torontoblooms.ca Reviews 

356
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My daughter loved her birthday present: mini pink roses in a small hat box (fresh & beautiful), birthday balloon and sparkling wine. However, they arrived one day early, which is why I am giving only... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I order both plants and flowers from here regularly, and every single time the arrangements are even more beautiful in person than they appear online- which says a lot! Service is seamless, quality is... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The flowers arrived on time and Laura was home to receive them. So she wasn't the sender, as your correspondence states. Sender is me, her sister, May Conder and I live in Australia. I use her Toro... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered flowers for my best friends 60th Birthday and entered my address in error. By the time I realized the mistake it was Friday evening and I was really doubtful anyone would get back to me unt... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Bloemenbezorging
  2. ook in
  3. Bloemenontwerper
  4. Cadeaumandenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Toronto Blooms is a floral and gift delivery service that crafts unique, handcrafted flower arrangements and curated gift baskets.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

356 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 28% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(356)

134 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great timely delivery

Great timely delivery, good service

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi R H! We appreciate the 5-star feedback. We're glad we could provide you with great service and a timely delivery. Hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Blessed my girl!

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thanks for the feedback, Nikol! We love hearing that our flowers made someone's day. Thanks for choosing Toronto Blooms!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality Tulip Bouquet

The quality of their tulips is outstanding! My lady absolutely loved the floral arrangement, and the timely delivery made the surprise even better. I highly recommend for anyone wanting high-end florals.

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi Tinashe! Thank you for such a glowing recommendation. We are thrilled to hear your lady loved the tulip arrangement and that the timing was perfect for your surprise! See you next time for more high-end florals.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was sent timely and product shown was…

Was sent timely and product shown was what was adelivered.

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thanks for the feedback, Manoj! We know how important it is for the delivery to look just like the photo, so we’re happy we hit the mark. We appreciate your support and hope to see you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just as ordered

Just as ordered, right on time!

14 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Awesome news, Jimmy! Thanks for choosing Toronto Blooms. There’s nothing we love more than a perfect delivery. Enjoy the flowers!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy Gift with nice flowers

Everything was fine, the flowerswere delivered on the same day I ordered them and brought great joy to my friend in Toronto, thanks a lot

8 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi Evelyn! Thank you so much for the 5-star review. We are thrilled to hear that your same-day flower delivery brought great joy to your friend in Toronto. We appreciate your kind words and look forward to helping you with your next floral surprise!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM ALERT!!

Omg worst experience ever, terrible communication, lies and lack of accountability. The flowers have still not gotten here and it’s freaking end of day. What’s the point of valentines flowers if they get delivered after the day is over?? At 4pm they claimed the driver was 20 minutes away. Almost four hours later the flowers are still not here. Such a frustrating experience.

Edit: the flowers never came and we ordered it a day before valentines, they claimed to deliver it on Valentine’s Day but never did.

Edit: it’s morning, and they delivered it yesterday at 11:20pm?? Literally 40 minutes to the next day. What a waste absolutely unbelievable

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

We sincerely apologize for the frustration and the conflicting information you received regarding your Valentine's Day delivery. This is certainly not the experience we want for our customers, and we take your feedback regarding our communication very seriously.

We would like to investigate this immediately to ensure a full resolution. Please contact us directly so we can pull your specific tracking data and address the delay and the redelivery fee you were quoted. We want to make this right as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid This Company

Ordered flowers to deliver to my wife's office on 2/13. They attempted delivery at 645pm after business hours.

Customer service claims they showed up at 430 which isn't true. After providing them the tracking updates showing the late attempted delivery, they changed their tone but still wanted me to pay a fee to redeliver on 2/17.

I had to buy different flowers elsewhere so my wife received something on V Day.

Avoid this company unless you want unreliable service.

13 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

We sincerely apologize for the experience you had with your Valentine's Day delivery. You’re right—timing is everything, especially for a delivery to an office, and we clearly missed the mark here.

After investigating your tracking logs and the conversation with our team, we realize there was an error regarding the delivery window and our initial response to you. That isn't the level of service we strive for.

We have processed a full refund for your order. While we know this doesn't make up for the missed delivery on the day, we want to ensure you aren't out of pocket for a service that didn't meet your expectations. We’ve also shared your feedback with our dispatch and support teams to improve our communication and delivery accuracy moving forward.

We appreciate your honesty and hope to have the chance to earn your trust back in the future.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Why I gave a 4 instead of a 5

Although my flowers were delivered later than my expected date, I love the professionalism of the contact support team as they were apologetic and helpful.

6 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you for the review, Zephan! We apologize for missing the mark on the delivery date, but we're glad our team was able to assist you professionally. Customer care is a top priority for us at Toronto Blooms, and we appreciate your patience and support.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful flowers and lovely packaging…

Beautiful flowers and lovely packaging my friend was over the moon, thank you =)

3 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi Sarah, thank you so much for the 5-star review! We are delighted to hear your friend was 'over the moon' with their flowers. We take great pride in our packaging to ensure every gift feels special, so we're thrilled you noticed! We look forward to helping you send more smiles soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

lots of selection at different price…

lots of selection at different price points. Easy to order and track delivery. The final product was the same as advertised.

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you so much for the 5-star review! We’re glad to hear you enjoyed the wide selection, found the ordering and tracking easy, and that the final product matched what was advertised.

We truly appreciate you choosing Toronto Blooms and hope to serve you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful and great service

Wonderful and great service

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi Neha, thank you for choosing Toronto Blooms! It makes our day to hear that you enjoyed our service. We’ll be sure to share your feedback with our team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Special Birthday Gift for Family

The gift was delivered on time and in great condition. It looked exactly as it was shown in the photo, which is to say it looked absolutely amazing.

I appreciate the work put into it, and it made my sister's birthday more special.

17 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Hi Umer! Thank you so much for your kind words. We are so happy to hear that the gift looked 'absolutely amazing' and arrived in perfect condition for your sister's birthday!

Our team takes great pride in ensuring that what you see on our website is exactly what arrives at the door, so it’s wonderful to know our hard work hit the mark. We hope your sister had a fantastic birthday, and we look forward to helping you celebrate the next big occasion!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best flower and gift delivery store in…

Best flower and gift delivery store in Toronto. They took care of my international shipment, making arrive on time and looking great. Excellent service

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

We are so happy to hear this, Safiya! Sending gifts internationally can be stressful, so we’re glad we could provide you with peace of mind and a beautiful delivery. Thank you for choosing Toronto Blooms!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Above and Beyond delivery to the Hospital, ICU!

This delivery was to a hospital, the driver had to risk parking and find his way through the hospital to the ICU, 6th floor. We are so grateful that he went above and beyond to make this delivery happen.

7 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

At Toronto Blooms, we don't just deliver flowers; we deliver your order when it matters most. Whether it’s navigating a complex hospital or ensuring a 6th-floor delivery reaches the ICU, our team goes the extra mile. Thank you, Soraya, for trusting us with this special delivery.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful flowers

Beautiful flowers, helpful customer service reps. Smooth delivery!

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you so much for the 5-star review, Tolulope! We are thrilled to hear that you loved the flowers and had a smooth delivery experience. Our customer service team works hard to make every order special, so I’ll be sure to share your kind words with them. We can't wait to help you again soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely recommend

I was weary since it was my very first time using your company but it was so quick and easy. Delivery was fast, efficient and followed instructions. This was very last minute on my end and this company exceeded all my expectations, will use again

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you so much for your trust and the 5-star review, Ash! We know how stressful last-minute gifting can be, especially when trying a new company. We’re so glad we could make the process quick and easy for you and that our delivery team followed your instructions perfectly. We look forward to being your go-to for many more occasions in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressive

Very impressive. I ordered it for my fiancé’s bday and he just loved it.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you so much for the 5-star review, Arshdeep! We are thrilled to hear your fiancé loved his birthday surprise. We look forward to helping you celebrate more special moments in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

On-time

On-time, reliable. Flowers are so pretty and can long last long

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you so much, Amy!
We’re delighted to hear that your order arrived on time and that you loved the flowers. Knowing they lasted long makes us especially happy. We truly appreciate your support!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

it was the best ever.

it was the best ever.

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo torontoblooms.ca

Antwoord van torontoblooms.ca

Thank you, Sherifdeen, for the 5-star review! We’re delighted to hear you had such a great experience with Toronto Blooms.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer