thepinkgalaxy.com Reviews 

154
•
TrustScore 2.5 uit 5

2,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Website said made in USA but shipped from Ireland. Next took a while to get here but ordered early in case of issue so arrived in plenty of time. Items are smaller than they appear in ad so I am havin... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First, they overcharged me by $10.67 on a $35.58 order. They refunded the $10.67, but i’m sure they’re making a lot of money from buyers who don’t notice the overcharge. Then they shipped my item t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love the cost and options for different grades. Great quality, love that an individual cute drawstring bag came to put each bracelet in.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

When I bought the bracelets, the ad said that I would receive delivery within one week. I wanted to give them out to my students at back-to-school night. Instead, I received them almost a month later.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

2,3

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

154 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 21% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,3

Alle reviews

(154)

147 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

🚨 BUYER BEWARE

🚨 BUYER BEWARE — VERY DISAPPOINTING EXPERIENCE WITH PINK GALAXY 🚨

I ordered a 10-pack of Halloween bags from Pink Galaxy to make goodie bags for my grandkids. I placed my order expecting a reasonable delivery time, but it took about a MONTH just to receive the shipment in California.

Unfortunately, the wait wasn't even the biggest problem. When the shipment was finally delivered, it was sent to an address at the opposite end of California — nowhere near the shipping address I provided.

I immediately contacted Pink Galaxy to try to get the situation resolved. I was patient and gave them the opportunity to correct the problem. However, after I requested a refund, they stopped responding to my emails.

So here I am: a month waiting for an order, the order delivered to the wrong part of the state, no product in my hands, and now no response from the company after requesting my money back.

Mistakes happen. Shipping problems happen. What matters is how a company handles the problem — and unfortunately, my experience with Pink Galaxy's customer service has been extremely disappointing.

I was excited to make Halloween bags for my grandkids, and instead I've spent weeks trying to track down an order I never received.

I would strongly recommend doing your research before ordering. My personal experience has been extremely frustrating, and I would not order from Pink Galaxy again unless this situation is properly resolved.

⚠️ BUYER BEWARE.

17 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Alva Sawdy,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Disliked size of product

Disliked size of product. Smaller than expected

14 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Mary D Butanowicz,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Mini Halloween ghouls

Though I think the product is most adorable, I thought it was larger in ( actual) size now I think I’m afraid to hand it out in Halloween because it’s small and little children might be tempted to put it in their mouths.

10 september 2026
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Items received are not like the ones…

Items received are not like the ones shown on the order site. Misleading

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Randy Hedgecock,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivered in a state I have never been to!

I live in Gretna, Louisiana. According to the tracking, my package was delivered to Purdy, MO. I know no one in MO. I would love for the package to be delivered to my address or refund my money.

15 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Tracy Meyers-Pipher,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

To small need to know how to return

To small need to know how to return ? The lady said she took C size that look normal size bue way to small

24 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Manon Lauzier,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Shipping Takes So Long...

When I ordered, it read 5-7 days shipping. it took almost a full month for my order to arrive.... I even emailed asking about it after two weeks, and I was just given a tracking number and told it was on its way. They were kinda rude about it.... So disappointing because the ring was for a gift so I had to come up with something different... (and I'd thought the little hearts spun around and they don't, so bummed about that too)... and I think the nose rings would be adorable if I could just figure out to get them in my nose! But that shipping man... that's just way too long...

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Website said made in USA but shipped…

Website said made in USA but shipped from Ireland. Next took a while to get here but ordered early in case of issue so arrived in plenty of time. Items are smaller than they appear in ad so I am having to reconsider giving as Halloween treats especially to little kids because of size and similarity to candy.

15 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Michael Brown,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product does not look anything like…

The product does not look anything like the photo as presented. It is very difficult to even tell what each product is. Very disappointed in the quality of product.

7 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I am still waiting for my product to…

I am still waiting for my product to get here it's now 3 weeks so I don't know why you're sending me something asking about my experience when I have any received what I ordered yet thank you hope to hear from you soon

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Lights didn’t work

2 of the 4 gadgets did not light when safety seal was removed. 9yr old granddaughter a little disappointed.

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Catalina,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment.

To help us resolve this issue quickly and accurately, please contact us at:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The name and email address used when placing the order

Once we receive this information, we will check your order details and get back to you with a solution as soon as possible.
Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Best regards,
Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Did not get my order.

I placed an order for jewelry waited a week getting updates every other day. Got email my order arrived Aug 31,delivered to my door.I did not get any pkg. that day. Contacted pinkgalaxy they gave me a tracking number for the Post Office. Number does not exist. Asked for a refund and have not heard from them yet.

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo thepinkgalaxy.com

Antwoord van thepinkgalaxy.com

Dear Customer,
Thank you for taking the time to share your shopping experience with us. We sincerely apologize for the problems you encountered with your order and fully understand your disappointment and frustration.
To ensure that we can handle your order quickly and accurately, please contact us through the following channel:
Email: support@thepinkgalaxy.com
Please provide:
- Your order number
- The email address used when placing the order
We promise to do our utmost to resolve the issue for you until you are completely satisfied. Once again, we apologize for any inconvenience caused, and thank you for your patience and understanding.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer