco friendly packaging.

20 maart 2024
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hello Sue!

Thanks so much for this review and for loving the packaging for your bamboo goodies!

Cheeky regards!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good product and customer service

The customer service was fantastic. There was a shipping delay, and when I wrote to ask about it, their customer service department was in touch quickly to help me resolve it. It still took several weeks to get my order, so their shipping issues might still need to be resolved, but I was pleased that someone was ready to work with me and make sure I received my order. It was my first time ordering from The Cheeky Panda, but the quality of the tissues and their great customer service ensure this won't be my last order.

24 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi Heather,

Thanks so much for taking the time to leave your review. We're so glad that our customer service team managed to resolve this issue for you but will look into this delivery delay and improve! So glad that you are enjoying our bamboo products and will be returning to us!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

This company is great to deal with. Ordering is easy and their products are good quality whilst also using surplus bamboo

21 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi Hilary,

Thanks so much for your kind feedback and glad to hear your as much of a fan of bamboo as we are!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Recommended, eco friendly products, great customer service

Would recommend.
Good products, consistent quality, 100% bamboo, reduced packaging where possible...scores well on eco- friendly criteria for source, content and production.
Excellent customer service, prompt, courteous, responsive, approachable. A couple of minor glitches to delivery and payment systems were rapidly sorted out.
Website sometimes a tad clunky but I understand the company are working on this.

12 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi,

Thank you for your kind feedback we're so glad you love our bamboo products and our mission on cutting down on waste packaging! Our customer service team are always here to help with any issues you may have.

We really appreciate your feedback on our website and are working with our web teams to improve this!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best nappies!

Love these nappies! So soft and so much better for the environment! So easy to order on the app too!

28 februari 2024
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi,

So glad you love the nappies which are helping to cut down on plastic waste in the environment!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Recommended Panda products by a friend

A friend used the products so I ordered the toilet roll. Came in its box no plastic wrapping. Happy with the product. Will order again.

28 februari 2024
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi Catherine,

Thank you for your feedback! We're so glad you love our product and our paper packaging!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Great stuff, rotten service.

This isn't a review of the products which I use and love. It's a review of the response to a complaint about delivery.
We order their products for work and have had issues with Evri losing an order time after time. It's been a long running issue with all sorts of things when it's Evri because the driver who covers our area is a nightmare.
On the latest order, the website promised the order would be sent Royal Mail tracked 48 - so I was happy to buy direct from them. Alas, it was once again sent with Evri.
I emailed to complain and was advised that they'd sent an email out to customers a couple of weeks ago saying they'd be changing up their logistics.
What the hell has that got to do with anything? And who reads all their spam in case there's vital info in there that they might need in a fortnight?

I expect a website's delivery information to be accurate.

Sadly this means I'll just go back to getting their stuff via amazon. I prefer to try and deal with people direct but not if they can't be trusted.

9 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hello,

Thank you for leaving your feedback with us. Firstly, we are really happy that you enjoy our bamboo products!

We are really sorry to hear you have had such issues with Evri in the past and can see how frustrating this must be. As you say we did contact our customers via email to inform them of this change from Royal Mail to Evri but can understand that this could have been missed by some customers.

We apologise for this confusion with our website and have worked with our teams to resolve this. Thank you for your feedback again and have a great day.

Cheeky regards

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been a subscriber for a while …

Since my original review I've received a very helpful reply thank you so have given my experience a higher rating.
I've been a subscriber for a while and love their products but don't know what's happened to their customer care recently. When bringing forward a subscription I wanted to apply one of the discount codes to my order but couldn't see how to from my mobile app. It didn't work so ended up paying £5 more than I should. I tried multiple times to contact customer service (initially straight after the order) with one reply finally saying the code had been applied to my future September order which I didn't find acceptable. Despite me emailing multiple times asking for a refund for this amount I still haven't received a reply and if I don't receive a reply within the next few days I will be cancelling my subscription and going elsewhere. A shame because customer service used to be brilliant.

30 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hello

Thank you for leaving a review and we are sorry to hear about this experience!

We are unable to apply discount codes when an order has been processed as the payment has already been taken but we do offer to apply it to your next subscription :) You can apply discount codes weeks (even months) in advance so that they can stay in place and be ready if any changes need to be made!

As the code was applied to the next subscription it'll be taken off the next order

We're sorry for the confusion about this process and to resolve the issue and for the service you received we have refunded £10 of the original order

Have a great day!

Cheeky regards!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They are lovely

They have the best customer service you have ever seen. I highly recommend them. Thank you so much

4 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi Ángeles,

Thanks so much for your feedback and glad you've had such a good experience - our customer service team are always here to help you!

Have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is a great company

This is a great company. Their products are excellent and the customer service is exceptionally good. It's reassuring to know from the WHICH report that the claims that their loo roll is 100% bamboo are completely true. So you can trust what they say and feel good about helping the planet.

29 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hi Laura,

Thank you so much for your kind words, we're so glad you've had such a great experience with us! We are very proud of our 100% bamboo content test results by the Which? report... Nothing but the best (bamboo) for our customers!

We hope you continue enjoying the products and have a great day!

Cheeky regards,

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Two good products

The products I've used (toilet and kitchen roll) are very effective and if they are less climate-damaging than others, what's not to like?

15 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Cheeky Panda

Antwoord van The Cheeky Panda

Hey Charles!

That's amazing to hear thank you for the feedback and awesome to hear you are loving the products!

Cheeky Regards!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer