West End Diy Reviews 

216
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Delivery was fast, gave me the option off where to leave eg. Safe place, porch ect. Was delivered within the time slot. Wall paper matches perfectly all on all brilliant service.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was looking for some curver baskets to match the ones I bought last year, which seem to be out of stock everywhere. I got an email, we’ve got your order, then another to tell me they were waiting... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Could not fulfill the order, took too long to arrive (over a week) Said it would arrive Friday but did not arrive till Monday Product was ok, however I also ordered the some from Amazon and they wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Due to an website issue I was unable to place an order so I called direct and got through to Jack. Jack was able to recreate the error which could not be fixed quickly so he took my order over the pho... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Doe-het-zelfzaak
  2. ook in
  3. Behangwinkel
  4. Decoratie- en interieurwinkel
  5. Verfwinkel

Geschreven door het bedrijf

Shopping online at West End DIY is straightforward and user-friendly. The site offers a wide range of products including wallpaper, paint, tools, homeware, and garden supplies, all neatly organized by category. You can filter by brand, colour, or style to find exactly what you need, and there are monthly online-only offers such as free delivery on orders over £75. Product pages clearly show details like availability and delivery options, and checkout is simple with transparent costs. Customer reviews highlight fast delivery, secure packaging, and responsive support if any issues arise. Overall, it’s a reliable, family-run DIY retailer offering a convenient online shopping experience with great customer service.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

216 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(216)

205 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They cancelled my order and never…

They cancelled my order and never shipped it . Didn't give me any information. Very disappointing

30 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your review.
I'm not too sure if you may have seen but I emailed you on the 31/03/26 regarding the issue with your order and the reason as to why we were unable to fulfil your order, but this may have fell into your junk folder or may have got lost in the mail.
If you could, please try seek the email I sent on said date, and that should inform you the reason as to why we had to cancel your order.
Apologies if it felt like you were refunded and cancelled without reason, that is something we would never do.

Many Thanks,
Online Team.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Website easy to use, fast delivery and exceptional customer service.

1 april 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your complimentary review, this is much appreciated and we hope to see you again with us!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

My 2.5L container of dulux paint was…

My 2.5L container of dulux paint was split and leaking on delivery. Sent 2 emails with photos and phoned and left a message with a sales advisor with my telephone number for a call back, but after 2 weeks no one tried to call or email me to rectify the situation. Very disappointing and will not use again.

After reading this reply I have found your email, however not sure why you did not leave me a voice message- I have no record of your call. It would have been easier. Thanks

25 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Hello,
Thank you for your review.

Apologies that you had received your paint in a bad manner, this was taken up with our courier service who had delivered this item to you.
In terms of the reply as promised, I had emailed you twice regarding this situation, but it may have fell into your junk folder if you haven't seen it.
I also tried to call your number but it went straight to voicemail.
If by any chance you see this reply on Trust Pilot, please try find our emails sent and we can fix this issue for you, or please contact us again.

Many Thanks,
WEST END DIY

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

My order came quickly. And was very well packed ...no spilt paint..
Thank you, great company, great service..

28 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your complimentary review!
We take pride in our packaging and service so this means a lot to us!
We look forward to seeing you again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Paint was a very good price

Paint was a very good price, was packed so well and so quickly received within 1 day of ordering, courier was very good too.

27 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you very much for your kind and complimentary review!
We are glad you were satisfied with your experience with us and we hope to see you again soon!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting for delivery

Difficult to review as I have not received my order or any update on when I can expect it.

26 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your review.
Apologies in the delay but please let us know your thoughts when you receive your items!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Received my item 3 days after placing…

Received my item 3 days after placing the order. Customer service kept me informed of where my order was, I.e being processed and dispatched. It was the 1st time I had ordered from them and I will order from them again

25 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your detailed review about your experience with us!
We are glad you are satisfied and we look forward to seeing you with us again in the future.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast service Easy to use website

Easy to use website. Super fast delivery. Ordered lunch time received the next morning. Great service all round. Would purchased from this company again.

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you very much for your detailed and complimentary review!
We look forward to seeing you shop with us again!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The goods were as described and at a…

The goods were as described and at a good price,cheaper than main competitors!!the delivery was super quick and was well packaged so there were no problems.thankyou west end diy for a great experience :)

17 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you very much for your detailed and kind review, we really appreciate this!
We look forward to seeing you with us again sometime in the future!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great place

Great place. Helpful, inexpensive and has a great range

21 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you very much for your complimentary review!
It is greatly appreciated!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

2 star only for contact…

2 star are only because contact was simply but. No information that they dont send to Jersey, i was waiting for next and another upgrade of my order to find out after few days its canceled and refund….

13 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you for your review.
I'm not too sure if you had seen the email I had sent to yourself regarding this situation, it may have fell into your Junk Folder or had got lost in the mail.
The email was ultimately explaining the situation that we don't have a courier service that could ship parcels overseas I'm afraid, and it seemed to be a website fault that it didn't detect your postcode in Jersey, as we are unable to deliver to that island.
Apologies for the experience and if it felt like we had refunded you without reason, I really hope you could source your items elsewhere.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant!

Great price and absolutely excellent customer service!

17 maart 2026
Logo West End Diy

Antwoord van West End Diy

Thank you very much for your review!
We take pride in our customer service and I'm glad you were satisfied with our service and prices!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer