We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam it doesn't pass the diamond tester and the chain changed colour within a couple of days don't but this product you are being ripped off

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I honestly feel like this company is top notch. For instance I ordered a custom piece and something in stock on the same order. They sent me the in stock while they work on my custom piece. Most compa... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Flawless. Got my order in under 2 weeks. No complaints and will be ordering again today! Excellent quality as well. Ignore the bad reviews. This company is legit!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Everything is good except there should be an easier way to track your package & they should give an estimated delivery date upon purchasing... I've looked everywhere for it to simple. so if there is a... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sieradenwinkel
  2. ook in
  3. Sieradenfabrikant

Geschreven door het bedrijf

VVSBOX is a contemporary jewelry brand inspired by hip hop culture and modern street style, offering chains, pendants, bracelets, rings, earrings, grillz, and custom pieces designed around individuality and confidence. We focus on craftsmanship, detail, and material selection to create jewelry that is durable, refined, and suitable for everyday wear. VVSBOX represents bold yet versatile design, combining statement style with modern simplicity. We provide a reliable global shopping experience with secure payment, worldwide shipping, and responsive customer support, and continuously improve based on customer feedback. Thank you for choosing VVSBOX.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

460 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 76% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,1

Alle reviews

(460)

249 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible company

Terrible company! I have not received what I ordered in 3 months. They kept stalling more and more. I still have not received it. Now they want to offer me plenty of 30% office my next purchase. I will never buy from them again ¡!!!!!!!!!!!!

7 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Dear, we sincerely apologize for the inconvenience and frustration this situation has caused you.

Your order has now been confirmed as lost by the carrier, and we have already processed your refund. We’re very sorry that you had to wait so long.

Please understand that when a package is lost in transit, we need confirmation and supporting evidence from the carrier before we can process a refund, as the loss must be officially verified. We truly appreciate your patience while we worked with the carrier to resolve this.

We sincerely apologize again for the long delay and the inconvenience caused.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I brought the goat charm and necklace…

I brought the goat charm and necklace for 500 and the chain turned gold within 2 days it was supposed to 925 silver and it’s not I’m highly disappointed with this I thought by the views and all the people that had on your product was stand up people but I see by my experience yall were not I have the chain and charm I would not wear it cause of how it looks with the charm the diamonds are even full I’m appalled is there any way I can be help with this issue

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Dear, we’re sorry to hear about your experience. ❤️

Please note that jewelry can oxidize or fade due to various factors, and only 24K solid gold can be guaranteed not to fade. Proper care is also important.

Please contact our customer service team with clear photos of the chain and charm so we can review the issue and help you with a solution.

You can also check our care instructions here: https://vvsbox.com/pages/craftsmanship-maintenance

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Happy with product

Happy with product. Took only 2 1/2 weeks to get. But overall good experience

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your feedback! ❤️ We’re happy to hear that you’re satisfied with the product and had a good overall experience. We truly appreciate your support and hope you enjoy your piece! 🙏

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m loving my 30 inches rose gold chain…

I’m loving my 30 inches rose gold chain always shining

5 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

That’s awesome to hear, dear! ❤️ We’re so happy you’re loving your 30-inch Rose Gold chain and that it’s always shining! Thank you so much for your support and for sharing the love! 🙏✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It’s been two months since I ordered my…

It’s been two months since I ordered my chain I even paid for fast shipping and still didn’t receive it.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Dear, we’re sorry for the long wait. This may be because the style you ordered is a new or more complex/high-end design, which can require significantly more processing time.

Please contact our customer service team, and we’ll check your order and provide you with the estimated shipping date as soon as possible. For most items, the estimated processing time is also listed in the product description.

We understand that you paid for expedited shipping, and we appreciate your patience and understanding. ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I’m not satisfied with my order and it…

I’m not satisfied with my order and it was big disappointment..I thought I picked the yellow gold color and it coordinate with my gold chain not white/silver-toned

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Dear, we’ve checked your order details, and the item you purchased is indeed not the yellow gold color. We’re sorry for the misunderstanding.

If you have any concerns about the order, please contact our customer service team as soon as possible so we can assist you with the available options. Thank you for your understanding. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Third time back

Third time back. Never disappointed
Bobbybling Baby🤩

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for coming back for your third order! 🤩 We’re truly grateful for your continued support and trust. It means so much to us! Enjoy your new piece🔥💎

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was very easy to buy my product only…

It was very easy to buy my product only thing I had a problem with was I asked could it be resized and I never got a response

31 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you for your feedback, and we’re sorry that you didn’t receive a response regarding the resizing request. Please contact our customer service team at service@vvsbox.com and provide your order number. We’ll prioritize your request and do our best to assist you as quickly as possible. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Honestly

Honestly, this is my go-to place! I blend my pieces from here with my actual real pieces, and there’s no difference to be seen! I mess with this sight heavy!

30 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for the amazing feedback! ❤️ We’re truly happy to hear that VVSBOX has become your go-to place! Knowing that you love mixing our pieces with your genuine jewelry means a lot to us. We really appreciate your support and recommendation! 🙏🔥

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very excellent service an delivery

Very excellent service an delivery

12 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your kind review! ❤️ We’re thrilled to hear that you were happy with our service and delivery.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Top notch company…

I honestly feel like this company is top notch. For instance I ordered a custom piece and something in stock on the same order. They sent me the in stock while they work on my custom piece. Most companies would make you wait. The only thing I wish they would change is the hashtag “#” to be an option on a custom item since it has became such a popular letter we use now. Recommending VVSBOX to all my friends and followers!

27 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience! ❤️

We’re truly happy to hear that you’re satisfied with our service and that you appreciated us shipping the in-stock item separately while your custom piece was being made.

We also really appreciate your suggestion about adding the “#” symbol as a customization option. We’ll definitely share your feedback with our team and see if we can offer it in the future.

Thank you again for recommending VVSBOX to your friends and followers. Your support means a lot to us! 🙏❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really pleased with my order

Really pleased with the item I bought, top top stuff🔥

26 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your kind feedback! We’re glad you are happy with your item and appreciate your support.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You'll be lucky to receive anything.

ordered $308 worth of jewelry because it said I'd get before Christmas this past year. I ordered 12/4. After waiting for ever and getting the run around from vvs box for a bit I told them I was going to leave bad reviews and on and 1/12 they said Gofo lost the package once it was given to them. gofo said they never physically received the package. vvsbox eventually told me to file a claim through the extra seel insurance I took but it had to be within so many days (like 7) of verification package was lost. coincidentally seels website was unusable and would not allow me to file the claim after spending hours trying to get it to. After days of trying and emailing back and forth get me absolutely no where and the allotted time passes they tell me there's nothing else they can do. so basically somehow the exchange from the international carrier to the local carrier my package was lost and I'm out my 308. I have receipts for everything I'm claiming I just wish they wouldnt have bs'd me for weeks and owned it. No offer to send replacement partial refund nothing, it was just a "better luck next time" type thing. NOT SURE WHO LOST IT BUT I KNOW NOT ONLY DID I PURCHASE 3 "W' PENDANTS AND 20" CHAINS I PAID FOR THE EXTRA INSURANCE AND RECEIVED ABSOLUTELY NOTHING. Terrible company, terrible communication, terrible customer service, terrible "insurance" it's all bad.

they responded to this trying to give excuse. no offer to make anything right, and didn't even look into my actually account just have a pre written response they give everyone who does a bad review.

STAY AWAY FROM VVSBOX

2 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Dear, we’re truly sorry for the frustration and disappointment this situation has caused.

We understand how upsetting it is not to receive your order. However, for any refund or compensation, we must have supporting evidence and cannot process it based only on a description of the situation.

Since you purchased **Worry-Free Purchase insurance**, we directed you to Seel so you could submit the necessary evidence and apply for compensation.

In most cases, we also provide proof of delivery, such as a delivery photo showing the package at the delivery address, to confirm that the order was shipped and delivered.

We genuinely value every customer’s shopping experience and are sorry for the inconvenience you experienced. 🙏

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The pendant was masterfully crafted

The pendant was masterfully crafted, Great weight and finish.Great Quality all the way around.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

We’re thrilled to hear that you’re happy with the craftsmanship, weight, finish, and overall quality of your pendant. Your kind words truly mean a lot to our team! We hope you enjoy wearing it for a long time. ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible shipping updates

Ordered my product A MONTH AGO, and I’ve received exactly ONE shipping update since then. And when I say “update,” I mean they literally sent me “Order Update: Shipping Pending.” That’s it. No tracking information. No location. No estimated delivery date. No explanation. Nothing.

At this point, I have absolutely no idea if my order is sitting in a warehouse, stuck in transit, still being made, or just forgotten about completely. How do you take someone’s money, go silent for a month, and then have the nerve to call “shipping pending” a legitimate update?

This is beyond disappointing and honestly some of the worst customer service I’ve experienced. I shouldn’t have to hunt down information about an order I already paid for. If this is how this company handles customers after they get their money, I can damn sure guarantee I’ll think twice before ever doing business with them again. Absolutely ridiculous.

Still no new updates btw ordered in July

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

We’re truly sorry for the frustration and inconvenience you’ve experienced. We completely understand how disappointing it is to wait this long without clear shipping updates.

Please contact our customer service team as soon as possible with your order number. We’ll check the latest status of your order and provide you with an update as quickly as possible.

We sincerely apologize for the poor communication and appreciate your patience. ❤️

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am very happy with All the chain

I am very happy with All the chain. And so nice people work there. All the time they answered me my quetion in Emails. The communication is incredibly good.

22 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your wonderful review! ❤️ We’re so happy to hear that you love all your chains and had such a positive experience with our team. Your kind words about our communication mean a lot to us!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good deals very fast shipping

Good deals very fast shipping

21 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Vvsbox

Antwoord van Vvsbox

Thank you so much for your kind review! ❤️ We’re thrilled to hear that you’re happy with our deals and fast shipping.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer