We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cream make up besteld vanuit Ierland. Scheelde € 20,= met wat hij hier kost. Kwam keurig binnen 4 werkdagen aan! Ik schrok een beetje van reviews, maar besloot de sprong te wagen. Dat pakte wat mij... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb een pakketje besteld op 5 februari en deze is sinds toen al onderweg en is nog steeds niet aangekomen in mijn land of waar dan ook. Ik zie enkel dat het pakketje ‘pre advised’ is naar postnl vo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik had 1 iets besteld op de site en betaald met creditcard. Paar dagen later krijg ik mail dat ze het niet kunnen leveren en geld terug zouden storten. Nu zie ik dat ze enkel het product hebben ter... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

8 december een bestelling geplaatst, op 15 december staat dat het bezorgd is, locatie is onbekend waar. Bij mij is er niks bezorgd. Nu ben ik gewoon mijn geld kwijt. Klantenservice reageert niet, je k... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica winkel
  2. Cosmetische producten leverancier
  3. Cosmeticawinkel
  4. Cosmetica en parfums leverancier
  5. Haarproductenwinkel
  6. Parfumerie

Geschreven door het bedrijf

Feelunique is the largest online retailer of premium beauty products in Europe and one of the fastest growing e-tailers in the world. In addition to the fantastic range of over 30,000 products, over 400 brands online there are 3 beauty stores, 1 hair and beauty salon, and a Spa in the Channel Islands. With their main distribution centre situated in the UK Feelunique are able to offer a wide range of delivery options to suit the needs of customers globally.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

24K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling nooit ontvangen

Heb 29 November 2020 hier besteld en pas 05-12-20 is mijn bestelling opgestuurd en 15-12-20 zou ik deze ontvangen. Op 31-12-20 aangegeven dat ik het nog steeds niet heb ontvangen, want ze zijn mijn pakket kwijt geraakt.

Ze hebben een tweede zending gedaan op 11-01-21 en zou deze 21-01-21 ontvangen. Vandaag is het 24-01-21 en heb mijn bestelling nog steeds NIET ontvangen.

Ze reageren ook vrij laat op je mail, zij hebben het geld natuurlijk ontvangen en hoeven zich nergens druk om te maken!

Mensen bestel hier NIETTT slechtste service ooit. Ik zal er in ieder geval nooit meer bestellen!

24 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thank you for your feedback.

We can see this has now been resolved and a refund was processed.

Apologies for any inconveniences caused.

Thanks, Annette

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit meer wat bestellen!

Op 30 nov'20 wat besteld. Een aantal keren contact gezocht met het bedrijf. Tot op heden geen contact. Ik denk dat ik mijn geld kwijt ben..

24 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thank you for your feedback and sorry to hear that you were not entirely satisfied with the service you received on this occasion.

We have sent you an email.

Regards, Naima

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Pakketje besteld eind november en deze…

Pakketje besteld eind november en deze eind december nog steeds niet ontvangen (kwijt in de post), goed geholpen via de klantenservice en vervolgens geld terug gekregen. Wilde de producten opnieuw bestellen maar had nu niet de Black Friday korting die ik eigenlijk had, via klantenservice alsnog deze korting gekregen. Nieuwe pakketje op 28 december besteld en vandaag ontvangen, iets later dan verwacht maar ivm met alle maatregelen te begrijpen!

Zeer tevreden over de service van deze website!

22 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

22 december een pakketje besteld en tot…

22 december een pakketje besteld en tot op heden nog niks ontvangen. Communicatie over mijn pakketje is heel slecht. Je krijgt wel een track and trace, maar op ze site krijg ik een foutmelding. Verder geen informatie over wanneer ik het pakketje wel kan verwachten. Communicatie van Feelunique is ook niet best! Ik wil graag mijn geld terug! Zou er niet nog eens bestellen door deze ervaring!

19 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Good morning,

Thank you for your email.

We are very sorry to hear that you have not received your parcel yet.

We have sent you an email to assist you further.

Thanks,
Suganya

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Verschrikkelijk bedrijf

Verschrikkelijk bedrijf! Geen communicatie en geen levering. Ik heb 16 december besteld en nog niks, ruim een maand later, ontvangen. Ik heb doorgegeven dat het pakket niet aangekomen is en mij is gevraagd een week te wachten. Dit gedaan, toen weer contact opgenomen maar geen mail of informatie gehad. Ik wil gewoon mijn geld terug en verder met mijn leven en nooit meer bij dit vreselijke bedrijf bestellen maar geen contact mogelijk en al helemaal geen geld terug. Ik ga hier nooit meer bestellen en ik raad je af om het te doen.

18 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Good morning,

We are very sorry to hear that you have not received your order.

Unfortunately, your parcel got lost in the post and we have issued a full refund as advised you earlier.

Apologies for the inconvenience caused.

Thanks,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Niet ontvangen bestelling, wil zsm mijn geld terug

Op 16 december twv € 45,14 spullen besteld bij Feelunique. Tot op vandaag niks ontvangen. Declaration of non delivery ingevuld vandaag. Wil zsm mijn geld terug en geen nieuwe bestelling/vervanging!!

17 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Good morning,

We are very sorry to hear your disappointment.

Please be advised that a full refund has been issued for this order.

Apologies,
Suganya

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

mijn pakketje is NOOIT binnengekomen

Op 6-12-20 mijn pakketje besteld nog steeds niks binnen gekregen. Het is al langer dan een maand geweest. Ik heb vaak genoeg geprobeerd contact te maken via mail. Eerst werden mijn mailtjes niet beantwoord en nu krijg ik antwoord dat ik 21 dagen vanaf verzending moest wachten in verband met covid-19. Dat heb ik netjes gedaan.Nog steeds geen pakket binnen. daarnaast werkt de track and trace code helemaal niet. Wat een oplichterij, wil me geld liever terug.

14 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi,

We are very sorry to hear your disappointment.

Please be advised that a full refund has been issued for this order.

Thanks,
Suganya

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling nog altijd onderweg en negeren mails

17 december bestelling geplaatst en ging 2 januari aankomen maar het is nog steeds onderweg. Ondertussen al een paar keer gestuurd, maar ik word telkens genegeerd..

*update. Op 12 januari hebben geantwoord dat ze pas op 8 januari hun bestelling hebben verzonden (Laura). Dat is de enige informatie dat ik heb gekregen. Op 13 januari heb ik een andere mail ontvangen waarin staat ze mijn twee bestellingen kwijt zijn (Suganya).

12 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Good morning,

Thank you for contacting us.

We are very sorry to hear that you have not received your order.

Please be advised that we have sent you an email offering you a solution.

Apologies for the inconvenience caused.

Thanks,
Suganya

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bijna een maand na bestelling nog geen pakket.

11 december besteld. 17 december is het verzonden volgens feelunique. 31 december zou de leverdatum zijn. Niks ontvangen. 4 januari contactformulier ingevuld, nog steeds geen reactie. Tracking mail geeft geen informatie. Wat een dramasite.

6 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thanks for your feedback.

We are sorry to hear that your order has not been received.

We have sent you an email to assist further.

Thanks, Annette

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Mijn order had 22 december bezorgd…

Mijn bestelling van 4 december zou 9 december overgedragen zijn aan de vervoerder P2P en had uiterlijk 22 december bezorgd moeten zijn, maar ik heb nog niets binnen en ook geen bericht wanneer ik deze kan verwachten. Onbegrijpelijk dat Feelunique P2P (zie trustpilot voor overvloed aan actuele, negatieve reviews in alle talen) als vervoerder gebruikt en daarmee haar eigen goede naam op het spel zet. Jammer! Ik had zo’n goed gevoel toen ik de bestelling plaatste....

28 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thank you for your feedback.

I can see we have sent you an email.

Regards, Naima

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bestelling nog niet ontvangen!

Beste Feelunique,
Ik heb op 6 december iets besteld, en nog steeds niks binnen ontvangen. Ik zou de pakket eigenlijk vorige week moeten ontvangen. Tracking nummer is niet meer te traceren!

28 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thank you for your feedback.

I can see we have sent you an email

Regards, Naima

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb op 30-11 iets besteld

Ik heb op 30-11 iets besteld. En nog steeds niks binnen ontvangen. Ik zou de pakket eigelijk vorige week moeten ontvangen.

20 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi there,

Thanks for your feedback.

We have sent you an email.

Thanks,
Victoria

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beste feel unique,

Beste feel unique,
Ik heb inmiddels een email verzonden
Groetjes Jeanette

16 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi,

Thank you, we will respond as soon as we can.

Annette

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wel betaald, geen levering

Op 15 november een luxe adventskalender besteld van Bare Minerales. Zou geleverd worden op 29 november.
Enkele vervolgberichten zichtbaar bij ingeven tracking over vertraagde levering.
Nu, 13 december pakket nog steeds niet ontvangen. Tracking nummer niet meer te traceren via P2P. Tracking nummer is niet bij hun bekend. Bijna dagelijks een mail gestuurd naar Feel Unique. Krijg alleen een standaard reactie. Tot nu toe geen oplossing. Adventskalender was n cadeau voor mn dochter. Helaas is de advents bijna voorbij het geld weg en de kalender (nog) niet verschenen.

13 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Feelunique

Antwoord van Feelunique

Hi,

Thank you for your feedback and sorry to hear your parcel has not reached you.

We have sent you an email.

Thank you

Naima

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fijne webshop

Super fijne webshop! Heb er nu een aantal keren besteld en alles komt altijd binnen een paar dagen binnen. En ze hebben veel producten die in Nederland niet of nauwelijks te bestellen zijn.

12 november 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Kapot palet, toffe compromis!

Ik heb onlangs een pakje gekregen waarbij één van mijn paletten kapot was toegekomen. Ik had meteen gemaild naar de klantenservice en werd binnen de 24 uur teruggemaild. Hun voorstel was om 10 van de 25 EUR terug te betalen. Ik ging hiermee akkoord en heb zelf de kapotte highlighters gemaakt door een youtube filmpje te bekijken. Uiteindelijk heel mooie compromis om het overbodige terugsturen en terugbetalen,.. te vermijden.

22 mei 2020
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aanrader!

Door corona was mijn schoonheidsspecialiste gesloten en natuurlijk waren mijn producten toen ineens op. Ik heb toen hier mijn producten van monu skin besteld (die zijn super fijn!!) Bestelling werd snel geleverd en goed verpakt. Aanrader voor iedereen, zeker wanneer je monu skin nog niet hebt geprobeerd!

17 mei 2020
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer